Andrams | Acaijnais W208

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

nakurilijs
Spam addicted
Posts: 5322
Joined: 03 Apr 2015, 13:53
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by nakurilijs »

Tas Shark reduktors gavno, man ar tāds bija uz 230hp dzinēja, dodot mizā rubījās nost, nu loģiski, viņš ir līdz 200zs un ar tikai tāpēc, ka nakruķīts spiediens. Tāds pats uz 1200mBar ir 150hp... Maini tik nost. Savam uzliku KME 300zs Goldu un izrubenis pārstāja būt.

PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
:dj:
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Nu es pašlaik metu acis uz Alex Turbot, bet mazo, 1200mbar versiju
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

nakurilijs wrote: 28 Jul 2020, 21:05 PS. Pag, tad sanāk, ka LPG var pats privātpersona nolegalizēt? Pastāsti sīkāk kas un kā tieši par legalizācijas procesu!
Standarta 2.kategorijas pārbūves process. CSDD mājaslapā var atrast paraugu, pēc tā sapildi ciparus, sataisi bildītes no visa, kas tur prasīts, samet kopā, aizsūti uz pārbūvēm. Tur 15 dienu laikā izskata, atsūta atbildi, ka apstiprināts vai arī atsūta, kas nepatīk. Kad apstiprina, mauc uz tehnisko ekspertīzi, iepriekš piesakoties pa telefonu. Tur pārbauda,vai viss atbilst patiesībai, pārbauda principiāli, vai neesi auzas sataisījis un vēl šo, to. Pēc tam ir akts par pārbūvi, akts par nr.salīdzināšanu. Ar pārbūves papīru uz reģistrāciju, sakarā ar degvielas veida maiņu.
User avatar
Brainless
Posts: 20
Joined: 24 Aug 2012, 21:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Brainless »

Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
User avatar
juris800
Posts: 165
Joined: 12 Apr 2018, 22:09
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by juris800 »

Brainless wrote: 29 Jul 2020, 10:48 Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Gāzes reduktorā spiediens pieaugs proporcionāli ieplūdes spiedienam, deltas spiediens paliks nemainīgs vienalga vai vakuums vai boosts. Pie boosta jāskatās vai nav pārspiediena vārsts reduktoram. Piemēram MAGIC 3 Power 450hp reduktors var nodrošināt 1.5bar deltu pie 3bar boosta.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
User avatar
Brainless
Posts: 20
Joined: 24 Aug 2012, 21:25
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Brainless »

Es nevaru neko teikt par Tevis minēto reduktoru, bet ar Shark spiediens vienmērīgi braucot ir uzgriezts uz 1.6 un tā arī turās, berot grīdā nokrīt uz 0.7 - 0.9 un auto kratās. Es neesmu servismenis, bet ar čomiem esam pieslēguši un braukuši, tos Shark kādreiz lika biezā slānī visiem un vienmēr. Atmosfēras daudz labāk ar viņu sadzīvoja, nekā turbo.
User avatar
juris800
Posts: 165
Joined: 12 Apr 2018, 22:09
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by juris800 »

Nu Shark tāpāt kā Valtek typ30 sprauslas ir ateja. Lai būtu stabils spiediens, jāņem reduktors ar pēc iespējas lielāku jaudas rezervi. Vēl interesants produkts ir AMR M7.
e30 m30b35TUrbogāzeskūts
Chevy GMT400 377 stroker
Jeep XJ 6.2 LS Swap
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by tolx »

Pled, taisni vai skaudība parāva... bet nekas, gan jau mans acajnaijs arī brauks pa ielām.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Brainless wrote: 29 Jul 2020, 10:48 Par gāzes reduktoriem - viņus iedala pēc barojamo motoru Zs, tikai neviens neņem vērā - viņš spiedīs gāzi kolektorā, kur ir spiediens kad ber grīdā vai kur ir vakuums visu laiku. Tāpēc Sharks vieniem iet, citiem nē. Ja viņš jau ir un meseris nav turbo vai kompresors, tad var mēģināt likt. Var apsvērt domu likt 8mm trubu no balona nevis 6mm, kā arī plastikāta nevis kapara va kāda tur metāla viņas nāk.
Man tāds jau bija, meserim ir kompresors, ir arī 8mm truba visā garumā, tikai multivārsts ir ar 6nieku caurumu. Bet tad jau skaidrs, ka ar stock/kādreiz 197hp uz 200hp wannabe reduktoru nebūs aršana :reeka:
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Tā.

Bija skaidrs, ka ar nitrosu pārvietoties grūti. Pagājušonedēļ palika arī neiespējami. Sapratu, ka nav, ko bremzēt, pašlaik reduktoru nemainīs, bet provēs vienkārši atdzīvināt. Uzsūtīju remkomplektu, piektdienas vakarā uzliku reduktoru uz galda, pēc pirmās vizuālās inspicēšanas viss kļuva skaidrs (vai vismaz tā likās):

Image

yummy

Image
Šitais izbira no reduktora filtra slota

Image

Image

Atradu pirmo substanci, ko neņem Wurth attaukotājs, nācās birstēties ar 646. Membrāna vesela, bik pastiepusies, protams, bet nekā kritiski nāvējoša - ne plaisu, ne caumuru. Izbirstēju šitās šausmas, saliku visas jaunas gumijas, domāju, ka viss laču. Nosēdināju blakus draudzeni ar kompi, izbraucam uz ielas, pirmais, otrais - mierā. Nekas nebija ne atrisinājies, ne mainījies. Nākamās teorijas, kas tika pārbaudītas - līnijas filtrs pirms sprauslām un reduktora atspere. Filtrā tikpat kā nemaz eļļainās šņagas, reduktora atspere apmainīta no tāda paša Shark 1500 - jēgas nekādas. Čikājoties ap nitrosu, kaut kur pazuda arī boosts, likās, ka nu toč viss slikti, benzīna kompim klāt netieku, OBD kabelis nomiris, gāze neiet, brauc ar neejošu mašīnu + uz benzīna. Nu labi, ne slikti, bet "ir bijis labāk™"

Beigās vaina izrādījās diezgan debīla :naac: kaut kādu iemeslu dēļ no vibrācijām vai kaut kā līdzīga bija izdomājis griezties ciet rokas vārsts, kas multivārstā :rofl: pa šiem 5k km bija lēnām aizrotējies tā, ka nepadevās normix spiediens uz reduktoru. Atgriezu vaļā kkādus 3 riņķus to mazo nodevēju un acaijnais ir dzīvs :yo:

P.S. Varam pieņemt, ka šitā viņu aizkakāju es, bet tā kā nejaucu vaļā, pirms liku uz mašīnas un kamēr uz merša, pildos tikai Vladā, pieņemsim, ka viņš nebija tīrs jau startā :D
User avatar
huliits
Posts: 124
Joined: 13 Mar 2011, 22:11
Location: Iecava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by huliits »

Un boosts arī parādijās atgriežot vārstu?
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Ā, nē, tur čikājoties ar propānu biju sarāvis savu otrās zondes kļūdu kaut kā nopietnāk, ka neaizvērās kompresoram bypass :hvz:
User avatar
laurisko
Posts: 1087
Joined: 01 Oct 2007, 13:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by laurisko »

Mjā...
Žēl ka nav motora tam auto! :emo:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

Nu čau!

Šis agregāts vēl pavisam nosprādzis nav, kaut ko kust...

Un tā, daudz maz hronoloģiska remontgrāmata:
Pagājušā gada augustā kaut kādi narkomāni Teikā nolauza merša zīmi no haubes. Likās, ka vairs nav 2000šais gads, bet laikam jau ir. Oh well... Uzsūtīju kaut kādu jebājā, ir ok.

Image

Tad pienāca kaut kāds oktobris, ikdienā vizinos, vienu dienu, braucot atpakaļ no pusdienām, kaut kur atsitos ar galvu un izdomāju, ka varētu iemest rītīgi grīdā bremžu pedāli. Uuun, tad kaut kas padevās :rofl: Pēc darba paskatījos, peļķes nekur nav, značit gļuks. Pabraucu nepilnu nedēļu - iedegās brake fluid warnings panelī. Hehehe, šahs un mats :coconet: jāmaina caurules virs pakaļtilta. Bet nav sliekšņu, aiz kuriem uzkarināt uz pacēlāja. Pabāzu galvu zem mašīnas, noskaidroju, ka kreisais pakaļējais ritenis (HL in deutsch, aut.piez.) ir aizgājis. So be it. Pagaidu risinājums:

Image

Tā nobraucu visu ziemu, pāris reizes ESP izmisīgi centās to vienu riteni bremzēt, bet diezgan bezjēdzīgi, protams :D kautru reizi, braucot uz lielpilsētu, biš bija bails par CP atrakcijām uz ceļa, bet kaut kā sagāja.

Kaut kad janvārī padevās izpūtēja caurule vidū. Ņemot vērā, ka padevās "pret spalvai", nācās steidzami viņu dakterēt, jo negribējās iestādīt visu to dandāli bruģītī, nolaužot visu pakaļgalu.

Image

Image

Savilcēja fosilija.
Pie reizes, uzmetu lūriķi kardānam - izrādās, ka arī karājošā gultņa gumija ir pilnībā beigta. Savādi. Braucot nejutu, visus sitienus pārmetoties norakstīju uz beigtām tilta buksēm un lufti redaktora sazobē. Nu, nomainot kardāna pakaļgalu, nekas nemainījās. :)

Image

Image

Februārī pamanīju dīvainu švīkstoņu no viena riteņa, bija piiiilnībā izbeidzies priekšējais gultnis, nevienā brīdī nejutu gaudošanu.
Tad iedevu sametināt labās puses slieksni, jo sapratu, ka TA nesaies bez viena riteņa bremzēm. Pašam negribējās aukstā garāžā to depresiju ar slieksni piedzīvot. Ap Lieldienām dabūju atpakaļ. Likās no vienas puses savādi, ka nedziest ESP/BAS lampiņa panelī. Tā kā ESP, kruīzs un viss pārējais strādāja, tikai nevarēja izslēgt ESP un dega lampiņa, baigi neiespringu. Domāju, ka kaut kur CAN līnijās kaut kas nomirījis. To be continued...

Image

Nāca TA un tad kaut kā gandrīz laicīgi attapos, ka vajag pakaļtilts. Uz pacēlāja noravējām nost aizmuguri, bāku un sapratu, ka tiltam ir beigts pilnīgi VISS. Nedaudz sakopu apakšu (lasīt: pacēlu paklāju), sapratu, ka "vajag jaudīgāku bmw"™. Saliku jaunas sviras, bukses, gultņus, bremžu aizsargus, sakrāsoju tiltu ar pulveri utt. utjpr., pēc nepilna mēneša karāšanās uz pacēlāja tilts bija saārstējies, un mersis nebija uzkritis man uz galvas. Win-win!

Image

Image

Image

Image

Image

Image

TA neko, biju nedavilcis vienu savirzes šarnīru, čoms turpat uz domkrata pievilka, pārējais viss laču, pirmo reizi manā izpildījumā mersis ieguva atļauju smacēt pa ceļiem ar pirmo reizi.

Paralēli aizmugures tilta epopejai ļoti gribējās šogad braukt kaut kur youngtimeros, tā nu tiku pie leģendāra youngtimer auto

Image

UN tad... nekā ļauna negribēdams, sapratu, ka ir laiks mersim doties tautiņās, pašam sāk palikt nedaudz par nepraktisku, uzcepu sludinājumu ssā, iemetu par kosmosu, jo gribas vietā 4riteni. Vienā jaukā dienā dārgā man saka, ka gribas izmest līkumu un parībināt mūzičku. Brauksim ar mersi. Oki. Aizeju līdz mersim, slēdzu vaļā - nekas nenotiek. Domāju, hu s ņim, atslēdzu ar roku, iekāpju. Skatos, ka panelim padzisušas lampiņas, tā kā aķis būtu bik pasusis. Domāju, moš pieleks. Kā ieslēdzu aizdedzi pat nē, pagriezu atslēgu uz 1.pozīciju un no tā brīža visu vakaru džinkstēja ausis...

Image

Image

Well, fek. Garīgais +/-0.2, gribas sakurt ugunskuru zem balona. Salādēju aķi, atdzīvināju bagāžnieka slēdzeni, ar trīcošām rokām liku virsū klemmi un šķīlu klāt. Pirms tam noštepselēju stūres ķisenu - negribējās kasīt briļļu rāmi ārā no sejas.

Kaut kādu mēnesi tā arī noskudinājos, neviens par sludinājumu vispār neinteresējas, sāku joka pēc meklēt vainu savam ESP blokam. Izložņāju pa ESP bloka CAN līnijām, tās iet blakussēdētāja pusē, tālāk uz leju gar labo slieksni. Aizdomīgi. :roll: joprojām atcerējos par savu sakritību ar to, ka kļūme parādījās pēc sliekšņa. Atjaucu tomēr vaļā labās puses vadu šahtu - well... hello...

Image

Nu, kādi 15 vadi pakusuši, kādi pāris vadu pāri guļ kopā, dzīslas plikas. Lieki piebilst, bija cietusi 1 ESP CAN līnija, kaut kādus vadus aiztiekot, aizslēdzās mašīna. Gan jau kaut kādā brīdī arī tas nosēdināja aķi. Gan jau kaut kur tur blakus arī kāds crash sensors bija. Nu, neko darīt.

Šonedēļ dabūšu stiklu, gan jau arī nomainīšu. Ies tālāk atpakaļ ssā.
Cena - 2keur vai mainu pret B Fronteru (ar iespējamu piemaksu), priekšroka bomžu nitrosam, (3.2, pēc tam 2.2) bet nu dīzelis varbūt jāpamēģina, lai saprastu, ka ir slikti :naac:

Jau eju. :drive:
User avatar
ray112
Posts: 5012
Joined: 24 Jan 2015, 20:07
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by ray112 »

Foršāk būtu ja kāds atbrauktu pirkt mersi, un tad airbag jobnītu. Aizskrietu prom atpakaļ neskatoties.

P.s. kad salikuši visu atpakaļ, pirms darbini pirmo reizi, neaizmirsti 3 ikonas uz paneļa pielikt, mazums palīdz :D
User avatar
xero
Posts: 381
Joined: 22 Dec 2016, 19:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by xero »

ray112 wrote: 18 Oct 2021, 20:16 P.s. kad salikuši visu atpakaļ, pirms darbini pirmo reizi, neaizmirsti 3 ikonas uz paneļa pielikt, mazums palīdz :D
vēlams uz airbaga vāka :naac:
:latvija:
User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 15200
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Black President »

Labak vnk atstaj degosu sveciti uz sedekla :wink: :wink: :wink:
ZX
User avatar
andrams
Posts: 395
Joined: 16 Mar 2010, 22:28
Location: Ventspils/Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 3 times

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by andrams »

ray112 wrote: 18 Oct 2021, 20:16 Foršāk būtu ja kāds atbrauktu pirkt mersi, un tad airbag jobnītu. Aizskrietu prom atpakaļ neskatoties.

P.s. kad salikuši visu atpakaļ, pirms darbini pirmo reizi, neaizmirsti 3 ikonas uz paneļa pielikt, mazums palīdz :D
Otrreiz jau nešaus. Nu, durvīs palika pa vienam katrā pusē, bet par to es izvēlos nedomāt :D
User avatar
Abit e30
Posts: 1113
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by Abit e30 »

...tas slieksnis tika visā garumā mainīts? tur pie domkrata vietām ir tākā caurums visapkārt vai bildē tikai izskatās? :? vai arī tur tādu ātro variantu taisija? :-D
User avatar
tolx
Posts: 812
Joined: 29 Oct 2005, 20:23
Location: tava iztēle
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Andrams | Acaijnais W208

Post by tolx »

Oh boy... es saprotu šo sajūtu.
Dell/Lenovo/HP portatīvie datori par labām cenām
Locked