» Skatīties Youtube
Labs vakars!
Fake e55 AMG uzbrauca uz fūres un tika aizsūtīts atpakaļ uz Berlīni.
Vienā jaukā dienā uz bēdīgi slavenās Jelgavas šosejas dzelzceļa pārbrauktuves brutāli divās vietās pārsitu riepu un biš sabojāju disku

Secināju, ka mersim ir diezgan stilīga zapaska- ļitaks
Biju izņēmis divas slimības lapas csdd, un vizinājos, kamēr sazīmēju visas vajadzīgās detaļas. Atdevu auto meistaram, kas nomainīja salocītās daļas no televizora, salika visu pa savām vietām un izjauca priekš krāsošanas. Jaunajai haubei arī bija neliels defekts, plaisa priekšējā daļā zem restes. Tas tika operatīvi sametināts un noslīpēts.
Šādā stāvoklī aizgādāju auto Kretīnam uz krāsošanas darbiem, kā vienmēr liels paldies par operatīvo palīdzību un vairāk kā draudzīgo attieksmi un rūpību
Tika sazīmēta lietota migla ar salauztu korpusu, manējai bija saplēsts stikls. No divām tika salikta viena vesela.
Ar galveno lukturi, līdzīgs stāsts. Manam lukturim bija nedaudz salauzts korpuss un saplēsts stikls. Jaunu stiklu nopirkt, diemžēl, c215 nevar. Manu pasūtījumu no rrr.lt atcēla, jo lampa jau bija pārdota. Ebay esošie piedāvājumi par facelift eiropieša lampu nemeikoja sensu, jo maksāja tikpat cik jauns lukturis. Par cik šis, pagaidām, nav restaurācijas projekts, vajadzēja cheap and cheerful risinājumu. Nopirku angļa lampu tikai dēļ stikla. Roņi RD salasīja no manas lampas iekšām un angļa korpusa/stikla salasīja vienu veselu. Pa labi gatavā lampa, pa kreisi pārpalikumi.
Tikmēr Kretīns iepriecināja ar bildēm no procesa:
Biju pasūtījis ziemenes, kuras atnāca dienā, kad jau biju ceļā uz krāsošanas darbiem. Prognozes piepildījās un pa laiku kamēr krāsojās, pienāca ziema. Nācās braukt pakaļ ar treileri.
Auto aizvedu un atstāju Tireshop, lai izvalcē diskus un samontē ziemenes. Saliktas Gripmax 275/30 245/35r19 ziemenes.
Auto krāsa ir Tektite Grey un viss auto, protams, jau ir bijis pārkrāsots, visticamākais, ka Vācijā. Diemžēl, vācieši nebija trāpījuši ar toni, kas ir bišķīt tumšāks. Haube un bampers tagad biiiiiišķīt atšķirās, bet ne traki. Gan jau kaut kad pārpūtīs visu auto, lai viss saskan. Tad nu šādā skatā aizbraucu un atdevu meistaram, lai salasa purnu līdz galam.
Pašrocīgi nomainīju eļļu un trīs blīves ap eļļas filtra glāzi no kuras gāzās eļļa. Ļoti easy procedūra, brauciens pēc 46mm muciņas aizņēma vairāk laiku kā pats remonts.
The warm amber glow of check engine (katalizators). Jāatzīst, ka sajūtas ir diezgan interesantas, kad uz šķietami tīra ziemas asfalta, iedodot pilnu pedāli pie 100km/h sāk mirgot pretizslīde.
Saņēmu priecīgo ziņu, ka auto tūlīt būs salasīts un varēšu doties uz skati.
Tad nu izieta skate pa nullēm un epopeja ir beigusies. Tā auto izskatās tagad. Pāris salona bildes, jo sapratu, ka nebiju ielicis. Kamēr vizinājos ar dažādiem auto, kamēr mersis remontējās, biju aizmirsis cik ērts ir merša klubkrēsls.
Nākamie darbi, sataisīt softclose vadītāja durvīm (ja būs tradicionālā c215 problēma, tad tas būs 0eur fix), atjaunot visus soft touch plastmasus salonā (stūres pogas, ap gaismu slēdzi un bardačoka poga), pārsūt stūri (ar m diegiem un dzelteno strīpu) un uztaisīt savirzi/ABC kalibrāciju.
