GG. wrote:mbertulis wrote:howitzer wrote:Es vienīgais joprojām nespēju iebraukt, kāpēc tas viss tiek darīts?
+1

pats esmu uzcēlis vienu šrota cienīgu eksemplāru. neaizgāja baigi daudz naudas uz to auto, jo metināju un krāsoju pats.
Ok, neskaitīšu svešu naudu, bet tiešām vai lol ir veerc sūtīt spārnus no ārzemēm priekš nabaga Civika kurš knapi turās kopā.
This. Es saprotu, ja kaut ko pats pagalmā prieka pēc ņemas. Mācās pats metināt/krāsot/apstrādāt/blablabla. Tad, kā mācību līdzeklis, jebkurš auto jebkādā stāvoklī der. Piemēram, tāpat arī Volfsburgs ņemas. Pa vakariem kurī spaisu garāžā un ķellē šuvju mastiku. Bet nu runa ir tieši par to, ka šitajam Čivikam nav absolūti nevienas dzīvas vietas. Un Čiviks nav Bentlijs, kurš saražots 50 eksemplāros un tad izvilkts no kaut kāda purva. Ieej ss`ā un izvēlies no miljardiem variantu. Vēl par maz, aizbrauc uz leišiem vai eestiem. Da kaut vai no Vācijas atdzen. Ok, šitam ir kaut kāds, specifisks motors, kuru Hondisti ciena. Viss saprotams, bembistiem un Vw`istiem tas pats, ir savi, interesanti un reti dzinēji. Bet, joptvaimaķ, viss šitais tak pēc pusgada atkal sadalīsies naher.

Izcel to mataru un piemeklē bundžu, kura neizbeigsies pēc gada. Auto taču tiek taisīts, lai būtu kaut kāda prieka sajūta, taču te, man liekas, prieks pie nākamā tehača beigsies.
Ok, UUUuuuudensvīr, esmu jau vairākas reizes par šo runājis, apsolu, ka par ruslanu/bundžas stāvokli šim auto vairs nepiekasīšos. Sorry, zinu, ka ir kaitinoši.
