
Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Man daži teica, ka derot arī no Blacktop, tobiš no manējā.
Pārliecināts neesmu.

VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Kāds ir blacktop sadalenes garums? iespējams, bet maz ticams!Puperdupers wrote:Man daži teica, ka derot arī no Blacktop, tobiš no manējā.Pārliecināts neesmu.
Šodien izieta Tehniskā skate un pamazām tiek noziemota!
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Garumu tagad no galvas nepateikšu. Manējam arī prasītos niknākas sadalenes, bet tad vēl atsperes, šaibas, vārstu bīdītāji resnāki, utt. tā kā laikam jāiztiek 

VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nesen atnāca paciņa ar droselēm no 1998gada susuki gsxr 750 diametrs 44-45mm. Patreiz viss ir uz jautājuma zīmes,jo nav skaidrības kas notiksies nākam sezon ar drag race klašu sadakījumu. Ir doma,ka šo standartu vajadzētu papildināt ar sadalenēm.
p.s. varbūt kāds var pakīdzēt ar kādu atbalstītāja piesaistīšanu. Paldies.
p.s. varbūt kāds var pakīdzēt ar kādu atbalstītāja piesaistīšanu. Paldies.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu kāds laiks ir pagājis un fiestiņa jo projām salst uz ielas, ir piešķilta un parūcināta (izsildīta) un atstāta mierā! Droseles sapucētas un gatavas uzstādīšanai. tuvākā laikā taps jauns ieplūdes kolektors jaunajām droselē. pagaišo piektdien iesūtītas sadalenes no "dbilas dynamic" ieplūde 296grādi un izplūde 292 grādi pie 0,1mm ja nemaldos, vārstu lifts attiecīgi 11,5 un 11,0 mm. domāju, ka būs labi.
p.s. meklēju atsperes cietākasko līdzīgu savējām! manas: augstums 43mm, platums 25mm, 7 vijumi - viens vijums 3,3mm.
p.s. meklēju atsperes cietākasko līdzīgu savējām! manas: augstums 43mm, platums 25mm, 7 vijumi - viens vijums 3,3mm.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu kāds laiks ir pagājis un fiestiņa jo projām salst uz ielas, ir piešķilta un parūcināta (izsildīta) un atstāta mierā! Droseles sapucētas un gatavas uzstādīšanai. tuvākā laikā taps jauns ieplūdes kolektors jaunajām droselē. pagaišo piektdien iesūtītas sadalenes no "dbilas dynamic"
p.s. meklēju atsperes cietākas, ko līdzīgu savējām! manas: augstums 43mm, platums 25mm, 7 vijumi - viens vijums 3,3mm.
Bildes sekos un darbi arī!
p.s. meklēju atsperes cietākas, ko līdzīgu savējām! manas: augstums 43mm, platums 25mm, 7 vijumi - viens vijums 3,3mm.
Bildes sekos un darbi arī!
Last edited by bucis on 08 Aug 2017, 20:56, edited 1 time in total.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu domāju ko līdzīgu pēc izmēriem kā man , bet ar 6 viejumiem un vijuma diametrs virs 4mm. cik noprotu no līdz 79kg.U_V6er wrote:cietaakas atsperes - cik cietas?
Skatoties uz to ko piedāvā tūneri - izskatās, ka varētu pietikt ar standarta atsperēm!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
stok vārsta lifts 9.4mm un 59kg atspere, bet vajag uz 11.5 mm un 79kgU_V6er wrote:cik stock sadalenes augstas ir?
vijumi ar tiem 6 un 4mm resnumu - pietiks uz sho sadalenju augstumu, lai coil-bind neiestaajas?
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ir laika klases LV un LT vienādas sākot no:Gsi2 wrote:Buci kur Tu gāzīsi ar auto?LT un Est? cik sapratu mazās klases vairs nav!
1) 14.5sek - Ielas car ar TA;
2) 13.5sek - ielas car ar TA, bez salona utt. un car ar sporta pasi;
3) 12.5sek - visi bez ierobežojuma;
4) 11.5sek - visi bez ierobežojuma;
5) 9.99sek - ar daļējo būri;
6) 7.5sek - ar rally vai speciāli drag būri!
7) .......... - Handicap klasse.
Kur braukšu pats vari minēt? droši vien zem 13.5sek.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Sadalījums pa klasēm liekas vienkārši idiotisks. 

Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465

Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri PM
26-265-465
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nu darbi iet uz priekšu un ir kas arī sadarīts:
Galvai izfrēzēta degkamera un līdz ar to samazināta kompresijas pakāpe no 12.6 uz 11.8;
Sadalenes piemērītas un galva safrēzēta;
Kompensātori pārmērīti un saslīpēti - 015 un 025;
Top jauns ieplūdes kolektors priekš jaunām droselēm;
Sastīta jauna kārba un doma pamainīt pārnesumus;
Iepirkts eļļas spiediena gauge ar pievadu uz bloku.
Otrdien droši vien, ka jau rūks ar jauno kitu. viss atkarīgs cik ātri atgriezīšos no Liepājas.
P.s. bildes salikšu ja kādam interesē!
Galvai izfrēzēta degkamera un līdz ar to samazināta kompresijas pakāpe no 12.6 uz 11.8;
Sadalenes piemērītas un galva safrēzēta;
Kompensātori pārmērīti un saslīpēti - 015 un 025;
Top jauns ieplūdes kolektors priekš jaunām droselēm;
Sastīta jauna kārba un doma pamainīt pārnesumus;
Iepirkts eļļas spiediena gauge ar pievadu uz bloku.
Otrdien droši vien, ka jau rūks ar jauno kitu. viss atkarīgs cik ātri atgriezīšos no Liepājas.
P.s. bildes salikšu ja kādam interesē!