HaL MINI Cooper S Clubman

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by juriz »

Sarkanus diskus? Vēl strīpu uz sāna, bet ne motora pārsega.
User avatar
UldisUldis
Posts: 4533
Joined: 22 Jan 2015, 16:58
Location: Smiltene, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by UldisUldis »

sarkanus neonus. sarkani diski tak ir dirsā, visdrīzāk oem sudraba krāsas rati saliktu visu pa vietām.
User avatar
V.I.P.
Posts: 1291
Joined: 13 Jun 2004, 20:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by V.I.P. »

taa skanja tikai peec gala bundulja nomainjas. :rofl:

un intake nedodot pilniigi neko, ja vien jauda nav virs 800zs, vismaz tas uz twin turbo emkām, runāju ar vienu nopietnu vācu kantori, kas to pārbaudījuši uz n gadījumiem uz stenda. pats biju nedaudz pārsteigts par to.
ja liki intake skaņas dēļ, tad ok.
Image
being a better driver is not an unfair advantage...
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

iz wrote: 12 Dec 2022, 13:08 pie sarkanā jumta un spoguļiem prasās arī kautkāds sarkans akcents zemāk, vai uz diskiem kautkas sarkans vai pie sliekšņiem
Atnāks JCW reste un tad būs jāuzliek tie JCW spārna pagriezieni un skatīsies kā ir kopskatā!
Image
UldisUldis wrote: 12 Dec 2022, 14:25 sarkanus neonus. sarkani diski tak ir dirsā, visdrīzāk oem sudraba krāsas rati saliktu visu pa vietām.
Jā, melnie diski nepatīk! Plāns ir šādi - tāda vispār ir auto kopējā skata doma! Augšējie diski vasara, apakšējie (ir jau šie man ar vasaras riepām) ziema!
Image
V.I.P. wrote: 12 Dec 2022, 15:18 taa skanja tikai peec gala bundulja nomainjas. :rofl:

un intake nedodot pilniigi neko, ja vien jauda nav virs 800zs, vismaz tas uz twin turbo emkām, runāju ar vienu nopietnu vācu kantori, kas to pārbaudījuši uz n gadījumiem uz stenda. pats biju nedaudz pārsteigts par to.
ja liki intake skaņas dēļ, tad ok.
Protams, ka tikai dēļ skaņas!
Bet nu nākamgad būs šis:
Image
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by Volfsburgs »

2. variants ir viss labākais!
Image
K.JAY
Posts: 1284
Joined: 24 Jan 2015, 23:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by K.JAY »

Feins topiks
Skatoties uz to mini ir kā skatīties uz vw caravelle tikai garo bāzi, ar kuru stroika braukā:D nepierasti uz piecdurvju mini lūkot. Bet smuks
:vells:
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by J.K.jr.bad. »

Tjūners veinmēr sirdī paliek tjūners. :D

Es ar turpinu ar visiem saviem auto to pašu. Pat ja esmu nozvērējies neko tādu vairs nedarīt. :naac: Nagi niez ka traki.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Tak besī :shura: Bet nu esmu jau izveidojis sarakstu darbiem nākamajam gadam uz pāris K :emo:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Tā, mazliet nodarbojos ar vizuālo šķūningu :aiwa:
Jā, jā, esmu "melis" un šis nav JCW :cry: BET būs labāks un jaudas jau ir vairāk :naac:

1) JCW pagriezieni (tīri dēļ tā, ka oem Cooper S ir hromēti ar S burtiņu)
2) JCW priekšējā reste ar sarkano strīpu (un tagad man ir 100% skaidrs, ka to hroma radiatora riņķi jānovāc)

Image
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Viena lieta, ko pamanīju, ka jaudas "it kā pietiek", bet neesmu starā par ātrumkārbas darbību. Tā šķiet "lēna" (tm). Nu neatbilstoša auto dinamikai.
Sāku gūglēt. Kā izrādās Cooper S var piekomplektēt ar 2 veidu kārbām - Standard (FA kods 205) un Sport Transmission (FA kods 2TB). Realitātē ir 2 atšķirības - softs un Spoorta kārbu komplektējot Tu tiec pie normālas stūres ar šaufelēm.
Man ir parastā kārba :emo:

BET nu tā ir risināma problēma :naac:
F sērijas MINI/BMW jau vairs nav, ka šaufeles ir vienkārši māneklis, kur uz kulisi aiziet vads un šaufeles imitē kulises manuālo režīmu, šeit viss ir softa līmenī.
Attiecīgi - uzliekam stūri un piekodējam un visam idejiski būtu jāstrādā. Idejiski :D

Mana esošā stūre. Man arī pēc BMW //M stūres šī šķita riktīgs opelis - slidīga, tieva.
Image

Allegro.pl nomedīju JCW stūri ar šaufelēm. JCW stūre ir resnāka + ir nappas āda. Rekur labs salīdzinājums (bilde zagta):
Image

Nopirku enet kabeli, uzinstalēju e-sys softu, youtube pamācījos kodēšanu un lieta darīta :naac: Protams, mācīšanās procesā kodēju nevis 5min, bet kādas 2h :aiwa: kamēr sapratu, ko daru nepareizi.

VO CODE - EGS, KOMBI, BDC_Body
####
1. Open Esys, make proper connection, open expert mode, coding tab
2. Read FA, then save file to desktop
3. Expand FA tree until you get to SALAPA element
4. Right click on SALAPA and click Edit.
5. Make desired changes then click apply changes button.
6. Go back to FA tree, right click on FA, select calculate FP
7. Press Diskette to save changes
8. Under expert coding select VCM, at the bottom press ... and locate file earlier saved.
9. Once the file is loaded, under Vehicle Order section right click FA and select calculate FP
10. Once FP is calculated, press master tap on bottom of screen, and select "write FA & FP button"
11. Return to Expert Mode; Coding, then read ECU under SVT section
12. Find applicable ECUs that need to be VO_Coded, the right click on that ECU and click Code
13. Repeat for rest of ECUs


Tagad kārba sporta režīmā ir kārtu ātrāka, griežas nedaudz tālāk un arī stūre ir patīkama rokās :beer: Un benzīna motoram pat var paslēgalēt ar šaufelēm :drive:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
kars
Posts: 3464
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by kars »

Jo resnāka stūre jo sportiskāk? :-|
Кто разбирается тот разбирается...
juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by juriz »

Kaut kā uz aci resnumā atšķirību nemanu.
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

kars wrote: 03 Mar 2023, 22:18 Jo resnāka stūre jo sportiskāk? :-|
jap, kā jau visam šajā dzīvē :naac:
juriz wrote: 04 Mar 2023, 10:19 Kaut kā uz aci resnumā atšķirību nemanu.
ir ļoti minimāli resnāka gan, bet roka jūt.
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Turpinām :naac:
Protams, ar CNC frēzi un karbona sliekšņiem es padižoties nevaru :oops: Kā ir tā ir :susnaks:

Ilgu laiku domāju par sēdinājumu. Tipa gripas, bet tomēr ir vecums un tā :emo: Bet nu prasās mazliet zemāku, tāpēc vērsos pie vietējā lietotāja psih_arno, lai tiktu pie Eibach atsperēm, kas dod ~30/25mm sēdinājumu.
Atsperes rokā, pēc kāda laika dodamies uz servisu mainīt!
Image
Image

Protams, rezultātā aizmgure ir nestilīga, bet lielāko daļu salabo savirze! Bildes pēc savirzes nav. Sagāzums vēl ir, manuprāt, nedaudz pa daudz, bet nu tas "normālā" veidā nav labojams!
Image

Sūdaina bilde gala rezultātam. Var arī redzēt vasaras diskus (nepatīk tāpat kā ziemas, bet nu šovasar saies)!
Image
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Un pēdējā aktivitāte, pirms turpinās apgreidi - veikt jaudas mērījumu manam Stage1.2 instalam!
Realitātē tur jau nekā nav - Supersprint izplūde, BMW paneļa filtrs un remap.

Sagatavojamies:
Image

Un mērījums:
Image

Izdrukāja otro braucienu, pirmajā bija nedaudz vairāk (gan jau dēļ temperatūras), bet rezultātā nav tik traki - ap 270 Zs un 430 Nm.
Priekš Stage1 der :naac:

Tad nākamais:
* downipe ar racecat
* IC
* Stage2 remap

Tam vajadzētu iedot 300+, par ko vairāk nevajag!
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by J.K.jr.bad. »

HVZ par sēdināšanu. Bildē izskatās, ka par daudz kartupeļu maisu grabažniekā ielikts.. :hvz:

Kā tas motors tik lielu griezi jau dabū pie tik maziem apgriezieniem? Ūber maza turbīna?
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

J.K.jr.bad. wrote: 25 Apr 2023, 10:38 HVZ par sēdināšanu. Bildē izskatās, ka par daudz kartupeļu maisu grabažniekā ielikts.. :hvz:

Kā tas motors tik lielu griezi jau dabū pie tik maziem apgriezieniem? Ūber maza turbīna?
twinscroll!
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by HaL »

Nu lēnu garu turpinām stage-ošanu, lai pret pavasari tiktu līdz pilnam stage2. Ziemā īsti nav vērts, bet nu laiks rādīs :naac:

Auto tika pie taisnās izplūdes, kura ir pārsteidzoši klusa. Bet nu palika viens kārtīgs restriktors, bez kura upgrade nekā nevar turpināt turbo projektu. Proti - downpipe.
De-cat downpipe ir overkill un nav LV arī legāli. Arī to jeblīti ar katjika likšanu uz TA es negribu, esmu tam par vecu :emo: tātad variants ir downpipe ar race-cat.

Kā jau zināt, katalizatori kategorizējas pēc caurplūdes, mērvienība ir CPSI (cell per square inch). OEM ir 500-600cell (kaut precīzu ciparu tā arī es neatradu), Supersprint (kas man ir pārējā izplūdes sistēma) piedāvā 100cell, kas bez remap izmet kļūdu par katalizatoru. Un arī var LV būt problēmas ar atgāzēm pēc tam. Un papildus visam arī maksā mazu kosmosu 2.5k EUR vērtībā :alkofest: Tāpēc sapratu, ka ir jāiet uz zelta vidusceļu, proti, 200cell.

Tirgū variantu ir ĻOTI daudz. Sākot no dažādiem poļu ražojumiem par ~350 EUR, beidzot ar zināmākiem brendiem (kā Cobra, piemēram) par ~900 EUR. Pamatā ap 700-1200 EUR visur tirgus rādīja dažādu ražotāju produktus.
Līdz man lieliskā Instagram platforma atgādināja, ka tepat mums ir lielisks kantoris, kas var uzbūvēt man vēlamo downpipe nedaudz izdevīgākā ciparā. Mexipoku. Turklāt, to fīrē foruma biedrs @kerlis.

Novienojāmies par detaļām, laikiem, summām un ķērāmies pie darba :naac: Kopā ar darbu, manuprāt, tika paprasīti adekvāti 750 EUR. Ir ok, ņemot vērā nedēļas jeblīti.

Metināšana
Image

Piemērīšana
Image

Un atkal metināšana
Image

Un atkal mērīšana
Image

Līdz ir gatavs rezultāts
Image

Kā paši meistari teica - caurplūdes atšķirība salīdzinoši ar OEM ir vērā ņemama.
Auto izteikti skaļāks nepalika. Aukst-starts ir skaļāks, tukšgaitā minimāli, bet gaitā tonis ir ļoti dobjāks, skaļāks un "jaudīgāks" :rofl:
Gaitas atšķirība ir vienkārši :shock: :shock: :shock: Tagad 3.ugunsrobam nepatīk vairs priekšpiedziņa :D Skaidrs, ka bez remap downpipe šāda rezultāta nebūtu, kaross labu darbiņu padarījis :aleluja:

Ir jāizlabo vēl viens rūpnīcas "kasjaks"- truba no filtra kastes līdz turbīnai:
Image

OEM ir plastmasas filtrēta/restriktēta (lai būtu klusāka turbīna, mazāk dzirdētu gaisa sūkšanu, kas ir pats turbo mašīnas saldumiņš), to vajag aizstāt ar Forge Motorsports metāla izstrādājumu.
Jaudu tur klāt nekādu nedabūs, protams, bet nu būs patīkamākas skaņas no motortelpas. Vismaz kaut kā nomāks briesmīgo tiešās iesmidzes tirkšķi :D

Un tad jau atkal jāizmērās būs! Mērķis ir iegūt mistisko ciparu virs 300 Zs.
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by J.K.jr.bad. »

Da tev iedod zirgu ratus un pēc nedēļas, simts punkti, būs jau lietie diski virsū. Un zirgam taisnā izplūde. :naac:
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
Tilts
Posts: 223
Joined: 02 Aug 2010, 15:11
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: HaL MINI Cooper S Clubman

Post by Tilts »

Bet nu sanāk, un kvalitatīvi!!!
Post Reply