Atskaitīšos, ko esmu izdarījis par šo ilgo laiku.
Izdomāju, ka vajadzētu iecelt iekšā motoru, bet pirms tam bija jāizdara dažas lietas viņam. Tika nomainīts karteris, uzlikts resnāks ieplūdes kolektors un lielāka 60mm drosele. Lai būtu jēga no kolektora un droseles, bija jāpagreb kolektors un galva.
Ar motora pravotkas sakārtošanu ies grūti.
Tad jau jaunā D16Y8 īsā karba virsū un Konservā iekšā. Pirms iecelšanas, pastiprināju motora spilvenu ghetto stila ar logu līmi.

Bildē blakus ir putekļu sargs asij?? non-power reikai. Tas ar tika uztiasīts ghetto stila no veca sarga, PVC caurules un logu līmes.
Vajadzēja salonu izkrāsot, bet lai to izdarītu, vajadzēja ļoti saņemties. Tāpēc ar tas prasīja pusotru mēnesi.

Sākumā izplēsu visas izolācijas plāksnes no grīdas, izslīpēju rūsu, sagruntēju ar aktīvo grunti un tad virsū epoksīd grunti.
Tad pienāca salona matēšanas brīdis. Aizbraucu uz veikalu un nopirku akrila industriālo krāsu (RAL5005), kas ir maksimāli līdzīga Apex Blue Pearl. Ar akrila industriālo krāsoju, lai būtu lētāk un nebūtu jāfisās ar krāsošanu salonam.
Ar salona izkrāsošanu gāja traki. Tā matēšana ir nereāli pretīga salona virsmai, kas nekur nav līdzena.

Plusā viss pilnībā jānoskrūvē. Brīnos, ka izdevās visu salikt īstajās vietās atpakaļ.

Ok, biju beidzot visu samatējis un beidzot varēja attaukot un krāsot. Krāsot bija tirsā mana mazajā garāžā. Neko neredzēju, dēļ krāsas putekļiem, bet ja turēja vaļā garāžas durvis, tad tā visa masa gāja virsu kaimiņu mājam.

Bet sanāca ahujeķ.
Kad tika izkrāsots un krāsa nožuvusi, saliku daudz maz atpakaļ salonu, aizbraucu nopirkt hesīti un apēdu viņu Konservā sēžot.
Tad vajadzēja sākt gruntēt virsbūves vienu pusi un jumtu (sašpaktelēta bija vel jo projām tik viena puse). Aizlīmēju logus/durvis, sašpaktelēju jumta aizmetināto antenas caurumu, samatēju krāsu, attaukoju un nogruntēju.
Tad sašpaktelēju otru pusi, sasmēreju ar mastiku iekšejo arku, krāsu samatēju, sagruntēju ar aktīvo grunti un beigas ar parasto (izlīdzinošo??) grunti. (šodien no rīta nogruntēju)

Tagad pastāvēs divas nedēļas, sasēžas grunts. Pēc tam tiks nogruntēts atkal plāna kārtā, saslīpēts un krāsots. Plānojas tas viss septembrī.
Tad nopirku 26mm stabilizator stieni no 98-00 Civic TypeR un priekšējā pusrāmja atsaiti no JDM ITR (Integra TypeR) Bildē pašā apakšā OEM 21mm stabilizators.
Te ar pusrāmja atsaite savās vietās. (bildē vel netīra)
Stabilizatora stieni lai uzliktu, nopirku ITR atsaites, bukses un nokrāsoju pašu stieni "sporta" krāsa. Liekot virsū, izrādījās, ka viņš man nemaz neder.

Beigās izdevās viņu samainīt pret JDM ITR 25mm stabilizator stieni, kam par laimi derēja nopirktas atsaites un bukses. Protams jauno stieni ar nokrāsoju un uzliku.
Tiku arī pie aizmugurēja EX 15mm stabilizatora. Ceru līdz nākam sezonai, dabūt kko resnāku, sākot no 20mm.
Tad vel sanāca pa lēto tikt pie dažām vajadzīgām un ne tik vajadzīgam lietām.
Motora pārsegam starplikas pie enģēm, lai uzlabotu ventilāciju motortelpa. :because_race_car:
Integras tipa šortšifteri.
Izplūdes caurules no BILTEMAS. 90 grādu līkumi ir bez sašaurinājuma un pašām caurulēm ir 63,5mm ārējais diametrs.
Pa lielam viss. Ir vel daudzas sīkas lietas izdarītas/sapriktas, bet nu vairs neatceros uz doto brīdi.

Kkā tā..
Stay awesome bros
