Mersis trasē. CLK230 W208
Mersis trasē. CLK230 W208
Nu ko, brīvs vakars un izdomāju uzcept jaunā auto topiku.
Tātad, trases sierrs pārdots un cerēju uzlikt pauzi šim dārgajam hobijam. Bet izturēju tikai knapi 2 mēnešus
Esmu tas lohs, kuram vajag "vismaz nav kā citiem", plus skops. Tātad kosmonauti ar saviem e36 un e46 nav man pa ceļam. OK, kam vēl ir rwd un manuālis, un budžets ap 1,5k? Nu man kaut kā beigās vistuvākais iekrita CLK mersis.
Tātad, CLK230 W208 2000.gada 5 ātrumi manuālis. No komplektācijas pliks un nabags. Nu tā, ka vispār nekā. Auduma beņķi, disku maģis, lūka (nestrādā), kaut kad bijis A/C. Ā nu no ekstrām vispār var minēt, ka ir grīda, ir spārni, iepriekšējais īpašnieks deva līdzi durvis, jo durvis diemžēl vairs nav (rūsa)
Bilde no iegādes dienas:
Bija protams pēc pirkuma remonti. Bremžu diski un kluči pakaļā, kartera ventilācija motoram un pagaidām tas pat ir viss.
Tad sastādīts īss plāns, lai brauktu trasē - sēdinātas atsperes, vārīts reduktors, hidro rocene.
Reduktors ček
Atsperes ček
Hidra ček. Nu un stūre vēl kā ekstra, bet īstenībā diezgan izmainīja ērtību braukt trasē.
Tad pirmā trase bijo Rumbula, #driftport. Tad vēl hidras nebija. Bet pirmais izbrauciens gana sekmīgs, tikai pa slapju. Un tandēmos arī nesanāca uzbraukt. Secinājums - būs braucējs, tik vēl jāpieslīpē prasmes pašam un spējas mersim. Ā un beigās jau mājupceļā ap 500m no garāžas krustojumā uz sausa asfalta nocirtu pusasi . Labi, ka arī to iepriekšējais saimnieks vienu iedeva līdzi, nākamajā dienā nomainīta
Tālāk pirmā drifta diena 333. Mainīgi laikapstākļi, bet kad man jābrauc, visu laiku slapjš. Tik pašā sākumā sanāca nokurināt vienu pāri riepu. Kopumā diena bez tehniskām problēmām, tik beigās sāka sajūga pedālis iekrist grīdā. Pāris reizes uzkačā un atkal ir. Tā itkā šķidrums uzvārījies un/vai gaiss sistēmā.
Un atziņas par merša spējām, ka uz slapja bez cerībām visas behas ātrākas. Varētu būt saistīts ar vecām ziemenēm 205/55 R16, varētu būt savirze pilnīgi auzās. Nu un svars arī nepalīdz, nedaudz virs 1400kg, plus izsvarojums apmēram 60:40.
Pāris trases foto:
Tad vēl prasījās lampas uzpulēt, nomainīju arī nepareizās krāsas spoguli. Un sāku jau atvieglināt nedaudz, ravējot ārā kondišku. Visu vēl neizņēmu.
Before and after
Tālākie plāni ir atvieglināt un sameklēt saķeri. Ieteikumi par šo laipni gaidīti. Gan jau uz sausa arī būs jāmeklē lielāka jauda, tad jāsāk ar kompresoru spēlēties. Internets saka, ka uzliekot citu skriemeli, nav vēl kompis jāmaina un beņa arī pietiek tam. Un pat draudzene teica, ka esot par klusu, laiks taisīt kaut kādu izpūtēju arī.
Šobrīd pagaidām tik tālu, auto pie manis tikai mēnesi. Un 3 dienas.
Tātad, trases sierrs pārdots un cerēju uzlikt pauzi šim dārgajam hobijam. Bet izturēju tikai knapi 2 mēnešus
Esmu tas lohs, kuram vajag "vismaz nav kā citiem", plus skops. Tātad kosmonauti ar saviem e36 un e46 nav man pa ceļam. OK, kam vēl ir rwd un manuālis, un budžets ap 1,5k? Nu man kaut kā beigās vistuvākais iekrita CLK mersis.
Tātad, CLK230 W208 2000.gada 5 ātrumi manuālis. No komplektācijas pliks un nabags. Nu tā, ka vispār nekā. Auduma beņķi, disku maģis, lūka (nestrādā), kaut kad bijis A/C. Ā nu no ekstrām vispār var minēt, ka ir grīda, ir spārni, iepriekšējais īpašnieks deva līdzi durvis, jo durvis diemžēl vairs nav (rūsa)
Bilde no iegādes dienas:
Bija protams pēc pirkuma remonti. Bremžu diski un kluči pakaļā, kartera ventilācija motoram un pagaidām tas pat ir viss.
Tad sastādīts īss plāns, lai brauktu trasē - sēdinātas atsperes, vārīts reduktors, hidro rocene.
Reduktors ček
Atsperes ček
Hidra ček. Nu un stūre vēl kā ekstra, bet īstenībā diezgan izmainīja ērtību braukt trasē.
Tad pirmā trase bijo Rumbula, #driftport. Tad vēl hidras nebija. Bet pirmais izbrauciens gana sekmīgs, tikai pa slapju. Un tandēmos arī nesanāca uzbraukt. Secinājums - būs braucējs, tik vēl jāpieslīpē prasmes pašam un spējas mersim. Ā un beigās jau mājupceļā ap 500m no garāžas krustojumā uz sausa asfalta nocirtu pusasi . Labi, ka arī to iepriekšējais saimnieks vienu iedeva līdzi, nākamajā dienā nomainīta
Tālāk pirmā drifta diena 333. Mainīgi laikapstākļi, bet kad man jābrauc, visu laiku slapjš. Tik pašā sākumā sanāca nokurināt vienu pāri riepu. Kopumā diena bez tehniskām problēmām, tik beigās sāka sajūga pedālis iekrist grīdā. Pāris reizes uzkačā un atkal ir. Tā itkā šķidrums uzvārījies un/vai gaiss sistēmā.
Un atziņas par merša spējām, ka uz slapja bez cerībām visas behas ātrākas. Varētu būt saistīts ar vecām ziemenēm 205/55 R16, varētu būt savirze pilnīgi auzās. Nu un svars arī nepalīdz, nedaudz virs 1400kg, plus izsvarojums apmēram 60:40.
Pāris trases foto:
Tad vēl prasījās lampas uzpulēt, nomainīju arī nepareizās krāsas spoguli. Un sāku jau atvieglināt nedaudz, ravējot ārā kondišku. Visu vēl neizņēmu.
Before and after
Tālākie plāni ir atvieglināt un sameklēt saķeri. Ieteikumi par šo laipni gaidīti. Gan jau uz sausa arī būs jāmeklē lielāka jauda, tad jāsāk ar kompresoru spēlēties. Internets saka, ka uzliekot citu skriemeli, nav vēl kompis jāmaina un beņa arī pietiek tam. Un pat draudzene teica, ka esot par klusu, laiks taisīt kaut kādu izpūtēju arī.
Šobrīd pagaidām tik tālu, auto pie manis tikai mēnesi. Un 3 dienas.
Last edited by ficux on 09 Aug 2022, 21:21, edited 2 times in total.
- howitzer
- M30
- Posts: 28641
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Pls apdeitus daudz un dikti.
Mersis pat ļoti pa kaifu.
Mersis pat ļoti pa kaifu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28641
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Plus, kā savā laikā bomž driftotājs varu pateikt, ka vecas ziemenes nekam neder, tāpēc arī behas ātrākas. Been there, done that. Man arī pašā sākumā likās, ka vajag, lai pēc iespējas vairāk slīd, bet uzliekot normālas vasarenes, beidzot varēja arī pabraukt, nevis vislaik tīties riņķī un atraut understeeru.
Uzliec normālas mizas un varēsi gan labāk paātrināties, gan labāk stūrēt ar gāzes pedāli.
Par kompresoru - pirms "čipo" ar citu rullīti, varbūt sākumā labāk noskaidrot, vai esošais dod vajadzīgo būstu (tie mēdz sadilt) un, ja nē, tad rebildot un tad likt virsū ar niknāku rullīti.
Uzliec normālas mizas un varēsi gan labāk paātrināties, gan labāk stūrēt ar gāzes pedāli.
Par kompresoru - pirms "čipo" ar citu rullīti, varbūt sākumā labāk noskaidrot, vai esošais dod vajadzīgo būstu (tie mēdz sadilt) un, ja nē, tad rebildot un tad likt virsū ar niknāku rullīti.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- howitzer
- M30
- Posts: 28641
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Ja ir vasaras, ņemu. Uz pakaļas vēl uzlien ar pareizajiem diskiem. Man pagrabā tikai ziemenes. Tā ir, kad dzīvo pēc principa "vecas ziemenes ir vasarenes" uz visiem daily auto.
Foto ar r15
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Tie tak 80tie. Mers jau 90to dizainshowitzer wrote: ↑03 Jun 2022, 23:51 Bet vispār, lūdzu - Tavs jaunais theme songs:
http://www.youtube.com/watch?v=k5Y3Ppzdl7k
- andrams
- Posts: 402
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Par jaudu - jā, kā howis minēja, jāsaprot, vai esošais pūš to, kas viņam ir jāpūš. Prefam laikam bija M62 kompresors ar sajūgu uz skriemeļa, tas mēdza nedarīt lietas, kad K40 relejs kaut ko nodarbojās ar sūdu. Nu, elektronikas problēmas… FL bija bikiņ vairāk jaudas no bikiņ mazāka kompresora (M45), bet laikam tāpēc, ka tam bija maziņš skriemelis un tas griezās visu laiku, tikai koriģēja pūtienu ar 2 droselēm. Stockā kaut kādi 0.5-0.6 bar virsspiedienu viņam būtu jāsaventilē for sure. MAFā nav eļļa?
Bet vispār - patīk, ka kādam ir W208, un ka tas kāds vairs neesmu es
Bet vispār - patīk, ka kādam ir W208, un ka tas kāds vairs neesmu es
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
MAFā eļļas nebija daudz, tik cik nosēdumi. Iztīrīts arī jau. Un pūš kaut ko arī, jo divreiz jau nopūta ieplūdes trubu nost. Vajadzētu gan uzlikt dačiku.andrams wrote: ↑04 Jun 2022, 11:21 Par jaudu - jā, kā howis minēja, jāsaprot, vai esošais pūš to, kas viņam ir jāpūš. Prefam laikam bija M62 kompresors ar sajūgu uz skriemeļa, tas mēdza nedarīt lietas, kad K40 relejs kaut ko nodarbojās ar sūdu. Nu, elektronikas problēmas… FL bija bikiņ vairāk jaudas no bikiņ mazāka kompresora (M45), bet laikam tāpēc, ka tam bija maziņš skriemelis un tas griezās visu laiku, tikai koriģēja pūtienu ar 2 droselēm. Stockā kaut kādi 0.5-0.6 bar virsspiedienu viņam būtu jāsaventilē for sure. MAFā nav eļļa?
Bet vispār - patīk, ka kādam ir W208, un ka tas kāds vairs neesmu es
Vispār šitas mersis tehniski labā stāvoklī, plus ir arī grīda. Iepriekšējais īpašnieks jau bija apakšu sakopis. Vēl neviena skrūve nav radījusi problēmas
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Āķis uz atslēgu, kuras man nav. Bet jā, jānoņem ir, nav arī vēlams driftā ar āķi braukt. Uzkabinās kādam tur radiatoru vai ko citu
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Dīvaini braukt trasē ar stock izpūtēju. Nevar pēc skaņas saprast, kādi apgriezieni. Un draudzene arī saka, no malas izskatās slikti, ja nav skaņas.
Tad nu vienā vakarā uztapa taisnā rore 60mm ar vienu klusinātāju galā. Tagad gan liekas, ka vajadzēja vēl rezonatoru ielikt. Bet nu svara ziņā liels ieguvums.
Citā vakarā izdomāju nodarboties ar nedaudz huiņu
Ideja, ka kastei pārāk mazs ieplūdes caurums un šitā būs labāk. Centos netaisīt caurumus motora pusē, lai nerauj karstu gaisu.
Un tikko saņemts kloķenes skriemeļa adapteris, lai iegrieztu kompresoru ātrāk. Saka, ka +0.2bar no šitā būs un apmēram +30hp. Jāliek virsū un jāskatās
Tagad pa labam būtu sačipot.
Tad nu vienā vakarā uztapa taisnā rore 60mm ar vienu klusinātāju galā. Tagad gan liekas, ka vajadzēja vēl rezonatoru ielikt. Bet nu svara ziņā liels ieguvums.
Citā vakarā izdomāju nodarboties ar nedaudz huiņu
Ideja, ka kastei pārāk mazs ieplūdes caurums un šitā būs labāk. Centos netaisīt caurumus motora pusē, lai nerauj karstu gaisu.
Un tikko saņemts kloķenes skriemeļa adapteris, lai iegrieztu kompresoru ātrāk. Saka, ka +0.2bar no šitā būs un apmēram +30hp. Jāliek virsū un jāskatās
Tagad pa labam būtu sačipot.
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17046
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mersis ne pa kaifu. CLK230 W208
Te nebūtu bijis gudrāk sagraizīt lukturi, kā to dara bembisti, un gaisa pievadu pievilkt normāli no ārpasaules?
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208
šitam, nu tam saurbtā gaisa kaste, modam es vispār neticu. Tam metāla gabalam un citai siknsai gan es ticu.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- howitzer
- M30
- Posts: 28641
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208
Ak dievs nu neeeeee, termoss uz 4cyl motora fuck shit...
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- UldisUldis
- Posts: 4533
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Mersis pa kaifu trasē. CLK230 W208
190zs/280nm? Nu tip 328i žurcīte.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit