Es vienu nedabūjamu motora spilvenu aizpildīju ar auto vējstiklu līmi - nekas nekratās.pamācības kā to darīt meklē tīmeklī.semigallss wrote:Poly spilvenu gan neieteiktu.. tas tak ir vel cietāks un visas motora vibrācijas vel labāk jutīs uz salonu.. tādā ziņā labāk braukt ar vecu izjātu spilvenu. bet motora darbību tāpat iesaku pārbaudīt, ja jau ir tik traki jūtamas tās vibrācijas.
Vents S garāža
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Šodien dienas gaitā iegūta atļauja piedalīties ceļu satiksmē līdz 13.12.2013.
Lai to iegūtu, tika veikti priekšdarbi un pēc darbi:
PIRMS
* Nomainītas uz skates laiku aizmugurē salakotās lampas
* Nomazgāta bundža un izsūkts salons.
PĒC
* Ielikti dzidrie pagriezieni
* Aizdarīts mazais caurums slieksnī
* Nomainīta labda zonde. Uzliku no ex forda orģinālo (NTK). Beigtā, daļēji nosprāgusī zonde, bija kkāds lētucis uzlikts un vadi bija pīti kopā (vnk gateris
)
Vēl šodien uzmestas kārtīgas ziemas čības. Dzīve izdodas

Lai to iegūtu, tika veikti priekšdarbi un pēc darbi:
PIRMS
* Nomainītas uz skates laiku aizmugurē salakotās lampas
* Nomazgāta bundža un izsūkts salons.
PĒC
* Ielikti dzidrie pagriezieni
* Aizdarīts mazais caurums slieksnī
* Nomainīta labda zonde. Uzliku no ex forda orģinālo (NTK). Beigtā, daļēji nosprāgusī zonde, bija kkāds lētucis uzlikts un vadi bija pīti kopā (vnk gateris

Vēl šodien uzmestas kārtīgas ziemas čības. Dzīve izdodas

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Vēl viens variants ir piemeklēt no līdzīga dīzeļmotora tās ir cietākas nekā benzīniekiem,un netik cietas ka panelis grabēs!ellnino wrote:Es vienu nedabūjamu motora spilvenu aizpildīju ar auto vējstiklu līmi - nekas nekratās.pamācības kā to darīt meklē tīmeklī.semigallss wrote:Poly spilvenu gan neieteiktu.. tas tak ir vel cietāks un visas motora vibrācijas vel labāk jutīs uz salonu.. tādā ziņā labāk braukt ar vecu izjātu spilvenu. bet motora darbību tāpat iesaku pārbaudīt, ja jau ir tik traki jūtamas tās vibrācijas.
Ahead while im driving...
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Tāds vispārīgs jautājums - kāds tavs subjektīvais viedoklis par Mondeo? Nu kā ikdienas dirsas kusteklis. Paziņam doma ir tādu pirkt, tikai dīzeli un universālu, laikam. Kā tur ar komfortu? Izmaksām? utml
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Ritošā maksā niekus, viss pārējais arī, ja ir apsildāmie stikli un sēdekļi, tad viss ir labi
Divi (trīs) mīnusi:
1) Slikta apsilde/ventilācija. Rauj logus ciet kā velns
2)Rūsa
3)Statuss sabiedrības acīs ar mīnusa zīmi

Divi (trīs) mīnusi:
1) Slikta apsilde/ventilācija. Rauj logus ciet kā velns

2)Rūsa
3)Statuss sabiedrības acīs ar mīnusa zīmi

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
4. maksā lēti. un kad jāsāk jāties, tad matus jāplēš no galvas ārā
Pašam nav bijis\nebūs, bet zinu kā čomaks jājas ar savu mandalošku.
Subjektīvi - salīdzinot ar saviem ex-auto: jājieni bija lētāki un mazāk gemorojiski

Pašam nav bijis\nebūs, bet zinu kā čomaks jājas ar savu mandalošku.

Subjektīvi - salīdzinot ar saviem ex-auto: jājieni bija lētāki un mazāk gemorojiski
Rallijs beidzies - punktu nav...
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
1. par komfortu. Lielākā daļa fordu ir ērti.ttd wrote:Tāds vispārīgs jautājums - kāds tavs subjektīvais viedoklis par Mondeo? Nu kā ikdienas [consored] kusteklis. Paziņam doma ir tādu pirkt, tikai dīzeli un universālu, laikam. Kā tur ar komfortu? Izmaksām? utml
2. Uzturēšana lēti. Ir atsevišķas pozīcijas, kuras tā sālīgāk maksā, bet tās maina reizi mūžā. Pieņemu, ka citiem auto arī ir tādas daļas.
3. Rūsa. Ir eksemplāri, arī LV, kuriem rūsas nav vai ļoti maz. Tas viss ir atkarīgs, kā uzturēts kā jau ar lielāko daļu auto. Ja visi fordam pieietu ar tādu attieksmi, kā dažs labs savam e36 izdzenot ruslanu no kapiem, tad nebūtu diskusijas par sarūsējušiem fordiem.
4. Remonta veikšana. Ar pareizo pieeju un attieksmi, viss ir vienkārši.
5. Motori ir uzticami.
6. Lielais vairums daļu der no visiem mondeo, kas ir ražoti no 1993-2000. Pat dzinēja daļas un galvenie pārvadi praktiski ir vienādi. Amartizatori ir dārgāki par VAG grupas pārstavjiem, bet ja nav lekts pa trampalītiem, tad virsū vel vajadzētu būt orģinalajiem, kuri kalpo ilgi.
Vai vajag pirkt mondeo, nezinu. Ja pirmais auto būtu bijis cits, diez vai tagad vizinātos ar šo.
Bet es palieku pie forda, jo esmu "izpīpējis" to no A līdz Z.

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Liels pluss ir stikla lūka, tad var redzēt vai pieštropētā eglīte uz jumta vēl ir vietā
+1 es arī nebūtu pircis otru Fordu, ja nebūtu zinājis ko no tā gaidīt un ko es gribu no mašīnas attiecīgajā budžetā.

+1 es arī nebūtu pircis otru Fordu, ja nebūtu zinājis ko no tā gaidīt un ko es gribu no mašīnas attiecīgajā budžetā.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Uzdūros vecai bildei no ex forda. Redzams, ka tam nav moldingu. Šim vel ir, jo sākumā jāpārkrāso durvis. To kad nebūs sniegs. 


Last edited by Vents S on 24 Apr 2014, 14:48, edited 1 time in total.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Fords liek man atminēt Davinči kodu
Problēma: Ik pa retam uznāk šim vēlme atslēgt braucot cilindrus. Neatslēdz visus, bet gan haotiskā secībā.
manas teorijas:
1. ģenerators nespēj piedzīt un motors paliek badā (visas reizes, kad tas ir noticis bija saslēgta daudz elektrības)
2. Automāta smadzenei kkur tiek pa daudz mitrums klāt kontaktiem un taisa problēmas (novietota zem aķīša kastes, kur teorētiski tiek klāt slapjums. Bet reiz tā atgadijās - 12 grādos. 5x ir atgadijies. Pēdējās 2x bija divu nedēļu intervālā)
3. Nesen pamanīju, ka jumtam pie stoikas ir slapjums lietainā laikā. Vb no turienes kkur tiek virsū ūdens kur nevajag. To slapinātāju domāju novērst nedēļas nogalē. Tam iemesls iespējams ir lūkas drenāža, kura ir ciet vai trubiņa nost.
Līdz šim, kas ir mēģināts:
Kad pirmo reizi parādījās problēma, nomainīju svečvadus(mazlietots), nomainīju sveces(mazlietotas), tad vel nomainiju spoli(lietotu). Pēc tā procesa likās ka viss ok. Bet pēc kāda laika atkal tas pats. Ar degvielas padevi viss ir ok. Sadabuju voltmetru, ko pievieno piepīpātāja ligzdā. Testēju dažādos veidos.
Rūcot uz vietas ar visiem patērētājiem izslēgtiem, dzen iekšā 14.9V
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (cik saprotu, fordam tā ir jabūt)
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, kā arī ar ieslēgtām logu apsildēm (aimugures un priekšās), nokrīt līdz pat 12.2V
Braucot ap 2k rpm ar tuvām un miglas gaismām un aizmugures loga apsildi, vidēji dzen iekšā 13.7V
Braucot ap 2k rmp ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (itkā normāli)
Eksperimenta laikā nesāka niķoties, tas šobrīd nav paredzami, kad sāks.
Ja palieku pie pirmās teorijas un eksperimenta rezultāti skaitās normāli, tad vb lādēšanas relejs ik pa laikam grib mani āzēt (bet tam neticu).
Pēdējo reizi, kad tas notika, apstājos malā, izslēdzu visus patērētājus un kādu brīdi rūcināju(visas reizes, kad sāka slēgt nost, uz vietas stāvot strādā visi cilindri, tik slodzē slēdza nost). Pēc darbināšanas uz vietas, atsāku braukt tikai ar tuvām gaismām un uz to brīdi viss bija ok.
Ir jautājumu, jo neesmu specs elektrībā:
1. Kas ir problēma? (Droši vien atbildes nebūs
)
2. Vai tādus jokus var radīt ģenerators?
3. Vb ir vel kāds jautājums, ko nemāku noformulēt.
p.s. Komentus par auto ražotājiem var paturēt pie sevis
Interesē vb vel kāda teorija šai problēmai, vai arī personīgā pieredze līdzīgā situācijā. Svečvadus izslēdzu kā vainīgos, jo parasti, kad tie sit cauri, atslēdzas kāds konkrēts cilindrs.

Problēma: Ik pa retam uznāk šim vēlme atslēgt braucot cilindrus. Neatslēdz visus, bet gan haotiskā secībā.
manas teorijas:
1. ģenerators nespēj piedzīt un motors paliek badā (visas reizes, kad tas ir noticis bija saslēgta daudz elektrības)
2. Automāta smadzenei kkur tiek pa daudz mitrums klāt kontaktiem un taisa problēmas (novietota zem aķīša kastes, kur teorētiski tiek klāt slapjums. Bet reiz tā atgadijās - 12 grādos. 5x ir atgadijies. Pēdējās 2x bija divu nedēļu intervālā)
3. Nesen pamanīju, ka jumtam pie stoikas ir slapjums lietainā laikā. Vb no turienes kkur tiek virsū ūdens kur nevajag. To slapinātāju domāju novērst nedēļas nogalē. Tam iemesls iespējams ir lūkas drenāža, kura ir ciet vai trubiņa nost.
Līdz šim, kas ir mēģināts:
Kad pirmo reizi parādījās problēma, nomainīju svečvadus(mazlietots), nomainīju sveces(mazlietotas), tad vel nomainiju spoli(lietotu). Pēc tā procesa likās ka viss ok. Bet pēc kāda laika atkal tas pats. Ar degvielas padevi viss ir ok. Sadabuju voltmetru, ko pievieno piepīpātāja ligzdā. Testēju dažādos veidos.
Rūcot uz vietas ar visiem patērētājiem izslēgtiem, dzen iekšā 14.9V
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (cik saprotu, fordam tā ir jabūt)
Rūcot uz vietas ar tuvām un miglas gaismām, kā arī ar ieslēgtām logu apsildēm (aimugures un priekšās), nokrīt līdz pat 12.2V
Braucot ap 2k rpm ar tuvām un miglas gaismām un aizmugures loga apsildi, vidēji dzen iekšā 13.7V
Braucot ap 2k rmp ar tuvām un miglas gaismām, dzen iekšā 14.3V (itkā normāli)
Eksperimenta laikā nesāka niķoties, tas šobrīd nav paredzami, kad sāks.
Ja palieku pie pirmās teorijas un eksperimenta rezultāti skaitās normāli, tad vb lādēšanas relejs ik pa laikam grib mani āzēt (bet tam neticu).
Pēdējo reizi, kad tas notika, apstājos malā, izslēdzu visus patērētājus un kādu brīdi rūcināju(visas reizes, kad sāka slēgt nost, uz vietas stāvot strādā visi cilindri, tik slodzē slēdza nost). Pēc darbināšanas uz vietas, atsāku braukt tikai ar tuvām gaismām un uz to brīdi viss bija ok.
Ir jautājumu, jo neesmu specs elektrībā:
1. Kas ir problēma? (Droši vien atbildes nebūs

2. Vai tādus jokus var radīt ģenerators?
3. Vb ir vel kāds jautājums, ko nemāku noformulēt.
p.s. Komentus par auto ražotājiem var paturēt pie sevis

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Kad nestrādā kāds konkrēts cilindrs, tas ir dzirdams. Arī darīju tā kā nedrīkst darīt, kad domāju, ka vadi sit cauri. Katram cilindram pārbaudiju svečvadu to izraujot. Motora darbība nemainijās.Reinis_m wrote:Varbūt ECU kaut kur ir dranķīgs kontakts vai kāds cits gļuks un viņš ik pa brīdim neatrauj vaļā kādu sprauslu?
Offtopic - kā tu zini, ka problēma ir dāžādos cilindros?

EDIT: Jā, pats pats pēcējais variants ir ECU, kam negribu ticēt, jo ja tam kkas nepatīk, tad auto vnk nerūc(nekontakta gadijumā).
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Šī brīža rīcības plāns: Likšu citu ģeni ar jaunu releju un slip ring virsū. Novērsīšu slapjumu jumtam un iziešu cauri vizuāli visiem vadiem motortelpā un vel novērsīšu lai slapjums netiek klāt automāta smadzenei.. Neko citu šobrī nevaru izdomāt..
- Martinss
- Posts: 4932
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
+1, ja ģenis nevarētu salādēt, ietu uz aķīša, kamēr sauss un beigās nosprāgtu.Reinis_m wrote:Es kaut kā neticu tam, ka tur špaņa nepietiek.Vents S wrote:Šī brīža rīcības plāns: Likšu citu ģeni ar jaunu releju un slip ring virsū. Novērsīšu slapjumu jumtam un iziešu cauri vizuāli visiem vadiem motortelpā un vel novērsīšu lai slapjums netiek klāt automāta smadzenei.. Neko citu šobrī nevaru izdomāt..

Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Jēbal. Labāk nedari neko, aizved pie meistara.
P.S. Citu ģenģeri nav jēgas likt, tas pats ir labs. Un pārējiem patērētājiem nav sakara ar motora darbību.
P.S. Citu ģenģeri nav jēgas likt, tas pats ir labs. Un pārējiem patērētājiem nav sakara ar motora darbību.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Meistaram nav ko parādīt, jo uz doto brīdi problēma nav. Un kad viņa atkal uzpeldēs, nav paredzams.. Elektriķim nosviest 40ls par to ka ir meklējis problēmu un nav atradis arī nav vēlēšanās. Tad kad šie joki būs regulāri, tad domāšu par pro palīdzību.
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Pats arī tā domāju, ka tā tam vajadzētu būt. Testa laikā vienu brīdi dzina iekšā tikai 12V, tas ir pa maz. Tas ģenerators mirst, bet iespējams nav vainīgais pamata problēmai. Vb tiešām automāta ECU sāk taisīt problēmas..Martinss wrote:+1, ja ģenis nevarētu salādēt, ietu uz aķīša, kamēr sauss un beigās nosprāgtu.Reinis_m wrote:Es kaut kā neticu tam, ka tur špaņa nepietiek.Vents S wrote:Šī brīža rīcības plāns: Likšu citu ģeni ar jaunu releju un slip ring virsū. Novērsīšu slapjumu jumtam un iziešu cauri vizuāli visiem vadiem motortelpā un vel novērsīšu lai slapjums netiek klāt automāta smadzenei.. Neko citu šobrī nevaru izdomāt..
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Vents S wrote:Fords liek man atminēt Davinči kodu![]()

Patlaban, cik atceros, problēmas ar dzinēju ir apstājušās pie palielināta patēriņa. Kā šis smējās - vismaz nost vairs neslāpst, un puslīdz droši jūtas, ka uz ceļa nepaliks

Rallijs beidzies - punktu nav...
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Vents S Ford Mondeo MK1
Dzinēja vadības bloks no automobiļa ar automātisko pārnesumkārbu?Reinis_m wrote:Kas ir "automāta ECU"? Kaut kāda kārbas elektroniska vadība? Kāds tam sakars ar to, kas notiek cilindros?Vents S wrote:Vb tiešām automāta ECU sāk taisīt problēmas..


EVO X SST / RACE CAR INCOMING

