Pirms likšanas garažā nopietnāk ķēros pie turbīnas pieregulēšanas un dabūju beidzot stabilu pūtienu no 2100rm līdz 4000rm 1.9-2.0bar bez raustīšanās u.t.t jāatzīmē, ka kļuva asāks
tas nozīmēja to, ka var turpināt ar degvielas iesmidzes manipulācijām un iegūt papildus Zs un Nm bet nu, par cik jau bija pieņemts lēmums, ka labāk ir nečakareties ar iespējamiem ~340zs bet iet uzreiz tālāk ar jaunāka tipa vadības sistēmu un degvielas sistēmu jeb no M57N
Vēl jāatzīmē, ka sajūgs sāka uzreiz slīdēt 4-5 robā un šat tad 3

Tad nu ko tur mocīt, iedzinu garāžā, sāku ar sprauslu noņemšanu un aizsūtīšanu uz pārbaudi un regulēšanu, lai visas smidzinātu konstanti un perfekti, kā nekā no viņām ir tiek prasīts visvairāk.

Tālāk ir jātiek galā ar sajūgu.
Noņemts gan spararats un viss pārējais un aizvests uz Plazu, uzreiz sapratām ka pat ja esošo atjaunot un uzlikt ar to nākotnē nepietiks, tāpēc spararats un grozs paliek pie Daiņa lai visu sapucētu un vēlāk uztaisīt 4staru disku kam būtu jātur iespējamie 800+ Nm

Pagaidām kamēr ir laiks iešu cauri visam, sakopšu parējos agregātus.
Izjaucu ģenerātoru jo tomēr nedaudz nepatīk esošā nelielā lufte, kaut arī gultņi veseli +- ok, tomēr labāk to izdarīšu tagad

Tas kas priekšā skrāpē asfaltu


Ar N vadības uzlikšanu galīgi nav tik vienkārši.
Sāksim ar to ka ir pilnīgi citi visi štekeri un pini kas spraužās ECU
Tālāk kaudze ar devējiem citiem
Degvielas padeves, regulācijas sistēma ir totāli savādaka
kā arī ieplūdes sadalenes lasītāja "punkts" uz sadalenes ir citā puzīcijā, tātad ir jāpārtaisa sadalene
Kkad vēl grīda būs jāsametina un jāpiekrāso auto
