J.K.jr.bad. d'RIFTER
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8676
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
Cik ar bolt paviziājos vienu nedēļu, arī toyotas likās sakarīgas, katrā gadījumā daudz foršāk kā ar mazajiem audi triperiem un kkādu vw krosoveru.
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
16k km nobraukums, gadu jaunai Corolla lobās visas melnās daļas uz priekšas bampera, tā kā kaut ko tas japānis būs nohalturejis ar materiāliem. Un braukta tikai pa asfaltu, nevis grants rallijā piedalijusies. Vēl tas ka 2022 gada, ir saskare ar kādām 3 bijusi, visām tas hybrid elektromotors liekas drausmīgi skaļš, kā vecs tramvajs gaudo. Bet nu vismaz patēriņš draudzīgs.
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
Nez, pēc Škodas, BMW un Audi Yaris cross likās drausmīgi neērts
visuzkrītošāk bija par elkoņu novietojumu. Ja pareizi atceros - durvīs bija par augstu un tuvu stūrei, centrālais elkoņbalsts par zemu un tālu + abi 2 bija drausmīgi cieti, ka pēc minūtēm 20 sāk sāpēt elkonis (brakāju vasarā ar t-kreklu vai plānu jaku). C-HR GR bija ērtāka sēdpozīcija.
Pēc vāciešiem, protams, visas funkcijas arī liekas dīvains, bet tas gan jau pieraduma jautājums. + nu, jā. braukt jau var, bet jaudas liekas, ka vispār nav
pat tam 1.8 hybrīdam...

Pēc vāciešiem, protams, visas funkcijas arī liekas dīvains, bet tas gan jau pieraduma jautājums. + nu, jā. braukt jau var, bet jaudas liekas, ka vispār nav

-
- Posts: 348
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
Varbūt visu laiku cīnījies ar līniju asistentu?J.K.jr.bad. wrote: ↑01 Feb 2024, 20:24 Stūre, daudz par štengru. Rokas piekūst pēc kāda laika. Tas bija tāds kaitinošs moments.


Tam arī bija 3cil hibrīds 1.5. Man patika kā tas iet un rūc. Nebija sajūta, ka tur kaut kas varētu jukt ārā.
Bāc, tas otrs taču firmas autiņš. Pat tur brauc ar liselli.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
Pāris piemirstas infas.
Šai ziemai sagatavojos jau laicīgi. Tā kā pašreizējās ziemas riepas Hankook iZept savu dzīvi bija nodzīvojušas, tad bija jāpērk jaunas. Tā kā daudz sanāk braukāt, tad uzreiz skatījos kaut ko no nebudžeta. It kā nekādu iebildumu nebija pret tiem Hankook, bet, tomēr, vēlējos izmēģināt ko citu. Mana izvēle krita uz Hakkapelitta R5. Lasot visādus testus sapratu, ka atkarībā no tā kurš ražotājs ir samaksājis iekekmelim, tas ražotājs uzvar konkursā par labāko riepu. Tad nu es vienkārši izvēlējos skatoties pēc tā kurš protektors manās acīs šķita labākais. Savu izvēli, kā jau vienmēr, ierobežoju pirmām kārtām izvēloties tikai Skandināvu tipa ziemas riepas. Turklāt pēdējos daudzus gadus tās, kas bez radzēm.
Esmu jau kādus 10K km nobraucis pa visādiem segumiem, un neko sliktu nevaru teikt. Kā jau iepriekšējā sērijā redzējāt, no pakaļas tās mani izvilka laukā.
Lai gan galīgi nebija vienkārši. Ļoti iespējams ir kāda vēl labāka riepa, bet to nu mēs neuzzināsim, kamēr, nepamēģināsim. Bet tad jau būs cits auto un citi apstākļi. Vispār jau arī vasaras riepas ir beigušās un esmu pat paspējis tās utilizēt, tā ka tuvosies sezona varēs sākt domāt par tām. Visticamāk tās būs kaut kādas tādas, kas lietus apstākļos viss labāk uzvedas. Pēc manas pieredzes ar Uniroyal RainExpert riepām daudzu gadu garumā, skatīšos tādu virzienā.

Tad vēl kaut kad vasarā biju ievērojis, ka elkoņa balsts kaut kāds līks palicis. Līdz beidzot palika pavisam švaks. Izjaucot krēsla apšuvumu, tika konstatēs, ka pats kronšteins salūzis. Jau pēc pirmā acu uzmetiena bija skaidrs, ka uztaisīts tas no kaut kāda sūda trauslā sakausējuma. Nesaprotu, šeit domu gājienu ražotājam. Kāpēc kaut kas tāds ir jādara?

Tie kas ir saskārušies ar tādiem kausējumiem sapratīs par ko es runāju.

Intereses pēc mēģinājām metināt, bet vienā acumirklī tas metāls pārvēršas šķidrs, kā ūdens, atstājot aiz sevis tikai lielu caurumu.

Viss jau būtu labi, ja pie dīlera šī sūda detaļa nemaksātu 170Eur!!!!
Turklāt, vēl ir uz vietas, kas nozīmēja, ka tai ir pieprasījums.
Protams, pirkt pa tādu ciparu nebija nekāda iekāriena, tad nu saguglējot lētāko variantu atradu pasūtot caur www.handler.lv. Sanāca kaut kādi 94Eur. Tā pat daudz tādam sūdam, kas var salūzt jebkurā brīdī, bet nu komforts prasa savu.
Vēl viena interesanta lieta ko novēroju jaunajai detaļai ir tas, ka tajā vidusdaļā kas no melnas plastmasas ir divas vietas, kur ieskrūvējas skrūves, lai dekoratīvo plastmasu pieskrūvētu klāt no krēsla ārpuses. Tad redziet, tur nav vītnes! Es jau gribēju nest atpakaļ, bet tad intereses pēc pamēģināju ieskrūvēt skrūvi. Un ziniet, uztaisīts tā, ka tu ar skrūvi iedzen vītni!
Acīmredzot, tā ar ražotājs paredzējis. Un gan jau ka tas viss izmaksu optimizācijas procesa rezultātā. Kapeiku netaupīsi, pie rubļa netiksi.. 
Šai ziemai sagatavojos jau laicīgi. Tā kā pašreizējās ziemas riepas Hankook iZept savu dzīvi bija nodzīvojušas, tad bija jāpērk jaunas. Tā kā daudz sanāk braukāt, tad uzreiz skatījos kaut ko no nebudžeta. It kā nekādu iebildumu nebija pret tiem Hankook, bet, tomēr, vēlējos izmēģināt ko citu. Mana izvēle krita uz Hakkapelitta R5. Lasot visādus testus sapratu, ka atkarībā no tā kurš ražotājs ir samaksājis iekekmelim, tas ražotājs uzvar konkursā par labāko riepu. Tad nu es vienkārši izvēlējos skatoties pēc tā kurš protektors manās acīs šķita labākais. Savu izvēli, kā jau vienmēr, ierobežoju pirmām kārtām izvēloties tikai Skandināvu tipa ziemas riepas. Turklāt pēdējos daudzus gadus tās, kas bez radzēm.
Esmu jau kādus 10K km nobraucis pa visādiem segumiem, un neko sliktu nevaru teikt. Kā jau iepriekšējā sērijā redzējāt, no pakaļas tās mani izvilka laukā.


Tad vēl kaut kad vasarā biju ievērojis, ka elkoņa balsts kaut kāds līks palicis. Līdz beidzot palika pavisam švaks. Izjaucot krēsla apšuvumu, tika konstatēs, ka pats kronšteins salūzis. Jau pēc pirmā acu uzmetiena bija skaidrs, ka uztaisīts tas no kaut kāda sūda trauslā sakausējuma. Nesaprotu, šeit domu gājienu ražotājam. Kāpēc kaut kas tāds ir jādara?

Tie kas ir saskārušies ar tādiem kausējumiem sapratīs par ko es runāju.

Intereses pēc mēģinājām metināt, bet vienā acumirklī tas metāls pārvēršas šķidrs, kā ūdens, atstājot aiz sevis tikai lielu caurumu.

Viss jau būtu labi, ja pie dīlera šī sūda detaļa nemaksātu 170Eur!!!!

Protams, pirkt pa tādu ciparu nebija nekāda iekāriena, tad nu saguglējot lētāko variantu atradu pasūtot caur www.handler.lv. Sanāca kaut kādi 94Eur. Tā pat daudz tādam sūdam, kas var salūzt jebkurā brīdī, bet nu komforts prasa savu.
Vēl viena interesanta lieta ko novēroju jaunajai detaļai ir tas, ka tajā vidusdaļā kas no melnas plastmasas ir divas vietas, kur ieskrūvējas skrūves, lai dekoratīvo plastmasu pieskrūvētu klāt no krēsla ārpuses. Tad redziet, tur nav vītnes! Es jau gribēju nest atpakaļ, bet tad intereses pēc pamēģināju ieskrūvēt skrūvi. Un ziniet, uztaisīts tā, ka tu ar skrūvi iedzen vītni!


J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- J.K.jr.bad.
- Posts: 1248
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: J.K.jr.bad. d'RIFTER
500kg mašīnā? Īzī! I pamanīt nevar.

![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
