Vēl bez motora klaboņas viena problēma, kas bija jau no sākuma, bija priekšā ritošās daļā kaut kas klabēja. Visa ritošā tika pārbaudīta, viss bija stingrs un bez jebkādām brīvkustībām (jūtamām/pārbaudāmām). Pirmais bija reaktīvās bukses nomainīt. Tās kopā ar sprauslu pārbaudi Stiklumeistars nomainija. Bet problēma bija tāpat. Sāku pētīt un likās, ka regulējamais stabilizātora stienis varētu būt pie vainas vai tā vārsti iesprūduši vai netīri varbūt. Skatijos, ka kāds jau cauruļvadus tur mainijs ir relatīvi nesen, domāju, ka tad varbūt kaut kas ticis sistēmā. Atjaucu vārstu bloku vaļā un jebaķ - kāds ielējis parastu ATF sistēmā.
`Flush`oju visu sistēmu, satīriju vārstu bloku un salēju pareizo šķidrumu. Stūre arī palika jūtami labāka. (abi ir viena sistēma)
Uzlabojās situācija, bet arī - ne līdz galam. Tad domāju, ka varbūt pats stabilizātors ir beigts (joprojām šķiet par vieglu kustināt katru pusi atsevišķi). Uzsūtiju citu no RRR. Atnāca, papētiju - mļec tieši tāds pats.

Sūtiju atpakaļ.
Tad iedomājos - zini, vienkārši nomainīšu abus stabilizātora stieņus. Nekādas brīvkustības nav, bet pēdējais variants. Un jā - viss oki.

Nedaudz tāpat kaut kur, šad tad, sajūta, ka iegrab kaut kas.
Nu tad nāca vasara un tuvojās plānotais brauciens uz Vāciju(rock im park) un pēctam pa Šveici un Franciju. Bet, jo tuvāk nāca, jo vairāk problēmas uzradās.
Braucu savākt pārdesmit tūjas, ko stādīt ar lielo piekabi un tentu uz Kauņu (~300km round-trip). Viss iet oki, līdz braucot atpakaļ es sāku skatīties spogulī un uz piekabes fona šķiet, ka redzu tādu kā mākonīti. Sākumā likās, ka acīm rādās, jo, kad iedod gāzi, nekas īpaši nebija. Domāju - okej, tur tie savi 700-800kg aizmugurē ir, varbūt turbaviks iet uz beigām. Vēlāk, kad jau ap 20km no mājās, domāju - nostāšos paska'tities vai viss ir okej. Kā apstājos tā dzirdu ka kaut kas šļāc un tek. Pirmā doma - dzesēšanas sķidrums. Atveru kapotu - nop, viss peldās dīzelī. Es ar nepamaniju, ka kaut kur 20 litrus dīzēla pazudis no bākas.
Evakuātorā pavizinājies gribēju paskatīties, kur tieši problēma:
https://cloud.kzgb.xyz/s/ZkjYTnP7FqYD9mq
Te var redzēt - atplūdes truba pārplīsusi
Tupākais, ka es, kad nopirku auto, uzreiz samainiju atplūdes trubas (komplekts), bet Stiklumeistara mehs laikam safisa vai nemācēja noņemt un samaksāju (nebija pat 30 dienas tai atplūdei), lai viņi uzliek jaunu atplūdes trubu. Šis video ir apm 4-5 mēnešus pēc maiņas.

Tad meklēju kādi brendi ražo vēl, kur var atrast etc etc. Pasūtiju citu - uzliku un šļāc degvielu - ražošanas defekts un vienā plastmasas sūdā ir caurumiņš. Meklēju vēl citur - beigās laikam Maxgear(tas pats, laikam, ko viņi uzlika). Bet ar visu to čakaru, nolūza plastmas tam T veida savienojumam ar atplūdi. Kā arī vads, kas temperatūras sensoram tur nāk - arī pārplīsa vienā vietā. Nu fisiens bija pa pilnu programmu, jo vietas tur īsti nav. Bet dabuju salodēt jaunu vadu, nokomplekētu junu visu cauruli ar T veida savienojumu.
Pēctam devos testa braucienā. Viss okej, iedodu pilnu pedāli un dzirdu kā siksna aiziet...

Un, protams, kloķenes skriemelis jāmaina, tad (kā augstāk minēts) arī samainiju pārējos agregātus. Tad viss bija atkal oki. Vēl tuvāk jau garajam braucienam pa Rietumiem. Bet izlec atkal - airbag gaisma.

Šoreiz cits kods. Satīriju blakussēdētāja krēslam visus kontaktus ar kontaktu tīrītāju un mazu birsti - salabojās.

nedēļu pēctam, braucu mainīt riepas aizmugurē, jo esošās bija pavecas un ar tādām pa bāni negribās braukt. Čaļi noņem riepu un skatās - viens disks ar pamatīgu plaisu.

Uz vietas viņi arī remontē, tā kā nekādu problēmu.
Visi šie notikumi tik ātri, nesaistīti un bez jebkādiem simptomiem, sāka radīt iespaidu, ka varbūt tam E65 ir tumša vēsture un negrib braukt uz Nurembergu.
Tad pienāca brauciena laiks. Sametām mantas, sievu aizmgurē komfortabli un braucam 14h braucienu pa taisno uz Nurenbergu. Izbraucu bez problēmām, pilnā komfortā un pat nebiju nemaz tik noguris - tik nogarlaikojies. Auto uzvedās super. Nākošās pāris festivāla dienas pa un ap nurembergu - arī bez jebkādām problēmām. Līdz pienāca svētdiena, kur izdomājām pabraukāt tāpat pa mazajiem ceļiem atpkārt. Viss kā parasti - bez problēmām. Līdz izgriežamies kaut kur nekurienē no maza ceļa, paātrinamies un viss - motors vnk izslēdzās.

Mēģinam iestartēt, 1-2 sekundes parūc un noslāpst. Pagaidam ilgāk - okej, rūc. Pēc 1 min noslāpst un viss atkal čau. Pētiju kas un kā - filtrs ciet varbūt, sūknis bākā beigts etc - noņēmu dīzeļa cauruli un nop - šļāc kā vajag. Nu neko, tad bija skaidrs, ka pat ar instrumentiem kaut kādiem, tur ceļmalā neko neizdarīs.
Saucam evakuātoru, lai ved uz vietējiem mazpisāniem, kur mums Airbnb bija. Labi, ka abas reizes, kad vajadzēja evakuātoru, es biju piemetis apdrošināšanai palīdzību uz ceļa.
Nolika pie vietējā servisa tur un domāju, ko darīt. Beigās atradu čali, kas tieši no tās veitas brauc ar trali un var aizvest uz manām mājām to auto. Izmainiju plānus - izīrēju auto uz atlikušo ceļojuma laiku, nopirku lidmašīnas biļetes un aizsūtiju E65 atpakaļ uz traļa.

Sālīts pasākums, bet es negribēju riskēt un safist visu atvaļinājumu dēļ vecas kastes.
Īrē prasiju Golfu, bet zoss man iedeva jobenu VW Polo jauno ar to 1.0l atmo dzinēju. Nu [censored], bīstami lēns (nepārspīlējot).
Mājās pārbaudiju savu aizdomu - ka kāda sprausla elektroniski nosprāgusi. Un, jā - viena uz īso(starp kontaktu un masu) sagājusi, nomainiju un viss brauc atkal kā vajag. Bet atkal interesanti - bez neviena brīdinājuma, pēkšņi nosprāga.

Nekad nebija tā, ka pat nedaudz paraustītos kaut kas, vai kāds cilindrs nešancētu vai kā - tajā pat dienā nekas nebija.
Nu E65 stāsts pēc tam, kad salaboju, bija vnk stāvēt stūrī, apdomāt, ko izdarijis un iemetu Autopliusā + burnoutā. Lēnām gan palika žēl, jo auto, par spīti tam, ka ir diezgan vecs etc, kaut kā ļoti piesaista un patīk, kā arī 3k EUR vismaz jau ir ielikts (tikai daļās, gandrīz visu pats daru) un ir lietas, kas zināmas, ka viss ir oki. Šobrīd sludinājumu esmu izņēmis un paturēšu. Veikšu gan vairāk pārbaudes un preventīvu labošanu, bet tas vēlāk.
Tālāk iedošu īsu F20 stāstu + bonus content #contentwhore