Page 5 of 13

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 07 Dec 2018, 15:11
by kars
Tomēr brauc pa ziemu? Kruīzu nemēģināji sataisīt? līdz cik km/h viņš tev strādā?

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 07 Dec 2018, 16:01
by tolx
Ar ko lakoja, nezinu. Jāprasa krāsotājam. Bet ticu ka viņi zināja ko dara.
Pieņemu ka jā, gadu līdz divus izvilks, tad tālāk arī domās. Mosh sabiezēšu un nopirkšu jaunas hellas.
Iekšā viss bija fine, reflektori tīri un bez defektiem, lielākā figņa bija sapista gabarītu patrona, ko pārlodēju.
Reflektoru atjaunošana toch nav izdevīga, jo cipari ir kosmosā.

@kars, nu pa ziemu nāksies braukt, kamēr Subaru būs gatavs. Tur gan manis paša slinkums un aizņemtība pie vainas. Cerams ka svētdien būs rūcošs atkal, tad jau tikai metinātāja vaina.
So, kaut kad janvārī maybe būs gatavs. Līdz tam šito regulāri mazgāšu no apakšas, lai kaut cik pasargātu.
Kruīzam neesmu pieķēries, jo nav bijis laika runāt randiņu ar diagnostikas čali. Gan jau vajadzētu noraut bremžu diskus un paskatīties ABS gredzenus (sākot bremzēt reizēm uzsit nevietā), bet blad...
Es tak to nevarēšu izdarīt, nenopircis visu bremžu pārlasīšanas komplektu, a tam tagad nav naudas.
@AF, līdz projektam te kā līdz mēnesim. Prasta remontgrāmata, nekas vairāk. Projektam naudas pagaidām nav, šis vienkārši tiek uzturēts braucamā stāvoklī, lai būtu ar ko pakaļu vizināt. Cerams ka uz ziemas otro pusi sanāks nopietnāk pieķerties un sataisīt daudzas lietas kas šobrīd kaitina.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 19 Dec 2018, 14:36
by tolx
Piedzīvojumi turpinās.
Vienā momentā atrāvos ar eglīti panelī - ABS,ESP,BAS. Un nedeg bremžu signāli.
Šādā laikā baigā ekstra :shura:
Kļūda rādās par pedāļa slēdzi. Nomainīju - tāpat rādās. Sāku lasīt tālāk, zvanīt ar testeri. Tauta runā ka problēmas esot ar gaismu slēdzi un tam līdzi nākošo drošinātāju bloku. Izņēmu, atjaucu vaļā, sapratu ka nebūs labošana... Nopirku citu, aizgāja. Bet tāpat būs jāmaina, jo tam nav vietas priekšējo miglas lukturu drošinātājam, vai arī tas ir citā pozīcijā. Kods gan vienāds. :hvz:
Pa vidam izdomāju ka termostats arī būtu jāsamaina, jo motora darba temperatūra kaut kā par zemu...
Knikt,knikt - 2 nolauztas skrūves. :crazy: /fonā skan Ufo grupas dziesma par dibenu/
Labi, mājās tiku, atdevu kaimiņam, lai glābj mani un sataisa. Izglāba arī, bet esot bijis smagi - ar karsēšanu vien ārā nenāca, bij jāurbj.
Pie viena, nomainīja labo apakšējo plauktu, jo gals gandrīz bija nolūzis :haha: Es kaut kā veiksmīgi biju palaidis to garām. Tagad savirze vaig. Vai arī vēl mazliet naudas, lai nomainītu pārējos plauktus.
Nākamais solis, ja temperatūras problēmas turpināsies - celulozes izstrādājuma uzstādīšana radiatora restes aizmugurē :mhihi:

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 19 Dec 2018, 17:46
by Mellaish
par celulozes izstrādājumu - 99999 līmenis :cool:

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 19 Dec 2018, 18:14
by Bandito
Man ar 5.0 mersi arī problēmas ar temperatūru, ziemai sākoties, ne sūda nesila, ap 50 grādiem visu laiku, nomainīju termostatu, caurules, bačoku un radiatoru, palika labāk, uzkāpj uz 80 grādiem bet arī augstāk nemaz neiet. Kur vaina - hz

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 19 Dec 2018, 19:57
by kriss.r
man 2.7 dizelis ari visos gadalaikos neiet paari 80 graadiem , mb speci teica ka ta jabut

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Dec 2018, 00:49
by VuskansDavis
termostats ar atršanās temp 80?

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Dec 2018, 12:31
by tolx
Nav jābūt 80.
Manam termostats ar atvēršanās temperatūru 87 tagad, bet gribētos konstantus 90-92 dabūt. Pašlaik ir 88.
Iespējams ka ventilatora mufta par stingru un pārdzesē. Kā arī iemeta ar ideju ka vajagot visus motora aizsargus apakšā, tas arī palīdzot.
Jāmēģina realizēt.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Dec 2018, 13:26
by ray112
Ventilatora mufta diez vai, jo ja termostats ir ciet, ventilators pa lielam neko neietekmē, jo šķidrums iet pa mazo loku, nevis caur radiatoru. Braucot pa šoseju pretvējā tāpat vairāk saldē kā no tā ventilatora. Par apakšas aizsargiem varētu piekrist, bet arī lielāka nozīme viņiem ir lai ātrāk uzsiltu nevis lai noturētu temperatūru. Vēl pamēģini salonā nogriezt temperatūru uz zemāko un paskaties ko dara motora temperatūra tad. Pečkas radiators arī ļoti daudz dzesē motoru, uzgriežot uz karstāko, tukšgaitā grādi sāk kristies pat reizēm.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 02 Jan 2019, 02:32
by tolx
Tā kā dzīvē notiek bladghz....
Kāds varbūt ir redzējis, manījis AT-8800 numura zīmi?
Potenciāli papista 01.01.19. ap 19:15 vakarā, krustabaznīcas/ropažu stūrī.

EDIT: numurs atradās, bija nodots policijā.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 14 Jan 2019, 11:31
by tolx
Pabraukāju ar kartonu aiz restes - mīnusos noteikti ir labāk, uz šosejas turās stabili 90 grādi. Bez atdzesējās līdz kādiem 85. Būs beidzot tā panna jāpieliek.
Aizlāpīju pēdējo caurumu ieplūdē. Kur ieplūdes truba maucas uz droseles virsū ir gumijas blīve. Tā, protams, vēl orģinālā. Kad mainīju kartera ventilācijas trubas, būšu sakustinājis, kādā momentā sāka pilnīgi ar
svilpienu vilkt gaisu klāt. Izmetu to sakaltušo ārā un jaunu orģinālo vietā. Cita iršana! Jāsāk arī lēnām gatavoties skatei, tālu jau vairs nav.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 14 Jan 2019, 11:59
by ray112
Kā ar nummuru beidzās, atradi, jeb nācās citus ņemt?

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 14 Jan 2019, 12:00
by ray112
Tikko izlasīju atbildi par nummuru, karoche viss veiksmīgi.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 04 Feb 2019, 17:55
by tolx
Labrīt, labdien, labvakar!
Arī šeit ir vēl daži jaunumi.
Jaunais gads iesākās ar jestriem notikumiem - 1.janvārī mājās braucot sanāca trāpīt avārijā, gandrīz paliku bez priekšējā numura. Krustabaznīcas/Ropažu krustā priekšā braucošais izdomāja padot atpakaļ un salauza man bampera atlikumus. Labi ka vismaz adekvāts pipars, saformējām saskaņoto un miers. Stresā nozaudēto numurzīmi nākamajā dienā izsniedza Klusās ielas policijas iecirknī. Jauki ka ir apzinīgi cilvēki tomēr.
Bamperi atrādīju apdrošinātājiem, rezultātā tiku pie jauna. Ok, poļu, bet vesels un tonī. Beidzot varēs salikt miglas un pat saregulēt.
Image
Image
Image
Samainīts bagažnieka vāka apšuvums un stopsignāls - vairāk negrab, nekratās un lampiņa turās vietā. Ok, nav tonī, bet poh.
Gribēju tad arī saregulēt lukturus, bet labais pēkšņi izdomāja vairāk nespīdēt, tieši tuvais. Pīpēju ilgi, pat sagādāju citu slēdzi un ksenona bloku. Bet tad izdomāju tomēr sagooglēt uzstādītā slēdža drošinātāju shēmu un izrādās ka tur ir par vienu mazāk kā bija pirms tam (tas skaidrs) un arī pilnīgi citādāk izvietoti (kodi detaļai vienādi). Līdz ar to, biju mēnesi braucis ar 7.5A drošinātāju 15A vietā :D Samainīju visu kā vajag, izrādās ka lietas notiek. Pēc tam ilgi rēcu :shura:
Aizvakar sapratu ka jāsamaina eļļa beidzot, un blīves siltummainim. Pie viena arī visas apkārtējās tosola un gāzes trubas. Ar lamāšanos, laistīšanos un čakarēšanos, bet sanāca. Tagad vajadzētu vēl kārtīgi nomazgāt tur visu.
Image
Image
Image
Image

Gribējās arī no kārbas dabūt nost dubļu kārtu, rezultātā dabūju sūci no parkinga troses :doh: Acīmredzot līdz šim bija aizdambēts ar netīrumu kārtu. Detaļas pasūtītas, ceru fiksi nomainīt.
Pie viena aplūrēju kas vispār apakšā notiek - nav traģiski. Ir viens caurums pie akumulatora un labais slieksnis priekšā. Abas vietas bija jau pirms tam, jauni caurumi nav parādījušies.
Nomainītais reduktors ir sauss, tas priecē.

Image
Image
Un šodien, pateicoties stiklumeistars.lv tiku pie jauna vējstikla. Labajā pusē rūsa apakšā bija, bet to novērsīsim līdz galam kaut kad siltajā sezonā.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 17:41
by tolx
Tā, more huinja incoming.
Vārdu sakot, biju optimists, dabūju ciest :-|
Kad rakstīju iepriekšējo postu, bija skaidrs ka no kārbas tek eļļa. Izrādījās ka tek vairāk kā man šķiet. Cerēju ka sanāks izbraukt, nopirkt visu un tikt līdz garažai paša spēkiem.
Ņehuja :naac:
Pēc stikla maiņas vakarā braucu pēc mērtausta kārbai (vienai reize negribējās pirkt pašam, no rūpnīcas tāds nenāk). Turp tiku, atpakaļceļā paliku pie krustojuma jo vairāk uzsākt nevarēju.
70eur un auto nogādāts darbnīcā. :dusma: Bet meklēt lētāko evakuatoru pirmdienas vakarā ap 23 uz maģistrālās ielas kkā negribējās.
Labi ka ir forši draugi, kā rezultātā es jau pēc stundas biju ticis pie cita auto uz nedēļu, lai sagādātu detaļas. Subaru, welcome back.
Ok, otrdienā tika nopirktas nepieciešamās detaļas un materiāli lai samainītu tekošo mezglu un salietu jaunu eļļu kārbā. Nu un vēl daži loriņi. Tiesa, vakarā bija citas darīšanas, līdz garažai netiku.
Trešdien nopirku vēl kādus pāris litrus lēto atf, gadījumam ja bez ieliešanas auto neizkustēsies un laidu uz garažu. Iedarbināju, ieliku draivā un mierīgi nobraucu atlikušos 150 metrus līdz pacēlājam.
Atskrūvējot no laišanas skrūvi, iztecēja apmēram nekas :emo: Noņemot karteri, kāds litrs izlija (skrūvei apkārt borts, so daži milimetri tur līmenis paliek). Hidrotranformatoram korķis neatradās, kaut bija jābūt. Oh well...
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Samainīju vainīgo detaļu (svira parkinga troses galā), notīrīju apkārt cik varēju un liku kopā. Pie viena arī jauns kārbas spilvens. It kā jau neko daudz nebija ko darīt, bet tāpat pāri pusnaktij. Salēju eļļu, sāku skatīties ko vēl izdarīt.
Samainīju pabeigušos kreiso priekšējo atsaiti. Labi, vēl miegs nenāk :D Jaucam roceni. Labajā pusē samainīju, tjip saliku, bet nācās nočakarēties. Rezultātā majās ap 3:45 biju, no rīta uz darbu. Auto atstāju garažā, bet vismaz braucošu.
Nākamajā dienā izlēmu kreisajā pusē sataisīt roceni... a tur polārlapsa. Loki nonāca kopā ar aizsarga gabaliem :dusma: :dusma:
Image
Image
Image
Image
Image
Labi, skaidrs, nebūs. Liekam kopā un braucam mājās. Atbraucu, atdevu kaimiņam, lai aizmetina liekos caurumus, kas inspektoram nepatiktu. Sievastēvs pasūtīja diska aizsargu, jo ir tikai OEM. Ok, nāksies. :susnaks:
Pēc nedēļas auto ir gatavs, bet rocene tāpat baigi netur. Labi, poh, skate tāpat beigusies, brauks caur garažu.
Sestdienā izskrūvēju migliniekus (beigti), noslaucīju apakšu, tjip piegriezu roceni ciešāk un laidu pie onkuļiem.
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
8.2.1.2. 2 CH saturs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo vērtību.
5.3.4. 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Labais augšējais šarnīrs.
5.3.1. 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība stabilizatora stiprinājumā pie rāmja vai tilta sijas, vai virsbūves. Labā atsaite.
4.3.1. 2 Nedeg labais bremžu lukturis.
4.1.5. 2 Nedarbojas galveno lukturu automātiskās korekcijas ierīce.
1.4.2. 2 Nav sasniegta noteiktā stāvbremzes bremzēšanas efektivitātes minimālā vērtība.
1.4.1. 2 Stāvbremze nedarbojas vienā pusē.
1.2.1. 2 Bremzēšanas spēku maksimālās vērtības pārsniedz 30% starp vienas ass riteņiem.

Obljee :hvz:
Labi, skaidrs, pusotrs pods negāja, atgāzes nevar būt ok.
Priekšas piekare pa lielam figņa, skaidrs ka bij jāmaina anyway. Bremžu gaismai spuldzīti pakustināju, bet laikam jāizņem lukturis būs un jāsatīra norm.
Rocene, oh well... Kā izrādījās, esmu labo pusi aizlicis nah garām izspiedējam :reeka: Ņefig to darīt 3:00 naktī. Bet vēlreiz paskatoties uz bremžu diskiem, nomainīs tos arī.
Paldies inspektoram, ka izlaida tomēr bez 3nieka.
Priekšējo bremžu nevienmērīgums gan bij bik pārsteigums, bet neko, būs iemesls paskatīties, kas tur īsti dzīvo.
Ksenona devējs ir sāpīgākā lieta, jo tur viss ir amputēts. Jā, var nopirkt orģinālkronšteinus un sviru, bet cipars neiepriecina. Cerēsim ka atradīšu donoru.
Svečvadus (16, karl! 16!) samainīju, pagaidām ir ok. Prasītos arī divas spoles nomainīt, korpusi neforši.
Vārdu sakot, nav traģiski, bet nāksies nedaudz padarboties ar rokām, lai izietu normāli.



Image
Image

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 18:37
by kars
Kā viņi pārbauda ksenona līmeņa devēju, kā zināt ka viņš vispār strādā?

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 18:45
by ray112
kars wrote: 20 Feb 2019, 18:37 Kā viņi pārbauda ksenona līmeņa devēju, kā zināt ka viņš vispār strādā?
To pašu gribēju prasīt.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 18:46
by smith
uzliek dirsu uz sparna un skatās vai stars staigā mošk :D

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 19:00
by Juzix
Iezslēdzot ksenonus, lukturi nolaižas uz leju, ieslēdzoties, tie paceļas uz augšu, pareizā pozīcijā, kuru nolasa no līmeņa devējiem. To ļoti labi var redzēt gan skatoties uz lukturi, gan no salona pavērojot staru.

Re: tolx tramvajs /Mercedes Benz E430/

Posted: 20 Feb 2019, 19:02
by GG.
Man nekad skatē lukturus on/off neviens nav slēgājis :hvz: