Ch.: e36 320i & e36 318is
Ch.: e36 320i & e36 318is
Hello.
Nolēmu uzcept topiku saviem e36.
Tā kā tā jau kļuvusi par sava veida memi, domāju, ka visi zin ka man gāja ar W126 mersi. Kaut kādā 2021.gada augusta vidū pēc visa tā čakara gandrīz gada garumā, izmestās naudas un laika, gribējās kaut ko ar ko var pabaudīt atlikušās vasaras dienas un arī pabraukt, ne tikai skrūvēt.
Facebookā jau kādu laiku sekoju līdzi sludinājumam ar kādu, pēc skata sakarīgu, e36 kabri. Sākumā stāvēja kkādas pāris nedēļas pa mega kosmosu, tad vienkārši kosmosu un tieši dienā, kad pārdevu W126 bija iemests jau par, manuprāt, adekvātu cenu.
Aizbraucu apskatīties, izlaidu riņķi – viss uguns, jāņem.
Auto 1999. gada BMW 320i e36 kabriolets ar manuālo kārbu, sakarīgu komplektāciju, labā stāvoklī, praktiski bez rūsas. Apsildāmas ādas sportstizes, pilnais OBC, HK muzons, parkingi, pilnībā elektrisks jumts, kondiška utt.
Braucot prom no CSDD sajutos kā mājās.
Salons praktiski identisks kā bija manai ex-328i kupejai, kura manā īpašumā bija kkādus 5 gadus. Tā kā parāva normālu sentimentu pēc tā 328i, nolēmu kabri uztaisīt vizuāli maksimāli līdzīgu.
Sākumā savedu kārtībā tehnisko pusi – škidrumi, filtri, nestrādājošais klimas ezis, salaboju jumtu, kam sākotnēji bija jāpiepalīdz ar roku (sadilis zobrats) utt. Amazon.de nopirku foršu vēja sietu, kas kabrim ir a must.
Tad sākās vizuālais kolhozs – melnas nāsis, M moldingi, M bamperi, sliekšņu uzlikas. Šis viss nāca no protuning, jo gribejās ātri un uzreiz ™. Never again. Bet nu, protams, nav tā, ka tas mani baigi pārsteidz.
Sāku ar to, ka ieliku nāsis un moldingus.
Tad sekoja diski..
…tad sēdinājums…
un visbeidzot bija arī sakrāsots un uzstādīts mpacets (paldies Kretīnam).
Nopirku e46 “ZHP” roktura rokturi lai patīkamāk aiztikt rokturi.
Samainīju kkādas plastmasas, kas laika gaitā bija sadalījušās.
Kā arī ieliku maģīti, kam džeks igaunijā (bmwradios instagramaa) iestūķēja Bluetooth moduli, uztaisija RCA izejas, samainīja volume pogu un pieprogrammēja bluetooth ierīces kontroles uz oriģinālajām maģa pogām.
Ūūun uzlikts 325i stock bundulis ar divām izejām, kam uzmetināti šādi te ņeržas gali.
Turpmāk plānos sakopt salonu, nokrāsot vienu sānu kur kkādi nelieli defekti un saldēt pakausi.
Turpinājums par otru e36 sekos
Nolēmu uzcept topiku saviem e36.
Tā kā tā jau kļuvusi par sava veida memi, domāju, ka visi zin ka man gāja ar W126 mersi. Kaut kādā 2021.gada augusta vidū pēc visa tā čakara gandrīz gada garumā, izmestās naudas un laika, gribējās kaut ko ar ko var pabaudīt atlikušās vasaras dienas un arī pabraukt, ne tikai skrūvēt.
Facebookā jau kādu laiku sekoju līdzi sludinājumam ar kādu, pēc skata sakarīgu, e36 kabri. Sākumā stāvēja kkādas pāris nedēļas pa mega kosmosu, tad vienkārši kosmosu un tieši dienā, kad pārdevu W126 bija iemests jau par, manuprāt, adekvātu cenu.
Aizbraucu apskatīties, izlaidu riņķi – viss uguns, jāņem.
Auto 1999. gada BMW 320i e36 kabriolets ar manuālo kārbu, sakarīgu komplektāciju, labā stāvoklī, praktiski bez rūsas. Apsildāmas ādas sportstizes, pilnais OBC, HK muzons, parkingi, pilnībā elektrisks jumts, kondiška utt.
Braucot prom no CSDD sajutos kā mājās.
Salons praktiski identisks kā bija manai ex-328i kupejai, kura manā īpašumā bija kkādus 5 gadus. Tā kā parāva normālu sentimentu pēc tā 328i, nolēmu kabri uztaisīt vizuāli maksimāli līdzīgu.
Sākumā savedu kārtībā tehnisko pusi – škidrumi, filtri, nestrādājošais klimas ezis, salaboju jumtu, kam sākotnēji bija jāpiepalīdz ar roku (sadilis zobrats) utt. Amazon.de nopirku foršu vēja sietu, kas kabrim ir a must.
Tad sākās vizuālais kolhozs – melnas nāsis, M moldingi, M bamperi, sliekšņu uzlikas. Šis viss nāca no protuning, jo gribejās ātri un uzreiz ™. Never again. Bet nu, protams, nav tā, ka tas mani baigi pārsteidz.
Sāku ar to, ka ieliku nāsis un moldingus.
Tad sekoja diski..
…tad sēdinājums…
un visbeidzot bija arī sakrāsots un uzstādīts mpacets (paldies Kretīnam).
Nopirku e46 “ZHP” roktura rokturi lai patīkamāk aiztikt rokturi.
Samainīju kkādas plastmasas, kas laika gaitā bija sadalījušās.
Kā arī ieliku maģīti, kam džeks igaunijā (bmwradios instagramaa) iestūķēja Bluetooth moduli, uztaisija RCA izejas, samainīja volume pogu un pieprogrammēja bluetooth ierīces kontroles uz oriģinālajām maģa pogām.
Ūūun uzlikts 325i stock bundulis ar divām izejām, kam uzmetināti šādi te ņeržas gali.
Turpmāk plānos sakopt salonu, nokrāsot vienu sānu kur kkādi nelieli defekti un saldēt pakausi.
Turpinājums par otru e36 sekos
Sodit slidgultnus uz spiediena
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- howitzer
- M30
- Posts: 28636
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Ta ka taja Edart epizodee, kad nariks Edijs atzinaas, ka pec ilga laika skaidraa tomer noraavaas un atkal bisk iepisa gerachu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Davai dod postu par spoooorta žurku, jo šitāds, tikai ar jumtu, Tev jau ir bijis.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
2021. gada vasaras otrajā pusē sāku lūkoties pēc winterbeatera. Tā kā katru gadu nopirkt jaunu bīteri paliek ar vien sarežģītāk, nolēmu meklēt kaut ko tādu, ko var izmantot arī vasarā. Tā kā forši pasākumi, kur agrāk regulāri ņēmu dalību in Youngtimer Rally rīkotās trases dienas, nolēmu meklēt kaut ko tādu, ko nebūtu žēl triekt pa ziemu, beeet kas vienlaicīgi ierakstītos zem YT formāta. Viens no auto, kas atķeksē abas kastītes ir e36, tā kā nu jau pienācis moments, kad šajos pasākumos tie tiek ielaisti.
Atrast sakarīgu e36 (nu vai jebkādu citu auto ar ko būtu gana jautri ziemā) bija diezgan maksimālas ciešanas. Beigās jau biju samierinājies, ka atrast neko neizdosies, bet kā last resort iemetu instagramā postu, ka pērku ziemas miseni. Un, kā par brīnumu, atsaucās džeks, kurš piedāvāja ļoti jauku variantu – savu 1996. gada BMW 318is kupeju, kas viņam bija piederējusi kopš kkāda 2006. gada. Auto kopumā lietots ļoti maz, nav triekts pa trasēm, viss stock un pēdējos 2-3 gadus stāvējis. Bildes nebija, bet pēc apraksta izklausījās gana labi, līdz ar to sarunājām satikties.
Ieraugot auto dzīvē biju patīkami pārsteigts – lai arī sākotnēji bija runāts, ka auto ir bez skates un ar nodokļu parādu, saimnieks bija aizdzinis auto un skati un izgājis ar pirmo
Apgāju riņķī, iespēru pa riepu, izbraucu mazu riņķīti pa purvciema pagalmiem un sapratu, ka jāņem. Pāris vizuāli defekti (galvenokārt buktes), bet rūsa kopumā ļoti maz. Patika, ka viss ļoti akurāts un bez kolhoza un, neskaitot priekšējos pagriezienus un maģi, 100% stock. Visas plastmasas vietā, viss more or less stingrs, brauc labi utt.
Vispirms salaboju pāris kasjakus:
1. Salaboju stūres pastūža noplūdi (jauns bačoks, truba un samainīts šķidrums)
2. Salaboju šofera loga pacēlāju, jo nevērās līdz galam ciet
3. Automixā pāršuvu stūri, jo bija coberis un griezās pa riņķi augša
4. Samainīju kapota amīšus
5. Samainīju pečkas ezi, kurš pameta čatu neilgi pēc auto iegādes
Bik patjūnēju:
1. Jauni ķīnas rižie pagriezieni priekšā un spārnos
2. Stock R15 lietie diski labā stāvoklī ar jauniem centriņiem
Sagatavoju auto ziemai:
1. Samainīju eļļu, filtrus.
2. Logu slotiņas
3. Gumijas paklājiņi
4. Stock R15 diski ar jaunām Cordiant SnowCross2 riepām ar šipiem
Un varēja dot ručkā. Ziema bija samērā jauka, varēja panēsāties gan pa trasīti gan pa meža ceļiem. Uz stock piekares ar beigtiem amīšiem auto bija diezgan pa kaifu un kkādi jumpi, bedres un sanesumi neradīja īpašu diskomfortu. Jāatzīst, ka taipat laikā bezbloķis ar galerta piekari, bez rocenes, ar ne pārak lielu jaudu bet ļoti grippy riepām mainīga seguma apstākļos reizēm radīja pāris skečīgas situācijas. :panicwipers: Bet kopumā ziema pārdzīvota veiksmīgi, bez traumām.
Ziema izbeidzās, līdz ar ko sagatavoju mašīnu vasaras sezonai. Plāni bija lieli, gribējas visu taisīt labi un forši, bet sanāca kā vienmēr.
Sadarīts sekojošais:
1. Gribēju atrast kaut kādus e36 oriģinālus R16/R17 diskus, bet piedāvajums galīgi švaks un viss maksā kosmosu. Beigās paņēmu jaunas Kormoran UHP riepas uz oriģinālajiem Style23 R17 diskiem. Tā kā visi diski ir samērā šauri (7.5”) ar mazu iznesumu (ET41) uzmetu 15mm flančus tīri estētiskam skatam.
2. Tā kā amīši bija beigti, biju plānojis ņemt Eibach ProKit un Bilstein B6 komplektu. Taču tad putins ieviesa savas korekcijas, līdz ar ko nolēmu netērēties un izvēlējos pašu lētako ceļu kā tikt pie jauniem amīšiem un paņemu TA regulējamās statnes Nu un jauni atbalsti priekšā un aizmugurē.
3. Sariktēju bremzes – priekšā un aizmugurē ATE bremžu diski, ATE kluči, MOTUL RBF bremžu šķidrums
4. Pārlasīju kulisi – jaunas OEM buksītes un pats šifteris no BMW Z3. Iepriekš kloķis kūļājās kā pinpis āliņģī, tagad viss jauki stingrs. Gājiens krietni īsāks kā stock, bet nav debīli īss.
5. Ā un noprrku alcantara sportsitzes no e36 kompakta. Stock beņķis bija kaut kāds šķībs un neērts. E36 sportsitzēm sānture tāpat praktiski nav nekāda, bet nu vismaz patīkami, ka nepaliec šķībs aizbraucot uz veikalu.
Kaut kā tā.
Tālāk plānos aizvest sakrāsot, uztaisīt ķīmisko salonam un pārlīmēt griestus un durvju apšuvumu audumu.
Reku izdedzes video:
[youtube]https://youtube.com/shorts/VeFiPSVwbEQ[/youtube]
Atrast sakarīgu e36 (nu vai jebkādu citu auto ar ko būtu gana jautri ziemā) bija diezgan maksimālas ciešanas. Beigās jau biju samierinājies, ka atrast neko neizdosies, bet kā last resort iemetu instagramā postu, ka pērku ziemas miseni. Un, kā par brīnumu, atsaucās džeks, kurš piedāvāja ļoti jauku variantu – savu 1996. gada BMW 318is kupeju, kas viņam bija piederējusi kopš kkāda 2006. gada. Auto kopumā lietots ļoti maz, nav triekts pa trasēm, viss stock un pēdējos 2-3 gadus stāvējis. Bildes nebija, bet pēc apraksta izklausījās gana labi, līdz ar to sarunājām satikties.
Ieraugot auto dzīvē biju patīkami pārsteigts – lai arī sākotnēji bija runāts, ka auto ir bez skates un ar nodokļu parādu, saimnieks bija aizdzinis auto un skati un izgājis ar pirmo
Apgāju riņķī, iespēru pa riepu, izbraucu mazu riņķīti pa purvciema pagalmiem un sapratu, ka jāņem. Pāris vizuāli defekti (galvenokārt buktes), bet rūsa kopumā ļoti maz. Patika, ka viss ļoti akurāts un bez kolhoza un, neskaitot priekšējos pagriezienus un maģi, 100% stock. Visas plastmasas vietā, viss more or less stingrs, brauc labi utt.
Vispirms salaboju pāris kasjakus:
1. Salaboju stūres pastūža noplūdi (jauns bačoks, truba un samainīts šķidrums)
2. Salaboju šofera loga pacēlāju, jo nevērās līdz galam ciet
3. Automixā pāršuvu stūri, jo bija coberis un griezās pa riņķi augša
4. Samainīju kapota amīšus
5. Samainīju pečkas ezi, kurš pameta čatu neilgi pēc auto iegādes
Bik patjūnēju:
1. Jauni ķīnas rižie pagriezieni priekšā un spārnos
2. Stock R15 lietie diski labā stāvoklī ar jauniem centriņiem
Sagatavoju auto ziemai:
1. Samainīju eļļu, filtrus.
2. Logu slotiņas
3. Gumijas paklājiņi
4. Stock R15 diski ar jaunām Cordiant SnowCross2 riepām ar šipiem
Un varēja dot ručkā. Ziema bija samērā jauka, varēja panēsāties gan pa trasīti gan pa meža ceļiem. Uz stock piekares ar beigtiem amīšiem auto bija diezgan pa kaifu un kkādi jumpi, bedres un sanesumi neradīja īpašu diskomfortu. Jāatzīst, ka taipat laikā bezbloķis ar galerta piekari, bez rocenes, ar ne pārak lielu jaudu bet ļoti grippy riepām mainīga seguma apstākļos reizēm radīja pāris skečīgas situācijas. :panicwipers: Bet kopumā ziema pārdzīvota veiksmīgi, bez traumām.
Ziema izbeidzās, līdz ar ko sagatavoju mašīnu vasaras sezonai. Plāni bija lieli, gribējas visu taisīt labi un forši, bet sanāca kā vienmēr.
Sadarīts sekojošais:
1. Gribēju atrast kaut kādus e36 oriģinālus R16/R17 diskus, bet piedāvajums galīgi švaks un viss maksā kosmosu. Beigās paņēmu jaunas Kormoran UHP riepas uz oriģinālajiem Style23 R17 diskiem. Tā kā visi diski ir samērā šauri (7.5”) ar mazu iznesumu (ET41) uzmetu 15mm flančus tīri estētiskam skatam.
2. Tā kā amīši bija beigti, biju plānojis ņemt Eibach ProKit un Bilstein B6 komplektu. Taču tad putins ieviesa savas korekcijas, līdz ar ko nolēmu netērēties un izvēlējos pašu lētako ceļu kā tikt pie jauniem amīšiem un paņemu TA regulējamās statnes Nu un jauni atbalsti priekšā un aizmugurē.
3. Sariktēju bremzes – priekšā un aizmugurē ATE bremžu diski, ATE kluči, MOTUL RBF bremžu šķidrums
4. Pārlasīju kulisi – jaunas OEM buksītes un pats šifteris no BMW Z3. Iepriekš kloķis kūļājās kā pinpis āliņģī, tagad viss jauki stingrs. Gājiens krietni īsāks kā stock, bet nav debīli īss.
5. Ā un noprrku alcantara sportsitzes no e36 kompakta. Stock beņķis bija kaut kāds šķībs un neērts. E36 sportsitzēm sānture tāpat praktiski nav nekāda, bet nu vismaz patīkami, ka nepaliec šķībs aizbraucot uz veikalu.
Kaut kā tā.
Tālāk plānos aizvest sakrāsot, uztaisīt ķīmisko salonam un pārlīmēt griestus un durvju apšuvumu audumu.
Reku izdedzes video:
[youtube]https://youtube.com/shorts/VeFiPSVwbEQ[/youtube]
Sodit slidgultnus uz spiediena
- UldisUldis
- Posts: 4533
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
man liekas, ka kabris bez mpaceta un uz citiem diskiem būtu labāk. saprotu, ka nostalģija un tā, bet man šķiet, ka pilnīgi visi e36 cabrio tā izskatās
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17045
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Vasaras diski Man jau likās, ka šie visi jau ir izmiruši.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Jā, vasaras diskiem jauks dīls sanāca. Apmēram uz pusi lētāk kā parasti tādi mūsdienās maksā, turklāt tikko izvalcēti.
Kabrim ļoti gribētu style 24 oriģinālajā izskatā (tipa diamond cut?), bet tādi toč laikam vairs neeksistē.
Tipa tadi https://imgur.com/uUORV0N
Kabrim ļoti gribētu style 24 oriģinālajā izskatā (tipa diamond cut?), bet tādi toč laikam vairs neeksistē.
Tipa tadi https://imgur.com/uUORV0N
Sodit slidgultnus uz spiediena
-
- Posts: 137
- Joined: 30 Jul 2012, 20:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Uu tad es tomēr neesmu vienīgais, kuram liekas, ka tie kormorāņi uz slapja asfalta grib paslīdēt
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
+46, aizvadītajā vasarā e46 ar visu kvatrika būšanu gāja šķērsām pa trim joslām
Bet mani nebeidz fascinēt tas, cik ļoti lielam ieberzienam ir jābūt ar vecu MB, lai to pēc tam kompensētu ar divām! žurkām
Lai nu kā, viss chotka, kabris normāls throwback uz 2015
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Pēdējie oem dažādplatuma redzēti 2020 pa 700 eurām laikam, kopš tās dienas nav redzēti pārdošanā.Ch. wrote: ↑05 Apr 2022, 16:37 Jā, vasaras diskiem jauks dīls sanāca. Apmēram uz pusi lētāk kā parasti tādi mūsdienās maksā, turklāt tikko izvalcēti.
Kabrim ļoti gribētu style 24 oriģinālajā izskatā (tipa diamond cut?), bet tādi toč laikam vairs neeksistē.
Tipa tadi https://imgur.com/uUORV0N
Un viņi ir divi tipi, lietie un kaltie.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch.: e36 320i & e36 318is
Spams, bet tomēr. Sliktāk vai labāk par sailun atrezzo?
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām