Tā, more huinja incoming.
Vārdu sakot, biju optimists, dabūju ciest
Kad rakstīju iepriekšējo postu, bija skaidrs ka no kārbas tek eļļa. Izrādījās ka tek vairāk kā man šķiet. Cerēju ka sanāks izbraukt, nopirkt visu un tikt līdz garažai paša spēkiem.
Ņehuja
Pēc stikla maiņas vakarā braucu pēc mērtausta kārbai (vienai reize negribējās pirkt pašam, no rūpnīcas tāds nenāk). Turp tiku, atpakaļceļā paliku pie krustojuma jo vairāk uzsākt nevarēju.
70eur un auto nogādāts darbnīcā.
Bet meklēt lētāko evakuatoru pirmdienas vakarā ap 23 uz maģistrālās ielas kkā negribējās.
Labi ka ir forši draugi, kā rezultātā es jau pēc stundas biju ticis pie cita auto uz nedēļu, lai sagādātu detaļas. Subaru, welcome back.
Ok, otrdienā tika nopirktas nepieciešamās detaļas un materiāli lai samainītu tekošo mezglu un salietu jaunu eļļu kārbā. Nu un vēl daži loriņi. Tiesa, vakarā bija citas darīšanas, līdz garažai netiku.
Trešdien nopirku vēl kādus pāris litrus lēto atf, gadījumam ja bez ieliešanas auto neizkustēsies un laidu uz garažu. Iedarbināju, ieliku draivā un mierīgi nobraucu atlikušos 150 metrus līdz pacēlājam.
Atskrūvējot no laišanas skrūvi, iztecēja apmēram nekas
Noņemot karteri, kāds litrs izlija (skrūvei apkārt borts, so daži milimetri tur līmenis paliek). Hidrotranformatoram korķis neatradās, kaut bija jābūt. Oh well...
Samainīju vainīgo detaļu (svira parkinga troses galā), notīrīju apkārt cik varēju un liku kopā. Pie viena arī jauns kārbas spilvens. It kā jau neko daudz nebija ko darīt, bet tāpat pāri pusnaktij. Salēju eļļu, sāku skatīties ko vēl izdarīt.
Samainīju pabeigušos kreiso priekšējo atsaiti. Labi, vēl miegs nenāk
Jaucam roceni. Labajā pusē samainīju, tjip saliku, bet nācās nočakarēties. Rezultātā majās ap 3:45 biju, no rīta uz darbu. Auto atstāju garažā, bet vismaz braucošu.
Nākamajā dienā izlēmu kreisajā pusē sataisīt roceni... a tur polārlapsa. Loki nonāca kopā ar aizsarga gabaliem
Labi, skaidrs, nebūs. Liekam kopā un braucam mājās. Atbraucu, atdevu kaimiņam, lai aizmetina liekos caurumus, kas inspektoram nepatiktu. Sievastēvs pasūtīja diska aizsargu, jo ir tikai OEM. Ok, nāksies.
Pēc nedēļas auto ir gatavs, bet rocene tāpat baigi netur. Labi, poh, skate tāpat beigusies, brauks caur garažu.
Sestdienā izskrūvēju migliniekus (beigti), noslaucīju apakšu, tjip piegriezu roceni ciešāk un laidu pie onkuļiem.
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
8.2.1.2. 2 CH saturs atgāzēs pārsniedz pieļaujamo vērtību.
5.3.4. 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balstiekārtas šarnīrā. Labais augšējais šarnīrs.
5.3.1. 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība stabilizatora stiprinājumā pie rāmja vai tilta sijas, vai virsbūves. Labā atsaite.
4.3.1. 2 Nedeg labais bremžu lukturis.
4.1.5. 2 Nedarbojas galveno lukturu automātiskās korekcijas ierīce.
1.4.2. 2 Nav sasniegta noteiktā stāvbremzes bremzēšanas efektivitātes minimālā vērtība.
1.4.1. 2 Stāvbremze nedarbojas vienā pusē.
1.2.1. 2 Bremzēšanas spēku maksimālās vērtības pārsniedz 30% starp vienas ass riteņiem.
Obljee
Labi, skaidrs, pusotrs pods negāja, atgāzes nevar būt ok.
Priekšas piekare pa lielam figņa, skaidrs ka bij jāmaina anyway. Bremžu gaismai spuldzīti pakustināju, bet laikam jāizņem lukturis būs un jāsatīra norm.
Rocene, oh well... Kā izrādījās, esmu labo pusi aizlicis nah garām izspiedējam
Ņefig to darīt 3:00 naktī. Bet vēlreiz paskatoties uz bremžu diskiem, nomainīs tos arī.
Paldies inspektoram, ka izlaida tomēr bez 3nieka.
Priekšējo bremžu nevienmērīgums gan bij bik pārsteigums, bet neko, būs iemesls paskatīties, kas tur īsti dzīvo.
Ksenona devējs ir sāpīgākā lieta, jo tur viss ir amputēts. Jā, var nopirkt orģinālkronšteinus un sviru, bet cipars neiepriecina. Cerēsim ka atradīšu donoru.
Svečvadus (16, karl! 16!) samainīju, pagaidām ir ok. Prasītos arī divas spoles nomainīt, korpusi neforši.
Vārdu sakot, nav traģiski, bet nāksies nedaudz padarboties ar rokām, lai izietu normāli.