Neaizmirsti ka tad arī no Zimbabves vajag importēt šoferi.
Ch.: 420SE W126
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Tātad, stāstu vēlējos turpināt ar pievēršanos iepriekš pieminētajam zilonim istabā. Tā neesmu ne totalitāra režīma diktators nedz arī manās asinīs neplūst kaukāzs, vēlējos likvidēt zeltītos elementus. Lai arī šķiet, ka pilnai laimei pietrūka tikai karogu kātiņi un zeltīts ģerbonis uz kapota, jāatzīst, ka man tomēr nepietiek dvēseles tādām lietam un vēlējos atgriezt stock izskatu.
To, ka mersim nevarēs kā e30 pa 100eur uzmest citu, labu bamperi un spolēt tālāk zināju, bet zeltīto elementu likvidēšana izvērtās par diezgan jaudīgu epopeju.
Pirms meklēt lietotus mēslus, nolēmu paskatīties, cik tādas lietas maksā “nečakarējies un paņem gatavu” variantā. Ātri vien šo domu atmetu brīdi, kad sapratu, ka par hroma komplektiņa ebaya cenu var nopirkt lielisku ford sierra.
Vispirms ar krāsas noņēmēju pamēģināju patīrīt to zelta krāsu nost un aptriprinājās aizdomas, ka zem zelta krāsas esošais oriģinālais hroms ir samatēts, attiecīgi notīrīt hromu vairs nav opcija. Iečekoju variantus, kkādām hromētām plēvēm. Sapratu, ka dārgi un izskatās pēc atejas.
Apsvēru variantus zelta trimu pārkrāsot melnu. Lai arī pilnā tonera variants man patiktu, tas arī būtu diezgan jebļīgi, jo prasītos tad arī bamperus un sānu moldingus krāsot virsbūves krāsā un līmēt arī hromētās detaļas ap logiem..
Beigās secināju, ka lētak un vienkāršāk tomēr būs meklēt lietotu oriģinālo hromu.
Sāku ar to, ka Renoksā iegādājos rižos pagriezienus un jaunu priekšejo resti. Pagriezieni der lieliski, izskatas tīri glīti un pat relatīvi normalas kvalitātes, ar visām blīvgumijām utt. Resti uzliekot gan sapratām, ka izskatās pēc pilnīga mēsla.
Kaut kāda viļņaina, spīd dīvaina tonī un izskatās ka aplīmēta ar folliju. Par resti turpinājums velāk.

Priekšējam bamperim ir 5 hromētas detaļas (abas malas, vidus un “zamoki”), aizmugurējam 5, durvju moldingiem katrā pusē pa 4.
Vispirms braucu ciemos pie Familiy Garage, dabūju nepilnu komplektu ar priekšējā bampera viduci, vienu malu, aizmugurējā bampera sānu līstēm, priekšejā bampera zamokiem un līstīti virs numura:

Pie viena iegādāta oriģinālā ādas stūre lieliskā stāvoklī:

Trūkstošos hroma elementus – aizmugurējos zamokus un priekšas sānu sazīmējām no GG ieteiktā Liepājas spekulanta. Aizmugurējā bampera viduci “pagaidu variantā” GG ziedoja savu veco, ar defektiem.
Laimīgs nopriecājos, ka esmu beidzot dabūjis pilnu komplektu, norauju priekšējo bamperi un saprotu 2 lietas:
1. Zelta krāsā nokrāsotais hroms pirms krāsošanas ir bijis perfektā stāvoklī.
Visiem augstāk minētajiem hromiem no iekšpuses viss ir diezgan papuvis, bet uz mašīnas esošie ir praktiski perfekti, bez rūsas…
Kāds ir eleganti sa*isis perfektu hromu. 
2. Manis iepriekš dabūtais priekšejā bampera hroms ir no prefacelifta, kuram tā hromēta daļa ir krietni šauraka, attiecīgi nekas neder
Domāju nu huj s ņim, salikšu aizmuguri. Skatos uz tiem “aizmugurējā bampera” zamokiem un saprotu BLAD, tie ir priekšējie.
Nopsihojos, aizmetu visu pa gaisu un metu mieru.
Veiksmīga kārtā gan Liepājas spekulants, gan Family Garage paņēma atpakaļ to, kas man nederēja (aizmugrējā bampera sāni palika pie manis), par to respekt
Atgriežoties pie rasējamā dēļa, nolēmu iečekot kas notiek ss.lv. Uz daļām vesela kaudze ar prefiem un viens sudrabots feislifts. Sazvanījos, onkulis pa telefonu saka, ka hromu atsevišķi netirgos, bet varu iegādāties priekšējo bamperi pa 150, aizmugurējo pa 200. Nodomāju, ka cipars diezgan naiss un maucu pakaļ.
Aizbraucot tur iepriecināja, ka detaļas tirgo nevis spekulants, bet onkulis, kas pats restaurē W126 un tirgo uz daļām mašīnu, ko dabūjis kā donoru. Biku pafilosofējām, secinājām, ka abi bamperi tomēr ir jau lāpīti ar kniedēm un plāksnītēm un, ka pats hroms ir gana parūsējis un vienojāmies par 200eur par abiem bamperiem. Šajā momentā lai piešķirtu tam kaut kādu mērogu varu piebilst, ka standarta cena par aizmugurēja bampera viduci vienu pašu ir ap 300eur.

Beigās no onkuļa pa 40 dabūju oriģinālo resti labā stāvoklī ar salauztu viduci un hromētās līstes, kas iet gar sānu moldingiem pa 90.
Majās izjaucu bamperus – tas atkal bija process kurā kliedzu un mētāju pa gaisu lietas. Katram bamperim hromi stiprinās uz kkādiem padsmit stiprinājumiem, kas oriģināli ir skrūvītes ar uzgriežņiem. Maniem iegādātajiem bamperiem šie stiprinājumi bija aizstādi ar mēbeļu skrūvēm ar uzgriezni un krustiņa galvu. Protams, ka viss pamatīgi sapuvis vienā klucī, iet pa riņķi, ar fleksi klāt netiek:


Pēc kkādu 4h ilgas lamāšanās un bamperu graizīšanas ar dārza šķērēm hromi bija nost. Par laimi maniem īstajiem bamperiem cilvēks, kurš licis to zelta trimu, visu bija salicis uz smukām skrūvītēm, kas bija sasmērētas ar kkādu vasku. Attiecīgi zelta trims nonāca nost perfekti un bez aizķeršanās.
Kad hromi bija noņemti, ar drāšu birsti cik varēju nodrāzu rūsu no iekšpuses un sasmērēju ar hammerite.
Atkal klāt kārtējais vīkends, lieku virsū.
Ar priekšu viss sanāca perfekti gludi:

Ķeros klāt aizmugurējam bamperim. Noņemu bamperi un skatos uz to hroma līsti un jūtu kā man dvēselē kaut kas saplīst.
Aizskrienu, paķeru nopirkto hromu, pielieku klāt zeltītajam un atkal sāku kliegt. Karoche izrādās, lai arī manis nopirktais aizmugurējais bamperis bija no feislifta, kāds tur bija piekolhozijis prefacelift trimu. Brīdī, kad jau taisījos pārfleksēt kakla artēriju lai izbeigtu šīs ciešanas iedomājos joka pēc uz savilcējiem pieķert tās jaunās līstes un piemest bamperi klāt. Uzliku, un secināju, ka viņas izskatās gana labi un vienīgā atšķirība ir tāda, ka starp bamperi un kuzavu tagad mazliet spīd cauri gaisma. Nolēmu, ka esmu veltījis tam gana daudz nervus un laiku, lai gribētu turpināt to epopeju, tāpēc pagaidu variantā lai paliek kā ir. Bet nu mēs visi zinām, ka nekas nav ilglaicīgāks par pagaidu risinājumu:

Tad ķēros klāt sānu trimam, tur gan viss gāja gludi, pļek pļek un gatavs. Vienīgais, kad biju jau salicis to trimu pamanīju, ka bagāžnieka stāv piecas no nepieciešamajām astoņām detaļām, attiecīgi varēju nepirkt pilnu komplektu.

Tāpat samainīju priekšējo resti. No renoksa redeles paņēmu viduci lai aizstādu OEM restes salauzto un pārējo izmetu āra. Ar oriģinālo redeli cits skats

Kaut kad visai hroma epopejai pa vidu uzsūtiju Eibach Pro-Kit sēdinātās atsperes, skaitās laikam 40/35 or something. Beidzot auto stāvēja taisni, iepriekš, kā jau kārtīgam 90to gadu alpha male pienākas, priekšā bija kkādas sēdinātās pederes, bet aizmugurē liftētas
Before:

After:

Lai attīrītu no bio hazarda un nenodedzinātu auto metinot, tika izravēts salons:

Un GG ķērās klāt pie metināšanas:

Tā kā pats nekad dzīvē neesmu metinājis un nevēlos mācīties uz Mersedesa, nolēmu sevi izklaidēt tikmēr nodarbojoties ar disku pucēšanu kārtīgā Jelgavas stilā.
Doma tam visam bija saprast vai meklēt oriģinālos W126 R15 “Gullideckel” diskus vai arī sakopt šos pašus BBS Mahle.
Noņēmu riepas, biski uzmatēju un nomaucu ar baloniņu. Jāatzīst, ka priekš baloniņa, rezultāts sanāca ļoti nice, manuprāt.





Attiecīgi secināju, ka pagaidām palikšu pie šiem pašiem diskiem, nākotnē tikai smuki jāsakopj.
Līdz ar to, zelta trims ir likvidēts pilnībā, var atkorķēt aliņu
Līdz ar šo mēs nonākam 2020. gada 10. decembrī:



Kas notiek šobrīd un kas notiks tālāk?
1. Šobrīd auto tiek metināts. Kā jau iepriekš minēju, grīdā ir 3 coberi, kas jālikvidē, par to pieteicās parūpēties GG. Prieks skatīties cik rūpīgi un pedantiski tas tiek darīts un, ka šis nav klasiskais stāsts, kad gaidi 6 mēnešus, kad Vasja beigs dzert un par kosmosu uztaisīs drāts ezīti.
2. Kad būs sametināts, iespēju robežās jāsakopj auto apakša, vecie metinājumi utt.
3. Meanwhile centīšos atrisināt kāpēc nedeg aizmugurē gabarīti un bremžu gaismas. Obvious lietas, jau ir pārbaudītas, bet W126 gaismas iet caur tādu gaismu kontroles moduli un diemžēl var redzēt, ka pie drošinātājiem un moduļa kāds jau ir līdis klāt.
4. Tāpat jāsalabo iepriekš pieminētais stūres pastūzis – uz vienu pusi strādā un otru nē.
5. Jāsaprot kāpēc dzinējs auksts diezgan švaki lec.
6. Jāizmazgā un jāsaliek salons, jānomaina stūre.
7. Gribētos kkādu dusmīgāku izplūdi, doma ir par magnaflow gala bunduli stock izplūdei.
Ko tālāk, tad jau manīs.
Atvainojos tiem, kas ir vīlušies šeit ieraugot ar baloniņu krāsotus diskus un hromu no šrota.
Šis noteikti nebūs concours restaurācijas projekts. Doma ir to auto dabūt braucamu un izbaudīt visu ko sniedz vecs mersedess. E30 joprojām saglabājas kā prioritāte, kam tiks veltīts visvairāk laika un līdzekļu.
To, ka mersim nevarēs kā e30 pa 100eur uzmest citu, labu bamperi un spolēt tālāk zināju, bet zeltīto elementu likvidēšana izvērtās par diezgan jaudīgu epopeju.
Pirms meklēt lietotus mēslus, nolēmu paskatīties, cik tādas lietas maksā “nečakarējies un paņem gatavu” variantā. Ātri vien šo domu atmetu brīdi, kad sapratu, ka par hroma komplektiņa ebaya cenu var nopirkt lielisku ford sierra.

Vispirms ar krāsas noņēmēju pamēģināju patīrīt to zelta krāsu nost un aptriprinājās aizdomas, ka zem zelta krāsas esošais oriģinālais hroms ir samatēts, attiecīgi notīrīt hromu vairs nav opcija. Iečekoju variantus, kkādām hromētām plēvēm. Sapratu, ka dārgi un izskatās pēc atejas.
Apsvēru variantus zelta trimu pārkrāsot melnu. Lai arī pilnā tonera variants man patiktu, tas arī būtu diezgan jebļīgi, jo prasītos tad arī bamperus un sānu moldingus krāsot virsbūves krāsā un līmēt arī hromētās detaļas ap logiem..
Beigās secināju, ka lētak un vienkāršāk tomēr būs meklēt lietotu oriģinālo hromu.
Sāku ar to, ka Renoksā iegādājos rižos pagriezienus un jaunu priekšejo resti. Pagriezieni der lieliski, izskatas tīri glīti un pat relatīvi normalas kvalitātes, ar visām blīvgumijām utt. Resti uzliekot gan sapratām, ka izskatās pēc pilnīga mēsla.


Priekšējam bamperim ir 5 hromētas detaļas (abas malas, vidus un “zamoki”), aizmugurējam 5, durvju moldingiem katrā pusē pa 4.
Vispirms braucu ciemos pie Familiy Garage, dabūju nepilnu komplektu ar priekšējā bampera viduci, vienu malu, aizmugurējā bampera sānu līstēm, priekšejā bampera zamokiem un līstīti virs numura:

Pie viena iegādāta oriģinālā ādas stūre lieliskā stāvoklī:

Trūkstošos hroma elementus – aizmugurējos zamokus un priekšas sānu sazīmējām no GG ieteiktā Liepājas spekulanta. Aizmugurējā bampera viduci “pagaidu variantā” GG ziedoja savu veco, ar defektiem.
Laimīgs nopriecājos, ka esmu beidzot dabūjis pilnu komplektu, norauju priekšējo bamperi un saprotu 2 lietas:
1. Zelta krāsā nokrāsotais hroms pirms krāsošanas ir bijis perfektā stāvoklī.



2. Manis iepriekš dabūtais priekšejā bampera hroms ir no prefacelifta, kuram tā hromēta daļa ir krietni šauraka, attiecīgi nekas neder

Domāju nu huj s ņim, salikšu aizmuguri. Skatos uz tiem “aizmugurējā bampera” zamokiem un saprotu BLAD, tie ir priekšējie.


Nopsihojos, aizmetu visu pa gaisu un metu mieru.


Atgriežoties pie rasējamā dēļa, nolēmu iečekot kas notiek ss.lv. Uz daļām vesela kaudze ar prefiem un viens sudrabots feislifts. Sazvanījos, onkulis pa telefonu saka, ka hromu atsevišķi netirgos, bet varu iegādāties priekšējo bamperi pa 150, aizmugurējo pa 200. Nodomāju, ka cipars diezgan naiss un maucu pakaļ.
Aizbraucot tur iepriecināja, ka detaļas tirgo nevis spekulants, bet onkulis, kas pats restaurē W126 un tirgo uz daļām mašīnu, ko dabūjis kā donoru. Biku pafilosofējām, secinājām, ka abi bamperi tomēr ir jau lāpīti ar kniedēm un plāksnītēm un, ka pats hroms ir gana parūsējis un vienojāmies par 200eur par abiem bamperiem. Šajā momentā lai piešķirtu tam kaut kādu mērogu varu piebilst, ka standarta cena par aizmugurēja bampera viduci vienu pašu ir ap 300eur.


Beigās no onkuļa pa 40 dabūju oriģinālo resti labā stāvoklī ar salauztu viduci un hromētās līstes, kas iet gar sānu moldingiem pa 90.
Majās izjaucu bamperus – tas atkal bija process kurā kliedzu un mētāju pa gaisu lietas. Katram bamperim hromi stiprinās uz kkādiem padsmit stiprinājumiem, kas oriģināli ir skrūvītes ar uzgriežņiem. Maniem iegādātajiem bamperiem šie stiprinājumi bija aizstādi ar mēbeļu skrūvēm ar uzgriezni un krustiņa galvu. Protams, ka viss pamatīgi sapuvis vienā klucī, iet pa riņķi, ar fleksi klāt netiek:


Pēc kkādu 4h ilgas lamāšanās un bamperu graizīšanas ar dārza šķērēm hromi bija nost. Par laimi maniem īstajiem bamperiem cilvēks, kurš licis to zelta trimu, visu bija salicis uz smukām skrūvītēm, kas bija sasmērētas ar kkādu vasku. Attiecīgi zelta trims nonāca nost perfekti un bez aizķeršanās.
Kad hromi bija noņemti, ar drāšu birsti cik varēju nodrāzu rūsu no iekšpuses un sasmērēju ar hammerite.
Atkal klāt kārtējais vīkends, lieku virsū.


Ķeros klāt aizmugurējam bamperim. Noņemu bamperi un skatos uz to hroma līsti un jūtu kā man dvēselē kaut kas saplīst.


Tad ķēros klāt sānu trimam, tur gan viss gāja gludi, pļek pļek un gatavs. Vienīgais, kad biju jau salicis to trimu pamanīju, ka bagāžnieka stāv piecas no nepieciešamajām astoņām detaļām, attiecīgi varēju nepirkt pilnu komplektu.



Tāpat samainīju priekšējo resti. No renoksa redeles paņēmu viduci lai aizstādu OEM restes salauzto un pārējo izmetu āra. Ar oriģinālo redeli cits skats


Kaut kad visai hroma epopejai pa vidu uzsūtiju Eibach Pro-Kit sēdinātās atsperes, skaitās laikam 40/35 or something. Beidzot auto stāvēja taisni, iepriekš, kā jau kārtīgam 90to gadu alpha male pienākas, priekšā bija kkādas sēdinātās pederes, bet aizmugurē liftētas

Before:

After:

Lai attīrītu no bio hazarda un nenodedzinātu auto metinot, tika izravēts salons:

Un GG ķērās klāt pie metināšanas:

Tā kā pats nekad dzīvē neesmu metinājis un nevēlos mācīties uz Mersedesa, nolēmu sevi izklaidēt tikmēr nodarbojoties ar disku pucēšanu kārtīgā Jelgavas stilā.
Doma tam visam bija saprast vai meklēt oriģinālos W126 R15 “Gullideckel” diskus vai arī sakopt šos pašus BBS Mahle.
Noņēmu riepas, biski uzmatēju un nomaucu ar baloniņu. Jāatzīst, ka priekš baloniņa, rezultāts sanāca ļoti nice, manuprāt.






Attiecīgi secināju, ka pagaidām palikšu pie šiem pašiem diskiem, nākotnē tikai smuki jāsakopj.
Līdz ar to, zelta trims ir likvidēts pilnībā, var atkorķēt aliņu

Līdz ar šo mēs nonākam 2020. gada 10. decembrī:



Kas notiek šobrīd un kas notiks tālāk?
1. Šobrīd auto tiek metināts. Kā jau iepriekš minēju, grīdā ir 3 coberi, kas jālikvidē, par to pieteicās parūpēties GG. Prieks skatīties cik rūpīgi un pedantiski tas tiek darīts un, ka šis nav klasiskais stāsts, kad gaidi 6 mēnešus, kad Vasja beigs dzert un par kosmosu uztaisīs drāts ezīti.

2. Kad būs sametināts, iespēju robežās jāsakopj auto apakša, vecie metinājumi utt.
3. Meanwhile centīšos atrisināt kāpēc nedeg aizmugurē gabarīti un bremžu gaismas. Obvious lietas, jau ir pārbaudītas, bet W126 gaismas iet caur tādu gaismu kontroles moduli un diemžēl var redzēt, ka pie drošinātājiem un moduļa kāds jau ir līdis klāt.
4. Tāpat jāsalabo iepriekš pieminētais stūres pastūzis – uz vienu pusi strādā un otru nē.
5. Jāsaprot kāpēc dzinējs auksts diezgan švaki lec.
6. Jāizmazgā un jāsaliek salons, jānomaina stūre.
7. Gribētos kkādu dusmīgāku izplūdi, doma ir par magnaflow gala bunduli stock izplūdei.
Ko tālāk, tad jau manīs.
Atvainojos tiem, kas ir vīlušies šeit ieraugot ar baloniņu krāsotus diskus un hromu no šrota.

Sodit slidgultnus uz spiediena
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Es gaidīju Drāts Ezīti, sagaidīju un tāpat mazliet apmīzos.
Paldies!
Paldies!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- *Sicram
- Posts: 28464
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Principā diski jau ir krāsoti pa dārgo. Riepas nobortētas 
Un vispār, 10. decembra bildēs izskatās, ka te viens var iznākt jau ar kādu + 1000 eiro kabatā

Un vispār, 10. decembra bildēs izskatās, ka te viens var iznākt jau ar kādu + 1000 eiro kabatā

Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Paldies visiem 

Kautkāds līdzīgs fitments kā manam tricāram drošivien beigās varētu būt - biski piesēdināts, plati diski un gaļīgas riepas. Bet nu to nākotnē. 

Ja zini kko par tā auto vēsturi, uzmet PM, lūdzu

Could be, bet nu tik daudz jau drošivien nebraukšu lai tam būtu liela nozīme.

Pagiadām jāseved viss līdz stock stāvoklim, tad varēs štukot tālāk, no vienas puses man patīk kā izskatās w126 uz kkādiem platiem 17niekiem un zemināts, bet taipat laikā nevēlos upurēt to dēļ kā es to tacku pirku - konfortus


Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Stūres pastiprinātājs jau neko daudz nemaksā, es savam exSL500 pasūtīju jaunu un maksāja līdz 200 EUR.
Bet jā, Mersim elektrība ir diezgan jobana un man atkal šausmīgi riebās MB braukšanas īpašības, BMW for life
Bet jā, Mersim elektrība ir diezgan jobana un man atkal šausmīgi riebās MB braukšanas īpašības, BMW for life

Life is what happens while you're busy making other plans
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
ja stūre uz vienu pusi griežas labi bet uz otru grūti, tad vaina nebūs sūknī, būs pārvadā vai vārstos tajā
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Diski izskatās nice, riepām arī labs izmērs. Manuprāt ļoti labi iet kopā ar big korpuss ķermeni.
Piekrītu, hromētās detaļas ir sāpes pēcpusē. Un ir lietas kuras nemaz nevar pārhromēt - līstes un pārsvarā arī moldingi, jo pulējot, hromēšanas procesā, viņas tiek sačakarētas. Bet par lielajām detaļām apjoms neizskatās tik mežonīgi liels. Es interesējies cik maksātu pārhromēt resti un bamperus?
Piekrītu, hromētās detaļas ir sāpes pēcpusē. Un ir lietas kuras nemaz nevar pārhromēt - līstes un pārsvarā arī moldingi, jo pulējot, hromēšanas procesā, viņas tiek sačakarētas. Bet par lielajām detaļām apjoms neizskatās tik mežonīgi liels. Es interesējies cik maksātu pārhromēt resti un bamperus?
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Hmm, īsti nē, jau startā nospriedu, ka drošivien būs dārgi.Artis12 wrote: ↑16 Dec 2020, 12:23 Diski izskatās nice, riepām arī labs izmērs. Manuprāt ļoti labi iet kopā ar big korpuss ķermeni.
Piekrītu, hromētās detaļas ir sāpes pēcpusē. Un ir lietas kuras nemaz nevar pārhromēt - līstes un pārsvarā arī moldingi, jo pulējot, hromēšanas procesā, viņas tiek sačakarētas. Bet par lielajām detaļām apjoms neizskatās tik mežonīgi liels. Es interesējies cik maksātu pārhromēt resti un bamperus?
Ir ieteikumi pie kā vērsties?

Sodit slidgultnus uz spiediena
- GG.
- Posts: 15925
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Ziemassvētku brīvdienas pavadīju produktīvi - daļēji likvidējot bio hazardu salonā.
Iegādājos RRC Strong ādas tīrīšanas ķīmiju (manliekas tā ķīmija ir sūds, tagad uzsūtiju citu, Chemical Guys ražojuma, kurai vajadzēu būt labākai), otas, mikrošķiedras lupatas un metos virsū.
Sāku ar priekšējo ķebli.


Te fragmentiņš done un atšķirība manāma tīri labi


Ar priekšējo ķebli rikojos sekojoši - izsūcu sķirbas, uzpūtu ķīmiju, ar otu/birstīti intensīvi apļojot saputoju, ar mikrošķiedru noslaucīju. Tā kādas 3-4 reizes, līdz likās, ka būs gana tīrs:

Te tipa before/after

Tad ķēros pie pasažiera ķebļa. Sapratu, ka ar otām īsti lāgā galā netiek un jāņem talkā mikrošķiedras lupata. Uzpūšam līdzekli, uzbrūkam ar otu, notīrām, uzpūšām līdzekli un ar mikrošķiedru sākam rīvēt, noslaukam un atkārtojam. Rezultāts jau labāks, bet nu arī ne perfekti.

Aizmugurējam beņķim mikrošķiedras vietā paņēmu trauku švammīti
un beidzot sanāca tā, ka krēsls palika patiešām tīrs
Dibendaļa:



Atzveltnes daļa:



Pēc tīrīšanas beņķi sasmērēti ar kondicionieri, kas piešķir matētu efektu. Āda tik izkaltusi, ka to ko uzsmērēju aprija momentā
Palika mazliet labāk, bet nu kondicioniera process jāatkārto vēl vairākas reizes.
Tagad plānoju vēlreiz pārtīrīt priekšējos beņķus (ar citu ķīmiju un švammīti) un vēreiz visu kārtīgi sazieķēt ar kondicionieri.
Kautkad uz pavasari būs jāizved priekšējos krēslus salabot. Pēc idejas prasītos arī to salonu pārkrāsot, bet hz pagaidām uz to skatos kritiski. Tagad liekas, ka salona padilušās ādas jakas vaibs tīri labi piestāv tam auto, kas pats par sevi ir tāds samērā trashy

Iegādājos RRC Strong ādas tīrīšanas ķīmiju (manliekas tā ķīmija ir sūds, tagad uzsūtiju citu, Chemical Guys ražojuma, kurai vajadzēu būt labākai), otas, mikrošķiedras lupatas un metos virsū.
Sāku ar priekšējo ķebli.


Te fragmentiņš done un atšķirība manāma tīri labi



Ar priekšējo ķebli rikojos sekojoši - izsūcu sķirbas, uzpūtu ķīmiju, ar otu/birstīti intensīvi apļojot saputoju, ar mikrošķiedru noslaucīju. Tā kādas 3-4 reizes, līdz likās, ka būs gana tīrs:

Te tipa before/after

Tad ķēros pie pasažiera ķebļa. Sapratu, ka ar otām īsti lāgā galā netiek un jāņem talkā mikrošķiedras lupata. Uzpūšam līdzekli, uzbrūkam ar otu, notīrām, uzpūšām līdzekli un ar mikrošķiedru sākam rīvēt, noslaukam un atkārtojam. Rezultāts jau labāks, bet nu arī ne perfekti.

Aizmugurējam beņķim mikrošķiedras vietā paņēmu trauku švammīti

Dibendaļa:



Atzveltnes daļa:



Pēc tīrīšanas beņķi sasmērēti ar kondicionieri, kas piešķir matētu efektu. Āda tik izkaltusi, ka to ko uzsmērēju aprija momentā

Tagad plānoju vēlreiz pārtīrīt priekšējos beņķus (ar citu ķīmiju un švammīti) un vēreiz visu kārtīgi sazieķēt ar kondicionieri.
Kautkad uz pavasari būs jāizved priekšējos krēslus salabot. Pēc idejas prasītos arī to salonu pārkrāsot, bet hz pagaidām uz to skatos kritiski. Tagad liekas, ka salona padilušās ādas jakas vaibs tīri labi piestāv tam auto, kas pats par sevi ir tāds samērā trashy

Sodit slidgultnus uz spiediena
- *Sicram
- Posts: 28464
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Es savu saloņčiku tīriju lietojot BOLD mantas, un tīriju ar otu un tad noslaucīju nost ar mikrošķiedras lupateli. Man pietika ar otu, un ja nu vajadzēja šur tur, tad ar otro trešo reizi viss sanāca. Bet nu labi, tev te DAHUJ vairāk gadu uzslāņojums.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: 420SE W126 DICTATOR SPEC
Es varu ieteikt ahujennās mantas zirglietu tīrīšanai, kuras Jaguāra salonam der izcili labi, bet Egīls diez vai gribēs būt tik nestilīgs. 
Jo vecāks palieku, jo vairāk patīk gaišie saloni. Agrāk tikai melns uz melna, bet tagad šķiet meh...

Jo vecāks palieku, jo vairāk patīk gaišie saloni. Agrāk tikai melns uz melna, bet tagad šķiet meh...

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi