BMW e32 1992 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Tagad atgriežoties 2025 gada Februāra sākumā kur apstājās darbi pie e32.
No vecuma logu tīrītāja mehānisms strādāja ļoti lēni, uz 3 ātrumu jutu, ka varētu nomocīt motoru, tad nu sāku visu jaukt nost lai tiktu pie paša mehānisma.


Daudz lapas, dubļi visādi kukaiņi, katrā ziņā bija nepatīkama smaka no visa šī.

Ja godīgi tad šīs vecās BMW apsildes sistēmas bija uzkonstruētas ļoti precīzas, pārdomātas, bet to visu izjaukt nenolaužot kādu detaļu ir jāmāk, viss veiksmīgi neko nesalaužot, daudz bilžu iemūžinot kā kur kas nāk, kabinās, ventilators ir ārā.


Un mehānisms arī ārā.

viss slikti, kreisās puses mehānisma uzgriežņu daļa kas pievelkas pie virsbūves palika bez vītnes + pats kāts kas veic slotiņu kustēšanos iznāca ārā ar visu buksi.

labā puse palika ar vītni.

Te arī viss apstājās, iesākās ziema izklaides, boksa remonts.


Tad nu tagad pieķeroties klāt e32 kā viens no darbiem bija salikt atpakaļ visu kas saistīts ar logu tīrītāju un apsildi.
Iedevu mehānismu savam virpotājam lai kaut ko izdomā, izdomāja uzvirpot jaunus mazliet mazāka izmēra un savādākas kāpes uzgriežņus kas kopumā izdevās ļoti labi un viss pie virsbūves pievilkās ar labu spēku.
bildes gan šeit nav jo tur īsti nebija ko bildēt, sasmērēju visu loga tīrītāja mehānismu, uz 3 ātrumu lido kā jaunam 7er
samazgāju visas plastmasas kas nāca saistībā ar apsildi, izpūtu saeļoju apsildes motoru, kluss nekas nečīkst, viss super.
Tad diezgan bezjīdzīgi veltīju laiku pāris detaļām kuras nemaz neredz, bet tādas aprūsējušas negribēju likt virsū, ok logu slotiņu kātus gan redz, tur viss pa tēmai



Nu un kopumā šeit atkal jāiepauzē jo nevaru salikt dekoratīvo plastmasu, pašas slotiņas jo zem dekoratīvajām plastmasām ir pa vienai skruvei priekš spārna, krāsotājs teicās, ka pēc 2 nedēļām paņems sakrāsot visu kas jākrāso, tākā šeit varbūt būs maza pauze ar ierakstiem, bet ir vēl šis tas ko darīt.
Nu un protams kur ta bez eksperimenta kā nu būs ja būs, bet nē nebūs

No vecuma logu tīrītāja mehānisms strādāja ļoti lēni, uz 3 ātrumu jutu, ka varētu nomocīt motoru, tad nu sāku visu jaukt nost lai tiktu pie paša mehānisma.


Daudz lapas, dubļi visādi kukaiņi, katrā ziņā bija nepatīkama smaka no visa šī.

Ja godīgi tad šīs vecās BMW apsildes sistēmas bija uzkonstruētas ļoti precīzas, pārdomātas, bet to visu izjaukt nenolaužot kādu detaļu ir jāmāk, viss veiksmīgi neko nesalaužot, daudz bilžu iemūžinot kā kur kas nāk, kabinās, ventilators ir ārā.


Un mehānisms arī ārā.

viss slikti, kreisās puses mehānisma uzgriežņu daļa kas pievelkas pie virsbūves palika bez vītnes + pats kāts kas veic slotiņu kustēšanos iznāca ārā ar visu buksi.

labā puse palika ar vītni.

Te arī viss apstājās, iesākās ziema izklaides, boksa remonts.


Tad nu tagad pieķeroties klāt e32 kā viens no darbiem bija salikt atpakaļ visu kas saistīts ar logu tīrītāju un apsildi.
Iedevu mehānismu savam virpotājam lai kaut ko izdomā, izdomāja uzvirpot jaunus mazliet mazāka izmēra un savādākas kāpes uzgriežņus kas kopumā izdevās ļoti labi un viss pie virsbūves pievilkās ar labu spēku.
bildes gan šeit nav jo tur īsti nebija ko bildēt, sasmērēju visu loga tīrītāja mehānismu, uz 3 ātrumu lido kā jaunam 7er

samazgāju visas plastmasas kas nāca saistībā ar apsildi, izpūtu saeļoju apsildes motoru, kluss nekas nečīkst, viss super.
Tad diezgan bezjīdzīgi veltīju laiku pāris detaļām kuras nemaz neredz, bet tādas aprūsējušas negribēju likt virsū, ok logu slotiņu kātus gan redz, tur viss pa tēmai



Nu un kopumā šeit atkal jāiepauzē jo nevaru salikt dekoratīvo plastmasu, pašas slotiņas jo zem dekoratīvajām plastmasām ir pa vienai skruvei priekš spārna, krāsotājs teicās, ka pēc 2 nedēļām paņems sakrāsot visu kas jākrāso, tākā šeit varbūt būs maza pauze ar ierakstiem, bet ir vēl šis tas ko darīt.
Nu un protams kur ta bez eksperimenta kā nu būs ja būs, bet nē nebūs


1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Skatos pēdējo bildi...
Lūdzu, lūdzu bilžu ekskursiju no renovētajiem boksiem. Domāju, ka daudziem, kas savā garāžā ķimerējas, būs interesanti, pasmelties idejas garāžas tūningam.
7er
Par stūri piekrītu vairumam, vajag atstāt 4 spieķus un malkas stūri noteikti nevajag
Lūdzu, lūdzu bilžu ekskursiju no renovētajiem boksiem. Domāju, ka daudziem, kas savā garāžā ķimerējas, būs interesanti, pasmelties idejas garāžas tūningam.

7er

Par stūri piekrītu vairumam, vajag atstāt 4 spieķus un malkas stūri noteikti nevajag
Re: BMW e32 1992 m60b30
Manuprāt viena no briesmīgākajàm un milzu diametra....
Veciem BMW MTech I.
Nedaudz jaunākiem MTech II.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Re: BMW e32 1992 m60b30
Par boksa tēmu, boks vēl nav pabeigts, bet uztapa manis izdomāts stāsts par maniem auto, mākslinieks to realizēja uz boksa galvenās sienas.


Un par e32
e32 tiek darbināts no pagājušās 5 dienas (kad ir laiks) katru dienu ar ieslēgtu aizdedzi jo vēlējos to pieslēgt pie datora, pasūtīju ADS kabeļa adapteri, bet nav kur to iespraust jo izrādās ir nepieciešams vecā tipa Com Port izeja, tad nu beigās savā veco iekārtu stūrī atradu datorus ar ComPortu ko agrāk izmantoja man šoferi smagajos auto priekš darba.
Ok kas tad tur sainstalēt to visu, esmu pavadījis 6 dienas pie datora (kad ir laiks) lai veiktu diagnostikas iespējas, jo kā galvenais iemesls bija degoša AirBag lampiņa.
Šodien pēc entajām darbībām, instalēt, dzēst, draivers tāds draivers šitāds, problēma tika atrisināta un esmu baigi apmierināts ar savu reizēm lielo spītību neiemest plinti krūmos.
Šo programmu DIS biju darbinājis 2010 gadā kad no Ebaja nopirku pirmo Inpa + DIS + Ncsexpert programmu ar kuru iesāku savu ziņkāri par auto diagnostiku, šodienā baigi ar to kā pakalpojums citiem nenodarbojos, bet ir pietiekami liels darba auto parks kur šodienā bez datora nav iespējams iztikt, nu un tad arī viss autoparks balstās uz manām zināšanām par datora tēmu.
Palaidu DISu.




Uzvara.


Kapēc Dis ne Inpa ? Inpā ar Bmw e32 principā neko nevarēja izdarīt, netā arī lasīju, ka inpa īsti nedraudzējas ar e31/32/34 kapēc nezinu.
Pa vakariem pavācot info par Disu un šodien viņu paspaidot izsecināju, ka šī ir ļoti spēcīga programma, var ieslēgt visas dzinēja komponentes, salona elektriskās komponentes, redzēt dzīvos datus un saņemt informāciju par attiecīgo kļūdu ko darīt kur meklēt vajadzīgos vadu pinus utt.
Tākā e32 tika pēc entajām stundām nodzēsta viena sū** lampiņa
Nākamais update drīzumā.


Un par e32
e32 tiek darbināts no pagājušās 5 dienas (kad ir laiks) katru dienu ar ieslēgtu aizdedzi jo vēlējos to pieslēgt pie datora, pasūtīju ADS kabeļa adapteri, bet nav kur to iespraust jo izrādās ir nepieciešams vecā tipa Com Port izeja, tad nu beigās savā veco iekārtu stūrī atradu datorus ar ComPortu ko agrāk izmantoja man šoferi smagajos auto priekš darba.
Ok kas tad tur sainstalēt to visu, esmu pavadījis 6 dienas pie datora (kad ir laiks) lai veiktu diagnostikas iespējas, jo kā galvenais iemesls bija degoša AirBag lampiņa.
Šodien pēc entajām darbībām, instalēt, dzēst, draivers tāds draivers šitāds, problēma tika atrisināta un esmu baigi apmierināts ar savu reizēm lielo spītību neiemest plinti krūmos.
Šo programmu DIS biju darbinājis 2010 gadā kad no Ebaja nopirku pirmo Inpa + DIS + Ncsexpert programmu ar kuru iesāku savu ziņkāri par auto diagnostiku, šodienā baigi ar to kā pakalpojums citiem nenodarbojos, bet ir pietiekami liels darba auto parks kur šodienā bez datora nav iespējams iztikt, nu un tad arī viss autoparks balstās uz manām zināšanām par datora tēmu.
Palaidu DISu.




Uzvara.


Kapēc Dis ne Inpa ? Inpā ar Bmw e32 principā neko nevarēja izdarīt, netā arī lasīju, ka inpa īsti nedraudzējas ar e31/32/34 kapēc nezinu.
Pa vakariem pavācot info par Disu un šodien viņu paspaidot izsecināju, ka šī ir ļoti spēcīga programma, var ieslēgt visas dzinēja komponentes, salona elektriskās komponentes, redzēt dzīvos datus un saņemt informāciju par attiecīgo kļūdu ko darīt kur meklēt vajadzīgos vadu pinus utt.
Tākā e32 tika pēc entajām stundām nodzēsta viena sū** lampiņa

Nākamais update drīzumā.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
Re: BMW e32 1992 m60b30
Dis ir ļoti noderīga programma, man arī stāv uz laptop kādus 7-8 gadus kopš nopirku līdzīgu ebay disku ar inpa, dis, ncs utt programmām. Pat uz e60/61 ir diezgan daudz lietas kuras nevar redzēt ar inpa, bet var redzēt ar dis, tieši live data ziņā to jūt vis vairāk. Protams vajadzētu kaut kad pāriet uz ista, bet kaut kā neesmu baigi iesprindzis līdz šim, pietiek ar to kas ir.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8868
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Ja gribas šito padarīšanu kkad pārcelt uz kādu laptopu, tad ar pāreju no com porta uz usb varētu pieslēgt jebkuram kompim. Lai nebūtu visu pa jaunam jāinstalē, var uztaisīt rezerves kopiju un atjaunot virtuālajā vidē, piemēram, uz virtual box. Ja kādreiz dators nomirst vai sagribas nomainīt, tad arī virtuālo mašīnu/rezerves kopiju var nesāpīgi un viegli pārmigrēt uz citu kompi
Re: BMW e32 1992 m60b30
No Com porta uz usb šis nedarbojas, nekur netā neatradu kur šos vecos BMW kāds caur pāreju spētu darbināt, arī paši Vācieši ar lieliem burtiem norādīja, nekādas pārejas tikai fizisks ComPort.
1982 BMW e28 m30b28
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
1983 BMW e30 m20b27
1984 BMW e28 m20b28
1985 VW mk2 Jetta 1.6
1992 BMW e32 m60b30
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8868
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: BMW e32 1992 m60b30
Com portus ir iespējams emulēt https://freevirtualserialports.com/ , nav sanācis pielietot, negarantēju ka tas strādās, bet var pamēģināt kādā ziemas vakarā ja patīk gar kompjiem čakarēties 

Re: BMW e32 1992 m60b30
Kā jau minēja, tad vajag reālu com portu.
Ir bijis kādreiz viens PCMCIA to com port adapteris, kas funkcionēja, bet sen noņemts no ražošanas un maksāja trīsciparu skaitli, kas nesākas ar 1. Pietam mūsdienu portabļiem tāpat PCMCIA ar vairs nav.
+ Visi palīgrīki kā zcs dekoders utt strādā tik uz 32bit sistēmas. Tā ka vieglāk vecs dzelzis ar reālu com portu un 32bit winxp
P.s. ja nu kādam mētājas nevajadzīgs miniPc vai Sff formāta dators ar com portu un ražots win7/winxp ērā (lasīt ir offic winxp draiveri), tad labprāt nopirktu. Mans portablis ar com portu velk pēdējos metrus.
Ir bijis kādreiz viens PCMCIA to com port adapteris, kas funkcionēja, bet sen noņemts no ražošanas un maksāja trīsciparu skaitli, kas nesākas ar 1. Pietam mūsdienu portabļiem tāpat PCMCIA ar vairs nav.
+ Visi palīgrīki kā zcs dekoders utt strādā tik uz 32bit sistēmas. Tā ka vieglāk vecs dzelzis ar reālu com portu un 32bit winxp
P.s. ja nu kādam mētājas nevajadzīgs miniPc vai Sff formāta dators ar com portu un ražots win7/winxp ērā (lasīt ir offic winxp draiveri), tad labprāt nopirktu. Mans portablis ar com portu velk pēdējos metrus.
Last edited by Agnisr on 16 Oct 2025, 09:48, edited 1 time in total.
- spainis666
- Posts: 526
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: BMW e32 1992 m60b30
ads ar emulāciju nedarbojas, ads drusku ne pēc standartiem strādā
pēdējāis laptops ar real com port'u būs hp6550b, ebay'ā vēl var atrast
pēdējāis laptops ar real com port'u būs hp6550b, ebay'ā vēl var atrast