Kārlis vairs NEbrauc ar Volvo 245

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
karlis
Posts: 3455
Joined: 23 Apr 2009, 10:44
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Kārlis vairs NEbrauc ar Volvo 245

Post by karlis »

Labdien!
Iepazīstināšu jūs ar savu otro auto.
20+ gadu klubiņš - 1989. gada Volvo 245 (240 universālis), Midnight blue krāsa. Auto pirmais īpašnieks bija Zviedrijas vēstniecības darbinieks, ir pat vēl kaut kādi papīri, kur minēts tā cilvēka vārds uzvārds. Tiesa gan iepriekšējais īpašnieks bija vecs onkulītis, kurš īsti to auto nebija kopis..
Automobilis aprīkots ar 2 litru benzīna meh.šprices dzinēju (B200E), 5 robu manuālo kārbu (M47). Motors gan benzīnu nav redzējis vismaz pāris gadus, spriežot pēc bākas (bildes parādīs), dzīvo patērējot visai daudz gāzi. Audio sistēma ir oriģinālā, bet skaņa ir briesmīga.
Mans pirmais auto bija Ford Focus '03 universālis, pirkts līzingā. Sākumā treknajos gados bija ok, bet tad sapratu, ka naudas iespējas nav tik lielas, lai dzīvotu kā gribās un vēl maksātu līzingu katru mēnesi. Fordu notirgoju (pēc 9 mēnešiem :shura: ), un meklēju vietā kaut ko, kam nav nepieciešams līzings. Pēc prasībām 'universālis', 'interesants' un 'iekļauties ~1400 latos' daudz variantu nebija, jo pasāti, opeļi utt riebjās. Gribējās w123 universāli, bet tie bija visai lielās naudās, baigais retums un stāvoklis baigi slikts.
ss'ā tika atrasts šāds te auto. 300 lati, TA 5 mēneši, strādājoša gāze. Apskatot šo auto, varu ņēma emocijas, nevis saprāts. Visu laiku pie sevis domāju - nu var taču sataisītis, šitais tak sīkums utt.
Lielākais, ko es neievēroju vai vienkārši nepievērsu uzmanību:
Aizmugurējās arkās caurumi bija tādi, ka vienā pusē pat roku varēja izbāzt cauri, kārba gaudoja, bremzes visu laiku bremzēja un citi nolaista auto simptomi - piemēram bukses, kur vairs gumija nebija palikusi pāri, saplēstie vadi, kas aizstāsti ar padomju laika gludekļa vadu, satīti un ar skoču aizlipināti, šis tas ar krievu skrūvēm pieskrūvēts, šis tas ar izoleni aizlīmēts (virsbūves caurumi).
pirms pirkšanas vēl aizdzinu uz servisu, lai puiši apskatās vai ir vērts. Apskates laikā visai optimistisks čalis vēl noteica, ka grīda laba, virsbūve OK stāvoklī utt, bet visā visumā pēc šīs aspkates man ieteica nepirkt.
pēc 2 dienām es to dzelzi nopirku :urb: :naac:
Kādu brīdi ar tādu pat pavizinājos mazus attālumus, līdz beidzās skate (un vienreiz arī gāze :D )
Jūlija vidū sagaidīju 2 nedēļu atvaļinājumu un ķēros klāt auto uzcelšanai. Lieki piebilst, ka sākumā vēl nodomāju "HOW HARD CAN IT BE?" un tā arī iecerēju 2 nedēļu laikā visu izdarīt. :rofl: atzīšos, īsti neiekļāvos savā termiņā :aiwa: auto ieguva braucamu stāvokli 25.oktobrī plkst. 4 naktī. Vēl sazvanīju sievieti, lai iegādājas internetā apdrošināšanu un 1 dienas atļauju. Lukturus saregulēju pret sienu un devos prom no garāžas teritorijas. Kopā ap auto pavadītais laiks ir stabili 3 mēneši, kurus es pavadīju guļot zem, uz, blakus, iekšā automašīnā metinot, locot, un visādi citādi izdaroties.

Lūk bilde ieskatam, par ko šajā topikā būs runa
Image
Diemžēl man nav neviena foto, kur būtu iemūžināts šī auto stāvoklis, lai varētu saprast, kā tas izskatījās ar neapbruņotu aci, kā izskatījās, kad ir paņemts rokā skrūvjgrieznis un kā izskatījās, ka rokā paņemts flekša kungs ar drāšu birstu..

Tātad šeit ir saraksts ar to, kas ir izdarīts (jaukta secība):
1. Sametināts izpūtējs pie bunduļiem, vēlāk arī uzlikts liels ielāpts izpūtēja līkumam un vēl pāris vietās aizķēzīts ciet caurums :D
2. Iegrieztas jaunas vītnes izplūdes kolektōrā un tajā pašā arī nolauzta viena skrūve. Uzlikta stieņa cilpa apkārt kolektoram
3. Atjaukta kārba, aizvesta nomainīt gultni, beigās veiksmīgi visas nakts garumā salikta arī kopā ar kaut kādu 9-o mēģinājumu.
Par kārbas gultņa operatīvo sagādi un nomaiņu, liels paldies lietotājam KarlisZ
4. Uztaisīti atsperes atbalsti-stiprinājumi (paldies Opim)
5. Uztaisīti aizmugurējo bremžu disku aizsargi
6. Sametināts dafiga (Paldies Opim par vairāku bleķu izveidošanu un metināšanu, pindzelēšanu):
6.1. Abas pakaļējās arkas - remonta bleķis no ārpuses, no iekšpuses roku darinājums
6.2. abas aizmugurējas "kabatas" aiz arkām
6.3. grīda no iekšpuses pie arkām aizmugurē un bagažnieka grīdā caurumi 4 gabali
6.4. caurumi stūros zem pasažieru beņķa
6.5. 3 caurumi/šuves pārmetināti ar jauniem bleķiem
6.6. visām četrām durvīm stūrīši - iemetināti bleķa gabali
6.7. sliekšņos aizmetināti moldinga montāžas caurumi - visā garumā iestutēts plakandzelzis. Slieksnim caurums pie aizm. arkas
6.8. bagažnieka vākam visa apakša
6.9. kreisajam spārnam iemetināts jauns 15x20cm gaļas gabals apakšā + daudz špaktele
6.10. pārvietots gāzes balons - ielikts sānā ar papildus atbalsta dzelzi
6.11. uzmetināti jauni aizmugurējā bampera stiprinājumi arkās - "austiņas"
6.12. aizmetināts vecās antenas caurums
7. visas šaubīgās vietas no apakšas apskrubinātas, nopindzelēts ar grunti un vēl vienu kārtu kaučuk-krāsas
8. Uzlodēts jauns vads kārbai priekš apukaļgaitas lampas. Ar to gan bija kaut kādas problēmas..
9. Izvilkti vadi pa jaunam priekš bagažnieka vāka (c.atsl.,numura apgaismojums, logu tīrītājs, loga apsilde)
10. Pielikts vesals masas vads motoram - iespējams uz tā rēķina palielānujies jauda (cik nu tur tas ir jūtams)
11. Iztērēts kopā 4kg špakteles - paldies opim un manai sievietei, galadarbs gan manējais :)
12. Liels sekss pārdzīvots ar bukšu nomaiņu - veco bukšu izpresēšana/zāģēšana/dedzināšana laukā. Bija ko darīt vesalu dienu
13. novērstas peļķes veidošanās zem priekšējiem paklājiem - hermētiķi utt zem pr.paneļa gar logu slotām utt.
14. Iemetināti citi stiprinājumi, lai priekšā ieimportētu spoooorta bmw e36 beņķus
15. priekšējā suporta pārjaukšana (paldies HSMotosports)
16. Šķūninga variants uztaisīts gumijas gabalam, kas gādā triecienu mīkstināšanu, kad izstrādā viss aizm. amju gājiens. Bildes nav, bet īsumā šitā: gumijas gabals nolūza no metāla korpusa. Tika izurbts caurums, ar 2 lielām šaibām gumija piestiprināta atpakaļ pie sava korpusa.
17. Ar melnu baloniņu nopūsts iekšējais korpuss pr. lukturiem, jo pēc reflektora atjaunošanas, abi vairs nebija vienādi
18. Jaunas cietās bremžu šļaukas aizmugures daļai un jaunas visas mīkstās šļaukas priekšā un pakaļā
19. Noravēts bremžu spēka sadalītājs aizmugurējai asij (doma tāda - kad sabremzējas un pakaļa salīdzinoši paceļas gaisā, lai pakaļējie rati nebloķējas..), jo bija ļoti sarūsējis. Problēmu nekādu nav, bremzē kā vajag.
20. Aizmugurējie bremžu suporti nomainīti uz idejālā stāvoklī esošiem 850/S/V70 suportiem no 1. paaudzes
21. Sapūsts grubulis uz grīdas, sliekšņiem, arkās un citās noderīgās kā arī nedaudz šaubīgās vietās
22. Nolauzta atspere - bet nu es nebiju vainīgs, pati nolūza :)
23. Saregulēti logu pacēlāji, lai visi logi aiztaisās bez spraugām
24. noregulēju pašrocīgi lukturus bez nekādās ierīcēm - apmēram 40m attālumā ar tuvajiem, lai ir stars un pret sienu, lai ir vienā līmēni :rock: izieta TA, bet pēc tam gan lukturi pacelti nedaudz augstāk, jo tumsā tomēr spīdināja pārāk tuvu un neko neredz. Arī pretimbraucošie vairs nemidžina, ka spīd acīs, tākā augstums laikam ir ok :)
25. Stūres reikas remonts. Organizēja servisa puiši. Sākumā gan nācās vēl pieliet apmēram puslitru eļļas, bet tagad ir OK.
26. Biju pie gāzenieka, uztaisīja reduktoram apkopi. Reduktors gan pats noklājās pēc 2 nedēļām, nācās iegādāties jaunu nevis vēl ieguldīt ieguldīt vecajā..

Saraksts ar to, kas ir nopirkts, kur ir iztērēta nauda:
Cena detaļa
22,11 Zobsiksna + spriegotājs
3,74 Eļļas filtrs (2 reizes pirkts, jo es to skrūvējot klāt ar briesmīgu atslēgu nedaudz sabojāju :) )
4,12 Vārstu vāka blīve
18,12 Pr. stab. atsaites abas
44,68 Priekšējie riteņu gultņi abi divi 44.68 abi (jāmaina gan nebija)
31 Priekšējie bremžu diski abi divi 31 abi
7,03 Priekšējie bremžu kluči
7,68 Rocenes bremžu kluči
3,1 rocenes sīkumu komplekts 3.10
15 Ātrumkārbas ass gultnis+nomaiņa, Paldies KarlisZ no burnout.lv
2 Piekargultnis
5,41 Piekargultnim gumijas prezis (tāds gumijas apvalks, iekš kura ļurkājas gultnis)
8 Reduktoram blīvslēgs pie kardāna
4,44 Motora gala blīvslēgs (pie kārbas)
14,03 Gumiju komplekts priekšējiem suportiem
5 Gumijas aizmugurējiem suportiem (nekad nepērciet suportam remkopmlektu pa 2,5Ls. Pilnīga kaka.)
112,32 Sajūga komplekts (izspiedējgultnis, disks, kurvis)
39,44 Bukses pak.tiltam: visas 
7,5 Kārbas/reduktora minerāleļļa 80w85 eļļa 4 litri
12 Grubulis pūšamais - ķopķēzis 3 baloni (Pērciet U200. U600 ir stipri biezāks, sūdīgi pūšās. Mēģināju visādus spiedienus, man nepatika)
24 Pakaļējie bremžu diski
40 Pakaļējie bremžu suporti (sterili) no 850/S70/V70 1. paaudzes
5,5 Pakaļējie bremžu kluči
20 Fleksim ripas, birstes, vibratoram smilšpapīri
12 Špaktele 2 bundžas
25 Kreisā pr. luktura reflektora atjaunošana iekš angars.lv kvalitāte laba.
35 e36 priekšējie beņķi
21 Pakaļējo arku bleķi
58 aizmugurējās atsperes (heavy duty - vienīgais visā rīgā, kas uz vietas.)
20 bremžu šļaukas ar krikumiem aizmugurei
15 dekoratīvās R14 disku uzlikas. Paldies Volvokluba lietotājam recluse par sagādi :cool:
85 Dunlop ds-2 ziemenes 8,5mm riepas (ss.lv) R14 185/70
20 Salona ķīmiskā tīrīšana (aizvedu tikai salonu bez paša auto), izmantojot cherry.lv kuponu. Iztīrīja kvalitatīvi, nesabojājot nevienu aizlausto plastmasu un citas bojātās detaļas
24 lodbasti abām pusēm
10,5 Motora 'spilveni'
45 Bleķa disku strūklošana-pulverkrāsošana @ Brilliantart.lv
60 Jauns lietots degvielas sūknis pasūtīts no jebeja ASV. Pagaidām izskatās, ka lieks pirkums
28 Gāzes reduktora apkope (pēc 2 nedēļām nobeidzās pats reduktors)
95 Jauns gāzes reduktors, reduktora maiņa, degvielas izvēles slēdzis
70 Reikas restaurācija


Protams, visu viens pats es nedarīju, man bija palīgi. Palīdzēja sieviete nedaudz pamēģinot špaktelēt. viņai gan apnika, bet vismaz turpināja atbalstīt arī pēc 3 mēnešiem, kad mājās ierados netīrs, smirdīgs un pēc plkst. 23-iem, viņa joprojām mani sagaidīja :D
Paldies tēvam, kura darbnīcas priekšdurvē 3 mēnešus nekustināms stāvēja auto un veidoja ap sevi sarūsējušu bleķu kaudzi.
Paldies Opim, kurš izgatavoja gandrīz pusi no visiem bleķiem priekš metināšanas un par pindzelēšanu ar grubuļiem utt.
Paldies HSmotosports par detaļu sagādi un par atsaucību, kad braucu ciemoties.

Un tagad bildes, kuras esmu uzņēmis procesā laikā. tagad gan nožēloju, ka nesabildēju arī to, kā tas viss izskatījās pirms es sāku darboties: (Šeit būs lielāka izmēra bildes, ja kādam interesē)

Šādi auto izskatījās labu laiku, kamēr darbojos. slēgtu telpu nedabūju, tāpēc tika izvilkta pirms 4 gadiem Maximā pa 8 latiem pirktā nojume (kas izdzīvoja visus 3 mēnešus, lietus, vētras utt).
Image
Aizmugurējās arkas
Image
Šādi izskatījās aizmugurējo arku "kabatas"
Image
šī ir čupiņa, kur tika samesta lielākā daļa (bet ne visa) ar izgrieztiem sarūsējušiem virsbūves elementiem :)
Image
Šādi izskatījās aizmugurējo bremžudisku "aizsargi" jeb šķīvji
Image
Image
Image
Tākā šī detaļa maksā 25 lati gabalā, man kaut kā negribējās to pasūtīt, ilgi gaidīt un vēl samaksāt. Tika uzmeistarots divu vakaru gaitā alternatīvs variants. Ieskatam bildīte, kā tur izskatās šobrīd.
Image

Rokdarbi - 'šaiba' ar kuru tiek nostiprināta atspere pie nesošās sviras. vecā un izdarinātā
Image
Šāds bija vecais reflektors. Diemžēl nav bilde, kāds tas izskatījās pēc remonta. katrā ziņā rezultāts ir kvalitatīvs. Pēc šīs akcijas tika arī ar melno krāsu izpūsts iekšējais korpuss lukturiem, jo bija ievērojamas atšķirības to gaišumā. izslēgtām gaismām tas bija redzams.
Image
Tākā rūsu, caurumus un citas briesmas es kaut kā sākumā sakautrējos bildēt, padalīšos tikai ar iemūžinātajiem ielāpiem, kas uzdarināti:
Šī ir grīda zem šofera beņķa
Image
Image
Šofera grīda zem kājām.
Image
Pasažiera grīda zem kājām
Image
Pasažierim zem beņķa tika šādi ielāpi
Image
Image
Aizmugrējo pasažieru grīdas caurumam tika šāds ielāps
Image
Visām četrām durvīm un bagažnieka vākam arī tika piešķirti vairāki šādi ielāpi
Image
Image
Image
Šī ir bagažnieka grīda. Saskaiti cik ielāpus tu redzi? :naac:
Image
Pāris bildes ar pakaļgala 'kabatām' jeb angļi tās dēvē par "buttcheeks" :)
Image
Image
kaba no iekšpuses un stienis, uz kura nobalstīts gāzes balons. sākotnēji tas bija novietots tieši aiz pak.beņķa muguras, līdz ar to tas bija universālis, kurā pat nevarēja izgulties :emo:
Image
Image
Image
Un šeit būs bildītes ar aizmugurējām arkām
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Šeit ir redzama punktā Nr.16 minētā detaļa, kurai tika veikta modifikācija, lai turētos vietā.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Šeit ir apskatāmas aizmugurējās arkas no iekšpuses
Image
Image
Image
Image
Image
Nācās arī pielocīt atpakaļ un piemetināt aizlaustos pag.beņķa stiprinājumus
Image
Image
Te ir viena bilde ar špaktēšanu. tiesa gan špaktelēts ir abos sānos, bagažnieka vāks un arī purns
Image
Lūk ieskats, kā paredzēts nostiprināt e36 beņķus iekš šī auto
Image
Image
Image

Un brīdī, kad es biju pārliecināts, ka VISI ielāpi ir vietās un vairāk caurumu nav, es apgūlos zem auto, lai sāktu pindzelēt esošos ielāpus. Pēkšņi ievēroju nelielu vecā grubuļa 'burbulīti'. Gribēju to pabakstīt ar pirkstu, bet TAD es vienkārši izbāzu pirkstu cauri. Jā, es atradu vēl vienu caurumu! Pēc tam atkal iedarbināju Flekša kungu ar drāšu birsti, attīrīju visu šaubīgo zonu un sapratu, nepieciešams nedaudz lielāks izmērs ielāpam. Tā nu man sanāca vēl 37 cm garš ielāps uz grīdas patīkamākai vakara noskaņai :)
Image
Visas šuves pēc tam tika kārtīgi noķēpātas ar šuvju ķiti. Visa liela daļa no grīdas un visas šuves tika nopūstas ar U-200 grubuli. viena bundža bija arī U-600, bet tas ir baaigi baigi grūti pūšams, jo ir biezs un sūdīgas klājas.

Kad biju kārtīgu laiku izdarbinājies ar flekša kungu, āmuru un metināmo aparātu, bija laiks sākt to automobili likt kopā. Gāja ar visādiem sarežģījumiem.
Izpūtējs - pie kolektora bija 3 vītnes sliktā stāvoklī. nofleksēju nost, izurbu kolektora flancī 2 caurumus, iegriezu M10 vītnes priekš skrūvēm. Diemžēl muļķa prātā nepaskatījos kādu skrūvi no kastes paņēmu un triecu tik iekšā. Rezultāts: ieskrūvēju kaut kādu sūdīgu mīkstu skrūvi, kurai novērpās galva. Nākamajā dienā izurbu skrūvei caurumu un ņēmu palīgē skrūves 'ekstraktoru'. Kā gadījās, kā nē, tas rūdītā tērauda mēsls arī nolūza :emo: Tā nu trešajā dienā izpūtēju nostiprināju ar 1 skrūvi un kolektoram apkārt apmestu 8mm resnu stieni, kuram galā piemetinātas skrūves, kas pievelk klāt ar papildus flancīti pašu izpūtēju. Variants nav gluži skaistākais, bet vismaz ir rezultāts.
ImageImage

Tagad es arī zinu, kur ir starpība starp labo un kreiso bremžu suportu. aizmugurējos sajaucu un tad ilgi domāju, kāpēc nevar atgaisto. Izrādās, ka gaisotājam jāatrodas augšpusē :aiwa:
Kad izņēmu ārā lielo grīdas tepiķi, zem tā atradās kaut kādi dubļi un cita draza, kas briesmīgi smirdēja pēc čurām :vemt:
Kad sāku jau stutēt atpakaļ uz riteņiem, atgadījās šāda šaizīte ar atsperi (nekas neliecināja par šo iznākumu). brīdī, kad ar šaibu atspere tika pievilkta savā vietā, atskanēja neliels knikšķis. nolūza pēdējais vijums.
Image
Lūk ir arī apskatāma viena no buksēm, kas saturēja (nesaturēja) tiltu savā vietā
Image

Kā jau biju minējis, šis auto degvielas aromātu motorā nav jutis vismaz pāris gadus. Šādi izskatās bākas benzīnsūknis (pakratot, izbirst ārā rūsas putekļi :) ) un pati bāka:
Image
Image
Image
Image
Tākā ziema un aukstums arī kādreiz pienāks, nepieciešams nodrošināties, ka mīnusos arī varēsu iedarbināt auto, jo līdz šim startēju tikai ar gāzi. Kā zināms, gāzei mīnusos īsti nesanāk ierūcināt aukstu dzinēju..
Es biju apņēmības pilns un pārliecināts, ka varu vēl saglābt savu veco benzīnbāku, jo vietā labāku atrast nesanāca.
Ņēmu rokās atkal felkša kungu ar drāšu birsti un attīrīju bāku no piķa, krāsa un brīvās rūsas. tad ieraudzīju šo
Image
Image
Image
Image
Īpaši daudz nesabijos un sāku grauzīt kārtējos plauktus un metināt klāt stiprinājuma bortus un ielāpus uz caurumiem.
Image
Image

Diemžēl, kad ar šādām nodarbēm jau bija pavadījis 3 garas dienas, tēvs mani pārliecināja, ka vajadzētu pārbaudīt vai tam ir kāda jēga. Aizbāzu bākas abus lielos caurumus ar lupatu, ar kompresoru iepūtu nedaudz gaisu un sasmērēju ar ziepjūdeni gan šuves, gan savienojumus bortiem, gan šaubīgās vietas uz visas bākas.
Rezultāts man neiepriecināja - 9 vietās uzpūtēs ziepju burbuļi: Gan no šuvēm, gan starp ielāpiem, gan no borta, kur bāka ir savienotā no 2 daļām kopā. Sapratu, ka īsti nav manos spēkos šo bāku sablābt :emo: :emo: :D
Šobrīd iesākts process ar 10L benzīnkanniņas importēšanu bagāžas nodalījumā. Šo uzticēšu automeistariem.

Lūk bildītes, kā auto no ārpuses izskatās šobrīd. Paldies http://www.mgfoto.lv/
Image
Image
Image
Image
Image

KOPSAVILKUMS:
Tātad īsuma neliels kopsavilkums.
Auto nevar 2 nedēļu laikā pārjaukt, pārmetināt, salasīt kopā. Vajag nedaudz vairāk laika :shura:
Ne velti autokrāsotāji prasa piķi par savu darbu. Tākā galā šapktelēju un krāsoju pats (pistoli rokā turēja tēvs, es asistēju), rezultāts tuvplānā ir redzams. Bišku žēl, bet tagad es zinu.. :)
Tagad es apmēram arī protu metināt.
Ja neskaita arkas ar bleķiem un iekšpuse un aizmugurējās dibena kabatas, kopā iemetināti virsbūvē 49 ielāpi (visādu izmēru)
Bildēs nav fiksēts auto bagažnieka metināšanas darbs (visa vāka garumā), priekšējā spārna 15x20cm ielāps, izjauktā ātrumkārba un vēl visādi sīkumi, kas man prasīja vairākas dienas :). Krāsots ir no ārpuses un durvju ailes. Nekrāsots palika jumts un motora pārsegs.
Uz doto brīdi Volviķī ir ieguldīti ap 1200 lati (neskaitot servisa darba izdevumus), 300 lati auto iegāde.
Liels paldies tiem nevajadzīgajiem 2mm biezajiem veikalu plauktiem, kurus es graizīju lielā daudzumā un izmantoju par ielāpiem visam, kur vien vajadzēja :) Plaukta izmērs bija 70x110 cm. Patērēti kopā bija laikam kādi 5 šādi plaukti. Bet nu jāņem vērā, ka daudz bija atgriezumi, jo izmērs neparocīgs.


Kas vēl ir atlicis:
Jārealizē startēšana ar benzīnu. Tam nepieciešams benzīnsūknis, jaunas degvielas līnijas. iespējams vēl kaut kas.
Jāmetina izpūtējs, jo laikam aizķēru kaut ko ar bunduli. skaļi rūc un pūš dūmus laukā caur riteņa arku :shura:
Ir atkal pazudušas atpakaļgaitas gaismas (jau otro reizi)
Jātiek skaidrībā ar patēriņu, jo vēl pavasarī ar veco reduktoru, kur nekas nebija saregulēts, motors tukšgaitā purinājās utt. Patēriņš pilsētā bija 14-15 litri. Šobrīd regulēju un grozu un nevaru joprojām dabūt zem 20 litriem (tikko izbraucu balonu ar 25 litru patēriņu) :emo:
Jāaizved pie šuvēja pāršūt salona zilajā audumā e36 beņķi
Jāuzsūta uzšūt tepiķīšus
Aizmugurējais loga tīrītājs nestrādā (vainīgs motorītis, apdredzis rotors)
Jāievelk nedaudz skanošāka mūzika. Šobrīd var tikai klausīties braukšanas procesā :rulez:
Jāsaved kārtībā salons (aplauztās plastmasas, salona apgaismojums).
Kad ārā atkal būs silts, jāizārda salons un jāsalīmē skaņas izolācija, jo šobrīd ir troksnis braucot.
Jādomā par auto tuvināšanu zemei vasaras sezonā.
Last edited by karlis on 04 Jul 2012, 11:54, edited 1 time in total.
User avatar
Klavz
Posts: 894
Joined: 12 Aug 2010, 14:31
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Klavz »

Paga, šito ir jāsaņemās izlasīt :emo:
Image
User avatar
Weber
Cilvēks-karburators
Posts: 2288
Joined: 30 Jan 2006, 14:38
Location: ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Weber »

malacis :cool:
labs raksts, zetons tev :)
Image
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Zalic »

tikpatk ano rupnicas ^_^
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
User avatar
atamansvilks
Posts: 102
Joined: 14 Jan 2011, 19:42
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by atamansvilks »

Site jabut galigi slimam,lai sito uzceltu no kapiem,bet ir labs gazamais.
Veiksmi turpmakajos darbos.
User avatar
Klavz
Posts: 894
Joined: 12 Aug 2010, 14:31
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Klavz »

Kas par apņemšanos :yo:
par ko aizrādija tehniskajā?
Image
User avatar
Zalic
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2008, 13:39
Location: Ventspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Zalic »

ir kaut kādas detaļas no 244, ja kas PM
VW Passat B5 1.9TDI
Mazda 323 GT 1.8 16V
lm
ID 55
Posts: 2831
Joined: 05 Feb 2009, 22:53
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by lm »

Slimi, bet cepuri nost :cool:
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
User avatar
Renegāts
Posts: 247
Joined: 23 Jul 2004, 12:00
Location: Pašā LV centrā
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Renegāts »

vot šitais ir jaunības maksimālisms :emo: apraksts, prieks lasīt :cool:
Domā par rītdienu...nopērc 2 kastes alus!
User avatar
Brand
Posts: 331
Joined: 11 Jan 2011, 23:42
Location: Ogresgals
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Brand »

tu ir tēlnieks vai kas? vai arī šuvējs? :D

p.s. izlasīju nickname. kārlis zāle. piemineklis- volgo :D
User avatar
Android
Admins
Posts: 6909
Joined: 14 Jun 2004, 11:08
Location: nenoteikta
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Android »

Way to go
http://www.youtube.com/watch?v=AvEeW4oZ ... re=related

Īstenībā malacis, apbrīnojama apņēmība glābt vecu šrotu
Good morning? No such thing!
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Janx »

Var redzēt, ka tu savu auto cieni. :cool:

Un veiksmi turpmākajos darbos. :36:
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Pauliic
Moderators
Posts: 4390
Joined: 15 Jun 2004, 14:33
Location: Carnikava, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Pauliic »

startēt aukstu motoru ar gāzi nav īpaši gudri :D

bet modelītis :cool:

ieragot gāzes balona caur loga bildi ienāca prātā, ka maģīšu zagļi meklējot mafonus izzags šito :D :D
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by *Sicram »

Harošs :shura:

http://www.youtube.com/watch?v=tKOVF1qwPzI

na visi klausās šito, kad lasa memuāru :D
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11885
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by ttd »

Naisais spridzeklis, vārdabrāl :D

Es ar šitādu aparātu gribētu. Riktīgi feinais, tik tev tur tā darba tā pavairāk iznācis ielikt :D
User avatar
hkhehe
Posts: 265
Joined: 04 Dec 2007, 18:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by hkhehe »

:shock: ir Labi :)

a par paterinu ja tev ir 2.3 tad nu zem 13-15 litri nedabusi :P bija volvo lai ko daritu un cik jaunu detalu nenomainitu edda un edda bendzinu un gazi brauc ka gribi 14 videji eda.

ir ari bijis 2.0 tas biskit mazak eda

bet nu veiksmi cinities :cool:
Ja nepatik ko rakstu tad----->Spied Te!
User avatar
KaarlisZ
Posts: 254
Joined: 23 Apr 2005, 09:42
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by KaarlisZ »

lielisks iznākums, cepuri nost! :priv:
arī apraksts labs!
p.s. paldies par labajiem vārdiem :)
fun is not a straight line :)
nekad nesaki nekad
regulēju savirzi un remontēju mehāniskās ātrumkārbas
User avatar
Ch.
Posts: 10542
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Ch. »

ideāls reports un padarītais darbs :cool:

tikko sapratu, ka man ir fetišs ne tikai uz veciem opeļiem, bet arī veciem volvo. :D
vēl tik sataisīt pēc labākajām stanceworks tradīcijām, tad vispār būs siekalas pa zemi. :D

Bet arī bez tā - respekt :cool:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17045
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Juzix »

O, tas ir jaunības maksimālisms :cool:
Es pat pirms topika alsīšanas uztaisīju tēju un sasmērēju sviestmaizes :shura:
Divi jautājumi:
1) Ko TA teica par bremžu regulātora neesamību? Pēc gostiem, tā galīgi nav amputējama bremžu sistēmas sastāvdaļa.
2) Kur/kā atjaunoji lukturu reflektorus?
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Kārlis brauc ar Volvo 245

Post by Alien »

pēc pirmatnējās tāmes kārlis nepadevās un nopirka
galā kā jau raxtīc cipars ir lielāks nekā uz aci likās par aptuveni 45%
un tad vēl viss nav apkarots
par reversgaismu runājot - piebrauc ciemos
AR_159 :drive:
Locked