Man vairāk vai mazāk bīja problēma ar sūkni, jo vecajā instalācijā bija lūzis vads! Tev OM ECU? ir tāds kā kontakt klīners varbūt ,ka palīdzēs!!! protams pašu štekeri pie ECU vajag kārtīgi nostiprināt. spole signālu mūsu dzinējiem ņem no komutātora EDIS4....Cristorf wrote:Veiksmi darbos, interesants projekts! Gribēju uzzināt kā izpaudās nekontakts ar ECU? Manam escortam ir līdzīgi, ja neparaustu vadus pie ECU reizēm auto vienkārši nelec, starters griež un nelec, pakustinu vadus pie ECU un pielec kā tikko noslāpēts, visu izpētīju nekur zaļais nebija iemeties, kontakts arī itkā ir, pa impulsa vadu no ECU uz spoli nepienāk strāva reizēm ,hvz kāpēc tā, dzinējs tieši tāds pats.
Atvainojos par offtopiku!!
Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Pa priekšu jaiztīra viss ar zaljo(kam birste), pēctam jāsapūš aizsardzībai zilais un būs zbis!bucis wrote:Tev OM ECU? ir tāds kā kontakt klīners varbūt ,ka palīdzēs!!! protams pašu štekeri pie ECU vajag kārtīgi nostiprināt. spole signālu mūsu dzinējiem ņem no komutātora EDIS4....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Oem ecu man ir, kontakti ir kārtīgi ar klīneri iztīrīti un kārtīgi nostiprināti. Bet kas ir komutātors EDIS4 to gan es nezinu,kas tas tāds ir un kur viņu meklēt, jo no elektrības maz ko saprotu,zinu tik cik ar testeri iziet cauri vadiem un izpētīt kas kur nepienāk. 

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
- lūk komutātors http://www.wheelsjamaica.com/wheels_for ... c=146763.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Viņš sadala spoles signālu pa cilindriem!!!!
Viņš sadala spoles signālu pa cilindriem!!!!
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Aizvesti skriemeļi pārtaisīt par regulējamiem. Notīrīta bloka virsma pēc galvas no celšanās. Noskaidrots cik grādu sadalenes šim dzinējam.
Sadalenes 248grādi un 9.3mm vārsta lifts - ja nemaldos black top cams.
Sadalenes 248grādi un 9.3mm vārsta lifts - ja nemaldos black top cams.
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Zobrati nāk uz šplintes? Manējam tikai uz piespiešanos, sagrozi kā gribi un pievelc. Un šitam ir hidrokompensatori, cik bildē saprast?
VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Manam arī nāk tikai uz piespiedienu zobrati. bet lai sagrozītu ir jāņem vārsta vākas nost un tā gumijas blīve daudz netur, jo pie siltuma izstiepjas un deformējas! man kompensātori ir pārtaisīti uz cietajiem, ko izdarīju jau pagaišo vasaru. pāris lapas atpakaļ ir redzams.Puperdupers wrote:Zobrati nāk uz šplintes? Manējam tikai uz piespiešanos, sagrozi kā gribi un pievelc. Un šitam ir hidrokompensatori, cik bildē saprast?
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Sadalenēm zobrati esot gatavi rīt pie viņiem tikšu. Parmērīta kompresijas pakāpe ~ 11.7 spiedīšu uz 12.8 varbūt vairāk un doma ir par e85. Vēl tika pārslīpēti vārsti pasmuko visi 16. Izplūdes bija diezgan pārāki iedegusi un td šais stobrs dīzeli laida cauri. Bet tagat viss čības. Ar droselēm proces arī iet uz priekšu - vakar iepirkts alumīnija plāksne no kura frēzēšu flanci. Līdz ar to tiks apiets EGR un kartera ventilācija ar vārstu vienvirziena caur oil cacht Tank uz vārstā vāku atgāzes rori. Bildes sametīšu apskatei nedēļas nogalē.
Paldies tiem,kas seko līdzi.
Paldies tiem,kas seko līdzi.
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Zobratus jebkurš normāls virpotājs var uztaisīt. Uztaisa alumīnija šaibu, iefrēzē tajā gareniskus caurumus, zobratu pārgriež un iekšdaļu un ārmalu attiecīgi pieskrūvē pie šaibas.
Tev zobsiksna nez spriegosies? Mans itkā baigi līdzīgs, bet man dēļ galvas nosēdināšanas ar oriģinālo spriegotāju ne tuvu nevarēja zobeni nospriegot
Tev zobsiksna nez spriegosies? Mans itkā baigi līdzīgs, bet man dēļ galvas nosēdināšanas ar oriģinālo spriegotāju ne tuvu nevarēja zobeni nospriegot

VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
No ko! Pagaidām viss kedās un pamazām darbi iet uz priekšu un nu jau daudz , kas sadarīts atkal.
Zobrati gatavi - Paldies Ādažu Jankam!
Sadalenes arī samērītas un noskaidrotas cik tad gŗādu īsti ir.
ko var panākt pie noteikta regulējuma un kāds ir tās darbības lauks.
Kas jāmaina, lai novērstu kļūdas!
Tad nu tā mīlīši:
Sadalenes: inlet 218 jeb 287grādi; exhaust 213 jeb 282grādi (rūpnīcu stanadarta)
Variants iegādāties vēl vienu 218 jeb 287 un uzlikt kā izplūdes, kas palīdzēs izvēdināt degkameru.
Nu un protams, ka tiks veikta pārsedze starp sadalenēm. nu un pie viena vēl nedaudz jāpalabo izplūde - reonātors jāpalielina par 2litriem no 4 uz 6litri!
Noslīpēta galva vēl par 1mm. un kompresijas pakāpe 12+ līdz 13.0 to precizēšu. Un tiks regulēts uz E85!
Zobrati kā koņčiņa vēl tik skrūvītes jāsaskrūvē,- kuras šorīt tika iepirktas!
Nu un teikšu godīgi, ja ir jums iespēja, kā man būt kontaktos ar Gabrāna kungu, tad izmantojiet un ņemiet vērā padomus. bet ne visus!!!HA HA hAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! godīgi - gudrs vecis!
Nu un lai runā bilžas:
Zobrati gatavi - Paldies Ādažu Jankam!
Sadalenes arī samērītas un noskaidrotas cik tad gŗādu īsti ir.
ko var panākt pie noteikta regulējuma un kāds ir tās darbības lauks.
Kas jāmaina, lai novērstu kļūdas!
Tad nu tā mīlīši:
Sadalenes: inlet 218 jeb 287grādi; exhaust 213 jeb 282grādi (rūpnīcu stanadarta)
Variants iegādāties vēl vienu 218 jeb 287 un uzlikt kā izplūdes, kas palīdzēs izvēdināt degkameru.
Nu un protams, ka tiks veikta pārsedze starp sadalenēm. nu un pie viena vēl nedaudz jāpalabo izplūde - reonātors jāpalielina par 2litriem no 4 uz 6litri!
Noslīpēta galva vēl par 1mm. un kompresijas pakāpe 12+ līdz 13.0 to precizēšu. Un tiks regulēts uz E85!
Zobrati kā koņčiņa vēl tik skrūvītes jāsaskrūvē,- kuras šorīt tika iepirktas!
Nu un teikšu godīgi, ja ir jums iespēja, kā man būt kontaktos ar Gabrāna kungu, tad izmantojiet un ņemiet vērā padomus. bet ne visus!!!HA HA hAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! godīgi - gudrs vecis!
Nu un lai runā bilžas:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Protams, ka visus sīkumus neatklāšu,bet čaļi turās es nāku no jauna!
Te šis tas no galvas pēc slīpēšanas un vārstu pieslīpēšanas. žēl ,ka man īpašumā nav vārstu ligzdu grieznis viss būtu vēl iespaidīgāk:
Te šis tas no galvas pēc slīpēšanas un vārstu pieslīpēšanas. žēl ,ka man īpašumā nav vārstu ligzdu grieznis viss būtu vēl iespaidīgāk:
Last edited by bucis on 14 Mar 2015, 19:52, edited 1 time in total.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Ar vārstu sēžu griezni takā domāji pamainīt grādus sēžai? Cik resns vārsta kāts? Ir man pāris pazīstamie, kas to var izdarīt, kosmosu tas nemaksā 

VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Vārstu sēžas noteikti vajag piegriezst, darba leņķi fāzīti uz 0.8-1mm to var izdarīt kantorī netālu no traumu slimnīcas, ja interesē pavani izstāstīšu vai labāk pat varu parādīt, cenas bija demokrātiskas 

Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Biju vienreiz viņam rādīt šito zobratu.Teica,ka šis nav īsti parocīgs tādai pārbūvei dēļ iznesuma.Ja zobrata ārējo daļu no centra savienotu vertikālu nevis slīpu plakni,tad īzī. Novirpojot lieko,gaļas nepietiktu,lai pieliktu klāt grozāmo centru. :/ A nopirkt gatavu pāris simti eiro. Pagaidām izlīdzos ar ekscentru un palielinātu skrūvju urbumu diametru.bucis wrote:Zobratus gatavoja Ādažu Jānis. Man domāju ,ka spriegosies,jo izkatās, ka vietas pietiek, bet to jau manis.
Tavas 16v galvas bildē īsti nevar saprast vai tiešām darba fāze sēžām tik plata,kā izskatās.Cik mm? Vajag 1.2-1.5ieplūdei, izplūdē ču ču lielāku var vai tos pašus 1.5.
Es Tavā vietā aizvestu uz Gaujas ielu,lai Edgars ar griezni visus trīs leņķus vienā piegājienā paņem uz stanoka, visi vārsti sanāk vienādi dziļi,sēžās vienādi platas. Ja vārsti nav jauni,atjaunot fasku+30grādu leņķis virs darba fāzes. Pielepēt tik cik secināt,ka ņem pa visu perimetru un likt kopā. Ok,tur cipars salasās beigās pa 16gabaliem vārstiem,sēžām, bet rezultāts būtu kā diena pret nakti ar vienkārši pielepētiem vārstiem un rokas griežņiem ākstoties.
Micuk, 0.8-1mm ir par maz pat mazo vārstu galvām.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800
Nav par maz, ielas sporta variantiem 1mm un sporta variantiem 0.8mm info nav izdomāts, bet ņemts no cilvēkiem, kuri gadu desmitiem rezultatīvi būvē dzinējus! Tiem dzinējiem, kurus pats būvēji ievēroju to pašu principu, problēmu nav un nav bijušas arī ilgtermiņā.
Re: Buča Ford Fiesta XR2 RS 1800

0.05 ir 1.27
0.06 ir 1.524
0.07 ir 1.778
Graham Bell
When multi-ange seat is used, the actual seat angle should be 45degrees, and 0.050inch wide. The outside diameter of the seat is cut 0.015-0.025 inch less than the valve head diameter. /- - / The exhaust valve seat is the exhaust valve's main point of contact with the engine coolant. In this instance the seat should be cut at 45 degrees and be of 0.070 inch widht.The exhaust valve reaches a temperature of 1500 to 1800F each ignition cycle, consequently adequate cooling must be maintained through the valve seat and valve guide. The overall diameter of the seat should be the same as or up to 0.010 inch less than the valve head diameter. ( The heat will normally cause the exhaust valve to grow 0.010-0.020inch). To finish the seat, a narrow 0.025inch 30degree chamber cut and a 55degree throut cut should be used.
David Vizard
Tas attiecas arī uz 4v galvām, ne tikai uz Tava un mana dinozaura, Micuk. Bet nu katrs taisa,ko ieņēmis savā prātā par labu esam.It is often tempting to reduce the seat width to as narrow as possible to achieve the largest throat diameter possible. The reality is that a 45-degree seat of anything significantly less than 0.055-inch width flows less than a wider seat, as does anything significantly more than 0.065. Targeting 0.060 for most applications is about as surefire as it gets./--/It is important to keep the valves as cool as possible. The exhaust valve is likely to be the most problematic, so I’ll start with that. First, a great deal of heat from the valve is passed to the head and on to the cooling system via the valve seat when the valve is closed. For this reason, apart from flow, the exhaust valve width needs to be not less than 0.060 inch wide.