AFtobuss + Citramons un tagad mentu vāģis jeb Škoda
Re: AFtobuss
Pārmīšus pārvietojos arī ar šo
[imghttps://content27-foto.inbox.lv/albums/a/ar4ijs01/18-08-2009/3B8ABBEF-9E50-4626-82AD-DEC7664123DC.sized.jpeg?1548878411][/img]
Kam interesē, tirgojas!
http://www.auto24.lv/lietoti/skoda/superb/3015444
[imghttps://content27-foto.inbox.lv/albums/a/ar4ijs01/18-08-2009/3B8ABBEF-9E50-4626-82AD-DEC7664123DC.sized.jpeg?1548878411][/img]
Kam interesē, tirgojas!
http://www.auto24.lv/lietoti/skoda/superb/3015444
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17209
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: AFtobuss
CP nevar nereaģēt uz izsaukumu un nebraukt. Šim izgāju cauri aizpagājušā ziemā. Vajadzēja trobelēt līdz tam mirklim kamēr atbrauc, tad kad atrodi vainīgo auto, mentam elektronisks iesniegums un pāris dienu laikā abus izsauc uz ekspertīzi Gaujas ielā. Pāris nedēļas kamēr sakārto papīrus un uzraksta lēmumu.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: AFtobuss
Manā gadījumā nebija ne kameru uz to pusi nekā, CP tur izdarītu tuvu 0 .
Bet kāda situācija tev bija?
Bet kāda situācija tev bija?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AFtobuss
Nu tā viņi atklāti pateica, pieļauju ja uzstātu tad atbrauktu tik pēc 3+h, bet tāpat negadījumu piefiksēja, apdrošinātājs arī pateica, lai tik uzzvanu uz CP piefiksēt negadījumu, tālak pats sabildē un uzraksta situācijas aprakstu un iesniedz apdrošinātājam, viss.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17209
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: AFtobuss
Identiska. Tikai zināju auto, kuram blakus biju noparkojies. Mentiem telefoniski pateicu, ka teorētiski, varbūt zinu vainīgo, tikai nav nr zīmes un iespējams to sagādāšu.
Aiznākamajā dienā dabūju nr. zīmi, elektronisks isniegums mentiem un pēc nedēļas es, inspektors un lašāra tikāmies Gaujas ielā uz bojājumu salīdzināšanu. Pēc mēneša bij atzinums no mentiem, ka čalis atzīts par vainīgu un kasko atgrieza pašrisku.
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: AFtobuss
Aaa nu skaidrs tad, ja es būtu zinājis iespējamo vaininieku tad arī cietu citu ceļu, bet šajā gadījumā varēja būt dajebkas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AFtobuss
160k kārtējā elļas un filtru maiņa, pie reizes izravēju winter pack radiātora kartonu, motora segu un plastmasas aizbāzni intercoolera priekšā (tāds oem arī nāk) jo jau siltāks, un nav vajadzība.
Bez šī visa ziemā auksti, un ja zem -10 tad motors vispār knapi uzsilst virs 60* vag govno.
Ieķēru Multivan beņķus priekšējos, viss regulējas + roku balsti + apsilde, tik norpotu ka apsilgi būs vnk paša spēkiem jāuztaisa uz atsevišķu slēdzi, jo likt oem pogas at visu klimas bloku ir un dārgi.
Ērtuma ziņā daudz labāki par stock tramvaja beņķi -pat te vags iemudrījies uztaisīt stipri atšķirīgus beņkus.
Bez šī visa ziemā auksti, un ja zem -10 tad motors vispār knapi uzsilst virs 60* vag govno.
Ieķēru Multivan beņķus priekšējos, viss regulējas + roku balsti + apsilde, tik norpotu ka apsilgi būs vnk paša spēkiem jāuztaisa uz atsevišķu slēdzi, jo likt oem pogas at visu klimas bloku ir un dārgi.
Ērtuma ziņā daudz labāki par stock tramvaja beņķi -pat te vags iemudrījies uztaisīt stipri atšķirīgus beņkus.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AFtobuss
Tev viņam termostats nav nodprūdis vaļējā pozīcijā, jo cik man ir bijusi vagi, nevienam braucot nav bijušas problēmas ar silšanu braucot. Uz vietas stāvot ja pecka uz karstāko, tad gan var dabūt, ka temperatūra sāk krist. Bet tur arī kartons nepalīdzēs.
Re: AFtobuss
Ne, viss ar to ir labi, silst viņš ātri, tik ja ārā auksti motors nevar to noturēt, pirmārt labi visu izpūš, otrkārt “efektīva” degvielas sadegšana, kolēģiem Tallinā pie -20 tiem busiem temperatūra vairāk par 55* nekāpa, jo lidz tam sildīja webasto.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AFtobuss
A varbūt vnk Tevi VAGs īsti... Negrib. Man pie - 10 ar temperatūru nav nekādu problēmu vispār. pēc - 15 sāk muļķoties, bet tas tipa šitiem 1.9 dīzeļiem esot normāli. Kartons nekad nav bijis.
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
///M57 uz programmas nenormāli
TDR. LV
Re: AFtobuss
To ka tukšgaitā vw busi ne sūda nesilst pie lielākiem mīnusiem es pamanīju sen. G4S agrāk ar VW LT pie objektiem gaidot vnk tureju kāju uz pedāļa, kādi 2000rpm tukšgaitā lai dačiks nenokrīt pavisam līdz apakšai. Braucot turēja 90 itkā.
- arniks8
- Spam addicted
- Posts: 8332
- Joined: 16 Jun 2017, 21:43
- Location: RALLY PURVCIEMS
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: AFtobuss
Šiem busiem stockā webasto kas darbojas autonomi no starta brīža līdz 65* man liekas, bet sūds tāds, ka uztaisīt tā lai silda pēc pasūtījuma izmaksātu ap 1300€ cik skaitīju, jo vajag citu kontroles bloku + citus vadus + pulti un uztvērēju.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
-
- Spam addicted
- Posts: 5322
- Joined: 03 Apr 2015, 13:53
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: AFtobuss
Bļeģ, tas ir komerctransports nevis spa.
Vienīgais ko tur jābauda ir blakussēdētāja peregars, un tam tas buss ir izražots perfekti!
Vienīgais ko tur jābauda ir blakussēdētāja peregars, un tam tas buss ir izražots perfekti!
Re: AFtobuss
aizmirstie update:
Vasaras beigās pārgāju uz r17 un uzliku Hankook ventus V2, 235/55 r17, ļoti patīkama braukšana, dēļ lielākām riepām uzlabojās komforts un uz ceļa turējās daudz labāk arī uz 100+ asākos pagriezienos nepeld projām. Mīnus - jutās ratu liekais svars, pasliktinājās dinamika, bet nekas, piečipoju vēl un uzrāviens kā pa vecam vismaz pēc dirsas izjūtas.
Uz ziemu uzliktas jaunas Goodyear ice contact 3, kuras esot top1 šobrīd, jāatzīst daudz foršākas par ex Michelin xice3, kaut arī Michelinam nebija ne vainas, diazgan klusas, daudz radžu un turējās labi, bet ļoti krita radzes ārā. Sobrīd iztestēti pirmie sniegi un apledojumi un ice contact 3 pārliecinoši labāks.
Vasaras beigās pārgāju uz r17 un uzliku Hankook ventus V2, 235/55 r17, ļoti patīkama braukšana, dēļ lielākām riepām uzlabojās komforts un uz ceļa turējās daudz labāk arī uz 100+ asākos pagriezienos nepeld projām. Mīnus - jutās ratu liekais svars, pasliktinājās dinamika, bet nekas, piečipoju vēl un uzrāviens kā pa vecam vismaz pēc dirsas izjūtas.
Uz ziemu uzliktas jaunas Goodyear ice contact 3, kuras esot top1 šobrīd, jāatzīst daudz foršākas par ex Michelin xice3, kaut arī Michelinam nebija ne vainas, diazgan klusas, daudz radžu un turējās labi, bet ļoti krita radzes ārā. Sobrīd iztestēti pirmie sniegi un apledojumi un ice contact 3 pārliecinoši labāks.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: AFtobuss
Ikdienā arî pārvietojos ar šādu tikai kravinieku un long versiju. Es varētu pateikt savu viedokli par dzinēja T, bet cyka VAGs manam eksemplārām nav piešķīris tādu ekstru kā T dačiks.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: AFtobuss
Ilggadējs update:
Kārtējo reizi samainīts spararats un sajūga komplekts, šoreis Sachs un dricelējas mazāk.
Pa lielam nekas daudz nelūzt, tik drusku krāsa lobās nost, 250k bez baigām problēmām.
prikola pēc uzlikts uz stenda ar domu pakruķīt vēl, bet nu viss atdūrās turbīnā, mikropeņa diametra turba izdod jau tik cik ir, un kaut vai pušu plīsti, var dabūt tikai vairāk Nm pie apakšām un dūma, bet HP pie normāliem RPM tāpat krīt, unv tā maita nemirst būtu jau sen lielāku pieskrūvējis. Laikam tā savlaicīgā kopšana dara brīnuma lietas.
Cik ir tik ir, vismaz var ar drošu sirdi gulēt, ka stock'am tas ir max.
140hp un 340nm vs 202hp un 499nm
Kaut kad vēlāk jaizkrauj viss hlams laukā un 0-100 jāsamēra.
Kārtējo reizi samainīts spararats un sajūga komplekts, šoreis Sachs un dricelējas mazāk.
Pa lielam nekas daudz nelūzt, tik drusku krāsa lobās nost, 250k bez baigām problēmām.
prikola pēc uzlikts uz stenda ar domu pakruķīt vēl, bet nu viss atdūrās turbīnā, mikropeņa diametra turba izdod jau tik cik ir, un kaut vai pušu plīsti, var dabūt tikai vairāk Nm pie apakšām un dūma, bet HP pie normāliem RPM tāpat krīt, unv tā maita nemirst būtu jau sen lielāku pieskrūvējis. Laikam tā savlaicīgā kopšana dara brīnuma lietas.
Cik ir tik ir, vismaz var ar drošu sirdi gulēt, ka stock'am tas ir max.
140hp un 340nm vs 202hp un 499nm
Kaut kad vēlāk jaizkrauj viss hlams laukā un 0-100 jāsamēra.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."