
Opel Ascona C
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Ascona C
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 29272
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Opel Ascona C
Ain`t nobody got time for that lel.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Opel Ascona C
labvasar. ir iekrājies šis tas stāstāms un rādāms. alus, kafija, tēja - pēc izvēles.
tātad, šogad ašele sezonu sāka 10.05., biju uztaisījis ekAnomiju, pa ziemu noņēmu no uzskaites. liekot atpakaļ samaksāju 54, nevis 81. jau patīkamāk.
aizbraucam, uzskrūvēju numurus, aķīti, delfīnus, nu tik brauksim. nekā nebij. šķiļu, pagriež, pagriež, un nogurst. nu labi. pa ziemu pāris reizes biju atbraucis izrūcināt, pēdējā reizē laikam varēju bišku ilgāk, lai piedzen akumulatoru. nu nekas, atrodam vadus, un viss notiek.

sezons atklāts. kādu laiku novizinājos šādā izskatā, jo nebija vai nu laika, vai vēlēšanās skrūvēt lietos. kalpakus laikam pagājušajā pavasarī aiz ne ko darīt uztaisīju

pirmais sezonas darbs, laikam, bija tirkšķošais logu tīrītāju relejs, kurš tracināja jau gadus trīs, bet pēdējā laikā palika īpaši kaitinošs. ieslēdzot slotas uz pārtraukto režīmu, augšā uziet ok, bet nākot lejā, no releja diezgan pretīgs trrrrrrrr. sāku, protams, ar pašu releju - bez izmaiņām. prātoju, kas vēl varētu taisīt tādu nestabilu strāvu, kas viņam nepatīk. tikai pie rūcoša motora. un jo lielāki apgriezieni, jo augstākas frekvences trrrrrr
izārdīju ģeneratoru, neko neieraudzīju, izņemot vienu nedaudz kraukšķīgu gultni, saliku atpakaļ. beigās noplēsu visus vadu savienojumus, pie ģeneratora, akumulatora, kārbas, bundžas, utt., nopucēju, un kaut kas no tā reāli arī palīdzēja. pat sanāca 3IN1 EFFEKT - dabūju klāt arī 0,pāris voltus pie lādēšanas, un bundžai pārgāja tieksmes reizēm sist pa knaģiem. releja maiņai bija arī otrs iemesls - vecais pēc loga nošpricēšanas drausmīgi ilgi trina slotas. vismaz reizes četras, kad jau pie otrās viss ir sauss. kombinācijā ar vienu pusaizaugušu logūdens sprauslu tas sabeidza pasažiera puses slotiņu. iepisu kapeiku un nopirku vienu, jauno uzliku vadītāja pusē un nejauno otrā, lai gan uzliekot sapratu, ka laikam kaut kad varētu samainīt arī otru

attapos, ka gaisa filtrs nav mainīts kopš tās vienīgās reizes, kad auto biju tikko dabūjis

kaut kad tad arī uzliku atpakaļ diskus. iemesls, kāpēc atliku - centrs. diskiem standarta 57,1, opelim maģiskais 56,6. tas pusmilimetrs ir pietiekami, lai sāktu purināt stūri pie lielāka ātruma. risinājumu biju izdomājis jau pagājušgad, bet neparādīju, jo bija kauns par tādu gateri
bet, kā saka - if it works, it ain't stupid. izrādas, ka skārda bundža biezumā ir ļoti tuvu tiem vajadzīgajiem 0,25mm

kaut ko sākam domāt arī par bleķiem

vēl kaut kādi jauni loriņi. jau gandrīz nopirku ventilējamo bremžu suportus, bet pēdējā brīdī atmetos, jo tomēr gribēju, lai paliek oem. tāpēc nopirku nedaudz citādāk ventilējamus
mācījos no kļūdām ar šķūnīti un uzreiz paņēmu arī jaunas stabilizatora atsaites. kā jau pēc mērfija, šoreiz bija jaunas, ko ielikt, tāpēc vecās skaisti atskrūvējās. bet nu pie dirsas, jaunas ir jaunas, un vecajām bukses no vecuma saplaisājušas. febi, jo citas vairs dabūt nevar - ašelei ir savas īpašās. un arī ļoti sportiska taure. pats paķēru šoku attaisot kastīti. bet ja nezin, kur skatīties, acīs nekrīt 

principā tur viss vēl bija braucams, bet gribēju miskastē izmest klučus, kuri bija aizvēsturiski un akmens cieti, nedila un arī nebremzēja. + tā puse, kas kādreiz ķīlēja, sadilusi vairāk un materiālā sarautas plaisas.

pie vienas jaukšanas, beidzot samainītas arī šaras, kas bagāžniekā mētājās gandrīz gadu. nedaudz pēc skates nopirku, noliku, ar to arī stāsts beidzas
šeit arī vienā pusē stock kniedes, bet nu jau esmu +/- uzķēris tehniku, kā viņas nesāpīgāk izķeksēt.

piemiņai pēdējo uzlīmi ar veco numuru ielīmēju skapja stiklā

tad līdz ar to

bremžu tests kā vienmēr fufelis, ar vecajām bremzēm bija 2,5 un tagad kudi labākas, nekā bija
nākamie joki tikko pēc izbraukšanas no apskates boksa (lol). nometos stāvvietā ielas malā pie csdd, ķipa sabildēt lapu ar uzlīmi un visiem atzīmēties, ka izgāju skati. kaut ko bakstos pa telefonu un pie sevis nodomāju, hmm, vajadzēja tā kā fēnam jau sākt pūst. paskatos - opā, temperatūras dačiks iet raznosā. fiksi lecu iekšā un braucu prom, lai dzesē nost. te viss tas pats, kas šķūnītim pavasarī - atteicies radiatora termoslēdzis. uz vernet loriņiem tagad šķībi skatos, tāpēc nopirku fae. ieliku un izrādījās, ka izņēmu arī fae

atradu sūdiņu, ar ko apmierināt ocd. centrālais svečvads, kas vienkārši karājās, un bačoka auss tā vien prasījās pēc kaut kā, kas viņus sapāros

kaut kur iepriekš biju minējis, ka nedaudz mitrs kārbas karteris, un man aizvien vairāk nepatika, kā slēdzas kārba. mainam blīvi un eļļu. cik esmu pabraukājis, ir jau jūtami labāk. varētu vēl labāk, bet tur tomēr visam ir nepilni 35 gadi. redzēs, varbūt pēc kāda laika samainīšu vēlreiz, kad būs vecā izskalojusies.

šobrīd lielos vilcienos viss. turpmākie plāni:
arkas, kurām jau drīz man vajadzētu rindai būt pienākušai. pats nemāku un šī bundža noteikti nebūs tā, uz kuras kaut ko mācīšos; uztaisīt savirzi; visas 4 granātas, labā ārējā vēl joprojām uz pagriezieniem pieklab un iekšējās ir brīvkustība + nedaudz ļurkājas kārbā. varbūt tas beidzot palīdzēs arī rāvienos; pretīgi cietais sajūgs; priekšējie amīši, kuri ir tuvu nullei; kaut ko gribu izdarīt ar moldingu, kuram sarkanā strīpa lobas nost; lēnām briestu arī mazai un gaumīgai basu kastei, un sarkanām atsperēm. un tad jau vēl tāds sīkums, kā arkas pēc metināšanas vajadzētu dabūt mašīnas krāsā, droši vien klāt paķerot vismaz pakaļējās kreisās durvis, kurām lobas laka. labi, beigās varētu arī zobsiksnu ar ūdenssūkni un antifrīzu, bet baigi neiespringstu, šim motoram var braukt kaut vai līdz notrūkst. līkie bērzi nedraud
ā, ir arī jauns telefons, tāpēc bišku skatāmākas bildes

tātad, šogad ašele sezonu sāka 10.05., biju uztaisījis ekAnomiju, pa ziemu noņēmu no uzskaites. liekot atpakaļ samaksāju 54, nevis 81. jau patīkamāk.
aizbraucam, uzskrūvēju numurus, aķīti, delfīnus, nu tik brauksim. nekā nebij. šķiļu, pagriež, pagriež, un nogurst. nu labi. pa ziemu pāris reizes biju atbraucis izrūcināt, pēdējā reizē laikam varēju bišku ilgāk, lai piedzen akumulatoru. nu nekas, atrodam vadus, un viss notiek.

sezons atklāts. kādu laiku novizinājos šādā izskatā, jo nebija vai nu laika, vai vēlēšanās skrūvēt lietos. kalpakus laikam pagājušajā pavasarī aiz ne ko darīt uztaisīju


pirmais sezonas darbs, laikam, bija tirkšķošais logu tīrītāju relejs, kurš tracināja jau gadus trīs, bet pēdējā laikā palika īpaši kaitinošs. ieslēdzot slotas uz pārtraukto režīmu, augšā uziet ok, bet nākot lejā, no releja diezgan pretīgs trrrrrrrr. sāku, protams, ar pašu releju - bez izmaiņām. prātoju, kas vēl varētu taisīt tādu nestabilu strāvu, kas viņam nepatīk. tikai pie rūcoša motora. un jo lielāki apgriezieni, jo augstākas frekvences trrrrrr

izārdīju ģeneratoru, neko neieraudzīju, izņemot vienu nedaudz kraukšķīgu gultni, saliku atpakaļ. beigās noplēsu visus vadu savienojumus, pie ģeneratora, akumulatora, kārbas, bundžas, utt., nopucēju, un kaut kas no tā reāli arī palīdzēja. pat sanāca 3IN1 EFFEKT - dabūju klāt arī 0,pāris voltus pie lādēšanas, un bundžai pārgāja tieksmes reizēm sist pa knaģiem. releja maiņai bija arī otrs iemesls - vecais pēc loga nošpricēšanas drausmīgi ilgi trina slotas. vismaz reizes četras, kad jau pie otrās viss ir sauss. kombinācijā ar vienu pusaizaugušu logūdens sprauslu tas sabeidza pasažiera puses slotiņu. iepisu kapeiku un nopirku vienu, jauno uzliku vadītāja pusē un nejauno otrā, lai gan uzliekot sapratu, ka laikam kaut kad varētu samainīt arī otru



attapos, ka gaisa filtrs nav mainīts kopš tās vienīgās reizes, kad auto biju tikko dabūjis


kaut kad tad arī uzliku atpakaļ diskus. iemesls, kāpēc atliku - centrs. diskiem standarta 57,1, opelim maģiskais 56,6. tas pusmilimetrs ir pietiekami, lai sāktu purināt stūri pie lielāka ātruma. risinājumu biju izdomājis jau pagājušgad, bet neparādīju, jo bija kauns par tādu gateri



kaut ko sākam domāt arī par bleķiem

vēl kaut kādi jauni loriņi. jau gandrīz nopirku ventilējamo bremžu suportus, bet pēdējā brīdī atmetos, jo tomēr gribēju, lai paliek oem. tāpēc nopirku nedaudz citādāk ventilējamus




principā tur viss vēl bija braucams, bet gribēju miskastē izmest klučus, kuri bija aizvēsturiski un akmens cieti, nedila un arī nebremzēja. + tā puse, kas kādreiz ķīlēja, sadilusi vairāk un materiālā sarautas plaisas.

pie vienas jaukšanas, beidzot samainītas arī šaras, kas bagāžniekā mētājās gandrīz gadu. nedaudz pēc skates nopirku, noliku, ar to arī stāsts beidzas


piemiņai pēdējo uzlīmi ar veco numuru ielīmēju skapja stiklā


tad līdz ar to


bremžu tests kā vienmēr fufelis, ar vecajām bremzēm bija 2,5 un tagad kudi labākas, nekā bija

nākamie joki tikko pēc izbraukšanas no apskates boksa (lol). nometos stāvvietā ielas malā pie csdd, ķipa sabildēt lapu ar uzlīmi un visiem atzīmēties, ka izgāju skati. kaut ko bakstos pa telefonu un pie sevis nodomāju, hmm, vajadzēja tā kā fēnam jau sākt pūst. paskatos - opā, temperatūras dačiks iet raznosā. fiksi lecu iekšā un braucu prom, lai dzesē nost. te viss tas pats, kas šķūnītim pavasarī - atteicies radiatora termoslēdzis. uz vernet loriņiem tagad šķībi skatos, tāpēc nopirku fae. ieliku un izrādījās, ka izņēmu arī fae


atradu sūdiņu, ar ko apmierināt ocd. centrālais svečvads, kas vienkārši karājās, un bačoka auss tā vien prasījās pēc kaut kā, kas viņus sapāros


kaut kur iepriekš biju minējis, ka nedaudz mitrs kārbas karteris, un man aizvien vairāk nepatika, kā slēdzas kārba. mainam blīvi un eļļu. cik esmu pabraukājis, ir jau jūtami labāk. varētu vēl labāk, bet tur tomēr visam ir nepilni 35 gadi. redzēs, varbūt pēc kāda laika samainīšu vēlreiz, kad būs vecā izskalojusies.


šobrīd lielos vilcienos viss. turpmākie plāni:
arkas, kurām jau drīz man vajadzētu rindai būt pienākušai. pats nemāku un šī bundža noteikti nebūs tā, uz kuras kaut ko mācīšos; uztaisīt savirzi; visas 4 granātas, labā ārējā vēl joprojām uz pagriezieniem pieklab un iekšējās ir brīvkustība + nedaudz ļurkājas kārbā. varbūt tas beidzot palīdzēs arī rāvienos; pretīgi cietais sajūgs; priekšējie amīši, kuri ir tuvu nullei; kaut ko gribu izdarīt ar moldingu, kuram sarkanā strīpa lobas nost; lēnām briestu arī mazai un gaumīgai basu kastei, un sarkanām atsperēm. un tad jau vēl tāds sīkums, kā arkas pēc metināšanas vajadzētu dabūt mašīnas krāsā, droši vien klāt paķerot vismaz pakaļējās kreisās durvis, kurām lobas laka. labi, beigās varētu arī zobsiksnu ar ūdenssūkni un antifrīzu, bet baigi neiespringstu, šim motoram var braukt kaut vai līdz notrūkst. līkie bērzi nedraud

ā, ir arī jauns telefons, tāpēc bišku skatāmākas bildes
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)







Re: Opel Ascona C
Skaistulis
Par 95 un 98 un etanolu, tur nav etalona nepatikas, vienkārši visai sistēmai jābūt etanola izturīgai. Jo problēmas var sākt rasties no tā, ka degvielas caurules/blīves vai kas cits pa ceļam, sadalās.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Par 95 un 98 un etanolu, tur nav etalona nepatikas, vienkārši visai sistēmai jābūt etanola izturīgai. Jo problēmas var sākt rasties no tā, ka degvielas caurules/blīves vai kas cits pa ceļam, sadalās.