="smith"
Ar E39 liekas garlaicīgi nebūs nekad, jo salabojot vienu problēmu tu atrodi divas jaunas
kā jau ar jebkuru, vecu, palietotu auto.
nu ne gluži.
Kāpēc Tev tāds naids pret E39? Un kurš tad ir tas vecais palietotais auto, kurš neplīst un vispār ir zelta vērts?
*Sicram wrote:stulbi ir tas, ka tad, kad auto nav salūzis, ar to ir patiešām gan forši braukt, gan atrasties tajā
Braukšanas izjūtas man šie defekti gan nemaina, bet es vienkārši neciešu, kad kaut kas nav tā kā vajag. Un patīk arī pašam kko paķimerēties un padarīt ap auto
Klau, kurš te kko zin par tiem decat pipe, ko internetā tirgo? Cik noprotu tad tas ir vnk izpūtēja gals no kolektora bez katalizatoriem, taču vai tad izdevīgāk nav vnk izgriezt tos katalizatorus un iemetināt vietā parastu trubu nekā maksāt par to divus simtus?
Manam bija smuki metinājumi tajās vietās, kur bija katiņi
Bet gan jau ka vienkāršāk ir iemetināt trubu, bet lai gan no otras puses, TA vīri nevar par to apvainoties ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Tukšu kata burku atstājot piš visu pasākumu. Labāk iemetināt cauruli vai vēl labāk nopirkt katus atpakaļ. Nezinu kā ar 3litrīgo, bet man Golfam bija ļoti slikti ar turbo spiedienu. Pie 1900rpm atpalika par 0,3Bar. Pēc caurules ielikšanas tukšā bunduļa vietā atguvu tos 0,3 Bar. Ganjau tā turbulence neilgi pēc turbas arī ilgmūžību nepalielina... TA vīri neapvainojas.
Pēc visām teorijām un prakses turbomotoram pēc turbīnas ir jābūt ievērojamam paplatinājumam lai haotiski izejošām gāzēm būtu vieta kur izplesties, pretējā gadījumā rodas pretspiediens, pārbaudīju diemžēl uz savas pieredzes arī.
Dūmam dēl tā nevajadzētu ietekmēties diżi. Bet jautājums vai vajag vispār kaut ko griezt ārā? Jo tīrs kats neko sliktu autińam nedara, vińa caurplūde ir vairāk nekā pietiekama. Cits stāsts ir ar dpf.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Es vnk esmu salasījies ārzemju forumos, ka pēc tā decat pipe uzstādīšanas ievērojami samazinās kvēps. Kā ir patiesībā nezinu, bet man viņš mierīgi braucot itkā nedūmo, bet kad sper pa pedāli, tad gan melns aiz muguras. Iepriekšējais audis ar v6 tikai redlainā bik melnu izsita.
smith wrote:Es vnk esmu salasījies ārzemju forumos, ka pēc tā decat pipe uzstādīšanas ievērojami samazinās kvēps. Kā ir patiesībā nezinu, bet man viņš mierīgi braucot itkā nedūmo, bet kad sper pa pedāli, tad gan melns aiz muguras. Iepriekšējais audis ar v6 tikai redlainā bik melnu izsita.
Kas vēl var būt pie vainas dūmošanai?
Downpipe un dūmošanas samazinājums forumos var daudz laba salasīties
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
smith wrote:Es vnk esmu salasījies ārzemju forumos, ka pēc tā decat pipe uzstādīšanas ievērojami samazinās kvēps. Kā ir patiesībā nezinu, bet man viņš mierīgi braucot itkā nedūmo, bet kad sper pa pedāli, tad gan melns aiz muguras. Iepriekšējais audis ar v6 tikai redlainā bik melnu izsita.
Kas vēl var būt pie vainas dūmošanai?
Pirms brauc uz diagnostiku, pačeko, vai kaut kur nepūš garām gaisu. Manam ex dīzelim bija I/C plaisa un kvēps bija
Samainīju kūleri un viss bumbās. Pārbaudi caurules, interkūleri, paskaties, vai kāda no caurulēm nemirkst eļļā - ja ir nopuņķojusies, tad, visticamāk, pušu. Varbūt, dodot ručkā, ir parādījusies neraksturīgi skaļa šņākoņa?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
smith wrote:Es vnk esmu salasījies ārzemju forumos, ka pēc tā decat pipe uzstādīšanas ievērojami samazinās kvēps. Kā ir patiesībā nezinu, bet man viņš mierīgi braucot itkā nedūmo, bet kad sper pa pedāli, tad gan melns aiz muguras. Iepriekšējais audis ar v6 tikai redlainā bik melnu izsita.
Kas vēl var būt pie vainas dūmošanai?
Pirms brauc uz diagnostiku, pačeko, vai kaut kur nepūš garām gaisu. Manam ex dīzelim bija I/C plaisa un kvēps bija
Samainīju kūleri un viss bumbās. Pārbaudi caurules, interkūleri, paskaties, vai kāda no caurulēm nemirkst eļļā - ja ir nopuņķojusies, tad, visticamāk, pušu. Varbūt, dodot ručkā, ir parādījusies neraksturīgi skaļa šņākoņa?
Itkā nekādu šņākoņu nav, bet vai tad nevajadzētu kopā ar šņākoņu būt jaudas zudumam? Man ar jaudu liekas, ka viss ok. Bet nu katrā ziņā, paskatīšos trubas, kad varēšu.
*Sicram wrote:es esmu bijis 2x pie karosa, abas reizes pastāstija, kas ir vai kas nav !
smith wrote:Es vnk esmu salasījies ārzemju forumos, ka pēc tā decat pipe uzstādīšanas ievērojami samazinās kvēps. Kā ir patiesībā nezinu, bet man viņš mierīgi braucot itkā nedūmo, bet kad sper pa pedāli, tad gan melns aiz muguras. Iepriekšējais audis ar v6 tikai redlainā bik melnu izsita.
Kas vēl var būt pie vainas dūmošanai?
Pirms brauc uz diagnostiku, pačeko, vai kaut kur nepūš garām gaisu. Manam ex dīzelim bija I/C plaisa un kvēps bija
Samainīju kūleri un viss bumbās. Pārbaudi caurules, interkūleri, paskaties, vai kāda no caurulēm nemirkst eļļā - ja ir nopuņķojusies, tad, visticamāk, pušu. Varbūt, dodot ručkā, ir parādījusies neraksturīgi skaļa šņākoņa?
Itkā nekādu šņākoņu nav, bet vai tad nevajadzētu kopā ar šņākoņu būt jaudas zudumam? Man ar jaudu liekas, ka viss ok. Bet nu katrā ziņā, paskatīšos trubas, kad varēšu.
Jā, principā, vajadzētu gan švakāk iet, ja jau viss paredzētais gaiss nenonāk dzinējā, bet tiek izpūsts kaut kur naher.
Anyway, paņemt lukturīti un pačekot motortelpu ir 5min jautājums.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown