Nu sāksim ar to ka iepūst dizelī var kaut 3 var, ja nebūs degvielas pietiekami, no tā jēga būs tuvu 0
Takā pirms sapņo par jebkāda veida pūtni , tad sākumā sazīmē kā vairāk degvielas dabūsi.
Un turbīnu dīzelim ir daudz vienkāršāk uzlikt nekā kompresoru, tāpat arī apkopt un ilgmūžība būs lielāka.
Bet šis topics pagaidām vairāk atgādina kkādu trolli nedz kko nopietnu
Superharger uzstādīšana uz 2.5D vs Turbo
Moderator: Focus
Re: Superharger uzstādīšana uz 2.5D vs Turbo
Teiksim tā, tam pašam atmo dīzelim var ievērojami dabūt jaudu uzlabojot degvielas iesmidzi.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Superharger uzstādīšana uz 2.5D vs Turbo
Piekrītu.
Kvēlsveču vietā ieskrūvē sveces, brauc ar viņu uz beņas, varbūt sanāks vairāk jaudas.


Re: Superharger uzstādīšana uz 2.5D vs Turbo
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)