Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Labdien!
Vēlējos padalīties ar saviem piedzīvojumiem. Forumu lasu jau sen, bet nekad nav bijis ar ko baigi padalīties. Un rakstīt filosofiskus tekstus man nepatīk un nepadodas.
Viss sākās ar vēlmi pēc veca auto pa lēto, ko varētu pats paskrūvēt. Skatījos daudz un dažādus auto, bet nekas tā baigi neuzrunāja. Palaidu garām vienu labu w124, to pēc īsa mirkļa jaunais īpašnieks pārdeva kā VS. Oh well.
Šajā laikā spamā tieši bieži bija komentāri/joki par Asconām, varbūt tāpēc pavilkos.
2020.g. jūlijā ss'ā ieraudzīju sludinājumu ar Opel Ascona C ar 2.0 8v motoru, manuālo kārbu, vizuāli likās pieņemami (ceļami), braucu skatītites un iegādājos. Nenormāli pārlaimīgs, viss tik “easy” labojams. Aizvedu pie vecākiem uz Liepāju, kad pie mājas paskatos uz aizmugurējiem lonžeroniem - yes, brūnais tik brūns, ka ar pirkstu uztaisīju caurumu. Uz vietas laikam rozā brilles bija. Apjaucu to auto, un tā arī noliku garāžā. Metināt nemāku, šobrīd dzīvoju Rīgā un nav laika tik apjomīgiem darbiem. Fonā mans pirmais auto, ar kuru vizinos kopš 16 gadu vecuma. Opel Astra G 1.6 8v benzīns. Lielākoties apkopes veiktas ar tēta palīdzību, pašu spēkiem. Tā kā kaut kādas iemaņas jau bija.
2020.g. augustā ar tēti braucām pakaļ extra detaļu donoram. Ar draugu braukājām pa random grants ceļiem, vispār neskatoties kartē, vienas mājas sētā ieraudzīju pļavā ieaugušu Asconu, divu durvju, GT moldingiem. Atstāju zīmīti, telefona nummuru, sazinājāmies un vienojāmies par 100eur apmaksu. Beigu beigās 2.0 benzīns, automāts. Priecīgs, ir donors, motors, recaro salons bez šofera krēsla u.c labumi.
Sapuvusi nemaņā. Visa grīdā praktiski neeksistē, bet daudz noderīgu tehnisku lietu varēju nocelt un arī izmantot. Atkal viņa nonāca Liepājā, un tā arī nekas nekustējās uz priekšu. Jāpiebilst, ka abus auto iegādājos pirms kāzām. Tā nevajag darīt…
2021.g. maijā sapratu, ka tā nedrīkst apbižot vecākus, laiks savai garāžai. Atradu ss'ā, sazinājos un tā arī turos pie viņas. Atvilka uz Rīgu balto, noliku garāžā un sāku sevi apgādāt ar instrumentiem, lai to auto izjauktu pa sastāvdaļām. Pirku visu ko vien vajadzēja, donkratus, tirkšķenes, utt., jo pašam sava garāža nav bijusi. Līdz šim tēta garāžā ar viņa instrumentiem.
2021.g. jūlijā virsbūve jau devās metālos, nebija iedvesmas zāģēt, meklēt, un gaidīt, kas grib kaut kādu fragmentu.
2021.g. augustā, vietā kur dzīvoju, kaimiņos stāvēja zaļa Ascona, GT moldingiem, garām braucot virsbūve izskatījās daudz labāka kā pelēkā. Salons nebija no GT modeļa, bet orģināli itkā bijusi GT. Braucot garām uzrunāju īpašnieku, kas pa sētu darbojās, sarunājām apskatīt. Priekša bijusi sista, bet ar visu to cienījami. Bija iespēja arī auto aplūkot uz bedres, diezgan labi. Vienojāmies par 100eur + parādu nomaksa + pārrakstīšanas izdevumi no manis. Brauciens caur CSDD, un uz garāžu prom. Aizbraucu biš pasildīt miesu ceļojumā uz diu nedēļ un paķēru pagarināto atvaļinājumu. Demontēju visu sākot no aizmugures uz priekšu. Grīda bija ļoti laba, bez būtiskiem caurumiem, kurus viegli atrisināju. Nokasīju no grīdas, arkām dubļu kārtu, apstrādāju rūsu, un pofigistiski nogāzu ar bitumu. Kooperatīvā izskatījāmies kā Walter White, kad to darījām. Vārījām, baltos kostīmos, vizieros.
Tad ķēros klāt motoram. Oriģināli 1.8i, bloks mašīnā, pārējais principā kastē līdzi. Neatminos, kas pietrūka, bet nospļāvos. Man tak stāv cits. Izcēlu 1.8 ārā, ieliku otru motoru. Motoram semi-apkope, netīrumus nost, galvenās blīves jaunas, špilkas, uzgriežņi jauni, Respektīvi mainīju visu ko vajadzēja.
Izvilku jaunas bremžu un degvielas līnijas, gumijas daļas tai skaitā. Pieķēros arī bremzēm, tur visu jaunu liku. Joka pēc ielēju Motul 660 bremžu šķidrumu. Papildus aizmugurē nomainīju amortizatorus. Izpūtējs bija diezgan svaigs Poļu ražojums, kā stāvēja, tā arī pieliku. Riebīgi šķībs maita. Uzliku vadību motoram. Šķilu, rūc, jāaaaa, uzvara. Uzmetu riteņus un steigā darbojoties nometu no donkrata. Slieksnim joprojām grūti… Bet par motoru - netur brīvgaitu, pampst nost kad dod ručkā, bet kad iegriezās, tad skrēja pārsteidzoši. Simtiem zvanu ar tēti, kurš visā konsultēja. Mācījos lodēt, skrūvēt motoru. Praktiski visu esmu iemācījies uz šī auto.
2021.g.novembrī darba lokācija nedaudz pamainījās un ar auto tālāk nekas nenotika. Iegādājos diskus un citus sīkumus.
2022.g. septembrī atkal sanāca brīvāks mirklis, un saņēmos risināt problēmas. Liepājā savācos daļas no pelēkā, kuras atbild par brīvgaitu - vadu pīni, ecu, brīvgaitas gaisa regulatoru, gaisa kasti. Mainīju visu pēc kārtas, bet vadus neaiztiku. Rezultāts nekāds. Samainīju vadu pīni. Šķiļu, rūc skaisti, dod čībā un viss notiek pareizi. Ātri izgāju cauri lampu vadiem, uzliku uzskaitē + pārējās darbības un maucu uz TA. Pa ceļam bikses pilnas, auto vispār nebrauc taisni, viss tik skaļš, bremzes knapi šancē, bet temperatūru tur, viss itkā notiek pēc plāna. Iebraucu TA, stāvu rindā un pamanu, kā vārās augšā. Radiatora ventilators līdz šim strādāja, apskatē, protams, ne. Nu neko, slāpēju nost, pastumju ar kāju uz priekšu. Temperatūra nokritās un nodevu inspektora rokās. Par pārsteigumu četri vieninieki. Bija gan errors ar drošinātāju, jo negribēja dot apskati dēļ viena tālā, kurš nespīdēja, bet easy fix.
Braukājot viss palika labāks, atskaitot auto stūrēšanu un amortizāciju. Ļoti negribēju tik govisku auto, tam paredzēts daily auto. Beidzot arī nomazgāju to brīnumu. Pat saņēmos līdz Cēsīm aizbraukt un nobraukt 1k km pa mēnesi, kas priekš manis ir daudz. Uzsniga sniegs un auto noliku atpūsties.
2023.g. aprīlī ķēros klāt darboties. Garāžā auksts, bet tas neattur. Nomainīju radiatoru, jo iepriekšējais sāka tecēt. Nomainīju priekšā un aizmugurē gultņus, “custom made” bremžu sargs, sakrāsoti diski, EBC green stuff (bildēs nav vēl uzlikti), jauni amīši priekšā un 40/40 sēdinājums. Sarkanās, sports! Riepiņas uzliku 165/80/R13, diski ATS Classic, 1986.g., kas sakrīt ar auto ražošanas gadu. Tautā runā, ka alumīnija-magnija sakausējums. Nenormāli viegls combo. Lielākais pārsteigums bija bremžu supporta un diska klīrenss. Vēl visādi sīkumi sastrādāti, pat nezinu ko uzskaitīt.
Un šajā weekendā sanāca iebraukt iepirkties. Iegādājos pilnu recaro salonu, vienāda raksta un daudzus citus sīkumus, kas pavisam noteikti noderēs. Atrisināju nenromāli ļurīgo kulisi, beidzot ir prieks slēgāt robus.
Jāpiebilst, ka auto oriģināli bijis 1.8i GT modelis ar closed ratio 5 robu kārbu. Ir jau forši, paātrinās viņa, manuprāt, iespaidīgi. Bet uz šosejas ir krimināli. Braucu uz Cēsīm, 120km/h pa Siguldas šoseju turās ap 5k apgriezieniem. Ir jau viena wide ratio kārba sagādāta, ziemā plāns uzbūvēt ar piekto no garās kārbas. Papildus ziemai plāns par LCD paneli, kurš jau lēnām tiek gatavots (ja kādam ir info par ātruma signāla devēja impulsiem, lūdzu padalieties).
Saņēmos sevi palutināt par labi padarītu darbu, un iegādājos Nardi stūri. Pašam ļoti patīk kopējais skats salona. Krēslus jau esmu sarunājis aizvēst pārpolsterēt, tad jātaisa kārtīga ķīmiskā salonam. Tā kā tālākais ir laika jautājums. Starpcitu, grīdas paklājiņi stāvēja Astrā, ar kuru nobraucu 12 gadus. Runāju ar tēti un izrādās tie bija no viņa Asconas, kuru es no bērnības atceros. Nostaļģija.
Ar auto braucot pašam ir ļoti patīkami. Autiņš stingrs, skrien forši, man vairāk neprasās, atsperes ar esošo riepu combo ir ļoti baudāmas. Nu jau niripināti ap 3k km kopš mašīnas atdzimšanas no 7 gadu stāvēšanas ielas malā. Vienīgais salona daudz, kas grab, konkrēti panelis, bet visu jau nevar gribēt.
Drīzumā plānojās pārmetināt izpūtēju, iegādāt kādas R15 riepas un iespējams aizbraukt uz kādu trases dienu Biķerniekos. Cerams izdosies.
Kopumā plāns uz šīs virsbūves salasīt labumus, atrisināt lielākos kāšus ar tehniskām lietām, piedomāt par papildus uzlabojumiem. Tuvāko gadu laikā jāpārvācās uz Liepāju, tad arī ķeršos klāt pelēkajai, mācīšos darboties ar metālu, metināt. Sagatavošu virsbūvi un labumus varēšu pārlikt uz salabotu, nokrāsotu bundžu. Esošo, zaļo, nav vērts glābt, ir neforšas vietas, kuras neredzu jēgu glābt, tāpēc tagad tikai iekonservēju. Varētu jau lūgt tētim to visu darīt, bet viņam pašam savi projekti. Jau redzētais T3 un vēl topošs Volvo 240 ar pareizo dzinēju. Plus tomēr vēlos to darīt/mācīties pats. Patīk tā darbošanās ap vecu auto. Nevaru teikt, ka esmu tik milzīgs Asconas fans, bet kaut kā dzīve piespēlēja tos divus lētos dealus no kuriem arī šis auto ir cēlies.
P.S. Ikdienas darbs saistās ar ļoti tīrām rokām, pat sterilām, līdz ar to šī auto tapšanā ir izmantoti ļoti daudz lateksa cimdu.
Vēlējos padalīties ar saviem piedzīvojumiem. Forumu lasu jau sen, bet nekad nav bijis ar ko baigi padalīties. Un rakstīt filosofiskus tekstus man nepatīk un nepadodas.
Viss sākās ar vēlmi pēc veca auto pa lēto, ko varētu pats paskrūvēt. Skatījos daudz un dažādus auto, bet nekas tā baigi neuzrunāja. Palaidu garām vienu labu w124, to pēc īsa mirkļa jaunais īpašnieks pārdeva kā VS. Oh well.
Šajā laikā spamā tieši bieži bija komentāri/joki par Asconām, varbūt tāpēc pavilkos.
2020.g. jūlijā ss'ā ieraudzīju sludinājumu ar Opel Ascona C ar 2.0 8v motoru, manuālo kārbu, vizuāli likās pieņemami (ceļami), braucu skatītites un iegādājos. Nenormāli pārlaimīgs, viss tik “easy” labojams. Aizvedu pie vecākiem uz Liepāju, kad pie mājas paskatos uz aizmugurējiem lonžeroniem - yes, brūnais tik brūns, ka ar pirkstu uztaisīju caurumu. Uz vietas laikam rozā brilles bija. Apjaucu to auto, un tā arī noliku garāžā. Metināt nemāku, šobrīd dzīvoju Rīgā un nav laika tik apjomīgiem darbiem. Fonā mans pirmais auto, ar kuru vizinos kopš 16 gadu vecuma. Opel Astra G 1.6 8v benzīns. Lielākoties apkopes veiktas ar tēta palīdzību, pašu spēkiem. Tā kā kaut kādas iemaņas jau bija.
2020.g. augustā ar tēti braucām pakaļ extra detaļu donoram. Ar draugu braukājām pa random grants ceļiem, vispār neskatoties kartē, vienas mājas sētā ieraudzīju pļavā ieaugušu Asconu, divu durvju, GT moldingiem. Atstāju zīmīti, telefona nummuru, sazinājāmies un vienojāmies par 100eur apmaksu. Beigu beigās 2.0 benzīns, automāts. Priecīgs, ir donors, motors, recaro salons bez šofera krēsla u.c labumi.
Sapuvusi nemaņā. Visa grīdā praktiski neeksistē, bet daudz noderīgu tehnisku lietu varēju nocelt un arī izmantot. Atkal viņa nonāca Liepājā, un tā arī nekas nekustējās uz priekšu. Jāpiebilst, ka abus auto iegādājos pirms kāzām. Tā nevajag darīt…
2021.g. maijā sapratu, ka tā nedrīkst apbižot vecākus, laiks savai garāžai. Atradu ss'ā, sazinājos un tā arī turos pie viņas. Atvilka uz Rīgu balto, noliku garāžā un sāku sevi apgādāt ar instrumentiem, lai to auto izjauktu pa sastāvdaļām. Pirku visu ko vien vajadzēja, donkratus, tirkšķenes, utt., jo pašam sava garāža nav bijusi. Līdz šim tēta garāžā ar viņa instrumentiem.
2021.g. jūlijā virsbūve jau devās metālos, nebija iedvesmas zāģēt, meklēt, un gaidīt, kas grib kaut kādu fragmentu.
2021.g. augustā, vietā kur dzīvoju, kaimiņos stāvēja zaļa Ascona, GT moldingiem, garām braucot virsbūve izskatījās daudz labāka kā pelēkā. Salons nebija no GT modeļa, bet orģināli itkā bijusi GT. Braucot garām uzrunāju īpašnieku, kas pa sētu darbojās, sarunājām apskatīt. Priekša bijusi sista, bet ar visu to cienījami. Bija iespēja arī auto aplūkot uz bedres, diezgan labi. Vienojāmies par 100eur + parādu nomaksa + pārrakstīšanas izdevumi no manis. Brauciens caur CSDD, un uz garāžu prom. Aizbraucu biš pasildīt miesu ceļojumā uz diu nedēļ un paķēru pagarināto atvaļinājumu. Demontēju visu sākot no aizmugures uz priekšu. Grīda bija ļoti laba, bez būtiskiem caurumiem, kurus viegli atrisināju. Nokasīju no grīdas, arkām dubļu kārtu, apstrādāju rūsu, un pofigistiski nogāzu ar bitumu. Kooperatīvā izskatījāmies kā Walter White, kad to darījām. Vārījām, baltos kostīmos, vizieros.
Tad ķēros klāt motoram. Oriģināli 1.8i, bloks mašīnā, pārējais principā kastē līdzi. Neatminos, kas pietrūka, bet nospļāvos. Man tak stāv cits. Izcēlu 1.8 ārā, ieliku otru motoru. Motoram semi-apkope, netīrumus nost, galvenās blīves jaunas, špilkas, uzgriežņi jauni, Respektīvi mainīju visu ko vajadzēja.
Izvilku jaunas bremžu un degvielas līnijas, gumijas daļas tai skaitā. Pieķēros arī bremzēm, tur visu jaunu liku. Joka pēc ielēju Motul 660 bremžu šķidrumu. Papildus aizmugurē nomainīju amortizatorus. Izpūtējs bija diezgan svaigs Poļu ražojums, kā stāvēja, tā arī pieliku. Riebīgi šķībs maita. Uzliku vadību motoram. Šķilu, rūc, jāaaaa, uzvara. Uzmetu riteņus un steigā darbojoties nometu no donkrata. Slieksnim joprojām grūti… Bet par motoru - netur brīvgaitu, pampst nost kad dod ručkā, bet kad iegriezās, tad skrēja pārsteidzoši. Simtiem zvanu ar tēti, kurš visā konsultēja. Mācījos lodēt, skrūvēt motoru. Praktiski visu esmu iemācījies uz šī auto.
2021.g.novembrī darba lokācija nedaudz pamainījās un ar auto tālāk nekas nenotika. Iegādājos diskus un citus sīkumus.
2022.g. septembrī atkal sanāca brīvāks mirklis, un saņēmos risināt problēmas. Liepājā savācos daļas no pelēkā, kuras atbild par brīvgaitu - vadu pīni, ecu, brīvgaitas gaisa regulatoru, gaisa kasti. Mainīju visu pēc kārtas, bet vadus neaiztiku. Rezultāts nekāds. Samainīju vadu pīni. Šķiļu, rūc skaisti, dod čībā un viss notiek pareizi. Ātri izgāju cauri lampu vadiem, uzliku uzskaitē + pārējās darbības un maucu uz TA. Pa ceļam bikses pilnas, auto vispār nebrauc taisni, viss tik skaļš, bremzes knapi šancē, bet temperatūru tur, viss itkā notiek pēc plāna. Iebraucu TA, stāvu rindā un pamanu, kā vārās augšā. Radiatora ventilators līdz šim strādāja, apskatē, protams, ne. Nu neko, slāpēju nost, pastumju ar kāju uz priekšu. Temperatūra nokritās un nodevu inspektora rokās. Par pārsteigumu četri vieninieki. Bija gan errors ar drošinātāju, jo negribēja dot apskati dēļ viena tālā, kurš nespīdēja, bet easy fix.
Braukājot viss palika labāks, atskaitot auto stūrēšanu un amortizāciju. Ļoti negribēju tik govisku auto, tam paredzēts daily auto. Beidzot arī nomazgāju to brīnumu. Pat saņēmos līdz Cēsīm aizbraukt un nobraukt 1k km pa mēnesi, kas priekš manis ir daudz. Uzsniga sniegs un auto noliku atpūsties.
2023.g. aprīlī ķēros klāt darboties. Garāžā auksts, bet tas neattur. Nomainīju radiatoru, jo iepriekšējais sāka tecēt. Nomainīju priekšā un aizmugurē gultņus, “custom made” bremžu sargs, sakrāsoti diski, EBC green stuff (bildēs nav vēl uzlikti), jauni amīši priekšā un 40/40 sēdinājums. Sarkanās, sports! Riepiņas uzliku 165/80/R13, diski ATS Classic, 1986.g., kas sakrīt ar auto ražošanas gadu. Tautā runā, ka alumīnija-magnija sakausējums. Nenormāli viegls combo. Lielākais pārsteigums bija bremžu supporta un diska klīrenss. Vēl visādi sīkumi sastrādāti, pat nezinu ko uzskaitīt.
Un šajā weekendā sanāca iebraukt iepirkties. Iegādājos pilnu recaro salonu, vienāda raksta un daudzus citus sīkumus, kas pavisam noteikti noderēs. Atrisināju nenromāli ļurīgo kulisi, beidzot ir prieks slēgāt robus.
Jāpiebilst, ka auto oriģināli bijis 1.8i GT modelis ar closed ratio 5 robu kārbu. Ir jau forši, paātrinās viņa, manuprāt, iespaidīgi. Bet uz šosejas ir krimināli. Braucu uz Cēsīm, 120km/h pa Siguldas šoseju turās ap 5k apgriezieniem. Ir jau viena wide ratio kārba sagādāta, ziemā plāns uzbūvēt ar piekto no garās kārbas. Papildus ziemai plāns par LCD paneli, kurš jau lēnām tiek gatavots (ja kādam ir info par ātruma signāla devēja impulsiem, lūdzu padalieties).
Saņēmos sevi palutināt par labi padarītu darbu, un iegādājos Nardi stūri. Pašam ļoti patīk kopējais skats salona. Krēslus jau esmu sarunājis aizvēst pārpolsterēt, tad jātaisa kārtīga ķīmiskā salonam. Tā kā tālākais ir laika jautājums. Starpcitu, grīdas paklājiņi stāvēja Astrā, ar kuru nobraucu 12 gadus. Runāju ar tēti un izrādās tie bija no viņa Asconas, kuru es no bērnības atceros. Nostaļģija.
Ar auto braucot pašam ir ļoti patīkami. Autiņš stingrs, skrien forši, man vairāk neprasās, atsperes ar esošo riepu combo ir ļoti baudāmas. Nu jau niripināti ap 3k km kopš mašīnas atdzimšanas no 7 gadu stāvēšanas ielas malā. Vienīgais salona daudz, kas grab, konkrēti panelis, bet visu jau nevar gribēt.
Drīzumā plānojās pārmetināt izpūtēju, iegādāt kādas R15 riepas un iespējams aizbraukt uz kādu trases dienu Biķerniekos. Cerams izdosies.
Kopumā plāns uz šīs virsbūves salasīt labumus, atrisināt lielākos kāšus ar tehniskām lietām, piedomāt par papildus uzlabojumiem. Tuvāko gadu laikā jāpārvācās uz Liepāju, tad arī ķeršos klāt pelēkajai, mācīšos darboties ar metālu, metināt. Sagatavošu virsbūvi un labumus varēšu pārlikt uz salabotu, nokrāsotu bundžu. Esošo, zaļo, nav vērts glābt, ir neforšas vietas, kuras neredzu jēgu glābt, tāpēc tagad tikai iekonservēju. Varētu jau lūgt tētim to visu darīt, bet viņam pašam savi projekti. Jau redzētais T3 un vēl topošs Volvo 240 ar pareizo dzinēju. Plus tomēr vēlos to darīt/mācīties pats. Patīk tā darbošanās ap vecu auto. Nevaru teikt, ka esmu tik milzīgs Asconas fans, bet kaut kā dzīve piespēlēja tos divus lētos dealus no kuriem arī šis auto ir cēlies.
P.S. Ikdienas darbs saistās ar ļoti tīrām rokām, pat sterilām, līdz ar to šī auto tapšanā ir izmantoti ļoti daudz lateksa cimdu.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8300
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
kas pa sporta opeli, labs TA stāsts atgādina kā pašam gāja pēc pirmā swapa kad uzvārīju motoru . Uz biķerniekiem domā youngtimer pasākumā braukt vai mano event?
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17205
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Ļoti labi! Diski der, pederes, man leikas, vajag zemākas un iedod kādu bildi ar tām sporta taburetēm.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1234
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- petka17
- Posts: 6920
- Joined: 30 Sep 2010, 00:18
- Location: Zaļās želejas racing tiim
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Respect, malac! Tā turpināt
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs#IzdedzesVīrs2017
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
KTM FANBOY
Subaru Leone
KTM 690 Enduro
Ex:
BMW F650 Funduro
S210 E430 kombi
Toyota Supra Mk3
E39 528i
Honda Civic EG D15B2
Toyota Celica GT4 2.0T 4x4
VW Golf Mk2
BMW E30 318
Opel Omega 3.0
BMW E36 2.8
Audi 80 B2 1.8
- howitzer
- M30
- Posts: 29038
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Ooou jeeeeeeeeeee!!!!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- GG.
- Posts: 15818
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Pats malacis, fāteris malacis, opelis malacis!
Prieks lasīt. Nekas neiemāca vairāk kā šitāda ņemtne ar pirmo auto. Bieži vien tas nav ekonomiski pamatoti, bet tās emocijas un zināšanas, kuras iegūsi to darot būs mūžīgas. Tā turēt!
Prieks lasīt. Nekas neiemāca vairāk kā šitāda ņemtne ar pirmo auto. Bieži vien tas nav ekonomiski pamatoti, bet tās emocijas un zināšanas, kuras iegūsi to darot būs mūžīgas. Tā turēt!
- UldisUldis
- Posts: 4732
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
A kas ir “volvo ar pareizo dzinēju” kurš ir pareizais?
Asaka ir najs, tā turēt
Asaka ir najs, tā turēt
Volvo 142 zila kaste - pazuda Latgalē
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
Volvo 960 m52b30 zaļā misen - zem preses
volkSWAGen GOLF3 sinhronizācijas pasākumi
BMW e34 m52 stroker hujoker 3BLE0
Volvo 240 bomžwagon Snaige
mercedes benz R107 lielākā dzīves kļūda
- AtmoBenzin
- Posts: 11978
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Kungi, paldies par labiem vārdiem! Tiešām novērtēju. Man sanāca ļoti ilgi studiju gadi, kā dēļ dzīvoju no algas līdz algai. Ko līdz parādījās mazākā peļņa sāku vēlēties izpildīt pusaudža iegribas. Protams, ar pirmo pirkumu nošāvu greizi, bet nekas, vēlāk atguvos. Vēlāk kā vēlētos sāku, toties sāku. Galvenais jau, ka pašam prieks.
Sēdekļi... Nopirku visu salonu, priecīgs. Domāju aizvedīšu pārpakot un būs skaisti. Vārds pa vārdam. Meklējam audumu, šūsim pa jaunam, maksimāli saglabājot esošo stilu. Neplānoti, bet gribās, lai tomēr izskatās labi.
Liels paldies andrama kungam, kurš padalījās ar LCD spidometra remkomplektiņu un infromāciju uzstādīšanai.
Tā kā darbi pie autiņa turpinās. Kad likās, ka priekšā visu esmu savācis, sāka "eļļoties" putekļusargi, iztecēja amītis. Tad sāka atkārtoties dzesēšanas gļuki, pasūtīti sensori, termoslēdzis. Pagaidām turpinu vizināties kā ir, gaidu daļas un laiku, kad pieķerties.
Un varbūt kāds var ieteikt servisu, kas tiešām varētu paņemt mašīnu uz izpūtēja pārmetināšanas pasākumiem Rīgā, varbūt rajonā. Varbūt nemāku meklēt, bet trīs vietās - jā jā, nekādu problemo, sazinamies. Zvanu, saka bezsakarīgus pieraksta laikus, kad sarunājam, tad neceļ utt.
Bija doma par Biķerniekiem, izpalika. Pa Līgo/Jāņiem iztecēja pirms diviem mēnešiem pirktais KYB amītis . Pagaidām domas par sportisku braucienu izpalika.
Tagad, kad iztecēja amītis, plānoju amortizatoru upgreidu uz ko regulējamu, pie viena ar īsākiem štokiem. Tas auto priekša ar 40mm, manuprāt izskātās ļoti labi. Nevēlos zemāku. Priekšā diezgan ciets, aizmugure ar 40mm sēž gaisā. Labi, ka tā pati kompānija piedāvā aizmugurei 50mm, tāpēc apsveru arī aizmugures piesēdināšanu.
Sēdekļi... Nopirku visu salonu, priecīgs. Domāju aizvedīšu pārpakot un būs skaisti. Vārds pa vārdam. Meklējam audumu, šūsim pa jaunam, maksimāli saglabājot esošo stilu. Neplānoti, bet gribās, lai tomēr izskatās labi.
Volvo būs 2.3 turbo. Neplānojās nekas traks, vienkārši tiem laikiem, mūsuprāt, foršākais dzinējs.
Liels paldies andrama kungam, kurš padalījās ar LCD spidometra remkomplektiņu un infromāciju uzstādīšanai.
Tā kā darbi pie autiņa turpinās. Kad likās, ka priekšā visu esmu savācis, sāka "eļļoties" putekļusargi, iztecēja amītis. Tad sāka atkārtoties dzesēšanas gļuki, pasūtīti sensori, termoslēdzis. Pagaidām turpinu vizināties kā ir, gaidu daļas un laiku, kad pieķerties.
Un varbūt kāds var ieteikt servisu, kas tiešām varētu paņemt mašīnu uz izpūtēja pārmetināšanas pasākumiem Rīgā, varbūt rajonā. Varbūt nemāku meklēt, bet trīs vietās - jā jā, nekādu problemo, sazinamies. Zvanu, saka bezsakarīgus pieraksta laikus, kad sarunājam, tad neceļ utt.
- howitzer
- M30
- Posts: 29038
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Budget friendly serviss ir stiklumeistars (nē, viņi netaisa tikai stiklus), tur parasti visu var sarunāt.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Paldies par stiklumeistars.lv ieteikumu. Sazinājos, visu uzreiz sarunājām, tagad gaidu pierakstu.
Krēsliem zem auduma/porolona ir kokosa slānis. Viss porolons zem auduma ir sadrupis. Katru reizi iesēžoties krēslā no malas izbirst kaudzīte ar porolona putekļiem. Plus, dēļ neesošā porolona, kokosa slānis sāk durties audumā un viss krēsls kļūst par “akupunktūras masāžu”. Kā ezis durās visās malās. Šobrīd iekšā stāv viens rekaro krēsls jau ar šādu problēmu. Sākumā raustīju laukā tās kokosa adatas, bet sajūta, ka viņas vairojās, nav nekas baudāms.
In other news, kārba parādīja savu vecumu, sāka tecēt pa visām malām. Blīvslēgi incoming.
Krēsliem zem auduma/porolona ir kokosa slānis. Viss porolons zem auduma ir sadrupis. Katru reizi iesēžoties krēslā no malas izbirst kaudzīte ar porolona putekļiem. Plus, dēļ neesošā porolona, kokosa slānis sāk durties audumā un viss krēsls kļūst par “akupunktūras masāžu”. Kā ezis durās visās malās. Šobrīd iekšā stāv viens rekaro krēsls jau ar šādu problēmu. Sākumā raustīju laukā tās kokosa adatas, bet sajūta, ka viņas vairojās, nav nekas baudāms.
In other news, kārba parādīja savu vecumu, sāka tecēt pa visām malām. Blīvslēgi incoming.
- GG.
- Posts: 15818
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Drēbi jau var nomaukt no polsteriem un pārpakot. Audums nav obligāti jāmaina. Es tīri par to, ka labāk oriģinālais audums ar nelielu patina, kā jauns līdzīgs audums.
Re: Stabs Opel Ascona C GT 1.8i
Šuvējs mani tieši cenšas atrunāt, ka tādā veidā nebūšot skaisti, ka polsteris tur nepiegulēs utt. Neesmu nekad devis pāršūt, nemāku komentēt, uzticos cilvēkam kurš ar to darbojās ikdienā. Teikt, ka tās ir mana vēlme meklēt jaunu audumu, absolūti nevaru.