
Jāņa e36 320i M5x turbo
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
Neliela atskaite. Priekš skates nācās:
uzlikt sagāzuma skrūves jaunas aizmugurē,
pusrāmja stiprinājuma vietām aizmugurē plaisas sametinātas un uzmetinātas plāksnes pastiprināšanai.
samainīt stiklu,
plēves noplēst lukturiem,
rocenes troses uzlikt jaunas,
spārnu samainīt,
taurei vadus savienot.
Pa ceļam vel sanāca samainīt pāris neplānotas lietas, reduktors izšķīda un bremžu truba viena pārplīsa. Reduktors tagad ir 3.64 LSD mazajā korpusā. Uzlikts arī kkāds elektriskais ventilators, lai nekarst sastrēgumos, bet to jāmaina uz e36 kondišakas ventilatoru.
Izgriezām kaķiku ārā, skan nedaudz patīkamāk tagad, liekas ka pie 4k+ apgriezieniem arī iet nedaudz labāk, bet tas jau noteikti ka tikai liekas.
Tuvākajos plānos:
koilus likt atpakaļ ar jauniem amīšiem,
R16 jāizvalcē, jāpārkrāso un jāliek atpakaļ,
b30 ieplūdes sadalene un kolektors jāuzliek,
šķiedras kapots jāsataisa un arī jāuzliek.
doma ir ka varētu isiņa zirnekli uztaisīt lai der uz 6cil.
Tālākā nākotnē kko ar vizuālo darīt, lai neizskatās tik bēdīgi.
uzlikt sagāzuma skrūves jaunas aizmugurē,
pusrāmja stiprinājuma vietām aizmugurē plaisas sametinātas un uzmetinātas plāksnes pastiprināšanai.
samainīt stiklu,
plēves noplēst lukturiem,
rocenes troses uzlikt jaunas,
spārnu samainīt,
taurei vadus savienot.
Pa ceļam vel sanāca samainīt pāris neplānotas lietas, reduktors izšķīda un bremžu truba viena pārplīsa. Reduktors tagad ir 3.64 LSD mazajā korpusā. Uzlikts arī kkāds elektriskais ventilators, lai nekarst sastrēgumos, bet to jāmaina uz e36 kondišakas ventilatoru.
Izgriezām kaķiku ārā, skan nedaudz patīkamāk tagad, liekas ka pie 4k+ apgriezieniem arī iet nedaudz labāk, bet tas jau noteikti ka tikai liekas.

Tuvākajos plānos:
koilus likt atpakaļ ar jauniem amīšiem,
R16 jāizvalcē, jāpārkrāso un jāliek atpakaļ,
b30 ieplūdes sadalene un kolektors jāuzliek,
šķiedras kapots jāsataisa un arī jāuzliek.
doma ir ka varētu isiņa zirnekli uztaisīt lai der uz 6cil.
Tālākā nākotnē kko ar vizuālo darīt, lai neizskatās tik bēdīgi.
Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
Tik pat labi varēja jau startā salikt 20 vieniniekus
:ar_pielaujamiem_efektiem:

Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
Izmeklējos amīšus priekš lēto koilu statnēm, bet neviens nederēja, apnika un nopirku jaunus koilus. Paldies, psih-arno.
Ir arī viena bilde no e36.lv sezonas atklāšanas.
Ir arī viena bilde no e36.lv sezonas atklāšanas.
Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
Pādarītas lietas:
degvielas sūknis mirst nost, to vajadzētu samainīt ASAP.
Pabraukts drifta treniņā. Diezgan kaitinoši bija tas ka čakarējās un negāja motors(sūknis).
Pirmie divi braucieni pilnīgi nekam nederīgi, pēc tam jau sapratu ka nevajag baidīties un ar 3 ātrumu jābrauc
, tad jau arī kkas sāka sanākt.
Dažas bildītes.
- uzlikts bloķis atpakaļ ar 3.64 attiecību.
pārtaisīts stūres pastiprinātāja bačoka korķis, lai nepūš šķidrumu motortelpā, bet lai pa trubiņu aiziet.
priekšā riepas uzliktas 205/50 R15
panna uzlikta
buferis priekšā auto krāsā
uzlikti sportiska rakstura hood latches
aizmugurē cietāki amortizatori.
Sprint filter KD1 gaisa filtrs
samainīts lukturis šofera puses priekšā, kuram uztaisīts ka caur tālo nāk gaiss uz filtru.
degvielas sūknis mirst nost, to vajadzētu samainīt ASAP.
Pabraukts drifta treniņā. Diezgan kaitinoši bija tas ka čakarējās un negāja motors(sūknis).
Pirmie divi braucieni pilnīgi nekam nederīgi, pēc tam jau sapratu ka nevajag baidīties un ar 3 ātrumu jābrauc

Dažas bildītes.
Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
65waat??pārtaisīts stūres pastiprinātāja bačoka korķis, lai nepūš šķidrumu motortelpā, bet lai pa trubiņu aiziet
ja eļļu dzen pa bačoku ārā,tad kaut kas nav kārtībā ar stūres sistēmu

Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
tas vairak ir par to, ka izgriezta stūre līdz galam+lieli apgriezieni spiež ārā pa bačoka ventilācijas caurumu.O.z wrote:65waat??pārtaisīts stūres pastiprinātāja bačoka korķis, lai nepūš šķidrumu motortelpā, bet lai pa trubiņu aiziet
ja eļļu dzen pa bačoku ārā,tad kaut kas nav kārtībā ar stūres sistēmu
Re: Jāņa e36 320i M52TUB28
Nosheli, gan jau es arī pa ilgiem laikiem sataisīšos streetā izbraukt un varēs krāmēt kā vecajos laikos iekš LFS 

Re: Jāņa e36 320i M5x turbo
Still alive and kickin with a turbski on it.
Tā lielos vilcienos ko es te esmu sadarījis.
Vienmasas spararats 240mm, keramika, sachs performance kurvis.\
Motors v1:
M50TUB20 bloks (o-ringots), virzuļi
M50B20nv galva
135mm klaņi,
M50B25 kloķene,
Vanos no M52tu/m54,
240 sadalenes, uz ieplūdes funkcionējošs vanos,
M50B20 ieplūdes kolektors ar pārejas flanci priekš M54 droseles,
T70 turbīna, 1 - 1.3bar
RS4 maf, MS43.
440cc sprauslas,
044 ķīnas degvielas sūknis,
cr 8.5
M54 termostata korpus kurā iekšā ir 75c termostats,
M52 eļļas sūknis, modificēts.
Ar motoru īsumā ir tā, ka priekš drifta, turbīna ir par lielu, vai tilpums motoram ir par mazu, attiecīgi uz šo sezonu motors v2.
Tā lielos vilcienos ko es te esmu sadarījis.
Vienmasas spararats 240mm, keramika, sachs performance kurvis.\
Motors v1:
M50TUB20 bloks (o-ringots), virzuļi
M50B20nv galva
135mm klaņi,
M50B25 kloķene,
Vanos no M52tu/m54,
240 sadalenes, uz ieplūdes funkcionējošs vanos,
M50B20 ieplūdes kolektors ar pārejas flanci priekš M54 droseles,
T70 turbīna, 1 - 1.3bar
RS4 maf, MS43.
440cc sprauslas,
044 ķīnas degvielas sūknis,
cr 8.5
M54 termostata korpus kurā iekšā ir 75c termostats,
M52 eļļas sūknis, modificēts.
Ar motoru īsumā ir tā, ka priekš drifta, turbīna ir par lielu, vai tilpums motoram ir par mazu, attiecīgi uz šo sezonu motors v2.