
Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Man Honda bija pirmā mašīna, kurai bija stūres pastūzis, bet es to neizbaudīju. 


- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Ar mazo stūrīti pasportojot kreisā roka/plecs labi piedzenās
Dragreisā tev tā nebūs, bet pa pilsētu grozoties lēnām, ganjau būs pasmagāk, bet pie tā ātri pieradīs 


VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Kas ir inerces ģenerators? Jeb iet runa par brīvrumbu uz ģeneratora?
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Pag. Noņemot kondišku un st. pastūzi var iegūt 15zs? naaais. :chiptuning_atpuushaas:bucis wrote:Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.


- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nofleksējot jumtu un izraujot visas durvis, var iegūt par 0.5 sek īsāku 0-100km/h laiku.ttd wrote:Pag. Noņemot kondišku un st. pastūzi var iegūt 15zs? naaais. :chiptuning_atpuushaas:bucis wrote:Man fiestiņai nemaz nenāk stūres pastiprinātājs un ikdienā arī nevajag,jo autiņš ir viegls. + iegūsi jaudu,ko noņem sturespast.un kondiškas sūknis un un svars jau pats pa sevīm. Ieguvums ap 10% jaudas. Ja veēl uzlikti inerces ğeņği, kas dragreisam būtu ideāls variants vēl paceltu jaudu.
Malacis ta turpināt vasarā paskriesimies.:nonjem_kondishku_un_stures_past._uz_m5_+40zs:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15226
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Kam bij japerk tos remont panelus,durvis n shit?
Stiklskiedra is the way for dragrei( gridai ari der :yolo: )
Stiklskiedra is the way for dragrei( gridai ari der :yolo: )

R56 JCW
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Heiteri heitos, bet atceroties volfsburga fiatu ticu ka arī šeit beigu beigās sanāks kas piedūrīgs.
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Pagājis jau kāds laiks un arī kkas ir pamainījies.
Pasūtīju numurzīmi priekš fotosesijām.

Iegādājos VTi stupicas ar 262mm bremzēm. Šim stupicam var uzlikt no prelūdes 282mm bremzes un ar tādēļ tik viņas pirku, jo nah tās 262mm bremzes.

Tad vienu dienu izdomāju, ka jāliek būs tās pašas 262mm, jo priekš kam 1000kg un 103zs vajag 282mm bremzes?
Izārdīju suportus lai dotu smilšot un pamanīju, ka suporta virzulis ir tāda paša diametra, kāds ir 240mm (54mm). To ierakstot to LHK, atklājas, ka ir 240mm suporti uz 262mm skavam.
Kad 240mm bremžu kluči ir, to paša sakuma pamanīju.

Tad nu atliek meklēt 262mm suportu, bet neredzēju tam jēgu. Tik pat labi, meklēju 282mm suportus. Apzvanīju visas 2.2, 2.3 esošas prelūdes, kas tirgojas detaļās ss.lv un ar sadabūju suportus ar skavām.

Suportiem protams virzulīši bija psc abiem. Nenormāli nopisos, kamēr dabūju āra. Roratslēga un kompresors bija mans draugs. Tad tika nopirkti abi virzulīši 57mm, gumijas, atgaisošanas ventīļi un SPEEDMAX bremžu diski. Vel tik gultņi stupicām jānopērk un kluči. Vel nezinu kādus klučus likt. EBC pagaidām ne, laika FERODO būs jāliek.

Tad samainīju slīdošo sajūga disku. Nomazgāju veco un atstāju rezerve, jo viss pēc klīner dušas ir ok. (blakus mētājas vecais disks)

Sanāca tik arī pie VTi atsaites. Kamēr vel neesmu pabūvējis glāzes, tikmēr viņa derēs.


Tad pienāca beidzot tā diena, kad viņš beidzot tika sametināts. Kopumā baigā opera gāja ar to metinātaju, bet sīkumos neieslīgšu.

Sākuma uzmetu ātri aci, samaksāju un braucam uz Ventspili (mašīna metinājās 20km no Ventspils), jo bija jāsteidzas atpakaļ uz darbu. Pēc darba iečekojot, bišk saskumu. Darbs ir ļoti nekvalitatīvs un sasteigts. Saprotamāk gateris. Visas šuves bija nopūstas ar vasku, ielāpi pavirši sametināti un spīd cauri kā siets.
Šodien pusi dienu nopisos, kamēr to faking vasku nomazgāju un attaukoju.








Bet nu lai iet. Visu sagruntēšu ar epoksīd grunti bieza kārta. Neredzamas vietas sasmērēšu ar DAUDZ šuvju mastiku, lai nav siets.
Un tad jau jāsāk špaktelēt. Jāskatās, kas sanāks.
Tad sākam griezt āra atlikušos divus stiklus. Ar sānējo viss bija čill, bet ar vējstiklu sanāca sūdi. Stikla stūri, trose iegriezas stiklam vidu, kur ir plēve un aizgāja plaisas.
Beigas pamanījām, ka tur bija stulba vieta, jo stikls piespiest pie virsbūves bleķa klāt un trosei citur nebija kur iet. Bet nu poh, tagad tik jāmeklē stikls un diez kādu kosmosu viņš maksas. 



Saliku uz ātro priekšai detaļas virsu, lai redzētu, cik šķība/taisna ir stiklu šķiedras haube. Izrādās viņa ir perfekti taisna.


Ceru līdz aprīļa vidum visu saslīpēt, sagruntēt un aizvest nokrāsot traktora krāsa.
Bet nu gan jau nepaspēs, jo vel viss salons jāizkrāso. Tā kā viss ticamāk uz aprīļa beigām.
Un BONUS bildītes, ka viss izskatītājas, pirms saku karot ar ruslanu.



Stay awesome bros
Pasūtīju numurzīmi priekš fotosesijām.


Iegādājos VTi stupicas ar 262mm bremzēm. Šim stupicam var uzlikt no prelūdes 282mm bremzes un ar tādēļ tik viņas pirku, jo nah tās 262mm bremzes.

Tad vienu dienu izdomāju, ka jāliek būs tās pašas 262mm, jo priekš kam 1000kg un 103zs vajag 282mm bremzes?




Tad nu atliek meklēt 262mm suportu, bet neredzēju tam jēgu. Tik pat labi, meklēju 282mm suportus. Apzvanīju visas 2.2, 2.3 esošas prelūdes, kas tirgojas detaļās ss.lv un ar sadabūju suportus ar skavām.

Suportiem protams virzulīši bija psc abiem. Nenormāli nopisos, kamēr dabūju āra. Roratslēga un kompresors bija mans draugs. Tad tika nopirkti abi virzulīši 57mm, gumijas, atgaisošanas ventīļi un SPEEDMAX bremžu diski. Vel tik gultņi stupicām jānopērk un kluči. Vel nezinu kādus klučus likt. EBC pagaidām ne, laika FERODO būs jāliek.

Tad samainīju slīdošo sajūga disku. Nomazgāju veco un atstāju rezerve, jo viss pēc klīner dušas ir ok. (blakus mētājas vecais disks)

Sanāca tik arī pie VTi atsaites. Kamēr vel neesmu pabūvējis glāzes, tikmēr viņa derēs.


Tad pienāca beidzot tā diena, kad viņš beidzot tika sametināts. Kopumā baigā opera gāja ar to metinātaju, bet sīkumos neieslīgšu.


Sākuma uzmetu ātri aci, samaksāju un braucam uz Ventspili (mašīna metinājās 20km no Ventspils), jo bija jāsteidzas atpakaļ uz darbu. Pēc darba iečekojot, bišk saskumu. Darbs ir ļoti nekvalitatīvs un sasteigts. Saprotamāk gateris. Visas šuves bija nopūstas ar vasku, ielāpi pavirši sametināti un spīd cauri kā siets.









Bet nu lai iet. Visu sagruntēšu ar epoksīd grunti bieza kārta. Neredzamas vietas sasmērēšu ar DAUDZ šuvju mastiku, lai nav siets.


Tad sākam griezt āra atlikušos divus stiklus. Ar sānējo viss bija čill, bet ar vējstiklu sanāca sūdi. Stikla stūri, trose iegriezas stiklam vidu, kur ir plēve un aizgāja plaisas.





Saliku uz ātro priekšai detaļas virsu, lai redzētu, cik šķība/taisna ir stiklu šķiedras haube. Izrādās viņa ir perfekti taisna.



Ceru līdz aprīļa vidum visu saslīpēt, sagruntēt un aizvest nokrāsot traktora krāsa.

Un BONUS bildītes, ka viss izskatītājas, pirms saku karot ar ruslanu.

Spoiler
Show



Stay awesome bros


-
- Posts: 1277
- Joined: 09 Jun 2013, 23:39
- Location: Rīga,Āgenskalns
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Nu metinājumi atšķiras ar manējo nezinu vai labi vai nē.Man stiks manam EK izmaksā 100 eiro ar darbu domāju ka tev kosmoss nebūs 

04 BMW E60 530
07 Civic TypeR FN2(ex)
08 Passat B6 2.0 DSG(ex)
04 Accord CL7(ex)
08 Leon FR(ex)
05 Civic TypeR EP3(ex)
97 Passat 1.8 20V(ex)
94 BMW E36 2.0i(ex)
97 Civic EK4 B16A2(ex)
99 Civic EK3 D15Z6 (ex)
99 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
07 Civic TypeR FN2(ex)
08 Passat B6 2.0 DSG(ex)
04 Accord CL7(ex)
08 Leon FR(ex)
05 Civic TypeR EP3(ex)
97 Passat 1.8 20V(ex)
94 BMW E36 2.0i(ex)
97 Civic EK4 B16A2(ex)
99 Civic EK3 D15Z6 (ex)
99 Avensis T22 D4D 2.0 (ex)
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Sporta metinājums,lai šuves vieglākas.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Šis tas ir izdarīt, tāpēc atjaunošu topiku.
Ar špaktelēšanu man iet ļoti lēni. Sākuma īsti nemācēju un nesanāca, bet pēc youtube video noskatīšanos, kļuvu profiņš.
Viss plikais metāls tika nopūsts ar epoksīd grunti.

Pēc grunts uzklāšanas, uzvilku pirmo kārtu šķiedras špakteli un sasmērēju visas šuves ar šuvju mastiku.



Tad beidzot viss labam sānam, tika nošpaktelēts un vietām, kur izslīpēju līdz metālam, uzklāju aktīvo grunti.

Pienāca kārta kreisas puses špaktelēšanai, bet tur parādījusies plaisa. Sākumā viņa bija 2-3mm gara, bet tagad savi 25mm bija. Metinātājs aizrāvies bija ar slīpēšanu.

Tad parādījās problēma dabūt metināmo, lai salabotu to defektu. Bet nu baigi viss ievilkās, jo slinks biju meklēt, kam ir metināmais divu fāzu.
Tā kā špaktelēt nevarēju, darīju visu cito, ko varu darīt. Izdomāju nogruntēt detaļas, kuras ir labā stāvoklī un neprasās pēc labošanas. Sanāca tik bamperi un lūku nogruntēt.

Beigās izrādījās, ka kaimiņam ir man vajadzīgais metināmais. Un vakar sapļūtiju to plaisu un šodien sānu nopūtu ar epoksīd grunti. Pietrūka grunts, tādēļ dažas vietas nesanāca nokrāsot. Rīt jāturpina špaktelē.

Tad nu beidzot biju sapircis visas vajadzīgas detaļas, lai uzliktu 282mm bremzes no 2.2/2.3 prelūdes. VTi statnes, prelūdes bremzes tika noskoršotas, nogruntētas ar epoksīd grunti un nokrāsotas ar melno akrilu.




Statnes sapresēti jauni gultņi, no 282mm skavām, tika nofrēzēti 3mm (tā ir obligāta lieta, kad liek prelūdes bremzes uz sivika VTi statnēm), suportos salikti jauni virzulīši, jaunas gumijas un bremžu diskiem izurbti caurumi 4x100.


Uzliku jaunus augšējos lodbalstus, apakšējos uzliku no vecajām statnēm, jo nesen mainīju viņām un viss bija gatavs swapot virsū bremzes.


Paralēli visam tam, uzliku arī stūres reiku bez pastiprinātāja. Reikai uzliku jaunus stūres pirkstus un putekļu sargus. Stūres stieņus uzliku no vecās reikas.
Tad iegādājos KONI SPORT amortizatorus un Eibach -30mm atsperes.

Sadabūju arī citu pussrāmi, spoguli un karteri. Pussrāmim vecajam, man bija safista vītne un nevarēja pieskrūvēt kārtīgi reiku.

Bija doma, amīšu nosmilšot un nokrāsot svaigus, bet Ventspili īsti nav kas smilšo, tāpēc to atliku uz citu laiku un visu liku virsu uz Konservu. Pussrāmi ar nomazgāju no eļļām, noslīpēju rūsu un nokrāsoju ar baloniņu matēti melnu (mājas bija beidzies glancēti melnais baloniņš)






Tagad man viņš ir konkrēts džips. Jāskatās, kas notiks, kas tiks salikt kopā.
Bet sagriežot uz cietāko amīšus, tā mašīna ir cieta, kā akmens.


Aaa vel iepirku durvju apšifkas priekš elektriskajiem logiem. Tik vel vidus jāpārvelk ar zamšādu. Sāk šķist, ka tik uz vasaras beigām pabeigšu viņu, lai var iemēģināt viņu kāda asfalta sprintā. Tas arī viss.

Stay awesome bros
Ar špaktelēšanu man iet ļoti lēni. Sākuma īsti nemācēju un nesanāca, bet pēc youtube video noskatīšanos, kļuvu profiņš.


Pēc grunts uzklāšanas, uzvilku pirmo kārtu šķiedras špakteli un sasmērēju visas šuves ar šuvju mastiku.



Tad beidzot viss labam sānam, tika nošpaktelēts un vietām, kur izslīpēju līdz metālam, uzklāju aktīvo grunti.

Pienāca kārta kreisas puses špaktelēšanai, bet tur parādījusies plaisa. Sākumā viņa bija 2-3mm gara, bet tagad savi 25mm bija. Metinātājs aizrāvies bija ar slīpēšanu.


Tad parādījās problēma dabūt metināmo, lai salabotu to defektu. Bet nu baigi viss ievilkās, jo slinks biju meklēt, kam ir metināmais divu fāzu.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)


Beigās izrādījās, ka kaimiņam ir man vajadzīgais metināmais. Un vakar sapļūtiju to plaisu un šodien sānu nopūtu ar epoksīd grunti. Pietrūka grunts, tādēļ dažas vietas nesanāca nokrāsot. Rīt jāturpina špaktelē.


Tad nu beidzot biju sapircis visas vajadzīgas detaļas, lai uzliktu 282mm bremzes no 2.2/2.3 prelūdes. VTi statnes, prelūdes bremzes tika noskoršotas, nogruntētas ar epoksīd grunti un nokrāsotas ar melno akrilu.




Statnes sapresēti jauni gultņi, no 282mm skavām, tika nofrēzēti 3mm (tā ir obligāta lieta, kad liek prelūdes bremzes uz sivika VTi statnēm), suportos salikti jauni virzulīši, jaunas gumijas un bremžu diskiem izurbti caurumi 4x100.


Uzliku jaunus augšējos lodbalstus, apakšējos uzliku no vecajām statnēm, jo nesen mainīju viņām un viss bija gatavs swapot virsū bremzes.


Paralēli visam tam, uzliku arī stūres reiku bez pastiprinātāja. Reikai uzliku jaunus stūres pirkstus un putekļu sargus. Stūres stieņus uzliku no vecās reikas.

Tad iegādājos KONI SPORT amortizatorus un Eibach -30mm atsperes.

Sadabūju arī citu pussrāmi, spoguli un karteri. Pussrāmim vecajam, man bija safista vītne un nevarēja pieskrūvēt kārtīgi reiku.

Bija doma, amīšu nosmilšot un nokrāsot svaigus, bet Ventspili īsti nav kas smilšo, tāpēc to atliku uz citu laiku un visu liku virsu uz Konservu. Pussrāmi ar nomazgāju no eļļām, noslīpēju rūsu un nokrāsoju ar baloniņu matēti melnu (mājas bija beidzies glancēti melnais baloniņš)







Tagad man viņš ir konkrēts džips. Jāskatās, kas notiks, kas tiks salikt kopā.




Aaa vel iepirku durvju apšifkas priekš elektriskajiem logiem. Tik vel vidus jāpārvelk ar zamšādu. Sāk šķist, ka tik uz vasaras beigām pabeigšu viņu, lai var iemēģināt viņu kāda asfalta sprintā. Tas arī viss.

Stay awesome bros


Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
laabs, riktīgi labs



Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: Volfsburgs | Honda Civic Si EH3
Bremzes labi naži , nesen uz ek uzliku 282/262 swapu
Lai špaktele ātri žūst un labi slīpējās

Lai špaktele ātri žūst un labi slīpējās
