
Tā kā tosteris salūza un detaļas nāk lēni (džapan, jū nov), tad apnika sponsorēt bemhenu un nopirku otru auto.
Tāpat, būs vēl brīži kad noderēs.
Sludinājumus sāku šķirstīt jau tad kad tikko auto noliku pie žoga, maija sākumā. Skatīts tika viss pa kārtai, nejauši ieraudzīju MB S210, E430.
Ar gāzi, skati, pa lēto. Piezvanīju, noskaidroju ka atrodas pāķos un braucu skatīties. Zaudēt tāpat nav ko
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Tā kā agregāts visu lv pavadīto laiku bijis pāķos, sāli nav redzējis, tad diezgan nenopuvis, bet ar laukiem salonā...
Nu neko, uz sitiena nauda nebija līdzi, braucu mājās, domāju. Tad atgadījās dažas sadzīviskas šaizes, rezultātā par auto atcerējos pēc pusotra mēneša.
Kad tas atkal bija ss, tikai jau zemākā cenā. Piezvanot un nosaucot vēl zemāku ciparu, onka nopūtās un piekrita

Tad nu esmu kļuvis par vācu tramvaja īpašnieku, vismaz uz kādu laiku.
Pats auto:
Mercedes Benz E430, Model-T, 98. gada ražojums, Avantgarde, kādi 486k km odometrā.
Komplektācija diezgan plika, bet pietiekama. Gāze ir, skate līdz 14.02., uz priekšu brauc.
Plānos - dabūt aukstumu salonā, nomainīt lielākās bēdas hadenē un braukt. Tad rudenī arī redzēsim, kā
dzīve iegrozīsies un ko ar to auto tālāk darīt.
Izdedzes video pagaidām nav, jo virsū ir oversized riepas kas izārdīs arkas



