Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Moderator: gacciZm
Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
mašīnā x tiek instalēts dzinējs no mašīnas y.
dzinēja un kārbas kronšteinu nav! piedziņa aizmugurējā, tātad kardāns...
jautājums! kā vienkāršāk, labāk, precīzāk utt dabūt dzinēju pareizajā vietā? respektīvi ar kādiem palīginstrumentiem, paņēmieniem samerīt un notēmēt dzinēju tā, lai kloķenes ass un aizmugurējā tilta šneks atrastos uz paralēlām asīm???
youtubā šādus tādus viģikus skatījos. ir tur kaut kādi magnēti un grādu, leņķu mērītāji, bet kur man tādus izrakt un cik tas precīzi sanāk nav ne jausmas...
dzinēja un kārbas kronšteinu nav! piedziņa aizmugurējā, tātad kardāns...
jautājums! kā vienkāršāk, labāk, precīzāk utt dabūt dzinēju pareizajā vietā? respektīvi ar kādiem palīginstrumentiem, paņēmieniem samerīt un notēmēt dzinēju tā, lai kloķenes ass un aizmugurējā tilta šneks atrastos uz paralēlām asīm???
youtubā šādus tādus viģikus skatījos. ir tur kaut kādi magnēti un grādu, leņķu mērītāji, bet kur man tādus izrakt un cik tas precīzi sanāk nav ne jausmas...
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Paga, tak kardāns ir tam domāts, lai motors vaŗetu atrasties arī zem leņķa! 

VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
būtu jau jauki, ja viss būtu tik vienkārši 
https://www.youtube.com/watch?v=T4P75ZQvpws" onclick="window.open(this.href);return false;
tām asīm jābūt paralēlām! nav jāsakrīt, jo kardāns to var kompensēt, bet paralēlām gan

https://www.youtube.com/watch?v=T4P75ZQvpws" onclick="window.open(this.href);return false;
tām asīm jābūt paralēlām! nav jāsakrīt, jo kardāns to var kompensēt, bet paralēlām gan
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Izklausās ka tu gribi būt inženieris .... un tev nesanāk ...
Mazāk skaties to kas nav jāskatās ....
Tad jau tev mašīnai nebūs amortizācija ??? Jo pie katras bedres būs izmaiņas ....
Kam paredzēts auto ?? Būs TA vai vnk for fun ?
Mazāk skaties to kas nav jāskatās ....
Tad jau tev mašīnai nebūs amortizācija ??? Jo pie katras bedres būs izmaiņas ....
Kam paredzēts auto ?? Būs TA vai vnk for fun ?
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Nu bet protams ka maina ...TAX wrote:būs TA! aizmugurē cietais tilts. vai tad pie amortizācijas - tilts uz augšu/leju baigi mainās šneka ass pret kloķenes asi?
Kas ar dzinēja kronšteiniem ?
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Viss maina. Dzinējs arī taču nav pieskrūvēts pa cieto pie virsbūves. Un spēcīgi braucot taču virsbūve arī lokās... Un kardāns jau parasti(ja nav galīgi šķībi un greizi uztaisīts) spēj izlocīties un pildīt savu funkciju.TAX wrote:būs TA! aizmugurē cietais tilts. vai tad pie amortizācijas - tilts uz augšu/leju baigi mainās šneka ass pret kloķenes asi?
Nu, vienkāršākais būtu vadīties pēc lanžeroniem vai oriģinālā dzinēja stiprinājuma vietām/stirpinājumiem. Vēl, nedaudz precīzāk būtu pielikt dzinēju "pagaidu variantā" un tā, lai varētu regulēt/kustināt(arī kārbu nostiprināt tāpat). Uztaisīt garu trubu un galā piemetināt(protams, ka precīzi jābūt nozāģētai trubai(vēlams uz virpas) precīzi plāknses, lai var pieskrūvēt pie kārbas(kur kardāns skrūvējas). novelc kārtīgi un būs redzams, cik precīzi, attiecībā pret reduktoru, viņš stāvēs. Lai vēl precīzāk varētu trubā ielikt precīza(tā, lai nav brīvkustības) stieni/trubiņu, kuru izvilkt uz āru tā, lai atdurās pret reduktora flanci.
Vismaz tāda +/- ir mana ātrā ideja.
Bet, ja tu ar cieto tiltu domā live axle, tad baigi nav par ko uztraukties, jo reduktors tam maina dislokācijas vietu pamatīgi tāpat(jo auto nosēžoties tilts paiet uz sānu un reduktors, protams, tuvāk virbūvei, kad auto paceļās, tad tilts paiet uz pretējo pusi utml). tiem, kas nesaprot, tad tilts uz sānu paiet dēļ stabilizātora stieņa. sēdinātam žikam 3-4cm tilts uz vienu pusi paiet

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Paga, jūs patiešām domājat, ka motors ar kārbu caur kardānu stutējās uz aizmugurējā tilta? 

Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Nē, bet leņķus dabūt maksimāli pareizus dzinējam nenāktu par sliktu. Protams, svarīgāk ir dabūt dzinēju paralēli ar reduktoru(izklausās debīli, rakstiski izskaidrot īsti negribu censties). Atmobenčam bija laps gifs, kas parāda to, tagad nevaru atrast.Melnais wrote:Paga, jūs patiešām domājat, ka motors ar kārbu caur kardānu stutējās uz aizmugurējā tilta?
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
dzinēja kronšteinu nav! jātaisa no nulles. nav arī kārbas kronšteina. jā, būs gumijas balsti un nekas pa cieto neskrūvēsies klāt.
jā, aizmugurējais tilts ir live axle, ja tā labpatīk. Piemēram, GAZ 24 Volgas tilts. atsperu lāgas...
man kaut kā šķiet, ka pie amortizācijas tā šneka kustība tomēr ir uz augšu vai leju...
protams, ir/būs kustības "nepareizos" virzienos, leņķos, BET tas ir īslaicīgi! Vajag, lai taisni braucot pa šoseju, nav nekāda diskomforta.
auto nebūs agresīvai braukšanai vai krāmēšanai pa trasi
jā, aizmugurējais tilts ir live axle, ja tā labpatīk. Piemēram, GAZ 24 Volgas tilts. atsperu lāgas...
man kaut kā šķiet, ka pie amortizācijas tā šneka kustība tomēr ir uz augšu vai leju...
protams, ir/būs kustības "nepareizos" virzienos, leņķos, BET tas ir īslaicīgi! Vajag, lai taisni braucot pa šoseju, nav nekāda diskomforta.
auto nebūs agresīvai braukšanai vai krāmēšanai pa trasi
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Ja lāgas, tad, jā, bet ja ir uz atsperēm(kā, piem., žigulim), tad tilta lokācija atkarīga no auto augstuma. Ja pareizi atceros, tad jo zemāks auto, jo vairāk tilts pavirzās uz labo pusi. Un pamatīgu gabalu.TAX wrote:dzinēja kronšteinu nav! jātaisa no nulles. nav arī kārbas kronšteina. jā, būs gumijas balsti un nekas pa cieto neskrūvēsies klāt.
jā, aizmugurējais tilts ir live axle, ja tā labpatīk. Piemēram, GAZ 24 Volgas tilts. atsperu lāgas...
man kaut kā šķiet, ka pie amortizācijas tā šneka kustība tomēr ir uz augšu vai leju...
protams, ir/būs kustības "nepareizos" virzienos, leņķos, BET tas ir īslaicīgi! Vajag, lai taisni braucot pa šoseju, nav nekāda diskomforta.
auto nebūs agresīvai braukšanai vai krāmēšanai pa trasi
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
nesaprotu, ko Melnais gribēja pateiktttd wrote:Nē, bet leņķus dabūt maksimāli pareizus dzinējam nenāktu par sliktu. Protams, svarīgāk ir dabūt dzinēju paralēli ar reduktoru(izklausās debīli, rakstiski izskaidrot īsti negribu censties). Atmobenčam bija laps gifs, kas parāda to, tagad nevaru atrast.Melnais wrote:Paga, jūs patiešām domājat, ka motors ar kārbu caur kardānu stutējās uz aizmugurējā tilta?

un nevis leņķus dabūt pareizus nenāktu par sliktu, bet viņi ir jādabū! it sevišķi ņemot vērā situāciju, ka kronšteini tāpat ir jātaisa no jauna! jautājums ir tikai KĀ?

Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
ttd wrote:Ja lāgas, tad, jā, bet ja ir uz atsperēm(kā, piem., žigulim), tad tilta lokācija atkarīga no auto augstuma. Ja pareizi atceros, tad jo zemāks auto, jo vairāk tilts pavirzās uz labo pusi. Un pamatīgu gabalu.TAX wrote:dzinēja kronšteinu nav! jātaisa no nulles. nav arī kārbas kronšteina. jā, būs gumijas balsti un nekas pa cieto neskrūvēsies klāt.
jā, aizmugurējais tilts ir live axle, ja tā labpatīk. Piemēram, GAZ 24 Volgas tilts. atsperu lāgas...
man kaut kā šķiet, ka pie amortizācijas tā šneka kustība tomēr ir uz augšu vai leju...
protams, ir/būs kustības "nepareizos" virzienos, leņķos, BET tas ir īslaicīgi! Vajag, lai taisni braucot pa šoseju, nav nekāda diskomforta.
auto nebūs agresīvai braukšanai vai krāmēšanai pa trasi
jā! bet šeit, lai vieglāk iztēloties, var iedomāties Gaz 24 un piemēram Ford 2.0 pinto dzinēju

Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Palasi, ko rakstiju.TAX wrote:nesaprotu, ko Melnais gribēja pateiktttd wrote:Nē, bet leņķus dabūt maksimāli pareizus dzinējam nenāktu par sliktu. Protams, svarīgāk ir dabūt dzinēju paralēli ar reduktoru(izklausās debīli, rakstiski izskaidrot īsti negribu censties). Atmobenčam bija laps gifs, kas parāda to, tagad nevaru atrast.Melnais wrote:Paga, jūs patiešām domājat, ka motors ar kārbu caur kardānu stutējās uz aizmugurējā tilta?![]()
un nevis leņķus dabūt pareizus nenāktu par sliktu, bet viņi ir jādabū! it sevišķi ņemot vērā situāciju, ka kronšteini tāpat ir jātaisa no jauna! jautājums ir tikai KĀ?
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Nu, es ieteiktu no sākuma papētīt kardānpārvada uzbūvi, ko viņš dara, ko ne.TAX wrote:nesaprotu, ko Melnais gribēja pateiktttd wrote:Nē, bet leņķus dabūt maksimāli pareizus dzinējam nenāktu par sliktu. Protams, svarīgāk ir dabūt dzinēju paralēli ar reduktoru(izklausās debīli, rakstiski izskaidrot īsti negribu censties). Atmobenčam bija laps gifs, kas parāda to, tagad nevaru atrast.Melnais wrote:Paga, jūs patiešām domājat, ka motors ar kārbu caur kardānu stutējās uz aizmugurējā tilta?![]()
un nevis leņķus dabūt pareizus nenāktu par sliktu, bet viņi ir jādabū! it sevišķi ņemot vērā situāciju, ka kronšteini tāpat ir jātaisa no jauna! jautājums ir tikai KĀ?
Piemēram, kā ir smagajiem, kuriem ir lāgas, tilts aizmugurē utt..? Kardānpārvadam ir vismaz 2 krustiņi, tb, locījuma vietas, tas nozīmē, ka dzinējam nav jāatrodas vienā līmenī ar tiltu. Tad, kā es saprotu, problēma ir tas, kā novērst to, kad tilts cilājas uz augšu un leju, kas nozīmē, to, ka kardāns atseviškos brīžos grib bīdīt kārbu un motoru, pareizi? Šim nolūkam ir kardānpārvadi, kas pieļauj pagarinājumu un saīsinājumu.
Smagajiem šitāda lieta ir, škiet, ka nav tiem auto, kam ir reduktors un pusasis, jo reduktors atrodas nekustīgā pozīcijā (bidīšanās funkciju uzņemās pusasis šajā gadījumā. Tilta gadījumā to dara kardāns. Tātad tev vajag kardānu, kam mainās garums.
Ko es domāju par x motora iestādīšanu y bundžā, tev tur pašam ir jāsaprot, kā tur var atrasties motors, kā labāk viņu novietot, joo, tev tāpat bū jābūvē stiptinājumi un jātaisa priekš csdd projekts. Pēc tam, kad motors ar kārbu ir novietots, ir zināma šo agregātu atrašanās vieta, būvējam stiprinājumus, novietojam motoru ar kārbu, kā jābūt un tikai tad var sākt būvet kardānu. Es neticu, ka atradīsi kardānu, kas tev tur derēs.
Otrs variants, ja akurāt gribās izmantot esošo kardānpārvadu, tad motoru un kārbu vajag iekarināt bundžā, saskrūvēt kardānu, un tad varēs novietot motoru. Bet *es* kardānu būvētu atkarībā no tā, kur atrodas motors, nevis motoru novietotu atkarībā no kardana garuma.
Es tā to saprotu, ko ttd tur cenšās izmurgot par labo un kreiso pusi, man nav skaidrs.
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Ir tāda firma AUTO KARDANS - http://www.autocardan.eu/par-mums" onclick="window.open(this.href);return false;
Moš ir vērts ar šiem aprunāties, bet izklausās, ka cilvēkam ir problēmas ar uztveri!
Es zinu vismaz 3 dažadus kardānu veidus, autoram atliek izvēlēties pareizo veidu pielāgot un likt vietā!
Moš ir vērts ar šiem aprunāties, bet izklausās, ka cilvēkam ir problēmas ar uztveri!

Es zinu vismaz 3 dažadus kardānu veidus, autoram atliek izvēlēties pareizo veidu pielāgot un likt vietā!
Last edited by laurisko on 11 Jan 2015, 18:35, edited 1 time in total.
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
+POLOpower wrote:autoram nevajag darīt to kas nesanāk !
labāk uzticēt kādam, kam sanāķ.
Re: Kā satēmēt dzinēju ar tiltu?
Jo es patiešam nesaprotu ko tas nabaks vēlās pateikt vai panākt ....
Nez kpc tad kardānam ir krustiņi ???
Vnk lai būtu lieki mezgli vai lai pildītu savu funkciju ķipa zem leņķi pagriest kardānu ....
Un normāli visiem kardāniem ir šlices par kurām viņš staigā turpu šurpu ...
Mēs kad taisam vazus ar citiem dzinējiem un tiltiem - ieliekam dzinēju tad mēram tiltu un pašās beigās domājam par kardānu
Ja baigi interesē kādreiz aplien zem pilnpiedziņas subara un apskaties kā nāk kardāns .... vot tik neatceros vai visiem viņiem bija tie kurbuļi apakšā ....
Nez kpc tad kardānam ir krustiņi ???

Vnk lai būtu lieki mezgli vai lai pildītu savu funkciju ķipa zem leņķi pagriest kardānu ....
Un normāli visiem kardāniem ir šlices par kurām viņš staigā turpu šurpu ...
Mēs kad taisam vazus ar citiem dzinējiem un tiltiem - ieliekam dzinēju tad mēram tiltu un pašās beigās domājam par kardānu

Ja baigi interesē kādreiz aplien zem pilnpiedziņas subara un apskaties kā nāk kardāns .... vot tik neatceros vai visiem viņiem bija tie kurbuļi apakšā ....