Doma par auto maiņu galvā malās jau ilgu laiku, jo bija sajūta, ka 2017. gada 1. martā iesāktais piedzīvojums ar slaveno Jelgavas E46 beidzot ir jānoslēdz. Auto, lai ar ļoti negribīgi, 2021. gada 9. septembrī atdevu jaunā saimnieka rokās, kurš nu turpina nebeidzamo ceļojumu, kas vērojams arī tepat forumā.
Visu laiku domāju – bet ko vietā? Foruma lobija rezultātā sāku skatīties visādus meršus, vienu brīdi pat pieļāvu domu par E klasi ar dīzeli.. Bet nē, vajag ar benzīnu. SS.lv galīgi tukšs. Gribēju kaut ko savam budžetam atbilstošu, aka prefacelift E90 330i ar N52, vai E60 530i ar N52 vai M54 (lai beidzot ir tas trīnieks), bet piedāvājums bija galīgi bēdīgs. Vistuvāk biju plika E60 M54 iegādei, pat aizvedu uz servisu pārbaudīt, bet beigās pēc ilgas smadzeņu nešanas īpašnieks uz saldo cenu nepiekrita. Tā kā bija skaidrs, ka uzreiz neko neatradīšu, tika iegādāts pagaidu auto (Volvo 740 2.3 (aka redblock) bezturbo automāts), kurš arī ir sagādājis ne mazums piedzīvojumu, bet turpina kalpot kā ikdienas auto joprojām.
Principā galīgi švaki iet ar auto meklēšanu, bet tad Odze vienu dienu saka – nu davai, uzsūtīsim tev no USA. Davai sūtam. Un ja jau pērk, tad pērk – vajag slaveno N54, lai vismaz iet un prieks braukt. Un tad sākās IAAI un Copart ķemmēšana. Katru dienu sūtu Odzem visādus mēslus (aka E90 un E92), līdz tiek nolemts, ka nav ko mīzt un jāskatās eFkas. Naudas nav, bet nu labi – jāskatās eFkas Visi F30, kas likās pieņemami, aizgāja par neadekvātām summām. Tika atrasts viens it kā jēdzīgs variants ar uzsistu F30 zilā krāsā, kuram ss.lv jau atradu tādas pašas krāsas donoru, bet arī uzsistais aizgāja pārāk dārgi.
Tad domājām, ka varbūt jāpaskatās F10. Tur jau izvēle lielāka, un vienu šķietami foršu variantu, kuram izsole noslēdzas tajā pašā vakarā, joka pēc Jānim aizsūtu. Seko atbilde:
Pēc dažām stundām saņemu ziņu: “apsveicu!”
Dalītas jūtas, jo negaidīju, ka sanāks nosolīt, un pat varbūt biju cerējis netērēt visu naudu uz F sēriju. Bet nosolīts ir, jāsāk domāt, kur trūkstošos eiro uzģenerēt
https://www.copart.com/lot/56033751/sal ... a-fairburn
Tātad īsumā: 2013. gada F10 M-Sport ar N55. Nav sists, ar foršu komplektāciju (soft close, pukana ventilators utt.). Aprakstā teikts “MINOR DENT/SCRATCHES”, lai gan sludinājumam nav pievienots video ar rūcošu dzinēju + aizmugurējā bamperī ieskrūvēta vilkšanas cilpa. Nez, kas varētu būt tam par iemeslu..
https://bimmer.work/vin/c7202bb02023936 ... 322620015/
Nu ko. Tagad atliek tikai gaidīt ziņas par uzkraušanu un turpmāko ceļu.
Konteinerā esot iekrauts novembra beigās un 14. janvārī ieradies Roterdamā. Vēl nepilnas divas nedēļas un saņemu ziņu, ka 27. janvārī auto iepeldējis Klaipēdas ostā.
Nākamais uzdevums izdomāt, kā to auto dabūt līdz Valmierai. Runāju ar visādiem ejakulatoristiem, bez 400 eur nekas nespīd. Dārgi, bet ko darīt. Beigās, protams, Odze izmanto savus sakarus un maģiju, un auto tiek atvests krietni lētāk.
Te bilde uz LT traļa Rumbulā:
Te bilde jau uz traļa maršrutam Rīga – Valmiera
Un te jau auto savās jaunajās otrajās mājās – servisā
Turpinājums sekos.