K.JAY wrote: ↑28 Feb 2024, 12:58
Cik jauda tagad ir?
nav mērījumi veikti pēc modifikāciju turpinājuma. Pēc Stage1 uz stenda bija ~280/425, turpinājuma modi pēc fakta dod sīkumus klāt un teorētiski tagad ir jabūt kam tuvu 300. Vai pāri. To mēs uzzināsim pavasarī
UldisUldis wrote: ↑28 Feb 2024, 16:03
Kur pērc tos Forge Motorsport pričendāļus? N55 varbūt varētu charge pipe uzsūtīt.
juriz wrote: ↑29 Feb 2024, 08:11
Galu galā, nez vai īpašnieks pats to darīs, aizvedīs uz servisu, uz apkopi, un tur jau samainīs. Kā, tā jau nav īpašnieka problēma (maksā tik ). Un mūsdienās jau reti kuram auto kaut kas elementāri mainās.
Bet nez vai HaL gribēja šādu tēmas attīstību
Es arī protams esmu pa vecu un pa slinku, lai kaut kādus smagākus darbus darītu pats. Cenšos pietiekami, bet nu laiks paliek mazāk un pirksti tizlāki
Life is what happens while you're busy making other plans
Eh, tur tikai MINI, domāju, ka arī behām kaut kas būs.
Bet joprojām šī virsbūve liekas jocīga. Ja ne divdurvju, tad interesantāks manuprāt būtu bijis kaut kāds Countryman S ar 300+ zs
Countryman izskatās pēc nobarotas govs, apmēram tā pat kā kaut kāds Fiat 500L - mazs auto tupi uzpūsts lielāks cenšoties izmantot tās pašas formas (tīri gaumes jautājums protams), divdurvju pārāk pierasts, jo ir vispopulārākais. Šis tieši ir kaut kas interesants. Tiesa gan ar 2024 gadu arī beidzas clubman ražošana.