Mūsu bijušais transports -
Re: Mūsu bijušais transports -
Pirmais auto ar kuru iemaaciijos baukt un drochiit rokas bremzi.labas atminjas 1.5GL 72hp, 14 sekundees liidz 100 Vareeja burnout veesi uz sausa asfalta taisiit, jo riepas bija 165/60/ r13 .Tagad motors izcelts un tiek gatavots bagija projektam, bundzha sagaidiija tolmetu.
Auto, ko nopirku kopaa ar draugu, bet veelaak paardevu vinjam savu ''dalju''
Omega 3000, sliipi gaaja visur kur vien vajadzeeja un pat tur , kur nevajadzeeja. Gaaja labi liidz netika iedrifteets apmalee.Tagad ir pie cita saimnieka un ripo. Vareeju atrast tikai bildi no aizmugures... sheit ar sapratu, ka shis aparaats man patiik neskatoties uz ruusu
Pirmais auto ar kuru braucu pec tiesiibu ieguushanas un tagad pat zheel, ka tika paardots. neviens nav bijis tik eerts braukshanas zinjaa, ljoti patikaas
Un shis ir mans pats pirmais personiigais auto. Automaats tika nokauts un shaales aprautas iegrūdu dafiga naudas, salaboju, pārtais';iju pats par mehānisko, pats šāles pārvācu, uzliku lielāku turbo, chips hujips utt. beigās izpūta blīvi. šķiet, ka Bauskā esmu vēl joprojām vienīgais, kurš to apli ir frēzējis, jo vasarā kad strādāju daudzi bumeri brauca , bet neviens nelika slīpi! KAUNS!!!!
pēc tam kaut kas motoram nopisās, izdomaaju vairaak nechakareeties. caur drifter.lt atradu sarkano omegu, piedavaaju mainiities. sanaaca taa, ka chalis tieshi ar mekleja s13. beigās noskaidrojās, ka nissanm ir izpuusta galvas bliive un veel gredzeni treshajaa cilindraa sabojaati. Būtu labāk paturējis nissanu un taisiijis, bet bik zb skruuveet vinju, jo tur veel bija TAALU liidz drifteeshanai, vienritensi bezpiekares galerts...
Tā lūk
Auto, ko nopirku kopaa ar draugu, bet veelaak paardevu vinjam savu ''dalju''
Omega 3000, sliipi gaaja visur kur vien vajadzeeja un pat tur , kur nevajadzeeja. Gaaja labi liidz netika iedrifteets apmalee.Tagad ir pie cita saimnieka un ripo. Vareeju atrast tikai bildi no aizmugures... sheit ar sapratu, ka shis aparaats man patiik neskatoties uz ruusu
Pirmais auto ar kuru braucu pec tiesiibu ieguushanas un tagad pat zheel, ka tika paardots. neviens nav bijis tik eerts braukshanas zinjaa, ljoti patikaas
Un shis ir mans pats pirmais personiigais auto. Automaats tika nokauts un shaales aprautas iegrūdu dafiga naudas, salaboju, pārtais';iju pats par mehānisko, pats šāles pārvācu, uzliku lielāku turbo, chips hujips utt. beigās izpūta blīvi. šķiet, ka Bauskā esmu vēl joprojām vienīgais, kurš to apli ir frēzējis, jo vasarā kad strādāju daudzi bumeri brauca , bet neviens nelika slīpi! KAUNS!!!!
pēc tam kaut kas motoram nopisās, izdomaaju vairaak nechakareeties. caur drifter.lt atradu sarkano omegu, piedavaaju mainiities. sanaaca taa, ka chalis tieshi ar mekleja s13. beigās noskaidrojās, ka nissanm ir izpuusta galvas bliive un veel gredzeni treshajaa cilindraa sabojaati. Būtu labāk paturējis nissanu un taisiijis, bet bik zb skruuveet vinju, jo tur veel bija TAALU liidz drifteeshanai, vienritensi bezpiekares galerts...
Tā lūk
Re: Mūsu bijušais transports -
Visādas kastes kopā ar/bez brāli.
zaz 968. apmēram uz nedēļu. 2x gadījās pa pāris kūleņiem. sazāģējām lūžņos. bildes nav.
audi 90 fwd b2. tagad pārkrāsots melns, ielikts 10v turbo, pārdots ar nepabeigtu elektrību.
kreisā puse:
audi80 b2 fwd 1.8 karbis. 5 kūleņi. tolmets.lv
audi 80 b2 1.8 gte fwd. labi gāja. pārdevām.
kreisajā pusē. otrā pusē paziņas audi80fwd dvdurvjnieks 1.6karb. Vasarā paķēra koku.
vw passat 2durvjnieks a.k.a Gludeklis. 5cyl karburators. lopā gāja. pārkrāsojām un pārdevām.
audi80 1.8 fwd b3. vēl tagad dzīvs.
audi 90 2.2 fwd. iešķīlās sienā. motortelpa sāka degt. tolmets.lv
bmw e30 ~2.5L 6cyl. uztaisījām pa kabrioletu uz kādām 5 dienām. karteris noķēra akmeni. aizvedām alumīniju sametināt. bet pēc pāris dienām tāpat motors izbeidzās. tolmets.lv
bija vēl viens audi coupe 20vq. pārlasījām motoru. pārdots. nekad vairs 20v atmosfēra nebūs
blakus senča ex passat variant.
tagad:
audi80q 1.8 b2
audi90 b3 fwd. nesen kā nopirkts. nav kopš tā brīža vēl kustināts.
audi v8q 3.6 netomāts.
zaz 968. apmēram uz nedēļu. 2x gadījās pa pāris kūleņiem. sazāģējām lūžņos. bildes nav.
audi 90 fwd b2. tagad pārkrāsots melns, ielikts 10v turbo, pārdots ar nepabeigtu elektrību.
kreisā puse:
audi80 b2 fwd 1.8 karbis. 5 kūleņi. tolmets.lv
audi 80 b2 1.8 gte fwd. labi gāja. pārdevām.
kreisajā pusē. otrā pusē paziņas audi80fwd dvdurvjnieks 1.6karb. Vasarā paķēra koku.
vw passat 2durvjnieks a.k.a Gludeklis. 5cyl karburators. lopā gāja. pārkrāsojām un pārdevām.
audi80 1.8 fwd b3. vēl tagad dzīvs.
audi 90 2.2 fwd. iešķīlās sienā. motortelpa sāka degt. tolmets.lv
bmw e30 ~2.5L 6cyl. uztaisījām pa kabrioletu uz kādām 5 dienām. karteris noķēra akmeni. aizvedām alumīniju sametināt. bet pēc pāris dienām tāpat motors izbeidzās. tolmets.lv
bija vēl viens audi coupe 20vq. pārlasījām motoru. pārdots. nekad vairs 20v atmosfēra nebūs
blakus senča ex passat variant.
tagad:
audi80q 1.8 b2
audi90 b3 fwd. nesen kā nopirkts. nav kopš tā brīža vēl kustināts.
audi v8q 3.6 netomāts.
Last edited by Val on 02 Dec 2008, 01:11, edited 2 times in total.
80tq gte = 150 poniji un 1 ēzelis
Re: Mūsu bijušais transports -
Palika 18 gadi un saaku mekleet parvietoshanaas liidzekli
Bija dazhadi varianti, pat biju skatiities JLO ex celicu, bet beigaas
pa 3.5k eiro iekjeeru sho turbo monstru.
1.3 civics
Neviens pat iisti nezinaaja, ka esmu iepircis auto. No gjimenes tikai sencis Peec pusgada lietoshanas, celju nogrieza avensis Tikpat ilgi auto nostaaveeja ieksh Spiidola3, kur vinju godam uzceela.
Atceros Speed3 (bmwpower users, Spiidolas boss) vaardus: Nu galiigi neiet
Peec sataisiishanas auto paardevu.
Palika 19 gadi un sanaaca iekjert tepat LV, 330`to
Auto bija ljooti labs, diezgan sterils un kalpoja godam.
Bija zheel atdot, bet sagribeejaas paarmainjas
Palika 20 un izdomaaju, ka vajadzeetu ko aatraaku
Tad nu tika iepirkts m3, kuru lietoju veel tagad.
Kas buus uz 21 nezinu
Bija dazhadi varianti, pat biju skatiities JLO ex celicu, bet beigaas
pa 3.5k eiro iekjeeru sho turbo monstru.
1.3 civics
Neviens pat iisti nezinaaja, ka esmu iepircis auto. No gjimenes tikai sencis Peec pusgada lietoshanas, celju nogrieza avensis Tikpat ilgi auto nostaaveeja ieksh Spiidola3, kur vinju godam uzceela.
Atceros Speed3 (bmwpower users, Spiidolas boss) vaardus: Nu galiigi neiet
Peec sataisiishanas auto paardevu.
Palika 19 gadi un sanaaca iekjert tepat LV, 330`to
Auto bija ljooti labs, diezgan sterils un kalpoja godam.
Bija zheel atdot, bet sagribeejaas paarmainjas
Palika 20 un izdomaaju, ka vajadzeetu ko aatraaku
Tad nu tika iepirkts m3, kuru lietoju veel tagad.
Kas buus uz 21 nezinu
Re: Mūsu bijušais transports -
Mani auto:
1. Ford Escort 90. gada, 1.6i 16v. Šķība aizmugure, bet vienalga man patika.
Tā kā bija problēmas ar pārrakstīšanu un pienāca TA, tad tika pārdots atpakaļ uz Rīgu, par tādu pašu naudu kā tika iegādāts
2. Tā kā pārvācos uz Rīgu studēt, tad vajadzēja ko ekonomisku. Tad nu pēc pāris nedēļas meklējumiem atradu salīdzinoši labā stāvoklī, vizuāli nenopistu VW Passat b3 90. gada ar 1.9D dzinēju (68hp )
3. Sanāca ļoti labi pārdot Passatu un sāku mest aci uz Omega b 2.5Tds vai BMW 525 ar analogu dzinēju. Ieraudzīju sludinājumu un sapratu, ka jābrauc skatīt. Auto bija gadu kā no Vācijas, nabadzīgā komplektācijā - kondiška sēdekļu apsilde un pārējais jau laikam standarta aprīkojumā ietilpstošais. Priekš dīzeļa gāja labi, klusi, mīksti. Pēc ši auto ir vislielākā nostaļģija. Kad dzinu mājās bija sajūta, ka sēžu jaunā auto - tik nu viņs mīksts un kluss salonā bija.
4. Tad sanāca par ļoti draudzīgām naudām tikt pie MB E320 95. gada, pilnš līdz malām, nupat pārkrāsots utt. Auto -konfekte, bet kaut kā trūka (laikam jau draudzīgā patēriņa ).
5. Tad pārkāpu uz ko jaunāku, ekonomiskāku, jo joprojām studēju un bija jābraukā Liepāja - Rīga katru nedēļu.
A3 1.9Tdi (110zs) 99. gads. ļoti ok komplektācija. Patika šajā auto viss izņemot to, ka grabēja salons, silts tā švaki leca.
Pašlaik braucu ar auto Nr. 6. Kad tas pievienosies šim sarakstam - who knows?
1. Ford Escort 90. gada, 1.6i 16v. Šķība aizmugure, bet vienalga man patika.
Tā kā bija problēmas ar pārrakstīšanu un pienāca TA, tad tika pārdots atpakaļ uz Rīgu, par tādu pašu naudu kā tika iegādāts
2. Tā kā pārvācos uz Rīgu studēt, tad vajadzēja ko ekonomisku. Tad nu pēc pāris nedēļas meklējumiem atradu salīdzinoši labā stāvoklī, vizuāli nenopistu VW Passat b3 90. gada ar 1.9D dzinēju (68hp )
3. Sanāca ļoti labi pārdot Passatu un sāku mest aci uz Omega b 2.5Tds vai BMW 525 ar analogu dzinēju. Ieraudzīju sludinājumu un sapratu, ka jābrauc skatīt. Auto bija gadu kā no Vācijas, nabadzīgā komplektācijā - kondiška sēdekļu apsilde un pārējais jau laikam standarta aprīkojumā ietilpstošais. Priekš dīzeļa gāja labi, klusi, mīksti. Pēc ši auto ir vislielākā nostaļģija. Kad dzinu mājās bija sajūta, ka sēžu jaunā auto - tik nu viņs mīksts un kluss salonā bija.
4. Tad sanāca par ļoti draudzīgām naudām tikt pie MB E320 95. gada, pilnš līdz malām, nupat pārkrāsots utt. Auto -konfekte, bet kaut kā trūka (laikam jau draudzīgā patēriņa ).
5. Tad pārkāpu uz ko jaunāku, ekonomiskāku, jo joprojām studēju un bija jābraukā Liepāja - Rīga katru nedēļu.
A3 1.9Tdi (110zs) 99. gads. ļoti ok komplektācija. Patika šajā auto viss izņemot to, ka grabēja salons, silts tā švaki leca.
Pašlaik braucu ar auto Nr. 6. Kad tas pievienosies šim sarakstam - who knows?
Opinions are like assholes - everyone’s got one, and most of them stink
Re: Mūsu bijušais transports -
Nu man šajā sarakstā jāliek laikam tikai viens:
Opel Calibra 2.0 turbo 4x4
Gāja aparāts nemērā labi
Kamēr krāns uz brīvības un stabu krusta nedeva ceļu un nošķīla man purnu - sataisīju pa apdrošināšanu un pārdevu, bet atmiņas vienkārši fantastiskas
Gadijās arī tā
Opel Calibra 2.0 turbo 4x4
Gāja aparāts nemērā labi
Kamēr krāns uz brīvības un stabu krusta nedeva ceļu un nošķīla man purnu - sataisīju pa apdrošināšanu un pārdevu, bet atmiņas vienkārši fantastiskas
Gadijās arī tā
- Attachments
-
- cali2.jpg (26.95 KiB) Viewed 32340 times
-
- cali.jpg (28.64 KiB) Viewed 32335 times
No quattro - no fun!
Re: Mūsu bijušais transports -
bija man tads Audi 80 1.8i
aizlielas gribehanas peec quattro notirgoju labu autinju...
sobriid jau partapis par srotu
un tad bij saads audi 80 1.8i quattro tads bij, kad nopirku, sobriid "biskin" savadaks
sobriid bez auto, mekleejumos
aizlielas gribehanas peec quattro notirgoju labu autinju...
sobriid jau partapis par srotu
un tad bij saads audi 80 1.8i quattro tads bij, kad nopirku, sobriid "biskin" savadaks
sobriid bez auto, mekleejumos
Type85 quattro
Re: Mūsu bijušais transports -
Viens no maniem pirmajiem auto kad dabuju tiesības.. Pirms tam arī bija daudz visādu dzelžu, par kuriem nav vērts runāt
Baigi patika tajā laikā, iedevu muterei palietot biku un nokāva sajūgu
šim auto tolaik nespēju saliet degvielu
Šis bija kaut kāds brīnums ar īso gaņģeni.. Uz 100km/h ar piekto 4 štukas
Tad tika iepirkts šāds brīnums, tehniski un vizuāli perfekti saglabājies..
Tad tiku arī pie Opeļa, apskatē čaļi nobrīnijās, ka nev neviena pleķa ''Ruslans''
Tad tiku pie pirmā BMW TDS, nobraucu visilgāk no minētajiem auto..
Tad uz neilgu mirkli ieķēru, ko ņiprāku
Un tagad pārvietojos ar Šādu aparātu.. degvielu osta
Baigi patika tajā laikā, iedevu muterei palietot biku un nokāva sajūgu
šim auto tolaik nespēju saliet degvielu
Šis bija kaut kāds brīnums ar īso gaņģeni.. Uz 100km/h ar piekto 4 štukas
Tad tika iepirkts šāds brīnums, tehniski un vizuāli perfekti saglabājies..
Tad tiku arī pie Opeļa, apskatē čaļi nobrīnijās, ka nev neviena pleķa ''Ruslans''
Tad tiku pie pirmā BMW TDS, nobraucu visilgāk no minētajiem auto..
Tad uz neilgu mirkli ieķēru, ko ņiprāku
Un tagad pārvietojos ar Šādu aparātu.. degvielu osta
B4 TDi
- DimanC
- Posts: 1140
- Joined: 06 Jan 2006, 13:09
- Location: 59N 56'; 10E 58'
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Mūsu bijušais transports -
Pirmais bijušais auto:
Honda Prelude 3rd gen 2.0i 16v, 4ws (87. gada beigas, lai gan modeli it kā ražoja no 88. - tāds pa pusei pārejnieks) - pats atdzinu no Vācijas (tur vēl sajūgu paspēju nomainīt pa dārgo ), gadu nobraukāju pa LV un aiztirgoju tālāk - vismaz divus gadus ar viņu vizinājās cits pazīstams programmētājs, tagad k-kur pie RTU šad tad esot manīta
Otrais bijušais auto:
Ford Fiesta '78 wannabe RS - oriģināli 1.0, implantēts 1.1 motors, sēdināta un stilīga - varētu būt, ka kādam bērnautā zināms auto - nopirku kā ziemas aizvietotāju savai nākamajai Preludei, nobraucu vienu ziemu, gandrīz nepievīla (vismaz reizes 4 laikam tika šlepēta ) un pavasarī pārdevu (kā arī biju plānojis) uz Jūrmalu. Ar lielu atvieglojumu pavasarī iekāpu atpakaļ savā 20 gadus jaunākajā auto
jocīgi, bet vairāk bijušo nav. Pārējie trīs joprojām ir īpašumā
Honda Prelude 3rd gen 2.0i 16v, 4ws (87. gada beigas, lai gan modeli it kā ražoja no 88. - tāds pa pusei pārejnieks) - pats atdzinu no Vācijas (tur vēl sajūgu paspēju nomainīt pa dārgo ), gadu nobraukāju pa LV un aiztirgoju tālāk - vismaz divus gadus ar viņu vizinājās cits pazīstams programmētājs, tagad k-kur pie RTU šad tad esot manīta
Otrais bijušais auto:
Ford Fiesta '78 wannabe RS - oriģināli 1.0, implantēts 1.1 motors, sēdināta un stilīga - varētu būt, ka kādam bērnautā zināms auto - nopirku kā ziemas aizvietotāju savai nākamajai Preludei, nobraucu vienu ziemu, gandrīz nepievīla (vismaz reizes 4 laikam tika šlepēta ) un pavasarī pārdevu (kā arī biju plānojis) uz Jūrmalu. Ar lielu atvieglojumu pavasarī iekāpu atpakaļ savā 20 gadus jaunākajā auto
jocīgi, bet vairāk bijušo nav. Pārējie trīs joprojām ir īpašumā
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
Re: Mūsu bijušais transports -
Viens vienīgais, mantots no tēva. Tagad vizinās viens mans draugs.
rAudi 100 2.1 1984. gada, FWDsux, ievests tālajā 95. gadā, pliks, kā baznīcas žurka, bij arī uz kādu mēnesi vai diviem AZEV 17nieki, bet tie tika veiksmīgi pārdoti jo bij viena vienīga bēdu ieleja.
Uzpidarasīts gan bij tīri ok, vismaz man tā šķiet.
rAudi 100 2.1 1984. gada, FWDsux, ievests tālajā 95. gadā, pliks, kā baznīcas žurka, bij arī uz kādu mēnesi vai diviem AZEV 17nieki, bet tie tika veiksmīgi pārdoti jo bij viena vienīga bēdu ieleja.
Uzpidarasīts gan bij tīri ok, vismaz man tā šķiet.
GP-1714
Re: Mūsu bijušais transports -
arī vienīgais un bijušais - gandrīz izvilka gadu ... faktiski nemaz nebija tik slikts, koža roža, visādas ērtības par zemu cenu, sliktajos garastāvokļa brīžos varēju arī kreisajā joslā iešaut bet rija mēmi.. ā bez ļurbo
Re: Mūsu bijušais transports -
arii par laimi bijushais
686 clothing. Deelji, sleepes, zaabaki, stiprinaajumi. Iespeejas iegaadaaties un
apkopt inventaaru par ljoti patiikamaam cenaam. PM or 26441043
Re: Mūsu bijušais transports -
1mais - '86 Ford Transit 2.4 Diesel:
bet pa Vosu šķērsām likās
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=GLdfkOoAhQA" onclick="window.open(this.href);return false;
2ais - '93 Chrysler Grand Voyager 2.5 TD :
3ais - '96 BMW 318 TDS vagons:
Viesiem iepriekš minētajiem dīzeļiem bija problēmas ar motoriem - pārgāju uz benzīnmotoriem.
4ais - '92 BMW 325 Coupe:
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=XLckBeuT ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
5ais un esošais - '93 BMW 325 Coupe:
bet pa Vosu šķērsām likās
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=GLdfkOoAhQA" onclick="window.open(this.href);return false;
2ais - '93 Chrysler Grand Voyager 2.5 TD :
3ais - '96 BMW 318 TDS vagons:
Viesiem iepriekš minētajiem dīzeļiem bija problēmas ar motoriem - pārgāju uz benzīnmotoriem.
4ais - '92 BMW 325 Coupe:
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=XLckBeuT ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
5ais un esošais - '93 BMW 325 Coupe:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
Re: Mūsu bijušais transports -
Pirms tiesibu ieguushanas palauzti paaris shroti (gan savi, gan chomu, gan kopaa pirkti peedeejais no tiem - BMW E28 518 ) un braukaats ar dazhaadiem maates auto.
1. Par cik jau sen lasu arii BMWPower forumu un arii paaris draugiem/pazinjaam bija E36, bija skaidrs, ka pirmo auto vajag tieshi taadu (BMW ... )
Kaadu laiku tika meklēta E36 kupeja vai sedans, bet piedaavaajums uz to briidi bija diezgan shvaks. Pienaaca diena kad bija steidzmi nepiecieshams auto darba vajadziibaam, bet nekas vēl nekas nebija atrasts.
Tika izskraidiiti vairaaki ss.lv varianti, vairaaki autoplachi un beigaas nopirkts auto, kaadu nepavisam nebiju domaajis pirkt - E36 kompakts Auto loti labaa staavoklii ar normaalu apriikojumu (apsildāmiem spoguļiem, el. lūku, el. logiem, visu optiku ar baltajiem pagriezieniem, kruīza kontroli, OBC II, miglām, Hi-Fi 10 skaļruņu audio un orig. ///M ātrumpārslēga ručku )
Ar auto tika daudz braukts, taisnojot rokas tas tika vairākas reizes gan nopietni, gan ne tik nopietni apdaudzīts, bet kalpoja labi, ne reizi nepievīla un neatstāja uz ceļa.
Otro reizi auto celjot no mironjiem, rokas man uz to nolaidaas un tika ar lieliem zaudeejumiem pardots
2. Kompota vietā tika iepirkts E34 520i 92' gada.
Ērts, ikdienas braukšanai pietiekami dinamisks un glīts krīzes pārvietotājs
Auto paardots maatei, uzticiigi pildot kriizes paarvietotaaja pienaakumus un iekjerts pashreizeejais tuurings.
edit (13/02/10):
Nu jau pie bijushajiem varu iemest arii 96' BMW 520i Touring.
Auto visnotalj labs, sho dazhu meeneshu laikaa, kurus auto atradaas pie manis, tika nobraukts diezgan daudz, pabuuts arii aarpus LV.
Peec shii auto esmu sapratis, ka univesaala virsbuuve videejaas klases auto ir vairaak +, nekaa -. Lai arii, saliidzinot ar konkurentiem, E34 ir maz vietas, auto bija ljoti praktisks.
Patika labi saglabaajies salons, kautkaadas ekstras, dinamika arii ikdienas lietoshanai bija apmierinosha. Bija pat plaans sakopt, uzlikt uz gliitiem diskiem utt., bet mazliet nolaidaas rokas, jo ruslans bija saacis grauzt, kraasojums bija diezgan skumjaa staavoklii. Pareekjinot to, cik jaaiegulda, sapratu ka shobriid nav tik daudz liidzeklju, kurus pazaudeet (to $$$ noteikti neatguutu)
1. Par cik jau sen lasu arii BMWPower forumu un arii paaris draugiem/pazinjaam bija E36, bija skaidrs, ka pirmo auto vajag tieshi taadu (BMW ... )
Kaadu laiku tika meklēta E36 kupeja vai sedans, bet piedaavaajums uz to briidi bija diezgan shvaks. Pienaaca diena kad bija steidzmi nepiecieshams auto darba vajadziibaam, bet nekas vēl nekas nebija atrasts.
Tika izskraidiiti vairaaki ss.lv varianti, vairaaki autoplachi un beigaas nopirkts auto, kaadu nepavisam nebiju domaajis pirkt - E36 kompakts Auto loti labaa staavoklii ar normaalu apriikojumu (apsildāmiem spoguļiem, el. lūku, el. logiem, visu optiku ar baltajiem pagriezieniem, kruīza kontroli, OBC II, miglām, Hi-Fi 10 skaļruņu audio un orig. ///M ātrumpārslēga ručku )
Ar auto tika daudz braukts, taisnojot rokas tas tika vairākas reizes gan nopietni, gan ne tik nopietni apdaudzīts, bet kalpoja labi, ne reizi nepievīla un neatstāja uz ceļa.
Otro reizi auto celjot no mironjiem, rokas man uz to nolaidaas un tika ar lieliem zaudeejumiem pardots
2. Kompota vietā tika iepirkts E34 520i 92' gada.
Ērts, ikdienas braukšanai pietiekami dinamisks un glīts krīzes pārvietotājs
Auto paardots maatei, uzticiigi pildot kriizes paarvietotaaja pienaakumus un iekjerts pashreizeejais tuurings.
edit (13/02/10):
Nu jau pie bijushajiem varu iemest arii 96' BMW 520i Touring.
Auto visnotalj labs, sho dazhu meeneshu laikaa, kurus auto atradaas pie manis, tika nobraukts diezgan daudz, pabuuts arii aarpus LV.
Peec shii auto esmu sapratis, ka univesaala virsbuuve videejaas klases auto ir vairaak +, nekaa -. Lai arii, saliidzinot ar konkurentiem, E34 ir maz vietas, auto bija ljoti praktisks.
Patika labi saglabaajies salons, kautkaadas ekstras, dinamika arii ikdienas lietoshanai bija apmierinosha. Bija pat plaans sakopt, uzlikt uz gliitiem diskiem utt., bet mazliet nolaidaas rokas, jo ruslans bija saacis grauzt, kraasojums bija diezgan skumjaa staavoklii. Pareekjinot to, cik jaaiegulda, sapratu ka shobriid nav tik daudz liidzeklju, kurus pazaudeet (to $$$ noteikti neatguutu)
Last edited by MartinsG on 13 Feb 2010, 23:45, edited 2 times in total.
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte