HaL jaunais projekts BMW M240i
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
M240i - The clutch-type mechanical differential features a 30% lockup on acceleration and 9% lockup on deceleration. The differential works with the existing DSC system to provide excellent traction wet or dry.
Es domāju, ka tie LSD ir līdzīgi, tik cik //M noteikti treknāks!
Es domāju, ka tie LSD ir līdzīgi, tik cik //M noteikti treknāks!
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Vēl nedaudz patērējos 
Šī gan vairāk sākotnēji bija iegriba kā nepieciešamība, bet rezultāts ir nesalīdzināmi lielāks, kā es biju domājis.
Runa ir par ātrumkārbas programmu.
Standartā 8HP kārba ir ierobežota uz aptuveni 500Nm, kas ir M240i standarta griezes moments.
Tajā brīdī, kad ir palielināta jauda un grieze tagad jau uz 600Nm, var just, ka kārba ne līdz galam tiek galā, tiek "pārgriezti" pārnesumi un ātrdarbība arī, godīgi sakot, varētu būt ātrāka.
Tam ir risinājums, kurš nemaz nav tik dārgs - xHP programma, kura maksā 330 EUR.
Bez tā, ka var izvēlēties vairākas pakāpes sākot no Stage1 (kas ir tikai uzlabojumi esošajai programmai) līdz Stage2 un Stage3, kas pilnībā maina programmu, var veikt diezgan daudz pielāgojumus.
Tiek pacelts griezes momenta ierobežojums uz 1000Nm, ir Rev-matching un jūtami ātrāka pārslēgšanās.
Var veidot individuālos iestatījumus, kā, piemēram, uzsākt braukšanu ar 2. ātrumu, izslēgt ātrumkārbas "atdalīšanu" tukšgaitā, ieslēgt DCT tipa pārslēgšanos ar viegliem sitieniem, kurus var regulēt (samazinot vai palielinot griezes momentu pārslēgšanās brīdī), ieslēgt "true manual", kur netiek automātiski pārslēgti pārnesumi manuālajā režīmā, regulēt max RPM utt.
Pagaidām esmu maz manuālās izmaiņas veicis, izbaudu standarta programmas priekšrocības un atšķirība it īpaši sport mode ir vnk
Iepūst softu diezgan vienkārši: » Skatīties Youtube


Šī gan vairāk sākotnēji bija iegriba kā nepieciešamība, bet rezultāts ir nesalīdzināmi lielāks, kā es biju domājis.
Runa ir par ātrumkārbas programmu.
Standartā 8HP kārba ir ierobežota uz aptuveni 500Nm, kas ir M240i standarta griezes moments.
Tajā brīdī, kad ir palielināta jauda un grieze tagad jau uz 600Nm, var just, ka kārba ne līdz galam tiek galā, tiek "pārgriezti" pārnesumi un ātrdarbība arī, godīgi sakot, varētu būt ātrāka.
Tam ir risinājums, kurš nemaz nav tik dārgs - xHP programma, kura maksā 330 EUR.
Bez tā, ka var izvēlēties vairākas pakāpes sākot no Stage1 (kas ir tikai uzlabojumi esošajai programmai) līdz Stage2 un Stage3, kas pilnībā maina programmu, var veikt diezgan daudz pielāgojumus.
Tiek pacelts griezes momenta ierobežojums uz 1000Nm, ir Rev-matching un jūtami ātrāka pārslēgšanās.
Var veidot individuālos iestatījumus, kā, piemēram, uzsākt braukšanu ar 2. ātrumu, izslēgt ātrumkārbas "atdalīšanu" tukšgaitā, ieslēgt DCT tipa pārslēgšanos ar viegliem sitieniem, kurus var regulēt (samazinot vai palielinot griezes momentu pārslēgšanās brīdī), ieslēgt "true manual", kur netiek automātiski pārslēgti pārnesumi manuālajā režīmā, regulēt max RPM utt.
Pagaidām esmu maz manuālās izmaiņas veicis, izbaudu standarta programmas priekšrocības un atšķirība it īpaši sport mode ir vnk

Iepūst softu diezgan vienkārši: » Skatīties Youtube

Life is what happens while you're busy making other plans
- petka17
- Posts: 7134
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Vai ir pieejama izvēle Stage Katastrofa?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1254
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
petka17, Tu gribēji teikt - Last stage? 

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Kaut kas atkal nedaudz ir padarīts
bet nu tā vēl ir daļa no procesa, kas tagad notiek!
Neesmu nekad bijis baigais vizuālais tūneris, attiecīgi īsti nekad un nevienam auto neesmu nekādas papildus virsbūves daļas uzstādījis. Tomēr F22 gadījumā man auto "purns" vizuāli šķiet nepabeigts. Labā ziņa ir tajā, ka ir varianti, daudz varianti. Manā gadījumā gan 2 - iet oem ceļu ar MPerformance vai Aftermarket.
1) OEM mperformance. Nepatīk

2) Daudz citu variantu, bet paliku pie Street Pro by Maxton Design. Laba kvalitāte, labs fitments un kopā viss ahujenna!

Kopskata bildes būs uz priekšu!
Braucam tālāk. Mani ļoti pārsteidza auto nepārliecinošā gaita pat standarta dinamiskas ielas satiksmē, auto pat nav bijis trasē. Archuks apstiprina, ka auto ir ļengans ar visu adaptīvo balstiekārtu. Man gan ir sēdināts, ir nedaudz stingrāks, bet tāpat diezgan fail, it īpaši lielākā ātrumā (čau Martinzz
). MINI uz šī auto fona ir sporta auto pret 7er.
Bet ir risinājums - H&R stabilizatori. Nav baigi lēts prieks pats par sevi, bet vēl dārgākā ir to uzstādīšana, jo tur mega daudz jāizjauc un pat motors jāiekarina, jo savādāk netiek klāt augšējām skrūvēm. Bet nu jādara!

Izmēra un svara atšķirība diezgan ievērojama!

Atšķirība vienkārši fenomenāla. Negaidīju, ka būs tik būtiska atšķirība. Pie vienas jaukšanas tika samainītas kardāna muftas, pāris bukses.
Un arī pie viena apgriedotas bremžu šļaukas uz armētajām, jo viena esošaja dēl nepareizas uzstādīšanas berzējās gar amortizatora statni un bija jau plaisa.

Tālāk!
Auto ir Protrack One R18 diski. Zajebiss - viegli racing sērijas diski, bet nu vizuāli man tomēr gribējās kaut ko izteiksmīgāku.
Patīk kaut kas BBS CI-R stilā, bet nu baigi neesmu gatavs nolocīt 2.5-3k par diskiem.
Esmu bomzis
Attiecīgi pagaidām atliekam. Nav jau tā, ka nebūtu disku.
Sēžot uz poda Facebook marketplace pamanu variantu - R19 diskus no F30, kuri nav neglītākie, ļoti labā stāvoklī un par sakarīgu ciparu. Saprotu - jāieķer.


Bet nu tomēr nav tas
Tas tomēr trigerēja norīt lodi un pasūtīt diskus, kurus noliku kā otru variantu aiz BBS - JR Super Light series diski, kas ir FlowForm viedoti, viegli un arī ar dizainu, kas man ļoti patīk - SL01. Negribēju riskēt ļoti ar iznesumiem un platumiem un aizgāju safe režīmā - 8J ET30 priekšā un 9J ET50 aizmgurē un rezultāts perfekti sagāja. Riepas 235/35R19 priekša un 265/30/R19 aizmugure! Paņēmu bronzas krāsu, jo Valdim patīk

Nomainīt protams atkal čerez dirsu sanāca
JR ir savas skrūves ar speciālu atslēgu, jo standarta atslēga tur neder. Un uz špiļkām arī nevar uzlikt, jo nav tāda izmēra M14 uzgriežņu, kas tur derētu iekšā diskā. Nu fak. Labi, tā kā es neesmu baigais reiseris un trasē parādīšos labi ja pāris reizes gadā, tad gāju ceļu atteikties no špiļķām un palikt uz skrūvēm. Špiļkas protams pats izņemt nevarēju garāžā un nācās doties pie Puxx.

Un tagad kopskats ar diskiem un splitteri:

Kopumā - man ļoti patīk!!!
Drīz būs turpinājums!

Neesmu nekad bijis baigais vizuālais tūneris, attiecīgi īsti nekad un nevienam auto neesmu nekādas papildus virsbūves daļas uzstādījis. Tomēr F22 gadījumā man auto "purns" vizuāli šķiet nepabeigts. Labā ziņa ir tajā, ka ir varianti, daudz varianti. Manā gadījumā gan 2 - iet oem ceļu ar MPerformance vai Aftermarket.
1) OEM mperformance. Nepatīk


2) Daudz citu variantu, bet paliku pie Street Pro by Maxton Design. Laba kvalitāte, labs fitments un kopā viss ahujenna!

Kopskata bildes būs uz priekšu!
Braucam tālāk. Mani ļoti pārsteidza auto nepārliecinošā gaita pat standarta dinamiskas ielas satiksmē, auto pat nav bijis trasē. Archuks apstiprina, ka auto ir ļengans ar visu adaptīvo balstiekārtu. Man gan ir sēdināts, ir nedaudz stingrāks, bet tāpat diezgan fail, it īpaši lielākā ātrumā (čau Martinzz

Bet ir risinājums - H&R stabilizatori. Nav baigi lēts prieks pats par sevi, bet vēl dārgākā ir to uzstādīšana, jo tur mega daudz jāizjauc un pat motors jāiekarina, jo savādāk netiek klāt augšējām skrūvēm. Bet nu jādara!

Izmēra un svara atšķirība diezgan ievērojama!

Atšķirība vienkārši fenomenāla. Negaidīju, ka būs tik būtiska atšķirība. Pie vienas jaukšanas tika samainītas kardāna muftas, pāris bukses.
Un arī pie viena apgriedotas bremžu šļaukas uz armētajām, jo viena esošaja dēl nepareizas uzstādīšanas berzējās gar amortizatora statni un bija jau plaisa.

Tālāk!
Auto ir Protrack One R18 diski. Zajebiss - viegli racing sērijas diski, bet nu vizuāli man tomēr gribējās kaut ko izteiksmīgāku.
Patīk kaut kas BBS CI-R stilā, bet nu baigi neesmu gatavs nolocīt 2.5-3k par diskiem.


Sēžot uz poda Facebook marketplace pamanu variantu - R19 diskus no F30, kuri nav neglītākie, ļoti labā stāvoklī un par sakarīgu ciparu. Saprotu - jāieķer.


Bet nu tomēr nav tas

Tas tomēr trigerēja norīt lodi un pasūtīt diskus, kurus noliku kā otru variantu aiz BBS - JR Super Light series diski, kas ir FlowForm viedoti, viegli un arī ar dizainu, kas man ļoti patīk - SL01. Negribēju riskēt ļoti ar iznesumiem un platumiem un aizgāju safe režīmā - 8J ET30 priekšā un 9J ET50 aizmgurē un rezultāts perfekti sagāja. Riepas 235/35R19 priekša un 265/30/R19 aizmugure! Paņēmu bronzas krāsu, jo Valdim patīk


Nomainīt protams atkal čerez dirsu sanāca


Un tagad kopskats ar diskiem un splitteri:

Kopumā - man ļoti patīk!!!

Drīz būs turpinājums!
Life is what happens while you're busy making other plans
-
- Posts: 402
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Protrack jau arī tīri labi izskatās, bet nu katram savs. Protams, tie BMW oriģinālie ne pēc kā. Bet tagad jau arī ir labi, arī man patīk
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17284
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Diemžēl, bet iepriekš bija labāk!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Dalīti.
Man patika arī OEM race+ versija un tagad CC versija. Kas ir pozitīvi - viss ir atgriežams sākuma pozīcijā, ja apnīk. Jāizbauda vairākas pasaules!
Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
Ok! Turpinām.
Šis gads ir mazliet "dārgāks", kā es biju sākumā vispār plānojis. Bet tā kā esmu savam vecumam
diezgan impulsīvs, tad man viss notiek pēc garastāvokļa un iegribas.
Tā kā piekare ir tādam bāzes līmenim sakārtota, tad jāķeras pie nākamajiem soļiem:
1) Bremzes
2) Jauda
3) Vairāk jaudas
Tam visam nav nekādas steigas, jo nekas īsti nav saplīsis, tīri uzlabojumi.
Viena no lietām, ko gribēju jau pašā sākumā, ir Flex-Fuel. Respektīvi iespēja braukt ar E85 degvielas sajaukumu. Tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt jau jaudas pieaugums. Otrkārt neliela dzinēja drošība brīžos, kad "mauc", jo E85 deg ar zemāku temperatūru, attiecīgi EGT ir zemāks un viss ir ar lielāku garantiju vienkārši neuzsprāgt. Un treškārt - es vairs negribu to "pisienu" uz skati, kad jāliek atpakaļ OEM katalizators, jo E85 dod iespēju braukt ar legālām atgāzēm.
Tā kā man ir MHD, tad tas dod iespēju uzstādīt MHD Flex-Fuel kitu un mašīna pati veiks ECU regulācijas atkarībā no E85 konsistences degvielā.
Pasūtam kitiņu. Šis arī sanāca caur vienu vietu. Šis kits ir pasūtāms tikai no oficiālajiem izplatītājiem un tajā konkrētajā brīdī nekur EU piegādātājos nebija pieejams. Bet vienā UK kantorī bija. Parēķināju PVN/muitu utt un cipars sanāca pat lētāk kā no DE vai FI. OK, pasūtam. Beigās izrādījās, ka nav arī viņiem un nogadīju mēnesi. Bet pat pēc mēneša viņi nevarēja iedot ETA. Apriebās, atcēlu pasūtījumu un paprasīju atpakaļ naudu, kas sanāca diezgan plūdeni un bez aizķeršanās. Tikmēr EU kantoros parādījās noliktavas atlikums un pasūtīju no Vācijas. Dārgāk gan, bet atnāca burtiski 4 dienās. Šis notika augusta beigās!

Iekšā ir E85 analizators, kas pievienojas (ar pāreju) pa taisno pie ECU un tad atķeksējam MHD softā, ka esam uzstādījuši un viss sāk strādāt. MAGIC. Komplektā arī cimdi un brilles, kuras vajadzēja izmantot

Nedaudz jāpajauc:

Atvienojam augstspiediena trubu no sūkņa un nolaižam spiedienu. Salvete, lai savāktu degvielu, kas notek:

Kaste ieliekas vienkārši pa vidu degvielas trubai. Protams pirmo reizi neuzklipsēju pilnībā un dabūju pilnu seju degvielas.
Tāpēc vajadzēja brilles

Sakārtojam vadus smuki un visu, lai pa glīto.

Beigās gan to displeja paneli pārvietoju augšā pie vakumņika, jo tur baigi karsts.
Ilgi pētīju, cik daudz daudz E85 liet, lai būtu saldais punkts starp degvielas sistēmas iespējām un turbo spiedienu un paliku pie E30. E85 lai sasniegtu to pašu jaudu tiek dērēts daudz vairāk, tāpēc ir nepieciešama daudz lielāka degvielas plūsma. Ar Gen2 degvielas sūkni varot līdz E40, bet tad jau potenciāla jauda atkal iet uz leju.
Pieteicu HCR jaudas stendu un veicu mērījumu. [censored] vēl nav 500

Bet nu salīdzinoši ir jūtams jaudas pieaugums - no 440Zs/600Nm uz 485Zs/675Nm. Arī gaitā to jūt, EGT ir zemāks un auto pēc motora skaņas skan patīkamāk. BET NAV 500
Tas jālabo. 
Šis gads ir mazliet "dārgāks", kā es biju sākumā vispār plānojis. Bet tā kā esmu savam vecumam

Tā kā piekare ir tādam bāzes līmenim sakārtota, tad jāķeras pie nākamajiem soļiem:
1) Bremzes
2) Jauda
3) Vairāk jaudas
Tam visam nav nekādas steigas, jo nekas īsti nav saplīsis, tīri uzlabojumi.
Viena no lietām, ko gribēju jau pašā sākumā, ir Flex-Fuel. Respektīvi iespēja braukt ar E85 degvielas sajaukumu. Tam ir vairāki iemesli. Pirmkārt jau jaudas pieaugums. Otrkārt neliela dzinēja drošība brīžos, kad "mauc", jo E85 deg ar zemāku temperatūru, attiecīgi EGT ir zemāks un viss ir ar lielāku garantiju vienkārši neuzsprāgt. Un treškārt - es vairs negribu to "pisienu" uz skati, kad jāliek atpakaļ OEM katalizators, jo E85 dod iespēju braukt ar legālām atgāzēm.
Tā kā man ir MHD, tad tas dod iespēju uzstādīt MHD Flex-Fuel kitu un mašīna pati veiks ECU regulācijas atkarībā no E85 konsistences degvielā.
Pasūtam kitiņu. Šis arī sanāca caur vienu vietu. Šis kits ir pasūtāms tikai no oficiālajiem izplatītājiem un tajā konkrētajā brīdī nekur EU piegādātājos nebija pieejams. Bet vienā UK kantorī bija. Parēķināju PVN/muitu utt un cipars sanāca pat lētāk kā no DE vai FI. OK, pasūtam. Beigās izrādījās, ka nav arī viņiem un nogadīju mēnesi. Bet pat pēc mēneša viņi nevarēja iedot ETA. Apriebās, atcēlu pasūtījumu un paprasīju atpakaļ naudu, kas sanāca diezgan plūdeni un bez aizķeršanās. Tikmēr EU kantoros parādījās noliktavas atlikums un pasūtīju no Vācijas. Dārgāk gan, bet atnāca burtiski 4 dienās. Šis notika augusta beigās!

Iekšā ir E85 analizators, kas pievienojas (ar pāreju) pa taisno pie ECU un tad atķeksējam MHD softā, ka esam uzstādījuši un viss sāk strādāt. MAGIC. Komplektā arī cimdi un brilles, kuras vajadzēja izmantot


Nedaudz jāpajauc:

Atvienojam augstspiediena trubu no sūkņa un nolaižam spiedienu. Salvete, lai savāktu degvielu, kas notek:

Kaste ieliekas vienkārši pa vidu degvielas trubai. Protams pirmo reizi neuzklipsēju pilnībā un dabūju pilnu seju degvielas.



Sakārtojam vadus smuki un visu, lai pa glīto.

Beigās gan to displeja paneli pārvietoju augšā pie vakumņika, jo tur baigi karsts.
Ilgi pētīju, cik daudz daudz E85 liet, lai būtu saldais punkts starp degvielas sistēmas iespējām un turbo spiedienu un paliku pie E30. E85 lai sasniegtu to pašu jaudu tiek dērēts daudz vairāk, tāpēc ir nepieciešama daudz lielāka degvielas plūsma. Ar Gen2 degvielas sūkni varot līdz E40, bet tad jau potenciāla jauda atkal iet uz leju.
Pieteicu HCR jaudas stendu un veicu mērījumu. [censored] vēl nav 500


Bet nu salīdzinoši ir jūtams jaudas pieaugums - no 440Zs/600Nm uz 485Zs/675Nm. Arī gaitā to jūt, EGT ir zemāks un auto pēc motora skaņas skan patīkamāk. BET NAV 500


Life is what happens while you're busy making other plans
Re: HaL jaunais projekts BMW M240i
NAV 500
Šis ir man tīri principa jautājums, bet ar esošos setup diemžēl to sasniegt nevar, jo tas ir OEM turbīnas maksimums. Gan jau ar agresīvāku regulējumu to varētu sasniegt, bet risks šaubos vai attaisnojas.
Attiecīgi tiek nolikts plāns nākamajiem upgrade, kas jau vairs nav pa lēto, tāpēc noliekam nākamajam gadam.
YEAH RIGHT
Paldies Rode par manis iepazīstināšanu ar B58 Enthusiasts Facebook grupu.
Tas bija lieki. Nu labi, tiešām info/lietu pilna grupa. Vienu vakaru sēžot un skrullējot ir posts par nosprāgušu turbīnu un grubas biedru rekomendācijām. Tur komentāros ir ieraksts, ka ir pieejama Turbosystems Stage2 uz tirdziņu ar ļoti mazu noskrējienu perfektā stāvoklī. Tīri prikolam nodomāju "let's bite the bullet" un jāuzraksta un jāpaprasa cena. Pēc vārda/uzvārda spriežu, ka Nordic reģions, jo tā Faceboom grupa ir starptautiska un lielākā daļa ir USA biedru, attiecīgi no turienes kaut ko dabūt problēmatiski.
Pretī soms, sakarīgs pipars un sākam sarakstīties par pieprasījumu/piedāvājumu. Pirmais cipars, protams, kosmoss un tā arī to atstāju "nākamgad", jo neesmu gatavs tik daudz tērēt. Paralēli paprasu Waldmenz par Turbosystems (leišu kantoris) piedāvājumu, jo Rode racing kaut kad ar viņiem ir sadarbojies. Ja sūtu savu turbo core, tad Stage1 varu dabūt par ~1700 EUR.
Ok. Nākamgad, jo tas Stage2 ir paredzēts uz 650whp (ap 700 motora Zs), kur īsti negribu kāpt.
Tomēr vārdu pa vārdam ar somu, kurš tagad būvē sev 1000+ B58, beigās viņš man iedod piedāvājumu, no kura domāju būtu stulbi atteikties + man paliek OEM turbo core.
Pļāpājam kas vēl viņam pieejams, ko pats plāno utt. Tā kā viņš pats pāriet uz zemspiediena degvielas sistēmu, tad vairs nav īsti nepieciešams arī Dorch Stage2 HPFP degvielas sūknis. Tas gan pa sliktu nenāk, protams. Paprasu arī par to, cik grib (jauns 2k) un novienojamies, ka viņš atsūta man visu un es aizsūtu atpakaļ savu Gen2 sūkni. Attiecīgi veicam maiņu ar manu piemaksu.
Beigās tāpat sanāca dārgi
Bet vairāk kā 50% lētāk kā viss jauns, tā kā ir OK.
Pavisam ātri "paciņa" jau ir pie manis un varu sākt ar degviela sūkņa nomaiņu, lai varu aizsūtīt uz Somiju savu. Šis viss notika pagājušonedēļ.
Šeit komplektiņš ar visu nepieciešamo:

Un atkal sākam jaukt
Atvienojam degvielas šļaukas. Šoreiz esmu gudrāks un brilles lietoju

Noņemam esošos sūkni. Šeit visu gan arī satīru, izņemu blīvi un saeļļoju, bet to procesu nebildēju.

Šeit jau viss nedaudz nopietnāk. Liekas virsū speciāls flancis, kurš ar 12nm pieskrūvējas esošā sūkņa vietā un tad ar 12nm skrūvējas klāt jaunais sūknis, kas izmērā ir jūtami lielāks.


Šeit arī mainās pašas degvielas trubas. Cita/savādākas formas pie reikas un 50% cietās/mīkstās vietā liekas resnāka lokanā, kura nofiksējas oem stiprinājuma vietā.

Atkal MDH softā ieķeksējam, ka tagad ir ir DS2 sūknis, ieprogrammējam un var maukt
Šis upgrade kā tāds nekādu jaudas ieguvumu nedod, bet tas dod iespēju pabarot šo:

Tas un bremžu upgrade nākamnedēļ. Par bremzēm atsevišķi, tur arī patērējos

Attiecīgi tiek nolikts plāns nākamajiem upgrade, kas jau vairs nav pa lēto, tāpēc noliekam nākamajam gadam.
YEAH RIGHT

Paldies Rode par manis iepazīstināšanu ar B58 Enthusiasts Facebook grupu.

Pretī soms, sakarīgs pipars un sākam sarakstīties par pieprasījumu/piedāvājumu. Pirmais cipars, protams, kosmoss un tā arī to atstāju "nākamgad", jo neesmu gatavs tik daudz tērēt. Paralēli paprasu Waldmenz par Turbosystems (leišu kantoris) piedāvājumu, jo Rode racing kaut kad ar viņiem ir sadarbojies. Ja sūtu savu turbo core, tad Stage1 varu dabūt par ~1700 EUR.
Ok. Nākamgad, jo tas Stage2 ir paredzēts uz 650whp (ap 700 motora Zs), kur īsti negribu kāpt.
Tomēr vārdu pa vārdam ar somu, kurš tagad būvē sev 1000+ B58, beigās viņš man iedod piedāvājumu, no kura domāju būtu stulbi atteikties + man paliek OEM turbo core.
Pļāpājam kas vēl viņam pieejams, ko pats plāno utt. Tā kā viņš pats pāriet uz zemspiediena degvielas sistēmu, tad vairs nav īsti nepieciešams arī Dorch Stage2 HPFP degvielas sūknis. Tas gan pa sliktu nenāk, protams. Paprasu arī par to, cik grib (jauns 2k) un novienojamies, ka viņš atsūta man visu un es aizsūtu atpakaļ savu Gen2 sūkni. Attiecīgi veicam maiņu ar manu piemaksu.
Beigās tāpat sanāca dārgi

Pavisam ātri "paciņa" jau ir pie manis un varu sākt ar degviela sūkņa nomaiņu, lai varu aizsūtīt uz Somiju savu. Šis viss notika pagājušonedēļ.
Šeit komplektiņš ar visu nepieciešamo:

Un atkal sākam jaukt



Noņemam esošos sūkni. Šeit visu gan arī satīru, izņemu blīvi un saeļļoju, bet to procesu nebildēju.

Šeit jau viss nedaudz nopietnāk. Liekas virsū speciāls flancis, kurš ar 12nm pieskrūvējas esošā sūkņa vietā un tad ar 12nm skrūvējas klāt jaunais sūknis, kas izmērā ir jūtami lielāks.


Šeit arī mainās pašas degvielas trubas. Cita/savādākas formas pie reikas un 50% cietās/mīkstās vietā liekas resnāka lokanā, kura nofiksējas oem stiprinājuma vietā.

Atkal MDH softā ieķeksējam, ka tagad ir ir DS2 sūknis, ieprogrammējam un var maukt


Tas un bremžu upgrade nākamnedēļ. Par bremzēm atsevišķi, tur arī patērējos

Life is what happens while you're busy making other plans