yer-AF- wrote:Nez kāpēc šādi projekti vairāk sirdi silda nekā jaunu auto pedorēšana un gaisa atsvaidzinātāja nomaińas updeits
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
thisttd wrote:yer-AF- wrote:Nez kāpēc šādi projekti vairāk sirdi silda nekā jaunu auto pedorēšana un gaisa atsvaidzinātāja nomaińas updeits
Es lieku vairāk uz problēmām degvielas sistēmā - sūknis, filtrs, spiediena regulātors, iesmidzinātāji. + vari pārbaudīt vai nav vakūma sūces/nepareizi savienotas vakuma trubas. Vienkāršs veids kā pārbaudīt sūces - uzvelc dūmu un pūt ieplūdē.ficux wrote:Tā kā šis it kā skaitās auto forums, tad moš kāds var svaigu ideju/ risinājumu pamest?
Motoram uz gāzes pedāli ir neliela aizture. Respektīvi uzreiz nereaģē uz pedāli. Tas nav fun. Gāzes pedālis ir uz trosi. Drosele verās normāli. Skaņa tāda, ka gaisu ierauj sākumā, pēc tam piesmidzina tik benzīnu klāt. Motoram ir gaisa masas mērītājs (MAF), droseles stāvokļa devējs, zonde, kloķenes devējs, sadalenes devējs un cita elektronika. Šobrīd lielākās aizdomas ir uz MAF vai droseles devēju. Droseles devējs ir pārbaudīts, pretestība mainās, verot droseli vaļā-ciet. MAFs nav pārbaudīts. Bet noņemot MAF štekeri, tukšgaita raustas, tā kāšķiet, ka viņš strādā.
Kādi zinošiem cilvekiem viedokļi? Kas pie vainas?
Thisest.SpaceCowboy wrote:thisttd wrote:yer-AF- wrote:Nez kāpēc šādi projekti vairāk sirdi silda nekā jaunu auto pedorēšana un gaisa atsvaidzinātāja nomaińas updeits