TAX wrote:laikam problēma ir tajā, ka nesaproti, ko nozīmē, novietot dzinēju tā lai kloķenes ass līnija un aizmugurējā tilta reduktora šneka ass līnija atrastos paralēli... pameklēšu vēl vienu video, kur tas bija labi parādītsMelnais wrote:Un no abām šim problēmām visi izvēlas vibrāciju, nevis motoru bez eļļošanas. Un ko darīsi, ja tas tavs motors nebūs tik zemu novietojams?

Es jau grasijos rakstīt garu nopietnu postu, bet tad te visi sāka huiņu rakstīt. Bet vispār galu galā man radās sajūta ka tev jau pa lielam viss ir skaidrs - līdz ar to kāds ir jautājums?
Dabū magnētus. Noliec auto uz riteņiem, vēlams, protams, ar pilnu svaru(salons, kaut kas bākā arī untml), iekar striķī motoru, salīmeņo un svarko augšā stiprinājumus.
