Pirms ziemas

Sanāk deforsāža, bet vajadzīga!
Milzīga vajadzība pēc šādas motora maiņas gan nebija, bet gribējās paskrūvēt un galvenais ierūcināt un izmest kādu līkumu ar touringu un tas noderēs, lai pats saviem spēkiem tiek uz ziemas mītni
Jebkurā gadījumā motora izņemšana bija vajadzīga jo apskatot vizuāli acīs krita daudz kasjaku, labojami, bet tomēr, mazākie:
Jāpiebilst, ka iepriekšējais saimnieks pie vairuma kasjaku vainīgs nav, vainīgs ir cilvēks kurš swapoja.....
Motora izņemšana nesanāca kā plānots, bija neiespējami noskrūvēt starteri, kad motoru pārvietoju uz priekšu ar grūtībām tas tika izdarīts jo skrūvju galvas apjātas, ja starteri vajadzētu mainīt tad bez motora izcelšanas neiztikt.
Atdalīt kārbu no dzinēja nekādi neizdevās tādēļ nācās izvērt ārā kā diegu caur adatas aci ar visu kārbu
Pēc motora izņemšanas kārbu nost normāli dabūt nevarēja tik un tā, "meistars" kurš to swapu veicis pilnīgi neko nav sasmērējis, gultnis motora kloķenes galā likts jauns jo tomātam tāda nav, tas nav iesmērēts arī kārbas ass šlices, tā kā auto ilgāk stāvējis tas viss uzrūsējis un gultnis kalpoja kā uzgrieznis var teikt. Daudzas skrūves vai nu pārvilktas vai vispār nebija pieskrūvētas, sajūga darba cilindrs uz vienas pārvilktas špiļkas un otra bez uzgriežņa utt......
M40B18 vizuāli labi izskatījās bez eļļas noplūdēm un citiem redzamiem defektiem, samērīju kompresiju, visos cilindros samērā vienādi 13 atmosfēras, sadalenes kulaciņi gan padiluši vidēji par 0,4mm.
Pērkot dzinēju pārdevējs teica, ka viens cilindrs labi nestrādājot, izrādījās, ka viens tikai strādā un strādā tāpēc, ka nestrādā

Vienkārši bija kidrikt degvielas spiediena regulators, tāpēc pamatīgi pārlēja, bet viena sprausla tieši pirmajam cilindram bija aizsērējusi tāpēc tas cilindrs strādāja
