Ticis esmu klāt oldschool virpai un tagad interesējos - kā tiek mūsdienīgi mainīti griežņi?
Man ir vesala kaudze griežņu lodējamo griežņu uzliku, tikai kāds ir tas process kā viņus lodē klāt? Vai vispār to vēl kāds dara?
Virpošana
Moderator: gacciZm
- petka17
- Posts: 7090
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Virpošana
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Virpošana
Mūsdienīgi maina mūsdienīgus griežņus, bet vecos lodē ar autogēnu vai propāna gāzes degli izmantojot misiņa stiepli un pļusu, tālāk tikai paša iemaņas sakausēt.