ttd autisma anarhija

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

tolx wrote: 29 Mar 2022, 09:51 Gadījās ar šādu agregātu pabraukt nedēļu - šausmas kas vispār neiet :D Bet visādi citādi, w209 ir foršs.
O jā. Pie normālas braukšanas pietiek un ir braukt ļoti forši, klusi. Bet, ja mēģina atvilkt vai sagaidīt kaut ko vairāk, tad paliek skumji - nesūda neiet, skan labi tikai ārpusē - salonā tikai dzinēja troksnis.

Bet es meklēju vairāk foršu krūzeri, tā kā viss oki.
User avatar
kars
Posts: 3782
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by kars »

ttd wrote: 29 Mar 2022, 10:39
tolx wrote: 29 Mar 2022, 09:51 Gadījās ar šādu agregātu pabraukt nedēļu - šausmas kas vispār neiet :D Bet visādi citādi, w209 ir foršs.
O jā. Pie normālas braukšanas pietiek un ir braukt ļoti forši, klusi. Bet, ja mēģina atvilkt vai sagaidīt kaut ko vairāk, tad paliek skumji - nesūda neiet, skan labi tikai ārpusē - salonā tikai dzinēja troksnis.

Bet es meklēju vairāk foršu krūzeri, tā kā viss oki.
Dinamika pēc specenes ~ kā e46 320ciA ar 170zs :D (ikdienai pietiek)
Arī patēriņš norādīts par gandrīz 1l vairāk, tā kā gan jau 8-9l ir legit, jo man sēņojot pa šosi ir 7-8l
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

Atjauninājums:
Tā kā gandrīz pārkāpts 200k km slieksnis, gribēju apkopi.
Samainīts:
1) Salona, gaisa, degvielas filtrs(lmao, 60 eur filtrs, rly?!)
2) ūdenssūknis, termostats, šķidrums(izlaidu visu 2x, jo vecais bija g11 un sabrucis galīgi)
3) siksna ar spriegotāja rulli un parazītruli
4) visas 12 sveces(vecās izrādijās piseeeeeec točna, MB oriģinālās, pieļauju no 100k km apkopes)
5) eļļa un filtrs, protams.

Mjā. Tagad braukts ir, bet konkrēti nav testēts, vēlāk zināšu patēriņu, bet cik braukts, tad kompis ir daudz optimistiskāks par patēriņu uz šosejas kruīzā, tagad pieļauju būs apmēram tie 8l/100km.
User avatar
andrams
Posts: 424
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by andrams »

Degvielas filtram 4 izvadi, vai ne? :D
User avatar
GG.
Posts: 15936
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by GG. »

Nais, apsveicu ar interesantu auto :cool:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

andrams wrote: 02 Apr 2022, 10:16 Degvielas filtram 4 izvadi, vai ne? :D
Aha.
User avatar
andrams
Posts: 424
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by andrams »

ttd wrote: 02 Apr 2022, 14:16
andrams wrote: 02 Apr 2022, 10:16 Degvielas filtram 4 izvadi, vai ne? :D
Aha.
Nu da, mercedes ir izdomājis tur iebāzt kaut kādu ar spiediena referenci/references spiedienu saistītu šņagu, tāpēc i tik daudz caurules, i arī maksā neadekvāti priekš tupa degvielas filtra :coconet:
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

andrams wrote: 02 Apr 2022, 19:03
ttd wrote: 02 Apr 2022, 14:16
andrams wrote: 02 Apr 2022, 10:16 Degvielas filtram 4 izvadi, vai ne? :D
Aha.
Nu da, mercedes ir izdomājis tur iebāzt kaut kādu ar spiediena referenci/references spiedienu saistītu šņagu, tāpēc i tik daudz caurules, i arī maksā neadekvāti priekš tupa degvielas filtra :coconet:
Pa lielam jau vienalga, nav tik traki. Vienreiz mūžā gandrīz tik jānomaina, tik nobrīnijos par cenu.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

Mercedes kalpojis godam, kā jau tika gaidīts. Nobraukts padaudz, bet beigās neiznāca gluži kā bija plānots un pilsētā, kur strādāju, nebija normālu īres variantu un jāņem bija nedaudz ārpus, tas nozīmēja, ka MB reģistrēt nav īsti jēgas, vajag kaut ko ekonomiskāku.

Tad nu, tika atrasts un nopirkts cits auto
C322C100-0BC9-4043-9389-63F38CEEDB52.jpeg
Kas ar Mb notiks, vēl nezinu. Pārdot negribu, reģistrēt negribu… pašlaik stāvēs pie mājas vai garāžā.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: TTD praktiskā kupeja CLK

Post by ttd »

Pārsaucu topiku, lai ir precīzāks apraksts tam, kas te notiek. Auto mainu pārāk bieži :emo: Bilžu daudz nav, jo nekad īsti nedomāju, ka kaut kur topikus taisīšu vai kā. Varbūt jāsāk bildēt...

CLK tika beigās pārdots pēc pus gada kaut kur. Ļoti nožēloju jo bija tik labā stāvoklī... Būtu labāk iemetis pūt garāžā. :cry:
F20 update nāks vēlāk, tas auto joprojām ir un braukāju, un visai ienākošajai epopejai paralēli eksistēja.

Pēctam dzīvē sakārtojās tā, ka es lidinājos turp-atpakaļ uz un no Norvēģijas uz Lietuvu. F20 palika kā auto, kad es ielidoju Norgē ar ko kustināties uz biroju un viesnīcu, bet vajadzēja LT pusē kaut kādu aparātu uz kura uzlikt ļoti daudz kilometrus uz odometra, un maksimāli praktisku. E53 bija pirmā opcija, bet visi lētajā galā bija tiešām briesmīgi, beigās atradu XC90. :emo:
IMG_20230705_204730.jpg
Volvo XC90 2004.(?) gada, automāts, 163zs D5. Uztaisiju pilnu apkopi - zobene, eļļas un filtri (arī automāta, haldex), motora spilveni un atsaites visas (jo šķita, ka nu nevar būt, ka tas motors tā no rūpnīcas jau salonā vibrē visu tukšgaitā). Braukts tika daudz - ap 20k pa 5 mēnešiem, ļoti noderēja IKEA braucieniem, piekabes vilkšanai utml. Bija ērti un labi, bet visvairāk nokaitināja tieši tas, ka Janvārī uznāca normālāks sals un braukt bija neizturami - visi plasmasi grab, klab, čīkst un vibrē. Drausmas tie volvo interjeri. Plusā vēl tas, ka tā haldex versija bija absolūti bezjēdzīga, RIX P3 gandrīz ārā netiku :emo: Tas viss kopā un izlēmu, ka nu i nafig, atradu pircēju un ātri aizlaidu prom. Tajā pat dienā uzreiz pēc pārdošanas atradās manā pilsētā nākošais auto. :emo:
Audi A6 C6 2.4 Quattro ar manuālo kārbu
Cena bija laba, bet nevajadzēja iet skatīties pustumsā/tumsā. :emo: Auto skanēja, brauca super, bez jebkādām problēmām - salons arī super. Nebija nekādu sūdzību, tāpēc nodevu naudiņu cilvēkam. Nākošajā dienā, kad izbraucu cauri moikai saskumu. :susnaks: Bilžu ar šo auto maz/nav, jo biju pārāk vīlies. 50 shades of gray. Bija mazliet rūsa uz aizmugurējā spārna un durvju apakšā vadītāja pusē, ko jau tad redzēju. Okej, briesmīgi gluži nebija, citi cilvēki nemaz nepamanija, ja nenorādija precīzi kuri paneļi nesapas tonī.
IMG_0115.jpg
Skate bija tikai vēl 3 mēnešus, līdz ar to, pēc pirkšanas nākošajā dienā devos uz skati un izgāju bez problēmām (varbūt kāds aizrādijums mazs bija, bet neatceros). Priecīgs par auto stāvokli sapirku visu apkopei - visus filtrus, eļļas, sveces utml un noliku garāžā. Pēc nedēļas vai divām, braucot uz Šauļiem - pār ceļu 5 stirnas skrien pāri reizē un bez variantiem - vienu nonesu. Veiksmīgi - tikai ar vienu stūri un pat lukturis nebija pilnīgi sašķaidīts. Tajā pat vīkendā nopirku plastmasus, kas sašķaidīti, lai nomainītu uzreiz (spārns un bamperis būtu jāmeklē un jāmaina vēlāk tāpat). Pie reizes iedomājos sākt apkopi. Noņēmu plastmasu, lai mainītu degvielas filtru un absolūts pisģets. Slieksnis zem plasmasiem gandrīz neeksistē - kārtīgas dūres izmēra caurums un puvums vēl pie pusrāmja un visur tur apkārt. Otrā pusē - tas pats. :emo: Ironiski, ar plastmasiem virsū, neko no tā nevar redzēt, tāpēc arī skati izgāja normāli. Bet auto liktenis bija skaidrs, viņš nebija glābjams (ja nesāk kā projektu). Pist un slavēt. Nobraucu ~ 1 gadu un kādus 20-30k km lejot tos 10l/100km (ar gandrīz tikai šosejas km). Pēctam pārdevu čaļiem ziemas driftam brīdinot, ka tur viss slikti.
Auto man ļoti patika - braukt vienkārši super - komforts, klusums, `refinement`, it īpaši salīdzinot ar dīzeļiem. Kā arī, ziemas drifts bija nais, vienreiz gandrīz nolocijos. :emo: Ja godīgi, labprāt apsvērtu C6 benzīnu, manuprāt, patīkamāks par E60/61 vai w211, tik potenciālo problēmu esot daudz.

Tad pabraukāju vairāk ar F20, kuru atvilku no Norges uz LT, meklējot nākošo tālo gabalu agregātu. Izskatiju visu ko - šoreiz arī apsvēru nopirkt pat 5gadīgus Renaultus, Volksvāgenus un vēl nez ko. Bet kaut kādā brīdi sāka pavilkt uz E65 un bija interese apskatīties dažus. Lielākā daļa bija ļoti drūmi jau pēc bildēm, kā arī visi benzīni bija dūmojoši vai citām problēmām. Līdz uzradās viens klaipēdā - bildēs bija okej, M57TU2 un pazvanot, parunājot sapratu, ka cilvēkam bijis pailgi un mēģinājis vismaz uzturēt. Aizbraucu skatīties - bez jebkādas rūsas, komplektācija kādu gribēju, bija kārbas remonts pirms pāris gadiem veikts un vēl šādi tādi darbi. Kā arī - EPC viss vietā un viss bija okej ar aizmugurējiem baloniem, kompresoru.
e65-1.jpg
e65-2.jpg
e65-3.jpg
Viena lieta, ko neatklāju skatoties auto (skatijos ceļmalā pie daudzstāvenes, nav tā klusākā vide) - klaboņa tukšgaitā un braucot. Te forumā jau prasiju padomu utml, jo ļoti nepatika tā klaboņa. Izskatīti un izpētīti visādi varianti un testi veikti, daudzi teica viss oki utml. Beigās vedu stiklu meistaram, lai ved sprauslas pārbaudīt un atklājās - viena nepareiza sprausla ielikta bijusi. Problēma samazinājās, bet nepazuda. Pieslēdzu savu INPA/ISTA un pamaniju, ka Stiklumeistara mehs aizmirsis vai nepareizi ieprogrammējis spraulas - saprogrammēju un voila - vairs tās skaņas nav.
Paralēli tam visam, ar klaboņu tāpat braukāju apkārt un laboju citas lietas. Vieglākai lasāmvielai būs kā saraksts:
  • Nedēļas 2as pēc pirkšanas Airbag gaisma uznāca, un viss norādija uz Airbag moduli. Citu no RRR uzsūtiju, pieprogrammēju un viss oki
  • Mēģināju sākumā pielodēt FM modulim AUX input. Notestēju - strādā. Salieku plastmasus - viss čau. Nofisos nenormāli, beigās sapratu, ka kaut kā safisis esmu FM moduli. Pasūtiju citu...
  • Jau zināju, bet blakussēdētāja pusē subwooferis nestrādāja un tas nozīmē vienu lietu - logic7 jālabo. Aizsūtiju uz Šauļiem, lai abus samaina un uzliek labas kvalitātes (čipi maiņai cik zinu ir tik 2 varianti - lētais un dārgais).
  • Izjaucu salonu un ieinstalēju E65 android headunit kitu ar carplay etc, dārgs prieks (600 eur~), bet vismaz ar normālām iekšām un nelago
  • Samainiju hrenona lampas, jo iepriekšējais īpašnieks nebija ieinteresēts redzēt ceļu naktī (bija tik izdeguši, ka sajūta, ka ar gabarītiem brauc)
  • Visas eļļas(2x vienreiz kā `flush`, jo nez kad bija mainīta), visi filtri, protams
  • EGR termostats, motora termostats, kārbas dzesētājs(jo viņā ir termostats arī)
  • Priekšējie bemžu diski, kluči
  • Kloķenes skriemelis, spriegotājs un parazītruļļi, siksnas
  • 4x samainītas atplūdes trubiņas sprauslām (par to sīkām vēlāk)
Turpinājums nākošajā postā.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ttd autisma anarhija

Post by ttd »

Vēl bez motora klaboņas viena problēma, kas bija jau no sākuma, bija priekšā ritošās daļā kaut kas klabēja. Visa ritošā tika pārbaudīta, viss bija stingrs un bez jebkādām brīvkustībām (jūtamām/pārbaudāmām). Pirmais bija reaktīvās bukses nomainīt. Tās kopā ar sprauslu pārbaudi Stiklumeistars nomainija. Bet problēma bija tāpat. Sāku pētīt un likās, ka regulējamais stabilizātora stienis varētu būt pie vainas vai tā vārsti iesprūduši vai netīri varbūt. Skatijos, ka kāds jau cauruļvadus tur mainijs ir relatīvi nesen, domāju, ka tad varbūt kaut kas ticis sistēmā. Atjaucu vārstu bloku vaļā un jebaķ - kāds ielējis parastu ATF sistēmā. :emo:
IMG_0717.jpg
`Flush`oju visu sistēmu, satīriju vārstu bloku un salēju pareizo šķidrumu. Stūre arī palika jūtami labāka. (abi ir viena sistēma)
Uzlabojās situācija, bet arī - ne līdz galam. Tad domāju, ka varbūt pats stabilizātors ir beigts (joprojām šķiet par vieglu kustināt katru pusi atsevišķi). Uzsūtiju citu no RRR. Atnāca, papētiju - mļec tieši tāds pats. :emo: Sūtiju atpakaļ.
Tad iedomājos - zini, vienkārši nomainīšu abus stabilizātora stieņus. Nekādas brīvkustības nav, bet pēdējais variants. Un jā - viss oki. :emo: Nedaudz tāpat kaut kur, šad tad, sajūta, ka iegrab kaut kas.

Nu tad nāca vasara un tuvojās plānotais brauciens uz Vāciju(rock im park) un pēctam pa Šveici un Franciju. Bet, jo tuvāk nāca, jo vairāk problēmas uzradās. :emo:
Braucu savākt pārdesmit tūjas, ko stādīt ar lielo piekabi un tentu uz Kauņu (~300km round-trip). Viss iet oki, līdz braucot atpakaļ es sāku skatīties spogulī un uz piekabes fona šķiet, ka redzu tādu kā mākonīti. Sākumā likās, ka acīm rādās, jo, kad iedod gāzi, nekas īpaši nebija. Domāju - okej, tur tie savi 700-800kg aizmugurē ir, varbūt turbaviks iet uz beigām. Vēlāk, kad jau ap 20km no mājās, domāju - nostāšos paska'tities vai viss ir okej. Kā apstājos tā dzirdu ka kaut kas šļāc un tek. Pirmā doma - dzesēšanas sķidrums. Atveru kapotu - nop, viss peldās dīzelī. Es ar nepamaniju, ka kaut kur 20 litrus dīzēla pazudis no bākas.
IMG_1110.jpg
Evakuātorā pavizinājies gribēju paskatīties, kur tieši problēma: https://cloud.kzgb.xyz/s/ZkjYTnP7FqYD9mq
Te var redzēt - atplūdes truba pārplīsusi
IMG_1112.jpg
Tupākais, ka es, kad nopirku auto, uzreiz samainiju atplūdes trubas (komplekts), bet Stiklumeistara mehs laikam safisa vai nemācēja noņemt un samaksāju (nebija pat 30 dienas tai atplūdei), lai viņi uzliek jaunu atplūdes trubu. Šis video ir apm 4-5 mēnešus pēc maiņas. :emo: Tad meklēju kādi brendi ražo vēl, kur var atrast etc etc. Pasūtiju citu - uzliku un šļāc degvielu - ražošanas defekts un vienā plastmasas sūdā ir caurumiņš. Meklēju vēl citur - beigās laikam Maxgear(tas pats, laikam, ko viņi uzlika). Bet ar visu to čakaru, nolūza plastmas tam T veida savienojumam ar atplūdi. Kā arī vads, kas temperatūras sensoram tur nāk - arī pārplīsa vienā vietā. Nu fisiens bija pa pilnu programmu, jo vietas tur īsti nav. Bet dabuju salodēt jaunu vadu, nokomplekētu junu visu cauruli ar T veida savienojumu.

Pēctam devos testa braucienā. Viss okej, iedodu pilnu pedāli un dzirdu kā siksna aiziet... :D Un, protams, kloķenes skriemelis jāmaina, tad (kā augstāk minēts) arī samainiju pārējos agregātus. Tad viss bija atkal oki. Vēl tuvāk jau garajam braucienam pa Rietumiem. Bet izlec atkal - airbag gaisma. :emo: Šoreiz cits kods. Satīriju blakussēdētāja krēslam visus kontaktus ar kontaktu tīrītāju un mazu birsti - salabojās. :naac: nedēļu pēctam, braucu mainīt riepas aizmugurē, jo esošās bija pavecas un ar tādām pa bāni negribās braukt. Čaļi noņem riepu un skatās - viens disks ar pamatīgu plaisu. :reeka: Uz vietas viņi arī remontē, tā kā nekādu problēmu.
Visi šie notikumi tik ātri, nesaistīti un bez jebkādiem simptomiem, sāka radīt iespaidu, ka varbūt tam E65 ir tumša vēsture un negrib braukt uz Nurembergu. :naac:

Tad pienāca brauciena laiks. Sametām mantas, sievu aizmgurē komfortabli un braucam 14h braucienu pa taisno uz Nurenbergu. Izbraucu bez problēmām, pilnā komfortā un pat nebiju nemaz tik noguris - tik nogarlaikojies. Auto uzvedās super. Nākošās pāris festivāla dienas pa un ap nurembergu - arī bez jebkādām problēmām. Līdz pienāca svētdiena, kur izdomājām pabraukāt tāpat pa mazajiem ceļiem atpkārt. Viss kā parasti - bez problēmām. Līdz izgriežamies kaut kur nekurienē no maza ceļa, paātrinamies un viss - motors vnk izslēdzās. :emo: Mēģinam iestartēt, 1-2 sekundes parūc un noslāpst. Pagaidam ilgāk - okej, rūc. Pēc 1 min noslāpst un viss atkal čau. Pētiju kas un kā - filtrs ciet varbūt, sūknis bākā beigts etc - noņēmu dīzeļa cauruli un nop - šļāc kā vajag. Nu neko, tad bija skaidrs, ka pat ar instrumentiem kaut kādiem, tur ceļmalā neko neizdarīs.
IMG_20250608_143244012_HDR.jpg
Saucam evakuātoru, lai ved uz vietējiem mazpisāniem, kur mums Airbnb bija. Labi, ka abas reizes, kad vajadzēja evakuātoru, es biju piemetis apdrošināšanai palīdzību uz ceļa. :D
Nolika pie vietējā servisa tur un domāju, ko darīt. Beigās atradu čali, kas tieši no tās veitas brauc ar trali un var aizvest uz manām mājām to auto. Izmainiju plānus - izīrēju auto uz atlikušo ceļojuma laiku, nopirku lidmašīnas biļetes un aizsūtiju E65 atpakaļ uz traļa.
IMG_20250609_131054399_HDR.jpg
:emo: Sālīts pasākums, bet es negribēju riskēt un safist visu atvaļinājumu dēļ vecas kastes.
Īrē prasiju Golfu, bet zoss man iedeva jobenu VW Polo jauno ar to 1.0l atmo dzinēju. Nu [censored], bīstami lēns (nepārspīlējot).

Mājās pārbaudiju savu aizdomu - ka kāda sprausla elektroniski nosprāgusi. Un, jā - viena uz īso(starp kontaktu un masu) sagājusi, nomainiju un viss brauc atkal kā vajag. Bet atkal interesanti - bez neviena brīdinājuma, pēkšņi nosprāga. :? Nekad nebija tā, ka pat nedaudz paraustītos kaut kas, vai kāds cilindrs nešancētu vai kā - tajā pat dienā nekas nebija.

Nu E65 stāsts pēc tam, kad salaboju, bija vnk stāvēt stūrī, apdomāt, ko izdarijis un iemetu Autopliusā + burnoutā. Lēnām gan palika žēl, jo auto, par spīti tam, ka ir diezgan vecs etc, kaut kā ļoti piesaista un patīk, kā arī 3k EUR vismaz jau ir ielikts (tikai daļās, gandrīz visu pats daru) un ir lietas, kas zināmas, ka viss ir oki. Šobrīd sludinājumu esmu izņēmis un paturēšu. Veikšu gan vairāk pārbaudes un preventīvu labošanu, bet tas vēlāk.

Tālāk iedošu īsu F20 stāstu + bonus content #contentwhore
juriz
Posts: 393
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: ttd autisma anarhija

Post by juriz »

Izklausās, ka nemaz nav garlaicīgi.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ttd autisma anarhija

Post by ttd »

F20 pārsvarā dzīvoja pa Norvēģiju un bija kā vietējais transports uz lidostu, biroju, viesnīcu, kad ielidoju. Viss bija super, bet bremzes gan ķīlēja ik pa laikam (katrs stūris pēc kārtas). Nebija īsti problēma īsajos gabalos, līdz ar to, tik atlikti darbi. Bet pagājšgad nāca laiks tehniskajai apskatei - samainiju visus bremžu diskus, klučis un visus supportus un braucu skati. Neizgāju dēļ fking numura apgaismojuma lampas. Un tās no Thansen bija 50 eur/gab. :emo: Bet nu neko darīt - samainiju. Protams, ka pēc pirkšanas arī viss tika uzkopts.
Tad beidzās vajadzība pēc auto Norvēģijā un atstūmu uz Lietuvu.

F20 visu laiku bija neliels saraksts ar nedegošām problēmām, kuras gribās risināt. Tad nu lēnām sāku tās labot.
- Ģenerātora skriemelis, parazīt ruļļi, spriegotājs un siskna, protams, nomainīta
- Termostats, EGR termostats
- Visi 4 gultņi nomainīti
- Rokas bremzes troses (reizē ar pak. gultņiem)
- Kārbas un reduktora eļļa
- Pie Karosa samainīta ķēdes komplets un sajūgs (neslīdēja - preventīvi gribēju), piereizes kārtīgi iztīrija ieplūdi un nočipoja (DPF un EGR prasiju lai atstāj), jo kā 116d viņš knapi kustējās

Viena liela problēma nākot no Norvēģijas dienvidiem ir rūsa. Rūsa ir uz spārniem un bagāžnieka vāka, un visa apakša aizmugurējā daļa (nav tik virspusēja, ir diezgan dziļa, bet caurumu vēl nav - jāpaspēj apstrādāt). Bagažnieka vāks bija šāds
IMG_20250901_175722_829.jpg
Es jau kaut kad sen uzmetu hammerite melno, lai tik drausmīgi acīs nelec, zinot, ka tāpat tur nekas glābjams nav un jāmaina bagažnieks. To tad arī izdariju - atkal RRR glābj un savā krāsā, ar visu stiklu, bez rūsas bija ap 80 eur ar shippingu Lietuvā. :reeka: Bija mazas, knapas švīkas, kas pulējamas, bet citādi bez defektiem. Tas jau ir virsū (bildes nav).

Kas nākotnē jādara:
- Jānolaiž pakaļē'jais tilts un varbūt arī bāka un jāapstrādā rūsa
- Priekšējie spārni jāpakrāso, ja vēl ir glābjami (ja nē, tad jāmaina)
- Kulisei jaunas bukses jāliek (nav daudz brīvkustība, bet ar svaigām buksēm ir pavisam cita diršana)
- Viens amortiņš sulot sāk, līdz ar to, jādomā par visiem 4iem gan jau, un tad jau jādomā ko gribās darīt - stock vnk, bilstein b6 vai sēdināt nedaudz :hvz:
- ir vibrācija pie 140km/h, bet vēl nezinu - riepas, diski vai kardāns
- Tam auto joprojām ir oriģinālais akumulators - bez problēmām strādā pat ziemā pēc pat 2 mēnešu stāvēšanas, bet pieļauju, ka šoziem atteiksies

Ar motoru man nav bijušas absolūti nekādas problēmas - joprojām viss strādā kā pulkstenis, DPF nekad nav bijis problemātisks, pat pa pilsētām braukājot ar ķīlējošām bremzēm etc. Vienīgais kādēļ maz braucu ar viņu ir, jo garos braucienos kāja sāk sāpēt un nevar kārtīgi izlocīt/izstiepties kaut kā.

Bonus content:
Augustā nopirku trešo auto - Smart ForTwo EQ (elektriskais)
IMG_20250809_144304929.jpg
Meklējām Smart "jauno", bet bija tik viens benzīns pārdošanā visā Baltijā + Polijā. Aizbraucām uz Viļņu skatīties un bija nopists, piesmēķēts sūds. Pēc pāris dienām padomāju un sapratu, ka elektriskais pat būtu labāks variants. Tad nu meklējām elektriskos un Viļņā atradām šo. Noīrēju sev evakuatoru(pats braucu) un aiziet pakaļ uz Viļņu. 2018. gada un vairs nekas interesants tur laikam nav. Tik zināms, ka nav bijis sist(neskaitot skrambas un bamperiem no itālijas) un range vēl ir ļoti okej - ~150km vasarā. Brauc super, iet arī labi priekš pilsētas auto, apgriezties ir vnk pasaka. :yo: Es kaut kur 400km jau nobraukājis pa pilsētu un reģionu. :naac:
Viena lieta, ko es palaidu garām neiztestēju - A/C. Un nestrādā. Tā kā šim arī būs kaut kāds kontents vēlāk (pavasaris/nākošā vasara).
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12207
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ttd autisma anarhija

Post by ttd »

juriz wrote: 01 Sep 2025, 16:56 Izklausās, ka nemaz nav garlaicīgi.
ir tik interesanti, ka es nopietni sāku apsvert nākošo auto ņemt nullīti līzingā un ik pa 3 gadiem mainīt. Nedaudz zajebal dažreiz. :emo:
juriz
Posts: 393
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: ttd autisma anarhija

Post by juriz »

Tur jau arī esot kā paveicas.
User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 8801
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: ttd autisma anarhija

Post by arniks8 »

Zajebis, vajag vairāk fočēt, lai ir ko rakstīt :D
howitzer wrote: 26 Mar 2019, 21:19 Zems kā aizpis muti un ej dirst.
User avatar
RaL
Posts: 114
Joined: 03 Feb 2019, 21:17
Location: Pierīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: ttd autisma anarhija

Post by RaL »

ttd wrote: 01 Sep 2025, 17:27
juriz wrote: 01 Sep 2025, 16:56 Izklausās, ka nemaz nav garlaicīgi.
ir tik interesanti, ka es nopietni sāku apsvert nākošo auto ņemt nullīti līzingā un ik pa 3 gadiem mainīt. Nedaudz zajebal dažreiz. :emo:

Es šitā pēc viena e90, kuram biežāk kā reizi mēnesī bija jāapmeklē serviss lielāku vai mazāku problēmu dēļ, pirms 8 gadiem paņēmu operatīvajā lizingā profila attēlā redzamo škodu :D
Vēl aizvien ģimenē lietoju, šobrīd ikdienā gan sieva vairāk braukā, es tikai ar ģimeni kopā pārsvarā pa brīvdienām. Nesen gan tikai 100k km pārsniedza.

No vienas puses forši - nekādu problēmu nav bijis, no otras puses nedaudz žēl, jo ja būtu bijis lietots auto, tad gan jau būtu ik pa 2-3 gadiem pamanījis auto un dabūjis izbaudīt arī citus auto :drive:
Bet finansiāli droši vien šādi, kā ir sanācis, ir bijis izdevīgāk :susnaks:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29300
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ttd autisma anarhija

Post by howitzer »

Pizda xD
Paldies, pakliedzu, bet brīžiem līdzjūtībā tomēr notrīsēja sirds. :shura:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Post Reply