Kristapa daily Bora
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Paldies!
Par koilām nesūdzos, bet domāju, ka liekamas vienā plauktiņā ar TA-technix, u.c. lētā gala koiliem. Pluss, ka ir iespēja nomainīt amortizatoru patronas.
Par koilām nesūdzos, bet domāju, ka liekamas vienā plauktiņā ar TA-technix, u.c. lētā gala koiliem. Pluss, ka ir iespēja nomainīt amortizatoru patronas.
- Martinss
- Posts: 4932
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Ta technix arii patronas var nomainiit. Skjiet, ka visiem leetajiem mainiijaas. 

- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Iespējams. Man personīgi saskare ar TA-technix nav bijusi, ar FK arī līdz šim nebija. Pazīstams cilvēks mainīja saviem FK patronas, tā kā bija 100% pārliecība, ka to var izdarīt, pirku FK. Cenu starpība abu ražotāju coiloveriem 10-15 eur.
Re: Kristapa daily Bora
Mainīt var, taču ražotājs atsevišķi detaļas netirgoMartinss wrote:Ta technix arii patronas var nomainiit. Skjiet, ka visiem leetajiem mainiijaas.

Re: Kristapa daily Bora
Viss kas notiek, notiek uz labu! Būs viena glīta Bora! 
Priekšā nav flanči? IMHO aizmugure ir par platu, kādi 5mm mazāk būtu tieši laikā.

Priekšā nav flanči? IMHO aizmugure ir par platu, kādi 5mm mazāk būtu tieši laikā.

Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
salvis wrote:Viss kas notiek, notiek uz labu!
Tieši tā, Salvi!
Priekšā vēl nav, bet uz nākamo sezonu noteikti, ka 10mm vajadzētu. Tikai nepatīk tas, ka 10mm flanci jāskrūvē ar garākām skrūvēm.salvis wrote:Priekšā nav flanči? IMHO aizmugure ir par platu, kādi 5mm mazāk būtu tieši laikā.
Aizmugurē ir 20mm flanči, kas ir minimālais biezums, lai flanci varētu pieskrūvēt pie stupicas un attiecīgi disku ar citām skrūvēm pie flanča. Man gan liekas, ka viss ir cimdā ar aizmugures iznesumu!
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15210
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Zila piesēdināta bora.
Tas, kas visā šajā topikā, ja ar uztveri tā pašvakāk un līdz šim to neesi pamanījis.

Tas, kas visā šajā topikā, ja ar uztveri tā pašvakāk un līdz šim to neesi pamanījis.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Šis tas sadarīts:
*Paregulēta bora par 3cm augstāk, iztīrītas koiloveru vītnes, sasmērētas ar vara smēri un vēlāk smēri, kas bija pa rokai - vītnes aizsardzībai, lai lielāka iespēja, ka pa ziemu AL uzgriežņi neuzkodīsies uz tērauda statnes. Regulējot boru augstāk, atspere tika saspriegota (atsperes priekšslodze) un nu auto uzvedās tīri komfortabli, salīdzinot ar regulējumu bez atsperes priekšslodzes. Viela pārdomām.
*noņemti aizmugurē flanči uz ziemu
*noņemti R18 vasaras diski un uzlikti R17 ziemas diski
*uz R17 uzliktas 215/50 izmēra ziemas riepas. uz priekšējās ass jaunas Antares grip 20 (2016.g); uz aizmugurējās ass mazlietotas riepas, kuru modeli neatceros, bet protektors vēl 7-8mm (2013.gads)
*Dabūts kruīza kontroles slēdzis ar visiem vadiem
*Iegādāts bēšs apsildāms ādas salona pilns komplekts + apsildes vadi + pogas (bilde zagta. man komplekts ar bēšu rokas balstu, rokas bremzes sviru, jostām, plastmasām, (angļa) paklāju,utt)
Pamazām jāpiepako boru ar ekstrām, konkrētāk - vēl vajag pr. lukturus ar miglas lukturiem un digitālo klimatkontroli. Vēljoprojām braucu un priecājos par auto.
*Paregulēta bora par 3cm augstāk, iztīrītas koiloveru vītnes, sasmērētas ar vara smēri un vēlāk smēri, kas bija pa rokai - vītnes aizsardzībai, lai lielāka iespēja, ka pa ziemu AL uzgriežņi neuzkodīsies uz tērauda statnes. Regulējot boru augstāk, atspere tika saspriegota (atsperes priekšslodze) un nu auto uzvedās tīri komfortabli, salīdzinot ar regulējumu bez atsperes priekšslodzes. Viela pārdomām.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
pagājušā ziemā Antares iztestēju uz e30, uz kura bija visas jaunas šī modeļa riepas, biju vairāk kā apmierināts par to cenu - mīksta gumija, gan pa sniegu, gan pa ledu braucās labi
P.S. par lietoto riepu pāri paldies Ch.
P.S. par lietoto riepu pāri paldies Ch.
*Iegādāts bēšs apsildāms ādas salona pilns komplekts + apsildes vadi + pogas (bilde zagta. man komplekts ar bēšu rokas balstu, rokas bremzes sviru, jostām, plastmasām, (angļa) paklāju,utt)
Spoiler
Show
Re: Kristapa daily Bora
Ne jau dēļ priekšslodzes viņa uzvedās komfortabli, bet gan tāpēc, ka beidzot amis dabuj padarboties, nevis pašā lejā kulties.
Par sasmērēšanu - good job, pirms ziemas must do lieta. Pirms jebkāda veida darbībām ar gredzeniem to vītni vajag tīrīt, tad coiloveri kalpos ilgi!
Par sasmērēšanu - good job, pirms ziemas must do lieta. Pirms jebkāda veida darbībām ar gredzeniem to vītni vajag tīrīt, tad coiloveri kalpos ilgi!
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Domāju, ka apvienojot manis teikto un tevis teikto iegūstam baltu patiesību, ka pateicoties atsperes priekšslodzei UN lielākam amortizatora gājienam, auto uzvedās zašebis.Fretka wrote:Ne jau dēļ priekšslodzes viņa uzvedās komfortabli, bet gan tāpēc, ka beidzot amis dabuj padarboties, nevis pašā lejā kulties.
Re: Kristapa daily Bora
Normāliem koiloveriem priekšslodzi regulē, palaižot visu statni zemāk/augstāk un pēc tam noslogojot atsperi (attēlā statni iespējams skrūvēt zemāk, cauri stiprinājumam)

Vairumam lēto koilu pati statne nemaz neregulējas un var mainīt tikai atsperes pozīciju. Saregulējot atsperi ļoti zemu, ar izstieptām kājām atsperei nav nekādas priekšslodzes un riteņi dzīvo savu dzīvi, kas ir pilnīgi nepareizi.
Jo mīkstāka atspere, jo lielāku priekšslodzi vajag, lai tā rīkotos pilnvērtīgi visā amortizatora darbības diapazonā.

Vairumam lēto koilu pati statne nemaz neregulējas un var mainīt tikai atsperes pozīciju. Saregulējot atsperi ļoti zemu, ar izstieptām kājām atsperei nav nekādas priekšslodzes un riteņi dzīvo savu dzīvi, kas ir pilnīgi nepareizi.
Jo mīkstāka atspere, jo lielāku priekšslodzi vajag, lai tā rīkotos pilnvērtīgi visā amortizatora darbības diapazonā.
- spainis666
- Posts: 521
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
nu nezinu. viņas maniem koiliem ir tik mīkstas, ka ar rokām gandrīz jau var pilnīgi viņas saplacināt (cik tā slodze? kādi 30-40kg?). Palīgatsperes funkcija tik, cik neļaut galvenajai atperei atspriegoties. BET man viņas ir izmestas ārā, jo ar tām nevar pietiekoši zemi nosēdināt - regulēšanas uzgriežņi atduras pret riepu/disku. Izņemot āra palīgatsperes, iegūst 2-3cm papildus sēdināšanai. Bildē problēma redzama. ja nebūtu strečotas riepas, tad uzgriežņi būtu jau iespiedušies riepā.
P.S. bildē mašīna ir pacelta un palīgatspere nav nospriegota, bet tas lietas būtību diži nemaina.

p.s.s. uz nākamo sezonu priekšā arī būs flanči, tad iespējams varēs ielikt palīgatsperes. bet tās ir tik mīkstas, ka nez vai būs taustāms labums.
P.S. bildē mašīna ir pacelta un palīgatspere nav nospriegota, bet tas lietas būtību diži nemaina.

p.s.s. uz nākamo sezonu priekšā arī būs flanči, tad iespējams varēs ielikt palīgatsperes. bet tās ir tik mīkstas, ka nez vai būs taustāms labums.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristapa daily Bora
Brīvdienās gandrīz līdz galam sakopti jauniegādātie krēsli. Vēl tikai palika uzklāt ādas kondicionieri. Milzīgs restekpa GG kungam, ka ļooti labi apstāstīja kā tas process jāveic.
Apbruņojos ar pacietību un ekipējumu un varēju sākt uzkopšanas darbus.

Spoilerī dažas pirms/pēc bildes (jau iepriekš sorry not sorry par bilžu kvalitāti)
Protams nenoturējos un jau krēslus ieliku borā!





Tā kā salona donors bija no UK, tad pilns bēšais salons netiks uzstādīts, jo atšķiras visi priekšdaļas plastmasi un paklājs.
Vēl tiks darīts šis tas ar durvju apšuvumiem, iespējams roku balstu un skatos, ka bēšās drošības jostas arī vajadzēs uzstādīt.
Rezumē. Sakopjama āda ir, tikai tas prasa laiku. Sēdēt/braukt/parvietoties ļoti patīkami un ērti.
Spoiler
Show

Spoilerī dažas pirms/pēc bildes (jau iepriekš sorry not sorry par bilžu kvalitāti)
Spoiler
Show





Tā kā salona donors bija no UK, tad pilns bēšais salons netiks uzstādīts, jo atšķiras visi priekšdaļas plastmasi un paklājs.
Vēl tiks darīts šis tas ar durvju apšuvumiem, iespējams roku balstu un skatos, ka bēšās drošības jostas arī vajadzēs uzstādīt.
Rezumē. Sakopjama āda ir, tikai tas prasa laiku. Sēdēt/braukt/parvietoties ļoti patīkami un ērti.
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristapa daily Bora
Tieši gribēju minēt, ka prasās vēl kaut kas ar to salonu, jo tikai pārliekot ķebļus, dīvaini izskatās. Darbojies, gan būs labi. 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi