BēdīgiVolfsburgs wrote:Tikko atcerējos, ka čoma 4motion Borai ar meklēju un neatradu.MissL wrote: ↑13 Dec 2020, 12:07Jā, der gan no awd MK4, gan Borām, A3. Eibach katalogā kaut kā neatrodu tieši priekš 4motion.Volfsburgs wrote:VW Bora Variant fwd ar nepiedāvāja Sportline tāpēc sūtiju no sedana. Leons jau tas pats mk4 Golfs, ne? Paskaties vai no goļāra nav. Savas sūtiju IC, amīšus no Apes.
Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Blec, tik foršs topiks!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Labvakar!
Karoč papisos ar vadiem mazliet vel. Bija mērķis piedarbināt un tāpēc kārtoju motortelpas vadus un pārējas lietas kas varētu ietekmēt. Visu ķip salieku, savelku, salodēju, saspraužu bet Bõrinieks negrib lekt. Tā kā dīzels gavno un tādēļ es viņu nemāku, bet bija dzirdēts par gaisu sistēma un kā tas viss jāatgaiso. Čakarējos ilgi, cik ml klīnera sapūsts ieplūdē, bet nerūc. Pēc sajūtām sāka likties, ka tomēr immo piss prātu, jo jaunā atslēga nebija piekodēta, bet immo pats par sevi bija atslēgts (immo simbols mirgo panelī, bet ar citu atslēgu jārūc) bet čujs bija, ka tomēr immo bloķē. Ok, VCDS man ir, paneļa PIN zināms, tā tad piekodēs, bet hvz kāpēc, neļāva un meta erroru. Ok, izjaicu atslēgas un pārlieku immo kapsulas, paneli immo lampa nedeg un nerūc tā pat. Tad sāku lasīt, ka atgaisot sprauslas nav jēgas, ja sūknis pats ir ar gaisu. Pa atrbratku mēģinu atgaisot sūcot vakuumu bet nu nekas tur nesūcas. Sajūtas, ka kāds vārsts sūkni ciet un bloķē caur viņu plūsmu un protams pēc interneta pastudēšanas, atrasts vads, kas atbild par to vārstu un jaunai PD oravotkai tāds vads pie štekera pretī nebija. Testam vadu piemetu pie AKB un rūc tas mēsls uz sitiena.
Bildē kontakts dēļ kura papaista viena diena.
Tad nostiprināju ABS pump un uzvilku jaunu sajūga trubiņu. Nu beidzot varēja viņi piedarbināt un uzsākt braukt. Tā kā bremžu trubas nebija uz mašīnas, bremzes tik rocene. Protams beidzot jāizdzen Bõrinieks no garāžas lai uzņem D vitamīnu.
Tad sāku vilkt jaunas bremžu trubas, jo ABS pumpis pa pāris cm nomainija lokāciju, bremžu cauruļu pievadi savādākas vietās un uz labo priekšējo suportu bremžu caurulē ir spiediena devējs priekš ESP. Caurules izmņtoju no donora. Kuras gāja uz aizmuguri, pa vidu pārgriezu un savieniju ar virsū esošajām caurulēm. Viss atgaisots, sūces savienojumos nav un nu var haubi vērt ciet, un skrūvrt dzinēja pannu atpakaļ. Te procesa bildes nav.
Tad nācas sapārot sedana pravotku ar universāļa aizmugurējo daļu. Sedanam viņa pati pa sevi īsāka, kontaktu lokācija atšķīras, kontaksts uz lukturiem bija cits un nebija bagāžniema apgaismojums. Te ar gājaviegli, pa lielam viss pēc krāsam, tik diviem vadiem balts ar pelēku jāsavieno, bet protams nestradā centrāla uz vāka un vāks tik veras vaļā ar atslēgu mehāniski. Sāku pīpēt atkal Bently manuāļa shēmas kur ir atšķirība, bet īsti nemanu viņu. Tad mainot paša bagāžnieka pravotku, jo vecā bija gateris, sapratu, starp sedanu un unīti atšķirās vienādu nozīmju vadu krāsas. Sarkans ar zilu (unītim) nomainās pret vienķarši zilu(sedanam). Galvenai ka unītim arī ir tas zilais vads, bet pie vāka savienojumā viņš ar beidzas. samainu vadus vietā un viss strāda. Protama bija vel sīki kāši ar mikroslēdzi, kas noķīlēja un papisa prātu, plusā bagāžnieka apgaiamojums neļāva mierīgi aiziet gulēt nepētot atkalt tās pašas Bentley manuāļa shēmas, BET tagad viss strāda, apgaismojums deg, vāks veras vaļā ar slēdzi un panelī uztādas atvērts bagāžnieks. Vel delītoju slotiņu un stikla apsildi izraukot arī āra visus vadus kas saistīts ar to.
Bija mērķis iziet TA šogad un reāli bija palikus viena diena lai to izdarītu, tāpec nāca čoms plīga.
Čoms nostiprināja priekšā lukturus, nomainija taures, sakārtojas visu zem prielšējam apšifkām un pielika spoguļus. Es kar to laiku nomainoju sūkņa mājas štekeri no 4pin uz 2pin, savienoju vadus aizmugurējiem ABS sensoriem, sāku likt kopā salonu. Vakarā pirms TA Bõrinieks izskatījās šādi.
Nākamā dienā atlika uzmest no čoma ziemenes, jo savām viens disks bija remontā un jākrāso, nomazgāt, ielikt krēslu aizmugurē un saregulēt gaismas.
Un protams izieta TA pa nullēm. Ar atgāzēm gāja grūti, jo home madr čips, bet to drīzumā labos ar citu mazu uzlabojumu.
Un tagad jau uz saviem ziemas diskiem, gruntētiem spoguļiem hujāriju ar viņu. Kādu laiku neķeršos klāt viņam. Jādzen nu Honda uz garāžas un jagatavo sezonai.
Karoč papisos ar vadiem mazliet vel. Bija mērķis piedarbināt un tāpēc kārtoju motortelpas vadus un pārējas lietas kas varētu ietekmēt. Visu ķip salieku, savelku, salodēju, saspraužu bet Bõrinieks negrib lekt. Tā kā dīzels gavno un tādēļ es viņu nemāku, bet bija dzirdēts par gaisu sistēma un kā tas viss jāatgaiso. Čakarējos ilgi, cik ml klīnera sapūsts ieplūdē, bet nerūc. Pēc sajūtām sāka likties, ka tomēr immo piss prātu, jo jaunā atslēga nebija piekodēta, bet immo pats par sevi bija atslēgts (immo simbols mirgo panelī, bet ar citu atslēgu jārūc) bet čujs bija, ka tomēr immo bloķē. Ok, VCDS man ir, paneļa PIN zināms, tā tad piekodēs, bet hvz kāpēc, neļāva un meta erroru. Ok, izjaicu atslēgas un pārlieku immo kapsulas, paneli immo lampa nedeg un nerūc tā pat. Tad sāku lasīt, ka atgaisot sprauslas nav jēgas, ja sūknis pats ir ar gaisu. Pa atrbratku mēģinu atgaisot sūcot vakuumu bet nu nekas tur nesūcas. Sajūtas, ka kāds vārsts sūkni ciet un bloķē caur viņu plūsmu un protams pēc interneta pastudēšanas, atrasts vads, kas atbild par to vārstu un jaunai PD oravotkai tāds vads pie štekera pretī nebija. Testam vadu piemetu pie AKB un rūc tas mēsls uz sitiena.
Bildē kontakts dēļ kura papaista viena diena.
Tad nostiprināju ABS pump un uzvilku jaunu sajūga trubiņu. Nu beidzot varēja viņi piedarbināt un uzsākt braukt. Tā kā bremžu trubas nebija uz mašīnas, bremzes tik rocene. Protams beidzot jāizdzen Bõrinieks no garāžas lai uzņem D vitamīnu.
Tad sāku vilkt jaunas bremžu trubas, jo ABS pumpis pa pāris cm nomainija lokāciju, bremžu cauruļu pievadi savādākas vietās un uz labo priekšējo suportu bremžu caurulē ir spiediena devējs priekš ESP. Caurules izmņtoju no donora. Kuras gāja uz aizmuguri, pa vidu pārgriezu un savieniju ar virsū esošajām caurulēm. Viss atgaisots, sūces savienojumos nav un nu var haubi vērt ciet, un skrūvrt dzinēja pannu atpakaļ. Te procesa bildes nav.
Tad nācas sapārot sedana pravotku ar universāļa aizmugurējo daļu. Sedanam viņa pati pa sevi īsāka, kontaktu lokācija atšķīras, kontaksts uz lukturiem bija cits un nebija bagāžniema apgaismojums. Te ar gājaviegli, pa lielam viss pēc krāsam, tik diviem vadiem balts ar pelēku jāsavieno, bet protams nestradā centrāla uz vāka un vāks tik veras vaļā ar atslēgu mehāniski. Sāku pīpēt atkal Bently manuāļa shēmas kur ir atšķirība, bet īsti nemanu viņu. Tad mainot paša bagāžnieka pravotku, jo vecā bija gateris, sapratu, starp sedanu un unīti atšķirās vienādu nozīmju vadu krāsas. Sarkans ar zilu (unītim) nomainās pret vienķarši zilu(sedanam). Galvenai ka unītim arī ir tas zilais vads, bet pie vāka savienojumā viņš ar beidzas. samainu vadus vietā un viss strāda. Protama bija vel sīki kāši ar mikroslēdzi, kas noķīlēja un papisa prātu, plusā bagāžnieka apgaiamojums neļāva mierīgi aiziet gulēt nepētot atkalt tās pašas Bentley manuāļa shēmas, BET tagad viss strāda, apgaismojums deg, vāks veras vaļā ar slēdzi un panelī uztādas atvērts bagāžnieks. Vel delītoju slotiņu un stikla apsildi izraukot arī āra visus vadus kas saistīts ar to.
Bija mērķis iziet TA šogad un reāli bija palikus viena diena lai to izdarītu, tāpec nāca čoms plīga.
Čoms nostiprināja priekšā lukturus, nomainija taures, sakārtojas visu zem prielšējam apšifkām un pielika spoguļus. Es kar to laiku nomainoju sūkņa mājas štekeri no 4pin uz 2pin, savienoju vadus aizmugurējiem ABS sensoriem, sāku likt kopā salonu. Vakarā pirms TA Bõrinieks izskatījās šādi.
Nākamā dienā atlika uzmest no čoma ziemenes, jo savām viens disks bija remontā un jākrāso, nomazgāt, ielikt krēslu aizmugurē un saregulēt gaismas.
Un protams izieta TA pa nullēm. Ar atgāzēm gāja grūti, jo home madr čips, bet to drīzumā labos ar citu mazu uzlabojumu.
Un tagad jau uz saviem ziemas diskiem, gruntētiem spoguļiem hujāriju ar viņu. Kādu laiku neķeršos klāt viņam. Jādzen nu Honda uz garāžas un jagatavo sezonai.
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Nahujam Tu novāci bagažnieka loga slotu un apsildi? Ziemā un lietū nekad nebrauksi?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
+1 par šo.
Tā slota ir tizla pēc skata, bet tur noteikti varēja kko uzkolhozīt no kāda moderānāka Golfa ar simpātiskāku slotiņu.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Nu reāli tās lietas netiek izmantotas. Audi ne reizi nēesmu slēdzs loga apsildi un ne slotiņu. Pēc tā arī izdarimu secinājumus.
Un slotu būtu čakars nereāls savilkt, sedanam tāda nav. Tur vadi būti jāvelk no pašas bagāžnieka līdz drošunātāj kasti un slēdzi.
- VuskansDavis
- Posts: 2369
- Joined: 29 Apr 2014, 23:03
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
es laikam pilnīgi saprotu to, ka nakuj nevajag pakaļloga slotu un apsildi. tam ir domāti spoguļi un vienkārši mitrs logs nemaz tik ļoti necaurspīdīgs nav
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Pie tā, ka aizmugures logs netīrās ļoti ātri pierod un absolūti netraucē.
Shēmām iesaku lietot programmu Elsa. Tas ir jobanijs volksvagens, kam bieži mēdz pa gadiem būt izmaiņas, bet visādos manuāļos un autodatā ir viena shēma, Elsā viss ir pa gadiem sakārtots. Protams, nav arī bez kļūdām, bet iz pieredzes vistuvāk patiesībai.
Shēmām iesaku lietot programmu Elsa. Tas ir jobanijs volksvagens, kam bieži mēdz pa gadiem būt izmaiņas, bet visādos manuāļos un autodatā ir viena shēma, Elsā viss ir pa gadiem sakārtots. Protams, nav arī bez kļūdām, bet iz pieredzes vistuvāk patiesībai.
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Vēl jau jautājums, cik no tās apsildes dzīslām vēl bija dzīvas. Ja pus stikls vairs nesilda, tad pa lielam jēgas nekādas cīnīties ar vadu vilkšanu, ja vien nav mērķis meklēt dzīvu/jaunu stiklu pēc tam.
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
pakaļloga apsildes vadiem sedanam gan tā kā vajadzētu būt
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Vispār diezgan labs argumentsxero wrote: ↑26 Dec 2020, 18:52pakaļloga apsildes vadiem sedanam gan tā kā vajadzētu būt
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Sedanam vadi bija, bet būtu jāpagarina. Un tā kā ir parkinga sensori, uz aizmuguri vispār var neskatīties.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | VW Bora Variant PRESIDENTLINE
Domā, ja tiem, kas stums tavu dranduļetu nesals rokas?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times