
šis saprotams, ka bildītē izskatās mega aizraujoši..
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/spar ... ov_id=6613" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas tev tuvāk vai vairāk patīk, pats zināsi labāk, bet es teikšu tā. Konkurētspējīga sacīkšu mašīna, lai nopietni cīnīties par pjedestālu, no viņas diez vai sanāks. Bet cik saprotu, mērķa būvēt sacīkšu mašīnu arī nebija, mērķis ir jautrs ielas auto. Sakārtot vadāmību, lai aktīva braukšana būtu patīkama, noteikti ir iespējams. Ar labam un pareizi pielasītam komponentēm minišosejā noteikti būs jautri.howitzer wrote:Stance/oem/race car?
Nezinu. Kamēr būvēju auto, sapņoju par minišoseju. Šodien izbraucu ar to sūdu, [censored]. Pēc tvirta E36 ar sēdinājumu un platām mizām, šitais sūds liekas, kā widowmakers. Bāzt dakšiņu rozetē man liekas drošāk, nekā gonkot ar šito hlamu. Kādas reizes 20 likās, ka apgāzīšos. Drausmas, vadāmība vienkārši emo. Redzēs, vai es mēģināšu to kaut kā labot.
Ļoti labs arguments, manuprāt.moro wrote: Turklāt, uz savas un citu pieredzes bāzējoties, ja nesataisīsi vadāmību, tev tas auto pēc gada-diviem apniks, un vai nu tik pārdots pa kapeikām, vai arī sapūs šķūnī; ja sataisīsi, braukt būs kaifīgi, brauksi un ņemsies ar viņu ilgi.
Lai varētu gāzt Jangtaimerī, šito kasti prasītos pilnībā pārkrāsot. Domāju, ka vizuālā stāvokļa dēļ, jangtaimerī palikšu aiz borta. Lai gan bosi jau apsveica ar auto un aicināja uz gonku, negribas būt blatņikam.spainis666 wrote:Ar youngtimer trases dienām nepietiek?
Yeah, tur vajag pietūnēt, nav sanācis uzbraukt uz bedres.nuugjis wrote:tavam deilija tdsam, karstumaizsargs pa vidu, pirms reduktora, prasas pec norausanas nost pa visam![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.