
Tad nu tā, šie modeļi no lētā gala poršiem vienmēr ir patikuši un 2012g beigās bija radusies iespēja vienu no tiem iegādāties. Prasības bija stipri vienkāršas - obligāti brūnais salons un vēlams pēc iespējas mazāk ekstru. Protams baltā krāsa bija kluss sapnis un reāli necerēju tādu "komplektāciju" atrast, bet nu tomēr paveicās un Vācijā tika atrasts tāds

Tātad par auto:
Porsche 924
1983 gada marts.
Pirkšanas brīdī nobraukums bija ja nemaldos 67000km, patiesais. Nāca līdzi servisa grāmatiņa, lietošanas manuālis un pamācība kā pareizi izlikt avārijas trīsstūri

Pirmie attēli -



Tā kā orģināli šiem motoriem (Audi, VW, Porsche mikslis




Takā ar tādu džipu pabraukt nevar, tad tika uzsūtīti koili. Protams ka šādam auto tos nevar atrast pirmajā veikalā kas pa ceļam, bet pa lielam ir viens ražotājs kas taisa arī šiem modeļiem -Gaz. Tad nu poršs tika pie Gaz koiloveru kita. Interesanti ir tas, ka principā uz vietas viņiem nav, jāsakontaktējas, jāsapiķo un tad viņi uztaisa un nosūta tev

Priekšā 924 easy uzlikt koilas, bet aizmugurē ir torsionu tilts un bija mazliet japačakarējas, jo aizmugurē nāk vienkārši amortizatori un lai nosēdinātu ir jāregulē pats aizmugures tilts. Protams ka bez diskiem nevar un tika sadabūtas BBS replikas, Dare RS R16 8,5j UN 9,5j

Par cik 924tais ir 80to gadu auto, bija vēlme pēc oldschool uzlīmes uz sānu, principā variantu bija 2 - vai nu klasisks uzraksts Porsche vai arī ļoti reti redzētais modeļa nosaukums. Izvēle gāja par labu 924

Te būs jaunākas bildes, no 15' gada sezonas




Šobrīd 924tais kā jau katru ziemu atrodas garažā un gaida pavasari. Uz sezonu plānos nomainīt termostatu, nomainīt temperatūras dačikus, jo kad auksts motors, tad iet ļoti pieklājīgi priekš 2.0L, bet kad uzsilt, tad ir "braukt var" režīms. Kā arī 2 bukses jāsamaina. Vizuāli gribētos diskiem centrus nokrāsot un vēl pāris lietas priekš body atrast, bet zinot šo modeļu pieejamību Latvijā, lielas cerības nelieku
