Piekrāsošana
Moderator: gacciZm
Piekrāsošana
nu jau ir silts laisk un mierigi var panemties ar masinu lauka, jo garazas man nau un ir tads sasapejusies problema ar rusu dazas vietas, daudz jau vinja nau, bet tomer, tapec veletos zinat ka vislabak likvidet rusu un piekrasot, jo nez vai tiri ar krasas baloninu uzpusot virsu bus labi
paldies jau ieprieks
paldies jau ieprieks
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
Mazda 323 GT 1.8 16V
Re: Piekrasosana
Es savai bijušajai mašīnai biju nokrāsojis bagažnieka vāku ar baloniņu (metālika + laka). Sanāca puslīdz normāli, bet nu tā krāsa ir nenoturīga. Baigi nenoturīga - tikko nejauši uzsit ar kādu priekšmetu, tā švīka gatava. Baloniņš tik tiešām nav variants, varbūt vienīgi kādiem sīkumiem.
Re: Piekrasosana
visos forumos kaut kur ir apspriesta šī tēma ! it ipaši opel-blitz ! cik sev pačakarējos - fleksis, rusas konservanti (ja ir bis palikusi) tad skaba grunts un virsu parasto grunti + dzenam autinu pie krāsotāja...
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
Re: Piekrasosana
vienkāršā valodā kā to var izdarīt. Pieņemsim, ka tev jākrāso viens spārns. Pieņemsim, ka tev ir kompresors, pulējamā mašīna (lētākā ap 30-40ls), pistole (kaut grunts - ar to arī var krāsot, maksā 15ls lētākā). Tev būs vajadzīgi vēl (vienam spārnam):
1)smilšpapīri - 120, 240, 500, 800, 2000 (pēdējie divi jāpērk tādi, kas domāti darbībām ar ūdeni)
2)špaktele-maksā 5-7ls, labāk ņemt easy putty, vieglāk slīpējas
3)grunts+cietinātājs-iesaku ņemt globo
4)šķaidītājs nr. 646, kādus 3 l paņem
5)pati krāsa - bet vajadzēs pameklēt krāsu ar ķīmisko bāzi, jo ūdens bāze paredzēta kamerām, bet ķīmisko teorētiski vairs nevar tirgot, vienam spārnam vajadzēs kādus 100g krāsu, veikalā vari paprasīt lai sajauc krāsu uzreiz proporcionāli pareizi ar šķaidītāju
6)laka - iesaku globo, vai dina
7)attaukotājs 100g
skočs
9)attaukojamā lupatiņa 2gb
10)auto plēve
Tātad - tālāk-
1)ja uz spārna ir rūsa, ņem fleksi un vispirms nofleksē kārtīgi
2)ar smilšpapīru 120, paņem un pašu bojāto vietu pieslīpē, lai nav kaut kādi izciļņi, bet nevajadzētu aizrauties ar smilšpapīriem, kas rupjāji par 240, jo var pēc tam palikt švīkas
3) pirms špaktelēšanas obligāti jāsamatē tā virsma, uz kuras būs špaktele, to dara ar 500, vai 240 papīru
4) nošpaktelē, pagaida kamēr izzūst
5)slīpē špakteli, ja ir bieza kārta, ar 80 vai 120 papīru, vēlams nopirkt slīpējamo klucīti, lai virsma ir taisna
6)kad noslīpēts, tad rūpīgi špaktelētā daļa un pārējās vietas uz detaļas jāpārslīpē ar 240 papīru, tā lai nebūtu tās švīkas, ko atstāj 120 un 80 papīrs, pēc 240 to var izdarīt ar 500
7)Kad tas pabeigts, ar attaukotāju samitrina attaukojamo lupatiņu un notīra virsmu
jauc grunti - grunts jaucās ar šķaidītāju aptuveni 1 pret 1, vēl pielej grunts cietinātāju, nedaudz, kādu 10-o daļu, rūpīgi samaisa, pūš tikai uz tām virsmām, kas ir samatētas (savādāk lips nost), vispirms uz spaktelētajām vietām, tad apkārt vienmērīgi appūš (visu detaļu nevajag pūst, ja vien nav citā krāsā no paša auto detaļa)
9)grunts nožūst pēc kādām 30-40min, tad ņem slīpējamo klucīti, 240 papīru, pudeli ūdens (ar caurumu korķītī) un slīpē, lejot virsū ūdeni
10) kad tas paveikts, ņem 800 papīru un bez klucīša, bet ar to pašu ūdeni un ar roku pieslīpē vēlreiz, lai nepaliktu švīkas nekādas - abas iepriekšminētās darbības attiecināmas tikai uz gruntēto daļu, nevis visu detaļu
11) kad pabeigts, tad visu detaļu rūpīgi samatē ar 2000 papīru un ūdeni, darot to ar roku, bez klucīša
12)visu nosusina, aplīmē detaļu 9ar skoču un papīru gar malām, notīra detaļu ar attaukotāju un pārklāj auto ar plēvi
13) pūš krāsu, to pūš nevis haotiski, bet sāk no viena gala, vispirms klāj virsū labotajā detaļas vietām, pēc tam uzmanīgi "salaiž" kopā ar detaļas nelabotajām vietām, visu detaļu nevajag pūst, tikai, kur grunts apakšā, krāso, kamēr aizklājas viss normāli ciet ar krāsu, to dara kādas 3 reizes, galvenais, lai viss normāli aizklājas
14) lako - laku arī jauc 1 pret 1 ar šķaidītāju, cienitātāju veikalā iedos tik cik nepieciešams attiecīgajam lakas daudzumam, spārnam laka būs vajadzīga kādi 150g, lako arī vienmērīgi, 2-3 reizes
15)ja nu lakā ir notecējumi, tad pagaida, kad tie izžūst un ar ūdeni, klucīti, ĻOOOTI uzmanīgi noslīpē notecējumu
16)pulē ar 2000 papīru un ūdeni, uzmanīgi, neizberžot lakā caurumus, to dara ar roku, vajag gumiju speciālu, lai noņemtu ūdeni un pārbaudītu, vai viss ir līdzens, tad ar pulējamo mašīnu pulē ar rupjo pastu, tad ar smalko, kamēr detaļa ir atkal spīdīga, pēc tam ar vaska lupatiņu uzklāj vasku, ar tīru atkal noņem
teksts nav mans no kautkurienes nospēru!
1)smilšpapīri - 120, 240, 500, 800, 2000 (pēdējie divi jāpērk tādi, kas domāti darbībām ar ūdeni)
2)špaktele-maksā 5-7ls, labāk ņemt easy putty, vieglāk slīpējas
3)grunts+cietinātājs-iesaku ņemt globo
4)šķaidītājs nr. 646, kādus 3 l paņem
5)pati krāsa - bet vajadzēs pameklēt krāsu ar ķīmisko bāzi, jo ūdens bāze paredzēta kamerām, bet ķīmisko teorētiski vairs nevar tirgot, vienam spārnam vajadzēs kādus 100g krāsu, veikalā vari paprasīt lai sajauc krāsu uzreiz proporcionāli pareizi ar šķaidītāju
6)laka - iesaku globo, vai dina
7)attaukotājs 100g
skočs
9)attaukojamā lupatiņa 2gb
10)auto plēve
Tātad - tālāk-
1)ja uz spārna ir rūsa, ņem fleksi un vispirms nofleksē kārtīgi
2)ar smilšpapīru 120, paņem un pašu bojāto vietu pieslīpē, lai nav kaut kādi izciļņi, bet nevajadzētu aizrauties ar smilšpapīriem, kas rupjāji par 240, jo var pēc tam palikt švīkas
3) pirms špaktelēšanas obligāti jāsamatē tā virsma, uz kuras būs špaktele, to dara ar 500, vai 240 papīru
4) nošpaktelē, pagaida kamēr izzūst
5)slīpē špakteli, ja ir bieza kārta, ar 80 vai 120 papīru, vēlams nopirkt slīpējamo klucīti, lai virsma ir taisna
6)kad noslīpēts, tad rūpīgi špaktelētā daļa un pārējās vietas uz detaļas jāpārslīpē ar 240 papīru, tā lai nebūtu tās švīkas, ko atstāj 120 un 80 papīrs, pēc 240 to var izdarīt ar 500
7)Kad tas pabeigts, ar attaukotāju samitrina attaukojamo lupatiņu un notīra virsmu
jauc grunti - grunts jaucās ar šķaidītāju aptuveni 1 pret 1, vēl pielej grunts cietinātāju, nedaudz, kādu 10-o daļu, rūpīgi samaisa, pūš tikai uz tām virsmām, kas ir samatētas (savādāk lips nost), vispirms uz spaktelētajām vietām, tad apkārt vienmērīgi appūš (visu detaļu nevajag pūst, ja vien nav citā krāsā no paša auto detaļa)
9)grunts nožūst pēc kādām 30-40min, tad ņem slīpējamo klucīti, 240 papīru, pudeli ūdens (ar caurumu korķītī) un slīpē, lejot virsū ūdeni
10) kad tas paveikts, ņem 800 papīru un bez klucīša, bet ar to pašu ūdeni un ar roku pieslīpē vēlreiz, lai nepaliktu švīkas nekādas - abas iepriekšminētās darbības attiecināmas tikai uz gruntēto daļu, nevis visu detaļu
11) kad pabeigts, tad visu detaļu rūpīgi samatē ar 2000 papīru un ūdeni, darot to ar roku, bez klucīša
12)visu nosusina, aplīmē detaļu 9ar skoču un papīru gar malām, notīra detaļu ar attaukotāju un pārklāj auto ar plēvi
13) pūš krāsu, to pūš nevis haotiski, bet sāk no viena gala, vispirms klāj virsū labotajā detaļas vietām, pēc tam uzmanīgi "salaiž" kopā ar detaļas nelabotajām vietām, visu detaļu nevajag pūst, tikai, kur grunts apakšā, krāso, kamēr aizklājas viss normāli ciet ar krāsu, to dara kādas 3 reizes, galvenais, lai viss normāli aizklājas
14) lako - laku arī jauc 1 pret 1 ar šķaidītāju, cienitātāju veikalā iedos tik cik nepieciešams attiecīgajam lakas daudzumam, spārnam laka būs vajadzīga kādi 150g, lako arī vienmērīgi, 2-3 reizes
15)ja nu lakā ir notecējumi, tad pagaida, kad tie izžūst un ar ūdeni, klucīti, ĻOOOTI uzmanīgi noslīpē notecējumu
16)pulē ar 2000 papīru un ūdeni, uzmanīgi, neizberžot lakā caurumus, to dara ar roku, vajag gumiju speciālu, lai noņemtu ūdeni un pārbaudītu, vai viss ir līdzens, tad ar pulējamo mašīnu pulē ar rupjo pastu, tad ar smalko, kamēr detaļa ir atkal spīdīga, pēc tam ar vaska lupatiņu uzklāj vasku, ar tīru atkal noņem
teksts nav mans no kautkurienes nospēru!
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM
Re: Piekrasosana
Rolexx normāls džeks Vismaz uzraksta kā ir, nevis tikai gudri kaut ko aplinkus muld par to, ka pats jau neizdarīsi, profesionālu krāsotāju vajag utt. Gribas jau arī reizēm pašam kaut ko pamēģināt!
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4255
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Piekrasosana
RolandsK wrote:Rolexx normāls džeks Vismaz uzraksta kā ir, nevis tikai gudri kaut ko aplinkus muld par to, ka pats jau neizdarīsi, profesionālu krāsotāju vajag utt. Gribas jau arī reizēm pašam kaut ko pamēģināt!
Rolexx jau raksta ko raksta bet .......
a tu zini cik maksaa normaals kompresors, pistole, utt iznstrumenti? kautvai normaala sliipmashiina? un ar to ka tev viss ir, jau ar nepietiek.. veel vajag iemaaciities kaut mazliet saprast ko dari.... dažiem pietiek ar meenesi, citiem gada laikaa neizdodas pamatprincipus apguut.....
ok, ja tev ir lieki 1500ls tad vari nopirkt daudz maz sakariigu amatierkraasotaaja komplektu, bet ja nav, nu tad...
gribu redeet kaut vienu kursh peec shi apraksta PIRMO reizi ies krāsot sev auto
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Piekrasosana
nu jaa ja špaktele par septiņiem latiem jaapeerk!!!
es te pagaajušonedeeļ kilogramu špakļofku pa 5ls pirku!
nez vai vienai mašiinai vispaar tik daudz vajag!
es te pagaajušonedeeļ kilogramu špakļofku pa 5ls pirku!
nez vai vienai mašiinai vispaar tik daudz vajag!
BMW e36 318is bezjēdzīgai riepu kūpināšanai!
BMW 530d ikdienai!
Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286
BMW 530d ikdienai!
Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286
Re: Piekrasosana
Ņemot nost plastmasas nakļenes no bagāžnieka vāka sanāca patīrīt pēdas,sanāca tā,ka nedaudz pārcentos un tagat tur ir gaišāks pleķis,kas ievērojami atšķirās no krāsas. ,šinīs lietās esmu galīgi atstojs ,var kāds ieteikt ko darīt?
paldies.
paldies.
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Piekrasosana
tu vinas ar smilspapiru nemi nost???????
Bet ja kas, ir tada feina tipa gumijas ficha - gumijas rinkjis, ko uzliek uz urbmasinas vai fleksa gala, una r to elementari nonemas gan moldingu lime, gan uzlimes nesabojajot krasu. Par konkretaku sii pricendeila nosaukumu lai statsa profini, es tik ka pateretajs zinu ko ar vinu dariit
Bet ja kas, ir tada feina tipa gumijas ficha - gumijas rinkjis, ko uzliek uz urbmasinas vai fleksa gala, una r to elementari nonemas gan moldingu lime, gan uzlimes nesabojajot krasu. Par konkretaku sii pricendeila nosaukumu lai statsa profini, es tik ka pateretajs zinu ko ar vinu dariit
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- Focus
- bez Jumta
- Posts: 4255
- Joined: 10 Jun 2004, 23:55
- Location: Darbnīca
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Piekrasosana
De Rey wrote:Cik nu kvalitatīva
manuprāt var ar k-ko ievaskot auto un būs ok :neka:
jaapapulee.... nopeerc 3M pastu 100gramus un panjem vecu kreklu un paberzee to vietu...
tad paarej ar vasku...
ja shvikas dziljas, japaslipe ar 2000udens papiru un tad jaapulee... tikai tad buus tas process ilgaaks
Fleksētai atsperei vijumus neskaita...
Re: Piekrasosana
jautajums
ieprieks stastijat par tiem entajiem punktiem kuri jaievero krasojot kadu automasinas detalu
ir vajadzigs majai nokrasot vienu metala konstrukciju.
a ja es gribu vinu smuki nokrasot man ir jadara vis tas pats?
un vai ta krasa bus izturiga, piem ja ar kaut ko vinai netisam uzsitis vai kaut ka aizkers?
vai ir labak kada cita veida krasot? ar hamerit nepiedavat, jo nevares dabut vienmerigu krasojumu un lai labi izskatas
ieprieks stastijat par tiem entajiem punktiem kuri jaievero krasojot kadu automasinas detalu
ir vajadzigs majai nokrasot vienu metala konstrukciju.
a ja es gribu vinu smuki nokrasot man ir jadara vis tas pats?
un vai ta krasa bus izturiga, piem ja ar kaut ko vinai netisam uzsitis vai kaut ka aizkers?
vai ir labak kada cita veida krasot? ar hamerit nepiedavat, jo nevares dabut vienmerigu krasojumu un lai labi izskatas
Re: Piekrasosana
var ar hammerit labi nokrāsot, pasties kkur te bija krāsošanas topicks kur bija links uz forumu kur cilvēks ar hammerit veidīgu krāsu mašinu kvalitatīvi nokrāsoja
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.