UldisUldis F10 535i
Re: UldisUldis F10 535i
Vismaz agrāk ACL ļoti cienīja, ja nemaldos psihais arī savam m3 viņas iemūrēja.
Par apstrādi galvenais noturīgs, vaskains lai ir, kas ir miksts cauru gadu nevis kā baranka, tikai neizmanto kaut kādus bitumus vai šrodekus
Par apstrādi galvenais noturīgs, vaskains lai ir, kas ir miksts cauru gadu nevis kā baranka, tikai neizmanto kaut kādus bitumus vai šrodekus
- UldisUldis
- Posts: 4538
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis F10 535i
Turpinājums:
Papētot galvu tuvāk kļuva skaidrs, ka par plūsmu tur neviens galīgi nav uztraucies, un Jānim roka pati automātiski cēlusies pēc skrubējamā aparāta.
Tikai nedaudz..
Arī interneta plašumos visādi dalbajobi (aka bmw entuziasti) čīkst, ka šim dzinējam ieplūdes pusē plūsma aptuveni M20 līmenī.
Viens kantoris ielicis, kā tas viss izskatās pirms un pēc portēšanas, atšķirība diezgan pamatīga:
Tautā runā, ka maksimāli to N55 galvu izportējot, bez jebkāda cita tūninga esot iespējams iegūt pat tuvu pie 100 zs..
+100 zs te droši vien nebūs, bet kanāli kļuvuši krietni plūstošāki.
Tālāk ultraskaņas vanna:
Kad viss sakopts un satīrīts, vārsti ar jauniem blīvslēgiem atgriezās savās vietās.
Un arī pati galva vietā.
Un tad beidzot noskaidrojās tas, kas manu prātu nodarbināja ilgu laiku - kas notiek ar kloķeni un šālēm. Saskrāpēta kloķene un norautas šāles man vairākas naktis murgos rādījās, bet nu beidzot prāts bija mierīgs vismaz šajā ziņā - kloķene ideāla un šāles principā arī būtu vēl labu laiku braukušas.
Patīkams pārsteigums, ņemot vērā, ka pat pie krietni mazākiem nobraukumiem N55 dzinējiem šāles mēdz būt daudz vairāk sadilušas un bieži vien arī norautas.
Te jau viendabīgākā formā:
Pa metkām:
Tīrs un jauks karteris ar svaigu blīvi:
Tik nu tālu ir:
Odze saka, ka šis nu galīgi nav tas formāts, kurā darboties ar neizceltu dzinēju, tāpēc nākamreiz būšot jāceļ ārā Cerams, ka vismaz šim auto tas nebūs jādara.
Turpinājums kaut kad sekos.
Papētot galvu tuvāk kļuva skaidrs, ka par plūsmu tur neviens galīgi nav uztraucies, un Jānim roka pati automātiski cēlusies pēc skrubējamā aparāta.
Tikai nedaudz..
Arī interneta plašumos visādi dalbajobi (aka bmw entuziasti) čīkst, ka šim dzinējam ieplūdes pusē plūsma aptuveni M20 līmenī.
Viens kantoris ielicis, kā tas viss izskatās pirms un pēc portēšanas, atšķirība diezgan pamatīga:
Tautā runā, ka maksimāli to N55 galvu izportējot, bez jebkāda cita tūninga esot iespējams iegūt pat tuvu pie 100 zs..
+100 zs te droši vien nebūs, bet kanāli kļuvuši krietni plūstošāki.
Tālāk ultraskaņas vanna:
Kad viss sakopts un satīrīts, vārsti ar jauniem blīvslēgiem atgriezās savās vietās.
Un arī pati galva vietā.
Un tad beidzot noskaidrojās tas, kas manu prātu nodarbināja ilgu laiku - kas notiek ar kloķeni un šālēm. Saskrāpēta kloķene un norautas šāles man vairākas naktis murgos rādījās, bet nu beidzot prāts bija mierīgs vismaz šajā ziņā - kloķene ideāla un šāles principā arī būtu vēl labu laiku braukušas.
Patīkams pārsteigums, ņemot vērā, ka pat pie krietni mazākiem nobraukumiem N55 dzinējiem šāles mēdz būt daudz vairāk sadilušas un bieži vien arī norautas.
Te jau viendabīgākā formā:
Pa metkām:
Tīrs un jauks karteris ar svaigu blīvi:
Tik nu tālu ir:
Odze saka, ka šis nu galīgi nav tas formāts, kurā darboties ar neizceltu dzinēju, tāpēc nākamreiz būšot jāceļ ārā Cerams, ka vismaz šim auto tas nebūs jādara.
Turpinājums kaut kad sekos.
- These users thanked the author UldisUldis for the post:
- Juzix (10 Jun 2022, 09:13)
- Rating: 25%
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17053
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis F10 535i
Ok. Labi, labi! Tev ir bijis auto ar kuru brauc un nepisies?
Tad tagad auto ir ielās vai palikuši kautākdi tehniski un "juridiski"jautājumi?
Tad tagad auto ir ielās vai palikuši kautākdi tehniski un "juridiski"jautājumi?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis F10 535i
es drīzāk domāju, kādu tačku viņam pēc šī būs jāņem?
Tā teikt, baigi labie esot BMW V8 turbomotori!
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- UldisUldis
- Posts: 4538
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis F10 535i
Nav pabeigts, bet nav laika arī pakārties
Senču Audi 80 1.9tdi un Volvo V50, ar tiem nebija jāpisās Ar šo gan vispirms ir pisiens, pēc tam cerams būs arī braukšana.
Nu, nu. Vēl nav pabraukts ar šo, jau kaut kādas fantāzijas par nākamo auto. Varbūt Tev pašam gulbītis jāiemaina pret kādu patīkamu E60 ar N62 dzinēju?
- howitzer
- M30
- Posts: 28679
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: UldisUldis F10 535i
Oftopikā, bet auto apakšas bildes un video ļoti priecē - es laikam labāk pafistos ar motoru, nekā švirkstinātu svarku. Nekas nevar būt pretīgāks un depresīvāks par "cīņu ar ruslanu" (c) Rrrrrainis
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- AtmoBenzin
- Posts: 11938
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28679
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: UldisUldis F10 535i
Blyeee, bet es tomēr ceru, ka šitajā motorā tiks bišķi iepūsts tūnings.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- UldisUldis
- Posts: 4538
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis F10 535i
Īss update.
Visu laiku domāju, ka vajag divas mašīnas. Kamēr viena servisā, vismaz ar otru var braukt. Realitāte šāda
Bet patiesībā nav tik traki. Jānis ķieģelim saved kārtībā pāris divniekus, lai var doties uz atkārtoto TO + atrada arī laiku Amerikas vācietim.
Te uzstellēts aizsargs kloķenes blīvslēgam:
Lai nesanāk šādi:
Un šo ziņu vispār šodien saņēmu pirmo. Pavisam negaidīju, pilnīgi bija jāaiziet uz veikalu pēc aliņa. Efininieks RŪC!
https://www.youtube.com/shorts/pFUMURCGMu4
Arī Odzem pelnīts aliņš no IC, laikam čaļiem palika žēl skatīties, kā jāpisās ar maniem lūžņiem visu laiku
Un te jau konstruktors saliktā formātā.
Rūcot smuki, eļļas spiediens arī esot labs. Cerams, ka tas tā arī paliks
Tuvākie plāni - numuru salīdzināšana, tranzīta numurzīmju izņemšana. Jāpabrauc, jāsaprot, vai viss ok.
Pēc tam mazs atvaļinājums pa Jāņiem, un tad jau jāsāk domāt par sakodēšanu uz mūsu mērvienībām un platuma grādiem, 2. atslēgas uztaisīšanu, serficēšanu, reģistrāciju, kārbas eļļas maiņu utt. Darāmā netrūkst, jāražo tikai $$$
Visu laiku domāju, ka vajag divas mašīnas. Kamēr viena servisā, vismaz ar otru var braukt. Realitāte šāda
Bet patiesībā nav tik traki. Jānis ķieģelim saved kārtībā pāris divniekus, lai var doties uz atkārtoto TO + atrada arī laiku Amerikas vācietim.
Te uzstellēts aizsargs kloķenes blīvslēgam:
Lai nesanāk šādi:
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
https://www.youtube.com/shorts/pFUMURCGMu4
Arī Odzem pelnīts aliņš no IC, laikam čaļiem palika žēl skatīties, kā jāpisās ar maniem lūžņiem visu laiku
Un te jau konstruktors saliktā formātā.
Rūcot smuki, eļļas spiediens arī esot labs. Cerams, ka tas tā arī paliks
Tuvākie plāni - numuru salīdzināšana, tranzīta numurzīmju izņemšana. Jāpabrauc, jāsaprot, vai viss ok.
Pēc tam mazs atvaļinājums pa Jāņiem, un tad jau jāsāk domāt par sakodēšanu uz mūsu mērvienībām un platuma grādiem, 2. atslēgas uztaisīšanu, serficēšanu, reģistrāciju, kārbas eļļas maiņu utt. Darāmā netrūkst, jāražo tikai $$$
- AtmoBenzin
- Posts: 11938
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: UldisUldis F10 535i
Spoiler
Show
Vroooooooommmmm
dink
ding
aaaah bmw mmmmmDING
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis F10 535i
DING DONG ļoti labs.
KAD LIELO INTERKULERI LIKSI? Mēs gaidām būstu!!!!!!!!!!
KAD LIELO INTERKULERI LIKSI? Mēs gaidām būstu!!!!!!!!!!
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- UldisUldis
- Posts: 4538
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- UldisUldis
- Posts: 4538
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis F10 535i
Nu ko, ja jau visi šeit aktīvi atjauno savus topikus, tad nekas cits neatliek arī man.
Pie kā mēs palikām? Ir 2022. gads, pavasaris. Neticami, bet auto beidzot rūc! Tas nozīmē, ka vajadzētu viņu legāli dabūt uz ielas.
Ar visiem USA un LT papīriem dodos uz CSDD, lai dabūtu pagaidu numurus, ar kuriem pa LV var pārvietoties 30 dienas un nepieciešamības gadījumā termiņu vēlreiz pagarināt par 30 dienām. Pilnīgi pietiekams laiks, lai visu savestu kārtībā, sertificētu un piereģistrētu.. vai ne? Nevajadzētu rasties absolūti nekādām problēmām.
Numuri rokā, var doties pirmo reizi ar jauno auto izbraukt pa Valmieras ielām.
Bet vispirms jāatbrīvojas no tonējuma. Jāsaka, ka plēve nāca nost ļoti grūti, un biju tik slinks, ka līmes pleķi uz stikla atrodami joprojām.
Pielēju pilnu bāku par vēsturiski augstāko benzīna cenu LV: 2+eur/l
Nu tad beidzot auto ir savā pagalmā. Citādi jau manējie sāka teikt, ka es to auto esmu izdomājis.
Dienas gāja uz priekšu, bija jāsāk risināt sertificēšanas jautājums. Nopriecājos par to, ka LV der arī priekšējie US spec lukturi ar taisno staru. Forši – nebūs priekšā jāpērk dārgi lukturi (kā tad). Bet kaut kā biju piemirsis, ka aizmugurējiem lukturiem pagriezieni ir sarkani.. Cik sapratu, tur neko īsti pārlodēt nevar un nevajag, ja grib lai arī kādu brīdi strādā, tāpēc devos meklēt pareizos lukturus.
Tā nu par nieka 240 eur tiku pie īstajām lampām.
Lai izietu sertifikāciju, nepieciešams arī aizmugurējais miglas lukturis, bet US spec auto nez kāpēc tāda opcija nav pieejama. Par laimi F sērijai nepieciešams tikai gaismu slēdzis ar aizm. miglas lukturu pogu, nekādi vadi nav jāvelk, nekas nav jākodē. Samaini slēdzi un viss. Turpat netālu Mārupē dabūju arī vajadzīgo slēdzi par nieka 80 eur.
Lukturi ielikti, slēdzis samainīts, viss norit gludi un bez aizķeršanās.
Tad vēl no aliexpress pasūtīju jaunu bagāžnieka atvēršanas podziņu un roktura plastmasu, lai samainītu to šausmīgo plastalīna izstrādājumu. Pasažiera pusē rokturim arī jau parādījušās pussabrukšanas pazīmes, bet nav vēl tik traki + man slinkums ņemt nost apšuvumu un mainīt. Bet tas arī pasūtīts un gaida labākus laikus.
Vasaras gaitā pirmo reizi pēc pārdošanas dzīvē sastapu savu ex. Sirsniņa jau notrīcēja, bet esmu ticis tam pāri
Sapratu, ka negribu skatīties uz jūdzēm spidometrā, tāpēc iemetu aci rrr.lt. Un tur man par prieku bija benzīnnieka spido ar pareizām mērvienībām par nieka 50 eur. Tas ir pats vienkāršākais no pieejamajiem spidometriem (kāds ir arī manam auto). Es būtu gribējis nākamo variantu pirms pilnībā digitālās versijas, bet tādu piedāvājumā nebija daudz + cenas uzreiz ir ne visai patīkamas.
Stikls bija pamatīgi saskrāpēts, bet par to neuztraucos, jo pašreizējam spido stikls bija labs un to vienkārši samainīju. Beigās gan varēju to nedarīt, jo Angelz tāpat dabūja visu jaukt ārā un čakarēties, lai jaunais spidometrs darbotos tā, kā jādarbojas (man viņā rādījās sudraba F11, kļūdas par vilkšanas āķi, nerādīja ātrumu + tas viss bija holandiešu valodā). Bet nu gribējās pašam padarboties
Kaut kādā brīdī Angelz sakārtoja spidometra un kodēšanas jautājumu, bet palikām pie tā, ka atgriezīšos, jo bija problēma ar priekšējo lukturi. Tas lukturis īsti nebija vietā (nedaudz dziļāk par otru lukturi) + reizēm negribēja darboties virzienrādītājs, kā arī tam pašam lukturim stars gāja debesīs un nestrādāja līkumu funkcija (par ko meta kļūdu panelī). Es kā optimists domāju, ka varbūt saies tikai ar kodēšanu, jo mazums – kaut kas izregulējies softiski (kā tad).
Augusta sākumā atkal aizvedu auto un pats aizbraucu divu nedēļu atvaļinājumā uz Francijas Alpiem, lai ar Hazaa & co panēsātos ar ričukiem lejā pa kalniem. Plāns jauks – šajā laikā viss tiks savests kārtībā un varēšu mierīgi laist uz sertifikāciju.
Beeeeeeeeeeeeeeet…
… izrādījās, ka tas iespiestais lukturis ir pizdohen. Ir beigts gan virzienrādītāja bloks, gan paša luktura vadības bloks, gan arī motoriņi adaptīvajai regulācijai. Un iespiests uz iekšu viņš bija, jo kāds vienkārši nebija ielicis pareizi vietā un ieskrūvējis visas skrūves. Kā to izdarīt – hvz. Mans minējums ir tāds, ka US galā kāds mēģinājis iestumt to lampu, pilnībā neņemot nost bamperi. Bet kāpēc? Jo šķīliena pazīmju purnam nav. Varbūt kāds gribējis tur dabūt veselu lukturi un vietā ātri iestūmis savu neejošo? Kas to lai zina. Jebkurā gadījumā skaistais plāns par atgriešanos no atvaļinājuma un braukšanu uz sertifikāciju ir vējā.
Skaidrs ir viens – kaut kur jādabū cits lukturis. Var jau it kā remontēt, bet beigās tikpat dārgi kā cits. Seko rrr.lt portāla apmeklējums, nieka 600 eur un lukturis ir klāt.
Beeeeeeeeeeeeeeet…
… klāt ir arī otrās pagaidu atļaujas termiņš, kas nozīmē, ka savā gaitā uz sertifikāciju aizbraukt es nedrīkstu. Sakarā ar zaparu, Alenam nesanāca sadarīt visu tik ātri, cik būtu vajadzējis. Ļaunu prātu neturu, bet bija bišku zaibal tas viss.
Rezultātā uz CSDD nācās braukt ar ejakulatoru.
Pāris dienas efs nomētājās Motormuzeja stāvvietā, līdz pienāca noliktais sertifikācijas datums. Aizminu ar riteni līdz CSDD, nopriecājos, ka auto nav nopizģīts, un pārdzinu pie pārējiem auto, kas gaida rindā uz testiem.
Biju pamatīgā stresā, jo izbesījos jau ar visu steigu un evakuatora čakaru + auto nebija līdz galam formā. Brīžiem negāja A/C + nobraucot kādus 30km iemetās check engine lampiņa (par bākas ventilāciju) + slodzē tas auto pamatīgi raustījās. Bet, lai izietu sertifikāciju, visam ir jādarbojas un nekādi check engine nedrīkst būt.
Beeeeeeeeeeeeeeeeeet…
… tomēr arī manā dārziņā kādreiz iespīd saule – saņēmu ziņu, ka auto ir izgājis sertifikāciju! Vienīgais komentārs, ka trūkst viena riteņa skrūve
Papīri kabatā, priecīgs devos uz CSDD, lai beidzot piereģistrētu un uzliktu LV numurus. Prieks gan nedaudz beidzās, kad par visu bija jāsamaksā + man vēl uzdeva dažādus jautājumus par auto iegādes procesu, iegādes valsti, cenu.. īsti nebija skaidrs, kāpēc jau šajā fāzē vēl tas ir jāprasa. Bet nu beigu beigās numuri virsū.
Tā nu es ar tādu pašu raustīgu nobraukāju kādus 3k km. Check engine par bākas ventilāciju izrādījās vietām sajaukti identiski štekeri. Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust, bet nu jā, bākas korķi un kaut kādas ventilācijas trubiņas varēja mierīgi nemainīt. Piedevām vienu trubiņu vēl prāta aptumsumā pasūtīju tādu, kas vispār nav domāta manam auto. Nieka 60 eur.
Bet nu ar visu raustīšanos sanāca to auto arī nedaudz pabaudīt. Patēriņš stabili zem 10 litriem, gaita forša, dāmām patīk, čaļiem arī. Pukans ventilējas un masējas. Kā pie cilvēkiem.
Ambient apgaismojums gaišajā salonā arī ir tīri forša lieta.
Random snaps. Uzminiet vietu.
Tad vēl pie DevilAngelo uztaisīta otra atslēga un AutoNamā uzstādīts imobilaizers, lai varētu noformēt KASKO (kuram cena ir ).
Iziets arī tehačs, kurā gan pamanījās iestumt vieninieku par eļļas noplūdi (lai gan apakšā viss ir absolūti sauss), kā arī par plaisu kardāna muftā un reduktora buksē (tur gan viņiem taisnība).
Pagaidām tas arī viss, turpinājums kaut kad sekos..
Pie kā mēs palikām? Ir 2022. gads, pavasaris. Neticami, bet auto beidzot rūc! Tas nozīmē, ka vajadzētu viņu legāli dabūt uz ielas.
Ar visiem USA un LT papīriem dodos uz CSDD, lai dabūtu pagaidu numurus, ar kuriem pa LV var pārvietoties 30 dienas un nepieciešamības gadījumā termiņu vēlreiz pagarināt par 30 dienām. Pilnīgi pietiekams laiks, lai visu savestu kārtībā, sertificētu un piereģistrētu.. vai ne? Nevajadzētu rasties absolūti nekādām problēmām.
Numuri rokā, var doties pirmo reizi ar jauno auto izbraukt pa Valmieras ielām.
Bet vispirms jāatbrīvojas no tonējuma. Jāsaka, ka plēve nāca nost ļoti grūti, un biju tik slinks, ka līmes pleķi uz stikla atrodami joprojām.
Pielēju pilnu bāku par vēsturiski augstāko benzīna cenu LV: 2+eur/l
Nu tad beidzot auto ir savā pagalmā. Citādi jau manējie sāka teikt, ka es to auto esmu izdomājis.
Dienas gāja uz priekšu, bija jāsāk risināt sertificēšanas jautājums. Nopriecājos par to, ka LV der arī priekšējie US spec lukturi ar taisno staru. Forši – nebūs priekšā jāpērk dārgi lukturi (kā tad). Bet kaut kā biju piemirsis, ka aizmugurējiem lukturiem pagriezieni ir sarkani.. Cik sapratu, tur neko īsti pārlodēt nevar un nevajag, ja grib lai arī kādu brīdi strādā, tāpēc devos meklēt pareizos lukturus.
Tā nu par nieka 240 eur tiku pie īstajām lampām.
Lai izietu sertifikāciju, nepieciešams arī aizmugurējais miglas lukturis, bet US spec auto nez kāpēc tāda opcija nav pieejama. Par laimi F sērijai nepieciešams tikai gaismu slēdzis ar aizm. miglas lukturu pogu, nekādi vadi nav jāvelk, nekas nav jākodē. Samaini slēdzi un viss. Turpat netālu Mārupē dabūju arī vajadzīgo slēdzi par nieka 80 eur.
Lukturi ielikti, slēdzis samainīts, viss norit gludi un bez aizķeršanās.
Tad vēl no aliexpress pasūtīju jaunu bagāžnieka atvēršanas podziņu un roktura plastmasu, lai samainītu to šausmīgo plastalīna izstrādājumu. Pasažiera pusē rokturim arī jau parādījušās pussabrukšanas pazīmes, bet nav vēl tik traki + man slinkums ņemt nost apšuvumu un mainīt. Bet tas arī pasūtīts un gaida labākus laikus.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Sapratu, ka negribu skatīties uz jūdzēm spidometrā, tāpēc iemetu aci rrr.lt. Un tur man par prieku bija benzīnnieka spido ar pareizām mērvienībām par nieka 50 eur. Tas ir pats vienkāršākais no pieejamajiem spidometriem (kāds ir arī manam auto). Es būtu gribējis nākamo variantu pirms pilnībā digitālās versijas, bet tādu piedāvājumā nebija daudz + cenas uzreiz ir ne visai patīkamas.
Stikls bija pamatīgi saskrāpēts, bet par to neuztraucos, jo pašreizējam spido stikls bija labs un to vienkārši samainīju. Beigās gan varēju to nedarīt, jo Angelz tāpat dabūja visu jaukt ārā un čakarēties, lai jaunais spidometrs darbotos tā, kā jādarbojas (man viņā rādījās sudraba F11, kļūdas par vilkšanas āķi, nerādīja ātrumu + tas viss bija holandiešu valodā). Bet nu gribējās pašam padarboties
Kaut kādā brīdī Angelz sakārtoja spidometra un kodēšanas jautājumu, bet palikām pie tā, ka atgriezīšos, jo bija problēma ar priekšējo lukturi. Tas lukturis īsti nebija vietā (nedaudz dziļāk par otru lukturi) + reizēm negribēja darboties virzienrādītājs, kā arī tam pašam lukturim stars gāja debesīs un nestrādāja līkumu funkcija (par ko meta kļūdu panelī). Es kā optimists domāju, ka varbūt saies tikai ar kodēšanu, jo mazums – kaut kas izregulējies softiski (kā tad).
Augusta sākumā atkal aizvedu auto un pats aizbraucu divu nedēļu atvaļinājumā uz Francijas Alpiem, lai ar Hazaa & co panēsātos ar ričukiem lejā pa kalniem. Plāns jauks – šajā laikā viss tiks savests kārtībā un varēšu mierīgi laist uz sertifikāciju.
Beeeeeeeeeeeeeeet…
… izrādījās, ka tas iespiestais lukturis ir pizdohen. Ir beigts gan virzienrādītāja bloks, gan paša luktura vadības bloks, gan arī motoriņi adaptīvajai regulācijai. Un iespiests uz iekšu viņš bija, jo kāds vienkārši nebija ielicis pareizi vietā un ieskrūvējis visas skrūves. Kā to izdarīt – hvz. Mans minējums ir tāds, ka US galā kāds mēģinājis iestumt to lampu, pilnībā neņemot nost bamperi. Bet kāpēc? Jo šķīliena pazīmju purnam nav. Varbūt kāds gribējis tur dabūt veselu lukturi un vietā ātri iestūmis savu neejošo? Kas to lai zina. Jebkurā gadījumā skaistais plāns par atgriešanos no atvaļinājuma un braukšanu uz sertifikāciju ir vējā.
Skaidrs ir viens – kaut kur jādabū cits lukturis. Var jau it kā remontēt, bet beigās tikpat dārgi kā cits. Seko rrr.lt portāla apmeklējums, nieka 600 eur un lukturis ir klāt.
Beeeeeeeeeeeeeeet…
… klāt ir arī otrās pagaidu atļaujas termiņš, kas nozīmē, ka savā gaitā uz sertifikāciju aizbraukt es nedrīkstu. Sakarā ar zaparu, Alenam nesanāca sadarīt visu tik ātri, cik būtu vajadzējis. Ļaunu prātu neturu, bet bija bišku zaibal tas viss.
Rezultātā uz CSDD nācās braukt ar ejakulatoru.
Pāris dienas efs nomētājās Motormuzeja stāvvietā, līdz pienāca noliktais sertifikācijas datums. Aizminu ar riteni līdz CSDD, nopriecājos, ka auto nav nopizģīts, un pārdzinu pie pārējiem auto, kas gaida rindā uz testiem.
Biju pamatīgā stresā, jo izbesījos jau ar visu steigu un evakuatora čakaru + auto nebija līdz galam formā. Brīžiem negāja A/C + nobraucot kādus 30km iemetās check engine lampiņa (par bākas ventilāciju) + slodzē tas auto pamatīgi raustījās. Bet, lai izietu sertifikāciju, visam ir jādarbojas un nekādi check engine nedrīkst būt.
Beeeeeeeeeeeeeeeeeet…
… tomēr arī manā dārziņā kādreiz iespīd saule – saņēmu ziņu, ka auto ir izgājis sertifikāciju! Vienīgais komentārs, ka trūkst viena riteņa skrūve
Papīri kabatā, priecīgs devos uz CSDD, lai beidzot piereģistrētu un uzliktu LV numurus. Prieks gan nedaudz beidzās, kad par visu bija jāsamaksā + man vēl uzdeva dažādus jautājumus par auto iegādes procesu, iegādes valsti, cenu.. īsti nebija skaidrs, kāpēc jau šajā fāzē vēl tas ir jāprasa. Bet nu beigu beigās numuri virsū.
Tā nu es ar tādu pašu raustīgu nobraukāju kādus 3k km. Check engine par bākas ventilāciju izrādījās vietām sajaukti identiski štekeri. Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust, bet nu jā, bākas korķi un kaut kādas ventilācijas trubiņas varēja mierīgi nemainīt. Piedevām vienu trubiņu vēl prāta aptumsumā pasūtīju tādu, kas vispār nav domāta manam auto. Nieka 60 eur.
Bet nu ar visu raustīšanos sanāca to auto arī nedaudz pabaudīt. Patēriņš stabili zem 10 litriem, gaita forša, dāmām patīk, čaļiem arī. Pukans ventilējas un masējas. Kā pie cilvēkiem.
Ambient apgaismojums gaišajā salonā arī ir tīri forša lieta.
Random snaps. Uzminiet vietu.
Tad vēl pie DevilAngelo uztaisīta otra atslēga un AutoNamā uzstādīts imobilaizers, lai varētu noformēt KASKO (kuram cena ir ).
Iziets arī tehačs, kurā gan pamanījās iestumt vieninieku par eļļas noplūdi (lai gan apakšā viss ir absolūti sauss), kā arī par plaisu kardāna muftā un reduktora buksē (tur gan viņiem taisnība).
Pagaidām tas arī viss, turpinājums kaut kad sekos..
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17053
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis F10 535i
Viss labi, bet KUR IR IZDEDZE????
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- AtmoBenzin
- Posts: 11938
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: UldisUldis F10 535i
Apdeits labs, bet izdedzi vajag. Bilde Lēdmanē.
Spoiler
Show
Jau e30 bija tā ka nav iespējams nekur nevienu vadu saspraust nepareizi, izņemot, protams, pašu svarīgāko: kloķenes devēja štekeris identisks ar blakus esošu sestā svečvada devēja štekeri, kurš varētu teikt, ka ne tikai neko nedara, bez viņa vispār var iztikt un nekas dzivē nemainās. Bet ja saspraud otrādi tad auto nelec.Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust,
- petka17
- Posts: 6681
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis F10 535i
Cmuks auto, labs apdeits
Pēc pēdējo dienu aprakstiem - klasiskas BMW problēmas
Pēc pēdējo dienu aprakstiem - klasiskas BMW problēmas
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1214
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: UldisUldis F10 535i
Ar gribēju rakstīt, ka vēl kā dara. Tieši tā, tas laikam attiecās uz visiem m20 motoriem ar elektrisko šprici. Turklāt tie štekeri atradās kaut kur zem kolektora.
Been there, Done that!
Been there, Done that!
AtmoBenzin wrote: ↑23 Nov 2023, 09:15 Apdeits labs, bet izdedzi vajag. Bilde Lēdmanē. SpoilerShowJau e30 bija tā ka nav iespējams nekur nevienu vadu saspraust nepareizi, izņemot, protams, pašu svarīgāko: kloķenes devēja štekeris identisks ar blakus esošu sestā svečvada devēja štekeri, kurš varētu teikt, ka ne tikai neko nedara, bez viņa vispār var iztikt un nekas dzivē nemainās. Bet ja saspraud otrādi tad auto nelec.Parasti jau BMW tā nedara, vismaz vadu kūlis tiek sagarināts tā, lai nepareizi nevarētu iespraust,
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------