Pēc dažu cilvēku lūguma uztaisīšu topicu par savu skrūvējamo auto.
Tātad par auto,Mercedes benz 190e w201 1984 gada.
Iegādājos to no paziņas kuram tas vairāk stāvējis kā braukts,sākumā viņš piederēja paziņas brālim kurš 2001 gadā viņu atdzina un sāka taisīt undergound projektu,lieli buferi,platās arkas,viss kas pienākas attiecīgajam laika posmam,pēc tam auto nostāvēja ļoti ilgi līdz viņu izdomāja dot lūžņos,jo gadi bija pagājuši un tas vairs nebija aktuāli.Tad auto izglāba viņa brālis,nojauca visas platās arkas un salika kā ikdienas auto,nobrauca apmēram gadu un nolika malā.Un tad kopā dzerot un runājot,iegādājos viņu sev,cena bija diezgan smieklīga priekš bundzas tādā stāvoklī,ja neskaita priekšējo kreiso spārnu un kreisās durvis kurās ir iemeties brūnais,bet tā nu nav lielākā bēda.Šeit bilde kad biju aizgājis auto apskatīties,kas bija nostāvējis piecus gadus.

Šeit jau atdzīts uz mājām,tieši sākās lielie aukstumi janvāra sakumā,protams bija jāmeklē silta garāža kuru atradu,jo vajadzēja mainīt mataru,jo esošajā bija atstāts ūdens un piecu gadu laikā bija noklemējis,velkot varēja likt kurā atrumā gribi,riteņi šļūca.


Tad jau pārvācos uz siltākām telpām,pirmais ko darīju,sāku celt ārā veco motoru.Kad vecais motors bija izcelt,iztīriju motortelpu.Un cēlu iekšā jauno motoru(citu vecu kluci),vecais motors bija 2.0 jaunais nu jau 2.3. Sākuma gribēju likt 2.3kompresoru no w202 bet nekur nevarēju atrast visu mašīnu par sakarīgām naudām,tāpec nācās likt veco labo m102.Pāris bildes no motortelpas tīrīšanas un jaunā matara.Bildes sanāca diezgan maz bildēt,jo kad sāk skrūvēt par bildēm aizmirstas.





Kad motors bija ielikts,ķēros klāt bremžu sistēmai.Protams viss bija ierūsējis,bremžu diski sapuvuši,suporti noķīlējuši.Pasūtiju jaunus bremžu diskus un kalotkas(TRW),remotkompletus,pārlasiju suportus.Tagad bremzējas viss kā nākas,nekas nekur neķeras.Pie reizes arī tika iegādāti r16 lietie diski Borbet T 16x9. Tika arī piemērīti underground spārni,bet laikam tomēr nebūs labi un likšu orģinālos.Diemžēl bildes no bremzēm nav.






Tad jau palika siltāks un mersi varēja vilkt arā no garāžas un vilkt uz mājām.Pa vidam vēl tika iepirkti priekšējie ādas krēsli no alfas,viens jau ir ielikts otrs gaida savu kārtu,pirms tam stāvēja preludes krēsli.Bija problēmas ar elektroniku,kas novērstas.Bendzīn sūknis arī bija nobeidzies kas tika uzlikts jauns.Kad motors bija pielasits,izbraukti pāris līkumi,sapratu ka jāmēģina uzlikt turbo uz ši motora.Zinu ka uz šīs šprices nav labākais variants likt bet cik palasot citus forumus līdz 0.8 bar vēl varot braukt normāli. Motors kuru ieliku ir no w123 kuzava,kam šprice visa ir uz vakumu,iepriekšējam motoram uz šprici gāja vadi un dačiki,tāka ceru ka tas ir neliels pluss turbo projektam. Turbīna ir no tds lielā,zinu ka dīzeļa turbīna nav tā labākā un bendzīna motoru,bet nu kādā bija tādu liku. Kolektoru metināju no rokas vissprastāko,bet pūš normāli,sāk pūst jau diezgan ātri.Šodien savienoju trubas,bet ir problēma ar gofru,kā iepūš vairāk ta nospiež nost,būs jādomā kaut kas cits ar to gofru,varbūt kādam ir kādi varianti?







Protams jānovērš tā problēma ar to gofru,tad jāskatās kā tas motors uzvedās.
No plāniem vēl jasakārto motortelpa,jasaliek salons viss,bet tur daudz trūkst,plus vēl trūkst priekšējais buferis,ja kādam ir detaļas ko piedāvat no w201(salona paklājs,visādi plastmasi no salona,buferis utt) tad uzklausīšu visus piedāvājumus.
Par krāsojumu runājot,man pašam patīk un tas palikts tāds kā ir,taisu priekš sevīm nevis citiem,ja kādam vēl patiks,tas tikai priecēs. Tulīt būs noriešana

