Jau labu laiku chekoju kas šeit notiek šajā portālā utt, no lietotāja blokks tika sadzirdēts, ka būs kāds noslēgums, esot interesanti utt, tad nu izdomāju, ka arī vēlos šajā pasākumā piedalīties, tā nu arī viņš man ieteica uzcept topiku, jo kā ne kā lietotājam blokks ir zolīds semaks un jau ir šeit vietējais



Tad nu tā, īsumā par manu e32. 735i. 1993g tomātēn. Pirkšana īstenībā arī diezgan interesanta bija, karoč tirgoja riktīgs krievs, latviski ne vārda nesaprata, nu okey, kautko jau ar šo mēģinu sarunāties, izrādās semaks tirgojas dažas mājas tālāk no manīm. Sarunājam testa braucienu, man stūrēt nedod, īsti neprasiju, bet sarunāju to, ka apskatīšanas laikā braucam pie čomaka uz garāžu , jo gribēju redzēt kāda ir apakša, braukšana uz turieni bija interesanta, pāris reizes gandrīz nošķīlāmies, jo redz draugs brauca līdz ar savu e36, un šitais umņiks sadomāja sportot, nu ķip parādīt kā iet, apdzīšana, manervi, milenes, un ruki verh muzons pilnu [censored]. Ok, semaks kautko iet, baigi gurdens nav, karoč pēc grīdas apskatīšanās viss patika, un liekas, ka varētu būt orģinālie 260t km, jo ir arī pēdejo 6 vai cik bij neatceros īsti csdd visi izraksti saglabāti.
Tālāk jau tika ieķerts tajā pašā vakarā, kā arī braucot mājas tiku pie testa brauciena, protams mierīgi, slīdot braucu mājā, un te pēkšņi čota pisaks baigais, mašīna visa noraustās takā kardāns vaļā būtu vai huizin kas, gāja pāris dienas, kad tiku uz laukiem sākt uzkopšanas darbus, jo arī liekas , kad sportoja, sitienu nekādu nebija,jo kā nekā daudz jau nevarēja tam krievelim ticēt ko tur stāsta.
Pirmais, kas uzreiz iekrita acīs bija notītais skriemeļa sensora vads, un sazin kapēc? Pacančiki bija mainijuši šo te huiņu un viņiem slinkums ir bijis vilkt cauri, pa oem vietām to vadu, viņi izdomāja viņu pāgriest uz pusēm un pagarināt, lai var vienkārši pa taisno, pāri motoram pārvilkt vadu, protams gateris konkrēts uzreiz tika noravēts, ierēkts, un lietotājs blokks izručīja svētdienā un aizdeva savējo vadu kamēr es nopērku savējo.
Tālāk ok ,liekas ka dzinējs arī mazliet atsaucīgāks paliek, kā arī testējot pa sniegu tika izslēgts ASC un braukājot likās, ka viss kārtībā pisaku vairs, nav. Nākamajā dienā atkal parādās viss no jauna, un te pēkšņi izdomā islēgt ASC un viss ir kārtībā, karoč vaina bija tāda, ka spriežot pēc csdd, bija uz skati ielikts cits spidometrs, līdz ar to pastāvēja būtība, ka nav orģinālais spidometrs, jo man negāja ne kruīzs, ne range, un vidējo nerādija, viss lielākais prikols bija tam, ka tika mainīts viss pēc kārtas , līdz sapratām kas pa vainu, šiem modeļiem spidometri nāk vairāki varianti, kā jau daudziem un atšķirt viņus var pēc tā kādā krāsā ir aizmugures panelits spiģikam, karoč nomainiju to un viss perfekti aizgāja, kruizīs un pārējais, tad nu tā, tas pa lielam bija lielākais kasjāks kas man kaitināja, jo pagāja laiks kamēr šito sapratām.
Tālāk jau tika tikai braukts, protams tika uzstaisīta apkopīte, eļļas utt.
Kā arī uzreiz jutu, ka paklājs vienā pusē ir slapš, uzreiz tika izrauts ārā tepiķis
Viss baigi smuki ja godīgi, tikai bija maziņš caurumiņš, jo kādreiz bijis iespiests dankrots neīstais grīdā, un tas izrūsējis un galu galā varēja sapūt viss, bet nu laicīgi tika saglābta grīda.
Pa lielam ar šo autiņu bija plāns kautko pamainīt izskatā, tika nolikts garāžā uz diviem mēnešiem kamēr tika iepirkts vajadzīgais.
Ieķerti Rondell 0058 R18 10j un 8.5j, kā arī jaunas mizas.
Koilas
Kautkādas jobnutas hella dark lampas ar sarkanu piedūrienu, p.s ir jau nopirktas citas vietā.
Pagriezieni melnie ieķerti
Lūpa
Kā arī no tehniskās puses, Tika samainīts visi 4x bremžu diski,kluči, pāris ķagas, jaunas sveces, jauns aķis, gmm, gmm gofra, zonde,
un paļubomu vēl kautkas, visādi sīkumi, kā jau šāda gada auto.
Pa ziemu plānos ir mēģināt tikt ar vizuālo kārtībā, jo vienai arkai ir pisģēc konkrēts, kā arī V8 swaps, bēeet nu pagaidām liekas, ka nākamā sezona jābrauc ar to pašu m30, jo pagaidām nekādas vainas nav, eļļa jau mainīta ir 2x, līmenis nav bijis ne reizi nokrities, kā arī brīnumainā kārtā kārba strādā fantastiski, ja izbeigsies kārba, tad noteikti tiks likts manuālis, bet pagaidām liekas, ka kārba turēs vēl ilgi.
ā un vēl plānos ir ielikt citu salonu, bet nu kosmoss (recaro)

Tad nu tā pa lielam, šāds stāsts par manu auto,