nekas nav mainījies, izskatās identiski kā pirms 10 gadiem, palties ata.
Pilnā versija:
Jebaķ kā laiks skrien, atkal jau divi gadi riņķī kopš pēdējā apdeita. Mēģināšu atcerēties un atstāstīt, kas sadarīts.
Jau laicīgi atvainojos, ka bildes sūds - liela daļa screenshoti no insta.
Karoč jau 2023. gadā sapratu, ka tricārs ir afigenijs trasei, pa kuru praktiski nebraucu, jo nav ne laika, ne vēlmes, bet ikdienā ne pārāk baudāms –ciets, uz šosejas baigais trobelis, kafija šļakstās uz šekuma braucot pa bedrēm utt.
Attiecīgi ķēros pie visādiem old guy modiem.
Pirmā lieta – auto praktiski kopš iegādes stāvēja uz kkādiem no rokas taisītiem coiloveriem ar plaza amjiem un 10kg/mm atsperēm aizmugurē. Kad man bija 25 likās baigi kruti, bet tagad esmu par vecu, lai spētu sev iestāstīt, ka ir nenormāli kaifīgi kratīties un saspiest dibena vaigus ikreiz kā ieraugi tuvojamies akas vāku.



Nākamais – uzliku 6gang kārbu ar M54 12smthn kg spararatu. Iepriekš bija 7kg vienmasnieks ar m20 sajūgu, kur kurvis šķīda āra reizi divos gados un graboša kārba ar trolejbusa skaņu pirmajā un otrajā robā. Tagad afigena – pārnesumu ratio līdz 5 robam praktiski identiski ar ZF kārbu, kas bija iepriekš, bet tagad ir extra sestais robs, attiecīgi vaļī tāpat, bet var komfortabli kruīzot pa šossēe. Paldies Rebelmotors par recepti un izpildījumu.
Par kruīzošanu runājot, beidzot saņēmos un ieliku kruīzkontroli. Jau sen biju sapņojis par to, bet likās būs baigā jebļa ieinstalēt. Beigas izrādās process nenormali ez, jo sistēma ir principā standalone – ja visas komponentes pieejamas, ieinstalēt max stundas darbs. Pirms likt savam, vispirms patrennējos uz čoma tricāra (kuram pārdevu iepriekš topikā redzamo sarkano kabri).


Kaut kad pa vidu visam bija vēlme saprast kāpēc reizēm tikšķ kompensatori. Mērīju eļļas spiedienu, kompresiju, skatījos cilindrus ar kameru, skatījāmies šāles, pārvācām eļļas sūkni, tā arī baigi gudrāks netiku un pieņemu lēmumu ignorēt šo problēmu.
Tad piečinīju kaut kādus vizuālos sīkumus.
Priekšējā lūpa bija saplaisājusi vietās, kur iepriekš bija labota (es viņu nopirku burtiski izvelkot no miskastes). Materiāls nelodējas, tāpēc salīmēju ar epoksīdu, nošpaktelēju, nopūtu ar pusmatēto motip baloniņu. Pirmo reizi mēģināju kko špaktelēt, bet beigās sanāca zajebis.


Tāpat arī spoguļi bija too far gone, ka pat linsēklas nespēja neko iesākt lietas labā. Again, pāris minūtes ar smilšpapīru un scotchbrite, pshh pshh ar grunti un motip baloniņu un voilā – kā jauni


Tad mēģināju līmēt un krāsot spoļu vāku, tur gan sanāca DDM.


Ā un vēl uzinstalēju cupholderi, ko tepat LV viens čuvaks taisa – audi cupholderis ar 3d printētu restīti/kronšteinu. Patīk, ka šis jau ir apstrādāts un nokrāsots, attiecīgi neatšķiras no pārejām restītēm. Labs produkts, do recommend.

Karoče pēc šī visa braucu un kaifoju, lai arī tricārs man ir jau, ja nemaldos, 13 gadus, man viņš patīk vairāk kā jebkad agrāk. Piedzīvojumi ar e92 M3 (skatāmi citā topikā) arī iedeva savu perspektīvu uz lietām, kur sapratu, ka tieši tas cik ļoti tricārs ir analogs, viegls, veikls man cepī daudz vairāk. Perfekts, jo ir tik neperfekts.


Tagad aizbraucu uz skati, izgāju bez aizrādījumiem un gatavojos likt ziemas miegā.
Meanwhile jāizdomā ko tālāk darīt. Sāk parādīties pāris vietas, kuras prasītos sakopt/sametināt, kamēr nav milzu coberis, bet īsti nezinu kādā mērogā to darīt. No tādas invazīvas restaurācijas (fak off ja taisies tagad kliegt par to kas ir restaurācija un kas nav) baidos, jo pašam to darīt nav ne laika ne vēlmes, bet no citu čomu/paziņu pieredzes ar 99.99% iespējamību būs lielāks vai mazāks DDM.
Tev ir 400 kredītpunkti, izvēlies:
a) Viss sametināts taisni un kvalitatīvi – 600 punkti
b) Projekts nevelkas piecus gadus – 1000 punkti
c) Kad auto ir pabeigts tev viņš patīk tikpat ļoti kā pirms restaurācijas un tu actually brauc ar viņu nevis pārdod – 800 punkti
d) Projekts neizmaksā trīsreiz vairāk kā biji rēķinājies – 1400 punkti
e) Kamēr auto tiek taisīts nekļūsti depresīvs un neizdomā, ka tev labāk vajag bruģi pie mājas un bīdāmos vārtus – 1200 punkti
f) Krāsotājs iekļaujas runātajā termiņā – 800 punkti
g) Nokrāsots bez paķokiem – 500 punkti
h) Saņem nenormālas ciešanas – 400 punkti
Atkal kko lokāli pieļepīt arī hz vai laba opcija, ņemot vērā to, ka auto līdz šim nekur nav bijis metināts (neskaitot priekšējo spārnu apakšas, bet nu tā maināmā daļa) un ka plānoju ar to auto vizināties esot pensijā (līdz kurai vēl diemžēl jāgaida 30 gadi). Karoče jāpadomā