Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Jā par turbo pilnīgi nopietni, liela daļa detaļu jau ir
Auto gan būs sarkans tad arī diski nepaliks balti, bet ar melnu plauktu un sarkanu centru vai otrādi, tas vēl jāizdomā, pirms tam fotošopā jāuztaisa.

Auto gan būs sarkans tad arī diski nepaliks balti, bet ar melnu plauktu un sarkanu centru vai otrādi, tas vēl jāizdomā, pirms tam fotošopā jāuztaisa.
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Gan piemeklēšu un ja nu galīgi nebūs tad ar to pašu disku pārdevēju varēs ko sarunāt!
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
priekš kam karburatoram megasquirt II lai darbinātu turbo???
zinu divus žikus ar turbo, nevienam nav megasquirt, bet gan modificēts karburātors vai divi karburatori!
zinu divus žikus ar turbo, nevienam nav megasquirt, bet gan modificēts karburātors vai divi karburatori!
Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
nu šprice, jptv cita štelle
,tad jau gan vajg Megaspļaudekli 2!
ŅIVAS 1.7i krāmēsi iekšā! ??

ŅIVAS 1.7i krāmēsi iekšā! ??
Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Ņivas pagaidām nebūs, būvēšu to visu ar 1.5L dzinēju un ja viss būs zbis tad jau ņivinieks tiks nopietni sagatavots, pamatā kapitālais ar jaunām iekšām, frēzēti iepl./izpl. kanāli utt...
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Ripas ir iegādātas


Vēl tik jāsagādā priekšai diski ar riepām, biki šaurāki
Montēšana tik ātri nesanāks jo diski vēl jāstrūklo un jākrāso, bet takā esmu nolēmis instrumentus sagādāt savus tad tas tik ātri nebūs......



Vēl tik jāsagādā priekšai diski ar riepām, biki šaurāki

Montēšana tik ātri nesanāks jo diski vēl jāstrūklo un jākrāso, bet takā esmu nolēmis instrumentus sagādāt savus tad tas tik ātri nebūs......
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Kad aptuveni var gaidīt turbas instalāciju? 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
vienīgi kas ražo šādā izmērā riepas ir ĶīniešiMicuks wrote:Ripas ir iegādātas![]()
Vēl tik jāsagādā priekšai diski ar riepām, biki šaurāki
Montēšana tik ātri nesanāks jo diski vēl jāstrūklo un jākrāso, bet takā esmu nolēmis instrumentus sagādāt savus tad tas tik ātri nebūs......

kur ņemi riepas ??
Pārdodu, riepas,eļļas, diskus, akumulātorus,riepu montāža, balansēšana, disku valcēšana, riepu glabāšana. Ja ir interese PM vai 26175401
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Nu kas tā par atrunu...žikam nav nekāda ķīnas abece lai izceltu motoru, un ieceltu motoru!Micuks wrote:Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.
Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Atkārtošos arī šeit - izlasi, kas iepriekš ir rakstīts. Būs MS un tad būs mazliet sarežģītāk cilāt to motoru iekšā ārā. Tas tev nav aķis, kur ir + un -.. Un to pašu ne visi māk izcelt un iecelt.RL. wrote:Nu kas tā par atrunu...žikam nav nekāda ķīnas abece lai izceltu motoru, un ieceltu motoru!Micuks wrote:Grūti prognozēt konkrētus datumus, prioritāte ir tieši motoram un turbinēsanai, bet negribās motoru likt paplukušā virsbūvē un vēlāk celt atkal ārā lai sakoptu virsbūvi, bet virsbūves sakopšana prasa gan laiku gan līdzekļus jo vienkārši pārkrāsot ticība neļauj tad ir arī apakša jānotīra, jāizpiķē un piekare jāsaliek jauna.

- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Melnais ir sapratis, pēc tam tiešām tas viss vairs nebūs tik vienkārši, piemēram lai noņemtu starteri jau vajadzēs ņemt nost turbīnu
tāpēc gan uzreiz likšu jaunu, bet tā tas būs ja kas nākotnē notiks.
Šis riepas un diski nebūs spolēšanai, bet gan skatam, bet priekš plēšanas būs citi šaurāki diski par šiem, bet platāki par standartu!
Nagi niez darīt ko vairāk, bet patreiz trūkst biki laika, meklēju materiālus un daļas. It kā ir krāsaino metālu veikals kur TC-Dominas rajonā vai kāds nezin konkrētu adresi vai nosaukumu?
Pagaidām gatavoju MegaSquirt, com kabelis jau salodēts, vēl ir jāizdomā un jāpiemeklē materiāli no kā korpusu taisīt un jāsalodē stimulators, lai varētu paspēlēties




Šis riepas un diski nebūs spolēšanai, bet gan skatam, bet priekš plēšanas būs citi šaurāki diski par šiem, bet platāki par standartu!
Nagi niez darīt ko vairāk, bet patreiz trūkst biki laika, meklēju materiālus un daļas. It kā ir krāsaino metālu veikals kur TC-Dominas rajonā vai kāds nezin konkrētu adresi vai nosaukumu?
Pagaidām gatavoju MegaSquirt, com kabelis jau salodēts, vēl ir jāizdomā un jāpiemeklē materiāli no kā korpusu taisīt un jāsalodē stimulators, lai varētu paspēlēties




- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Īstenībā, ar to Ladas niecīgo svaru, turbomotors varētu katapultēt to naglu kasti ļoti pieklājīgā ātrumā. 
Zinu, kad visiem besī šis jautājums, bet kāds ir plāns jaudas ziņā?

Zinu, kad visiem besī šis jautājums, bet kāds ir plāns jaudas ziņā?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Aizmugure ir pat pārāk viegla, gandrīz visu ziemu esmu novizinājis līdz 40kg cementa maisu iekš bagāžnieka
tas gan tiks risināts citādi.
Tikai nezinu ko lai dara jo standarta tilta aprīkošana ar gliemežnieku bloķi, disku bremzēm un stabilizatoru izmaksā ap 300Ls un ir stipri jāpadomā vai es gribu šādu summu investēt žigulī, vismaz ne pagaidām kamēr nebūs skaidrības ar dzinēju!
Viena alternatīva ir pielāgot e30 aizmugurējo piekari, bet tad TA neredzēt un uztaisīt tā, lai katru gadu uz TA varētu swapot ir sarežģīti.
Par jaudu, ceru vismaz uz 150zs un priekš tādas jaudas tiek pielasītas detaļas
čalis no Krievījas jau no stock 1.5L dzinēja ir izcēlis virs 200Zs un arī čalis no driftworks.com no 1.2L izcēlis 200Zs nu es gan būšu pieticīgāks 

Tikai nezinu ko lai dara jo standarta tilta aprīkošana ar gliemežnieku bloķi, disku bremzēm un stabilizatoru izmaksā ap 300Ls un ir stipri jāpadomā vai es gribu šādu summu investēt žigulī, vismaz ne pagaidām kamēr nebūs skaidrības ar dzinēju!
Viena alternatīva ir pielāgot e30 aizmugurējo piekari, bet tad TA neredzēt un uztaisīt tā, lai katru gadu uz TA varētu swapot ir sarežģīti.
Par jaudu, ceru vismaz uz 150zs un priekš tādas jaudas tiek pielasītas detaļas


- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]
Salons? Ieteiktu normālus ķebļus iestutēt, savādāk no tiem stock beņķiem līkumos atradīsies vai nu durvīs, vai blakussēdētājam klēpī. 
Šovasar, kad izbraucu ar čoma stock Žiguli, likās briesmīgi neērta sēdpozīcija pie stūres - ātrumkloķis kaut kur lejā, stūre nekāda, utt. Prasījās normāls športa ķeblis un stūrīte ar iznesumu. Vēl šausmīgi ņirgu parāva ātrumkloķa gājieni - lai pārslēgtos, tāda sajūta, kad tas kloķis ir kādu metru jāaizbīda uz priekšu, vai atpakaļ.
Es noteikti štukotu par shortshifteru.
Jā, jā, 150zs - kad būsi ticis līdz tam, tad jau atkal būs par īsu un vīlēsi tik tālāk!
Vispār, ja Žiks būs ar tādu jaudu, kāds e30 vai žurka riskē palikt krustojumā ar garu degunu.

Šovasar, kad izbraucu ar čoma stock Žiguli, likās briesmīgi neērta sēdpozīcija pie stūres - ātrumkloķis kaut kur lejā, stūre nekāda, utt. Prasījās normāls športa ķeblis un stūrīte ar iznesumu. Vēl šausmīgi ņirgu parāva ātrumkloķa gājieni - lai pārslēgtos, tāda sajūta, kad tas kloķis ir kādu metru jāaizbīda uz priekšu, vai atpakaļ.

Jā, jā, 150zs - kad būsi ticis līdz tam, tad jau atkal būs par īsu un vīlēsi tik tālāk!

Vispār, ja Žiks būs ar tādu jaudu, kāds e30 vai žurka riskē palikt krustojumā ar garu degunu.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi