Izlēmu atrādīt savu Volvo 360 GLS
Auto tika iegādāts 2. Decembrī. Rīgā.
Vienu dienu pēc savas dzimšanas dienas

Nopirku kā ziemas miseni


1984. gada, dzinējs B19A sarkanais bloks.(Karburators)


Pabraucu divas nedēļas sapratu kad nava aršana ar vienriteni. Tika sašeibots reduktors un aidā.

Tajā brīdī uzzināju kad kārba viņam nāk aizmugurē

Rezūltāts tika ļoti izbaudīts.
Pēc kāda laiciņa tika nosēdināts.
Priekšu pa brutālo pagaidām ar flexpower
Aizmugurē uzmetinātie metāla gabali(Lai tiltu paceltu uz lāgu rēķina)
Ziemā paspēja arī sajūgs izbeigties.


Tika nomainīts un atkal spridzinam..
Nāca pavasaris un sāku domāt par turbo dzinēju.
Takā piedāvājumā ilgi nekā nebija sāku apsvērt jau domu par tirgošanu un bija arī pāris sludinājumi.
Kad draugs,(lietotājs ganga) bija uzzinājis kad taisos tirgot..
Tomēr mani pielauza netirgot, viņš teica šo volvo nava tik daudz un būtu interesanti tādu sataisīt.
Nekā nopirkt vietā bmw ar 2.8. Un tika paklausīts


Tad kau kad pa ziemu nobruka kārba.
Nodomāju, nu ir d*rsā
Meklēju LV, meklēju SE līdz beigās ieraudziju cilvēkus ss.lv kas tirgo uz detaļām tādu.
Nebija 2 runu aizbraucu uz Gulbeni un nopirku gan kārbu, gan Facelift priekšējo bamperi un facelift aizmugurējās lampas.
No Facelifta nekas vel nava uzstādīts. Un tika iepazīti tādu volvo domubiedri. Kas izstāstīja daudz ko noderīgu.
9. Maijā atnācu no rīta 8.00 no iestādes kuras nosaukums ir


Un ieraudziju ss.lv ieliktu dzinēju no Volvo 240 B21ET 2.1 Turbo Kas ir arī 80 gadu šedevrs Volvo rūpnīcai.
Un jau pēc 1 stundas bijām ceļā uz Saulkrastiem pēc dzinēja.

Tāpat visādas lietas trūka un nebija pilns swapa komplekts.
Un baigi nepatīk kad uz K-jetronic sprauslām. Gribās ar kompīti visu.
Tad nu vienā vakarā ar draugu mazliet

Nācās degvielas ceļus pārtaisīt.
Darbā izdomāju mazliet uzpulēt vārstu vāka korķi.(Bija tumšāks kā vārsta vāks)


Saņēmos un beidzot biju izdomājis veco motoru izcelt.
Beigās draugs izdomāja kad viņš grib aliņus iedzert un atnāca palīgā paskrūvēt gan savādākā ziņā palīdzēja pieskrūvēties.

Gala iznākums ->


UN protams kur tad bezs kau kādas salaušanas. (Biš radiatorā iebraucām ar motoru)

Protams LV nummurs arī tika uzlikts pareizais.
Ienāca manā īpašumā šādi diski.

Baigi iepatikās un izskatās kad tāds būs ielas edition.
Takā bija izdomāts kad taisīsim visu uz AEB
Tātad droselei arī jābūt AEB.

No AEB kolektora tika gals nogriezsts

Un tika uzmetināts.

Tagad esmu aizķēries pie kloķenes devēja man bija šāds

Ar diviem vadiem, bet AEB nāk ar trim vadiem.
Tapēc šobrīd esmu meklējumos AEB kloķenes zobsektora nolasītāju.
Ja samērot viss derēs tad būs tā jātaisa. Bet ja jums ir kāda savādāka ideja, esmu atvērts idejām.