Uzrakstīšu atlikušos padarītos darbus
*vienu vakaru saņēmos un uztaisīju, lai ir atpakaļgaitas gaismas
*Nomainīju z-siknu(Conti), abus parazītus(Ina), spriegotāju(Ina) un ūdensūkni(Dolz)
bilde ar ruļļu izkārtojumu
*Nācās likt jaunu celiņsiksnu(Gates), jo likvidēju kondiškas sistēmu.
*Nomainīju arī dzesēšanas sistēmas radiatoru. Virsū stāvēja no automāta radiators, kuram ir viens korpus arī priekš automāta eļļas.
*Un pilnīgi loģiski, ka pie reizes nomainīju termostatu un dzesēšanas šķidrumu.
bilde ar to kas kļuva lieks
Protams neiztika arī bez lamāšanās

Ūdenssūknim nevarēja skavu dabūt nost. Beigās iznīcināju pašu sūkni. Liekot kopā visu, atkal skavas sagādāja problēmas. Nevarēju tās normāli nospiest un uzlikt virsū. Uznāca dusma un devos pa nakti uz veikalu pēc normālām skavām.
Z-siksnas ruļļi bija pilnībā beigti. Liela veiksme ka nebija izjukuši. Tur izskatījās, ka 100 gadus neviens neko nebija darījis. Zobenes maiņu padarīja interesāntāku tas, ka nav uz sadalenēm atzīmes. Ir manuālī rakstīts kas un kā jadara, bet dzīvē retais tā dara. Saliku savas atzīmes un lieta darīta
Plānoto darbu saraksts vēl ir ļoti garš.

Es varētu ar to auto braukt un neko nedarīt, bet man ir milzu vēlēšanās uzfrišināt tuvu perfektam stāvoklim. Jo pēc 5 - 10 gadiem šādi modeļi, iespējams, nebūs vairs ielās..