
2. 2013.gada ziemu nobraucu ar šādu MK3 TDI. Nopirku lēti, apskate bija tieši tik ilgi, cik nepieciešams - līdz vēlam pavasarim. Bija arī šādas tādas ekstras - el.spoguļi, 4x el.logi, el.lūka, u.c. sīkumi. 2014.g. pavasarī auto sliktā virsbūves un tehniskā stāvokļa dēļ izjaucu detaļās, bet auto ziemu nobrauca godam un sevi atpelnīja!

3. 2014.g. ziemu nobraucu ar B4 USDM jeb amerikāņu passat 2.0 8V Amerikas tirgum paredzēts dzinējs ar 4.paaudzes gāzes iekārtu, kas specifisks starp VW 8V dzinējiem ir ar ieplūdi galvas priekšpusē un izplūdi galvas aizmugurē. Ekstras kā jau amerikānim bija - visi elektro logi, kondicionieris, elektriska bagāžnieka atvēršana, kruīzs, borta dators (jūdzēs un ar patēriņu Miles per galon), u.c. lietas. 2015.g. pavasarī tika pārdots, jo priekš vasaras vēl joprojām bija mk2.

4. Neilgu laiku (2015.g. sākumā) pabraucu ar e36 2.5TDS, kas tika iepirkts kā donors. Dzīvelīgs dīzeļdzinējs ar automātisko kārbu, ar metinātu reduktoru un sporta režīmu bija pateicīgs uz slīpēšanu slapjā laikā.

5. Piektais un pēdējais auto pirms raksta vaininieces Bora's 2014-2016.augusts (braukts tika tikai no 2015.g.novembra, pārējo laika periodu tika savests kārtībā) bija BMW E30. Tika iepirkts briesmīgā stāvoklī un galu galā bija tāds, kā zemāk redzamajā foto! Vairāk info ŠEIT

VW Bora sedans, Latvijā kopš 2013.gada, 2001.gads (laikam), 1.9 TDI ALH 66kw dzinējs ar VNT turbīnu, priekš ikdienas auto pietiekoši dinamisks un ekonomisks (4.9-5.1 L/100km pa šoseju, 6-6,5L/100km pa pilsētu), manuālā 5-ātrumu kārba. Bora skaitās EDITION (jā, skan muļķīgi) komplektācijas.
plusi:
4x elektro logi
roku balsts
melnie griesti (nav OEM, bet tāpat patīkami)
strādājošs A/C
borta dators
krāsa (blue lagoon)
sedans
jaunais instrumentu panelis un panelis
melnais salons
dzinējs, jo ar VE sūkni, un remontizmaksas niecīgas
vienkārša piekare
gan jau vēl kāds patīkams sīkums
mīnusi:
ir nelieli vizuāli defekti - rūsa, buktes, švīkas, bet tas laika gaitā tiks novērsts!
bildes:



izmazgāta motortelpa

Esošais bagāžnieka vāks ir kraukšķīgs kā čipsi numura pagaismojuma tuvumā, tāpēc iegādāts cits vāks (paldies Marisio) un aizvilktas mazās buktes ar špahteli, kā arī sagruntēts. Ar krāsošanu nekur nesteidzos, tāpēc vāks nolikts maliņā, lai sasēžās grunts un špahtele pirms slīpēšanas un krāsošanas!

Lai arī tas ir ikdienas auto, no kura galvenās prasības bija - ekonomisks un lēts ekspluatācijā, tomēr gribas lai tas vizuāli ir pa manai gaumei. Tāpēc nedēļu pēc auto iegādes iepirkts šāds komplektiņš! BBS LM replikas, R18x8,5J, 205/40 riepas, 5x100.

uzmērīju vienu disku. bez sēdinājuma DDM


Iepriekšējā bildē koiloveri tikai iepozēja, pats uzsūtīju jaunus

amortizatoru maiņa

Iepriekš virsū bija: priekšā - pajauni KYB gāzes amortizatori un 40mm sēdinātās atsperes, aizmugurē - pajauni bilstein gāzes amortizatori un 40mm sēdinātās atsperes.

regulēšanas gredzeni bija bīstami tuvu riepai, tāpēc izņēmu āra palīgatsperes.

Vēlāk iemetīšu kādu kvalitatīvāku bildi ar kopskatu!
Plāni? Plāni ir, bet par tiem atskaitīšos, kad būšu kādu no tiem izpildījis!