960, S90, dažiem 760,ASV 940SE un laikam visiem 780 ir neatkarīgais tilts.Melnais wrote:Atkarigais tilts aizmugure? Kuriem tad bija neatkarigais aizmugure?
Leons_ Volvo 940
Re: Leons_ Volvo 940
Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi

Re: Leons_ Volvo 940
Nestāsti cilvēkiem blēņas! Lock notiek uz abām pusēm. Tikai nejau 100% kā šaibiniekam. Tas pārbīda slodzi uz riteni kuram lielāka saķere! Bilde parodija. Normāli izmanot 4 vai 5 pārus zobratu, nevis 3. Šis ir domāts auto šosejai un rallijam. Driftam lietojat šaibiniekus un "svarku"!
-AF- wrote:Jeb scroll veidīgais, vai makaroška kā citi sauc. Bet tas nav jēdzīgākais , tas ir stulbākais , jo bloķē kad ir izgriezies jau gandrīz viens apgrieziens ratam, un kad tu atmeties , tad atbloķējas un tev ieslēdaz vienritenis un tu ievelc apmalē vai kokājo tas ir one way locking diff's, tādus tagad masā ražo quaif
Honda Shuttle RA3 | 933
Re: Leons_ Volvo 940
Standartā ir 0.5.Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
Re: Leons_ Volvo 940
Man ir FT un bija 0.3Leons_ wrote:Standartā ir 0.5.Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Re: Leons_ Volvo 940
piekrītu tev tikai daļēji, jo pastāstīju pavirši savu domu.sirmais wrote:Nestāsti cilvēkiem blēņas! Lock notiek uz abām pusēm. Tikai nejau 100% kā šaibiniekam. Tas pārbīda slodzi uz riteni kuram lielāka saķere! Bilde parodija. Normāli izmanot 4 vai 5 pārus zobratu, nevis 3. Šis ir domāts auto šosejai un rallijam. Driftam lietojat šaibiniekus un "svarku"!
-AF- wrote:Jeb scroll veidīgais, vai makaroška kā citi sauc. Bet tas nav jēdzīgākais , tas ir stulbākais , jo bloķē kad ir izgriezies jau gandrīz viens apgrieziens ratam, un kad tu atmeties , tad atbloķējas un tev ieslēdaz vienritenis un tu ievelc apmalē vai kokājo tas ir one way locking diff's, tādus tagad masā ražo quaif
Jā ir tādi arī abpusējie un ir ar vairākiem zobratiem, un tomēr to galvenā izmantošana ir braukšanā taisni, nevis sporta trasei ar pagriezieniem

un neesmu dzirdējis ka ar tādiem rallijā brauc
p.s un vispār kļūdījāmies, šim volvo tāds nemaz nenāk, viņam ir savejādi šaibinieku reduktori

http://people.physics.anu.edu.au/~amh11 ... o_dana.htm redz kur info par 3 tipiem kādi mēdza būt LSD tajās mašīnās
diesgan interesanti izveidoti.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Leons_ Volvo 940
Cik zinu, tad tu nekļūdīes.Leons_ wrote:Standartā ir 0.5.Fretka wrote:Lai karpītos pa sniegu, tas lockeris ir tieši laikā, taču driftam izmetams miskastē + pie intensīvākas lietošanas viņš tev drīz vien pārstās bloķēt (bin zeer dan zet)
Par zirdziņiem un izmaiņām pie nelielāka boosta taisnība! Tā kā standartā tur pūš 0.3, tad izmaiņas pie 0.6-0.7 ir jūtamas. Pats arī braukāju ar tādu setupu un taisnība, ka pie 0.8+ ir fuel cuts.
Atrodi turbo resti! Veiksmi
FK ir 0.3, FT ir 0.5.
Labojiet, ka kļūdos.
Braucu ar MK5 GTI un E90 330i
Re: Leons_ Volvo 940
Pāris dienu atpakaļ samainītas vakuuma trubas uz BP vārstu. Bet poitīvas izmaiņas neparādījās. Tā pat turbo spiediens biku staigā. Ieberot pedal to de metal spiediens īslaicīgi uzkāpj līdz 0.8 bar un pēc pavisam maza mirkļa nokrīt uz apmēram 0.65 bar. Nez, braukt jau var, bet gribētos lai tur viss tā kārtīgi šancē. Uzliku ziemas mizas uz ļitakiem. Reku ir pāris bilžu ar kopskatu.








Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
Re: Leons_ Volvo 940
šis te ir redzēts valmierā, man prasītos kaut ko ar resti izdarīt, kvai stock paskatā atgriezt un krāsu uzpulēt, lai spīd kā ferrari ledusskapis ![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: Leons_ Volvo 940
Ir, ir pa Valmieru. Bet drīz jau taisos prom.ganga wrote:šis te ir redzēts valmierā, man prasītos kaut ko ar resti izdarīt, kvai stock paskatā atgriezt un krāsu uzpulēt, lai spīd kā ferrari ledusskapis
Nez, šobrīd tā reste ir maz pamanāma. Oriģinālā pārāk spīdīga. Tāpēc paliks melna.
Logus netonēšu. Man tur nav, ko slēpt. Lai paliek akvārijs, kā reiz tumšajā periodā vēl kaut ko var redzēt uz visām pusēm.
Mūžu dzīvo, mūžu mācies,
Man šis kurss ir tikko sācies...
Man šis kurss ir tikko sācies...
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0