Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12038
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by AtmoBenzin »

TAX wrote:
Melnais wrote:Un no abām šim problēmām visi izvēlas vibrāciju, nevis motoru bez eļļošanas. Un ko darīsi, ja tas tavs motors nebūs tik zemu novietojams?
laikam problēma ir tajā, ka nesaproti, ko nozīmē, novietot dzinēju tā lai kloķenes ass līnija un aizmugurējā tilta reduktora šneka ass līnija atrastos paralēli... pameklēšu vēl vienu video, kur tas bija labi parādīts
Image

Es jau grasijos rakstīt garu nopietnu postu, bet tad te visi sāka huiņu rakstīt. Bet vispār galu galā man radās sajūta ka tev jau pa lielam viss ir skaidrs - līdz ar to kāds ir jautājums?

Dabū magnētus. Noliec auto uz riteņiem, vēlams, protams, ar pilnu svaru(salons, kaut kas bākā arī untml), iekar striķī motoru, salīmeņo un svarko augšā stiprinājumus.

:hvz:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by ttd »

AtmoBenzin wrote:
TAX wrote:
Melnais wrote:Un no abām šim problēmām visi izvēlas vibrāciju, nevis motoru bez eļļošanas. Un ko darīsi, ja tas tavs motors nebūs tik zemu novietojams?
laikam problēma ir tajā, ka nesaproti, ko nozīmē, novietot dzinēju tā lai kloķenes ass līnija un aizmugurējā tilta reduktora šneka ass līnija atrastos paralēli... pameklēšu vēl vienu video, kur tas bija labi parādīts
Image

Es jau grasijos rakstīt garu nopietnu postu, bet tad te visi sāka huiņu rakstīt. Bet vispār galu galā man radās sajūta ka tev jau pa lielam viss ir skaidrs - līdz ar to kāds ir jautājums?

Dabū magnētus. Noliec auto uz riteņiem, vēlams, protams, ar pilnu svaru(salons, kaut kas bākā arī untml), iekar striķī motoru, salīmeņo un svarko augšā stiprinājumus.

:hvz:
Vot, par šo bildi arī runāju iepriekš.

Bet, jā, es arī neiebraucu kādēļ tu te vispār kaut ko prasi, ja jau teorētiski visu zini? :hvz:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by laurisko »

Bet ja izmanto CV joint? nevis krustiņus tad viss ir Ok, man liekas!
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by TAX »

tiko nomērīju, starp dzinēja balstiem (2, abi paralēli) un kārbas (1gb) balstu ir ~ 85cm
kā jau teicu, manā gadījumā nav neviena balsta, visi jātaisa no jauna. var skaitīt, ka dzinējs ar kārbu karājas gaisā.
parēķinot, sanāk, ka, piemēram, paceļot dzinēja galu vai kārbas galu par 1cm, leņķis izmainās par o,7 grādiem.
nezin cik tam var ticēt, bet tai pēdējā viģikā, tas čalītis saka, ka 4grādu starpība jau varot dot jūtamas skaņas/vibrācijas
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by ttd »

TAX wrote:tiko nomērīju, starp dzinēja balstiem (2, abi paralēli) un kārbas (1gb) balstu ir ~ 85cm
kā jau teicu, manā gadījumā nav neviena balsta, visi jātaisa no jauna. var skaitīt, ka dzinējs ar kārbu karājas gaisā.
parēķinot, sanāk, ka, piemēram, paceļot dzinēja galu vai kārbas galu par 1cm, leņķis izmainās par o,7 grādiem.
nezin cik tam var ticēt, bet tai pēdējā viģikā, tas čalītis saka, ka 4grādu starpība jau varot dot jūtamas skaņas/vibrācijas
Var, jā. Bet, pag, ko tieši tu nesaprati? Kamēr reduktora ass ir paralēla ar dzinēja kloķvārpstas asi(gan skatā no augšas(skatā no augšas gan vēlams, lai uz vienas ass), gan no sāniem), problēmām nevajadzētu būt. Garums tev tāpat būs aptuvens, jo vajadzēs kardānu, kurš ļaus slīdēt pa šlicēm.
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by TAX »

nu jautājums bija par to, kā to visu labāk, vieglāk un precīzāk samērīt :)
ok, jāuzsūta no ebay tas leņķa mērs vai jāsameistaro pašam no kāda transportiera un svērteņa
tad vēl jāizdomā, kā vienkāršāk samērīt kloķenes ass līniju 90 grādos pret pakaļas tiltu skatā no augšas...
Aizmugureejaa priekshrociiba
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by TAX »

ttd wrote:
TAX wrote:tiko nomērīju, starp dzinēja balstiem (2, abi paralēli) un kārbas (1gb) balstu ir ~ 85cm
kā jau teicu, manā gadījumā nav neviena balsta, visi jātaisa no jauna. var skaitīt, ka dzinējs ar kārbu karājas gaisā.
parēķinot, sanāk, ka, piemēram, paceļot dzinēja galu vai kārbas galu par 1cm, leņķis izmainās par o,7 grādiem.
nezin cik tam var ticēt, bet tai pēdējā viģikā, tas čalītis saka, ka 4grādu starpība jau varot dot jūtamas skaņas/vibrācijas
Var, jā. Bet, pag, ko tieši tu nesaprati? Kamēr reduktora ass ir paralēla ar dzinēja kloķvārpstas asi(gan skatā no augšas(skatā no augšas gan vēlams, lai uz vienas ass), gan no sāniem), problēmām nevajadzētu būt. Garums tev tāpat būs aptuvens, jo vajadzēs kardānu, kurš ļaus slīdēt pa šlicēm.

saprast laikam visu tā kā sapratu, bet gribēju kādu PRAKTISKU padomu tieši kā :D
nu piemēram to, kā tu uzrakstīji par to trubu uz cieto :) tur gan man neradās 100% pārliecība, ka ~200kg klucis (kārba+dzinējs) ~2m garā svirā uz cieto nepabīdīs pakaļējo tiltu, kur sagribēs... :hvz:
bet nu vismaz viena ideja :) paldies!
cerēju uz vairākām tādam un tad izvēlēties sev derīgāko :D
Aizmugureejaa priekshrociiba
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by ttd »

TAX wrote:
ttd wrote:
TAX wrote:tiko nomērīju, starp dzinēja balstiem (2, abi paralēli) un kārbas (1gb) balstu ir ~ 85cm
kā jau teicu, manā gadījumā nav neviena balsta, visi jātaisa no jauna. var skaitīt, ka dzinējs ar kārbu karājas gaisā.
parēķinot, sanāk, ka, piemēram, paceļot dzinēja galu vai kārbas galu par 1cm, leņķis izmainās par o,7 grādiem.
nezin cik tam var ticēt, bet tai pēdējā viģikā, tas čalītis saka, ka 4grādu starpība jau varot dot jūtamas skaņas/vibrācijas
Var, jā. Bet, pag, ko tieši tu nesaprati? Kamēr reduktora ass ir paralēla ar dzinēja kloķvārpstas asi(gan skatā no augšas(skatā no augšas gan vēlams, lai uz vienas ass), gan no sāniem), problēmām nevajadzētu būt. Garums tev tāpat būs aptuvens, jo vajadzēs kardānu, kurš ļaus slīdēt pa šlicēm.

saprast laikam visu tā kā sapratu, bet gribēju kādu PRAKTISKU padomu tieši kā :D
nu piemēram to, kā tu uzrakstīji par to trubu uz cieto :) tur gan man neradās 100% pārliecība, ka ~200kg klucis (kārba+dzinējs) ~2m garā svirā uz cieto nepabīdīs pakaļējo tiltu, kur sagribēs... :hvz:
bet nu vismaz viena ideja :) paldies!
cerēju uz vairākām tādam un tad izvēlēties sev derīgāko :D
Doma bija tāda - kad pakaļējais tilts jau ir vietā(kas, manuprāt, jāizdara vispirms, jo ar lāgām nebūs grūti visu okej staisīt), tad pie dzinēja piemest to agregātu un skatīties, lai ir paralēls "pinion" asij. Un aiz tā stieņa var piestutēt, lai ir paralēls un tikmēr uzbūvēt kārbas stiprinājumu un dzinēja. Un nekas netiek skrūvēts pie reduktora. Tikai pie dzinēja.
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by TAX »

jā, pakaļas tilts jau ir vietā! un jā, nebiju domu uztvēris līdz galam. tomēr ir uztveres problēmas arī man :oops:
tad ja nepieskrūvē pie aizmugures reduktora, jau izklausās daudz labāk :) :cool:
Aizmugureejaa priekshrociiba
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by Melnais »

Man šķiet, ka šeit bija problēma tajā, ka te puse pusi nesaprata. :emo:
TAX
Posts: 218
Joined: 07 Jul 2004, 15:02
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by TAX »

Melnais wrote:Man šķiet, ka šeit bija problēma tajā, ka te puse pusi nesaprata. :emo:

Nu bet protams! un ne jau tajā, ka sāk mācīt citus par lietām, ko pats īsti nesaprot un nav iedziļinājies :D

pats vismaz šito saprati? :
Melnais wrote: ko ttd tur cenšās izmurgot par labo un kreiso pusi, man nav skaidrs.
Aizmugureejaa priekshrociiba
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by Melnais »

Ne, es saprotu uz augšu un leju, bet kur tur laba un kreisā puse, hvz. :D
nuugjis
Posts: 526
Joined: 16 Jan 2012, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by nuugjis »

Loti vnk tas ir, nezinu ko tur nesaprast. Zigula tiltam nak skerstienis kas savieno tiltu ar kuzavu, ja sedina vai lifte tilts staiga uz vienu vai otru pusi, jo stienim garums tak nemainas
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12220
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by ttd »

nuugjis wrote:Loti vnk tas ir, nezinu ko tur nesaprast. Zigula tiltam nak skerstienis kas savieno tiltu ar kuzavu, ja sedina vai lifte tilts staiga uz vienu vai otru pusi, jo stienim garums tak nemainas
Image
8) Melnais laiž tik ar skailainiem un lehusiem, tiem nav šķērsstieņu. 8)
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by Melnais »

Nu, par žiguļa piekari toč neko nezinu. :naac: :veesture:
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?

Post by Alien »

:reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka: :reeka:
izskatās ka šodiena izdosies :naac:
Image
AR_159 :drive:
Post Reply