спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
vassaļi!
tūnings nerimst un skaidrs ka kompots ir lēns...punkts
pēc kārtas, cik atceros..
pienāca brīdis mainīt klučus, tā kā iepriekš bija neventilējamās bremzes un suportus vajadzēja pārjaukt, tika pieņemts diezgan loģisks lēmums, ka nav jēgas taisīt neventilējamās bremzes, tāpēc tika ieķerti ventilējamie diski(protams lietoti ) un suporti. saliku remkomplektus, jaunus virzuļus un aiziet. kluči... bija jau doma par spōrta klučiem, bet beigās atmetos un uzliku kko vnk normālu standarta.
tālāk...turpinam dabūt svaru nost, katrs grams ir svarīgs
...tu tāpat nestrādā
jauni durvju apšuvumi, no alumīnija, tiesa, ar dabūto materiālu pagaidām pietika tikai 1 durvīm..
ōld, romantic red saloon
sport and style
tālāk, tika meklēti un atrasti kasjaki putekļu nākšanai salonā, līdz ko tas tika novērsts, mašīnai tika veikta ķīmiskā salonam » Skatīties Youtube
tad kkādi pilnīgi bezjēdzīgi darbi
stilīgas lampas, kuras gan laikam plēsīšu nost
yēēē'..weeeed
pārlīmēju durvīm melno kanti, savādāk spīdēja cauri sarkanā krāsa
un tad interesantākais..vismaz pašam.
tā kā tuvākā gonka bija gaidāma RSS Rullītī, bet sekojot līdzi bija pamatotas aizdomas, ka tā tiks atcelta tāpat kā 1. posms, bija skaidrs, ka jāpaķer kkas jauns, un jā...Minišoseja, kkas pilnīgi jauns man, vēljovairāk, pa asfaltu es nemāku braukt
No sākuma domāju vnk aizbruakšu uz treniņu paskatīties kas un kā tur.
viss nepieciešamais bija savākts, nedaudz jau kavēju, tūlīt braukšu uz lielpilsētu, bet čot baigi smaržo pēc degvielas, un tā ka nevis pārlej un no izpūtēja, bet reāli, kkur sulo, foooooook
un protams, super vietā, vispāŗ besī šis is'a degvielas pievada risinājums..bet nu gana easy fix, pacēlu malā kolektoru un gatavs
nu jā, treninš bija pa slapju segumu, arī uzreiz tip grūtākais ceļš.
braucu ar uniroyalu rainsport 3, jāteic saķere likās ļoti laba.
2. iebraucienā bija tikko uzlijis, un sapratu ka taisnē jaunais asfalts slapjš ir slidens » Skatīties Youtube
un te video no 3. iebrauciena, baigais fail sanāca ar degvielu, itkā bija pietiekoši daudz, bet reāli nenormāli rija degvielu, un beigās praktiski beidzās » Skatīties Youtube
izbraucot treniņu bija skaidrs, ka reāli ir štelle šis pasākums.
tā kā nāk Jāņi utt, vajadzēja pietaupīt piķi, bet nu....stulbais amatieru autosports...
atņēmu e30tajam riepas un samontēju uz kompata 5,stila
un tad jau minišosejas 3. posma gonka.
šķiet kompaktam nekad nebija bijušas tik zema profila riepas
un tagad jau sanāca pirmā reize ar tādiem pusslikiem uz sausa un lielā trasē, dēēēēēm....
tad nu pirmais brauciens, sapratu ka ātrums pavisam cits, saķere laba....pedālis gandriz visu laiku grīdā » Skatīties Youtube
un tā tas izvērtās
mjā
vispār nedēļas statiskika bija iznīcināti četri e36 spoguļi vienā nedēļā.
bet nu tika salabots, un varēju turpināt braukt.
pēc tam 1. iebrauciens pārbraucot bija kāds bija, sanāca arī pa kādam pārpratumam, bet viss beidzās labi. » Skatīties Youtube
un tad 2. iebrauciens, te arī sanāca uzbraukt labāko laiku, bet pēdējā aplī kkas izbeidzās, joprojām nezinu kas, nēesmu arī meklējis, kamēr mainīju riepas pastāvēja un viss aizgāja un vēl norm fail pašās beigās » Skatīties Youtube
skaidrs, ka pašreizējais piekares setups nebija īsti piemērots šīm gonkām, bet likās gana stabils, kā arī metinātais šosejā arī laikam nav gudrākais variants(īpaši uz slapja), un absolūti skaidrs, ka ar standarta is'u reāli nav ko darīt 2000 klasē, ja nu vienīgi pienest ūdeni typR hondām utt kgan no dažām atpaliku tikai nedaudz, protams, kā jau teicu, nemāku es asfaltu īsti, bet nu emocijas un pasākums ļoti labs!
aaand guess who will be back....
tūnings nerimst un skaidrs ka kompots ir lēns...punkts
pēc kārtas, cik atceros..
pienāca brīdis mainīt klučus, tā kā iepriekš bija neventilējamās bremzes un suportus vajadzēja pārjaukt, tika pieņemts diezgan loģisks lēmums, ka nav jēgas taisīt neventilējamās bremzes, tāpēc tika ieķerti ventilējamie diski(protams lietoti ) un suporti. saliku remkomplektus, jaunus virzuļus un aiziet. kluči... bija jau doma par spōrta klučiem, bet beigās atmetos un uzliku kko vnk normālu standarta.
tālāk...turpinam dabūt svaru nost, katrs grams ir svarīgs
...tu tāpat nestrādā
jauni durvju apšuvumi, no alumīnija, tiesa, ar dabūto materiālu pagaidām pietika tikai 1 durvīm..
ōld, romantic red saloon
sport and style
tālāk, tika meklēti un atrasti kasjaki putekļu nākšanai salonā, līdz ko tas tika novērsts, mašīnai tika veikta ķīmiskā salonam » Skatīties Youtube
tad kkādi pilnīgi bezjēdzīgi darbi
stilīgas lampas, kuras gan laikam plēsīšu nost
yēēē'..weeeed
pārlīmēju durvīm melno kanti, savādāk spīdēja cauri sarkanā krāsa
un tad interesantākais..vismaz pašam.
tā kā tuvākā gonka bija gaidāma RSS Rullītī, bet sekojot līdzi bija pamatotas aizdomas, ka tā tiks atcelta tāpat kā 1. posms, bija skaidrs, ka jāpaķer kkas jauns, un jā...Minišoseja, kkas pilnīgi jauns man, vēljovairāk, pa asfaltu es nemāku braukt
No sākuma domāju vnk aizbruakšu uz treniņu paskatīties kas un kā tur.
viss nepieciešamais bija savākts, nedaudz jau kavēju, tūlīt braukšu uz lielpilsētu, bet čot baigi smaržo pēc degvielas, un tā ka nevis pārlej un no izpūtēja, bet reāli, kkur sulo, foooooook
un protams, super vietā, vispāŗ besī šis is'a degvielas pievada risinājums..bet nu gana easy fix, pacēlu malā kolektoru un gatavs
nu jā, treninš bija pa slapju segumu, arī uzreiz tip grūtākais ceļš.
braucu ar uniroyalu rainsport 3, jāteic saķere likās ļoti laba.
2. iebraucienā bija tikko uzlijis, un sapratu ka taisnē jaunais asfalts slapjš ir slidens » Skatīties Youtube
un te video no 3. iebrauciena, baigais fail sanāca ar degvielu, itkā bija pietiekoši daudz, bet reāli nenormāli rija degvielu, un beigās praktiski beidzās » Skatīties Youtube
izbraucot treniņu bija skaidrs, ka reāli ir štelle šis pasākums.
tā kā nāk Jāņi utt, vajadzēja pietaupīt piķi, bet nu....stulbais amatieru autosports...
atņēmu e30tajam riepas un samontēju uz kompata 5,stila
un tad jau minišosejas 3. posma gonka.
šķiet kompaktam nekad nebija bijušas tik zema profila riepas
un tagad jau sanāca pirmā reize ar tādiem pusslikiem uz sausa un lielā trasē, dēēēēēm....
tad nu pirmais brauciens, sapratu ka ātrums pavisam cits, saķere laba....pedālis gandriz visu laiku grīdā » Skatīties Youtube
un tā tas izvērtās
mjā
vispār nedēļas statiskika bija iznīcināti četri e36 spoguļi vienā nedēļā.
bet nu tika salabots, un varēju turpināt braukt.
pēc tam 1. iebrauciens pārbraucot bija kāds bija, sanāca arī pa kādam pārpratumam, bet viss beidzās labi. » Skatīties Youtube
un tad 2. iebrauciens, te arī sanāca uzbraukt labāko laiku, bet pēdējā aplī kkas izbeidzās, joprojām nezinu kas, nēesmu arī meklējis, kamēr mainīju riepas pastāvēja un viss aizgāja un vēl norm fail pašās beigās » Skatīties Youtube
skaidrs, ka pašreizējais piekares setups nebija īsti piemērots šīm gonkām, bet likās gana stabils, kā arī metinātais šosejā arī laikam nav gudrākais variants(īpaši uz slapja), un absolūti skaidrs, ka ar standarta is'u reāli nav ko darīt 2000 klasē, ja nu vienīgi pienest ūdeni typR hondām utt kgan no dažām atpaliku tikai nedaudz, protams, kā jau teicu, nemāku es asfaltu īsti, bet nu emocijas un pasākums ļoti labs!
aaand guess who will be back....
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tak visu laiku nesanāk, tad Artūrs nevar, tad es, un tā tas velkas, 2dien jau gribēju-AF- wrote:Kad tu ecu uz galdu liksi?
kkad būs jau jānoved tā lieta līdz rezultātam
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Labdien!
..tātad, piedzīvojumu brauciens nebeidzas
Pēc minišosē nākamais izbrauciens sanāca Teperis Smiltene, fēina grunts trasīte.
Minišoseja mašīnai nekādus nopietnus bojājumus nenodarīja, izņemot izsistu stiklu - easy fix un salauztus spoguļus, same here.
Protams, joprojām skaidrs ka mašīna ir jādabuj ātrāka, lai būtu kaut nedaudz vairāk iespējams konkurēt ar diuastoņ uc ''zvēriem''
Pēc visiem nostāstiem, kā arī interneta leģēndām vispasaules internetā, tad divi pa lielam vienīgi tūni ko ir vērts darīt tam Is'am un vajadzētu būt jūtamam rezultātam ir čipiks un viegls vienmasas spararats, pārsvarā tas būtu m20 sajūgs komplektā.
tātad... kompis tika nodots AF lai iemuķī kādu čipiksu, paralēli mašīnu aizvilkām uz boksu lai uzliktu citu sajūgu.
tā kā garāžā mētājās mans vecais sajūgs no mana e30, tas tika likts lietā
tāpat arī sparats, tā kā nomainīju sev uz vieglāku, palika vecais no m20, arī tas iet virsū.
abi kopā, pa kreisi, tas aizgāja uz manu m20b30, pa labi spararats no m20b25 pēdējo gadu
ar fleksi nogriezām dibenu, stokā sanāk bija 8.5kg un novirpojot palika 6.5kg ? (vai 7.5..neatceros precīzi)
noraujam kārbu, pie reizes tiek atklāts viens no eļļas noplūdes cēloņiem..samainam blīvslēgu
tālāk sākam riktēk kko atpakaļ
liekot m20 sparatu, parasti ir problēmas ar tā uzlikšanu, jo kartera ribas atduras bret spararata aizmuguri, tā kā mēs viņu apvirpojām, tad te viss īzī
otra epopeja, m20 un m42 atšķiras spararatam zobvainagi, bet nu pietiek ar bendiksa nomaiņu, sākumā biju uzsūtījis bendiksu pēc oem numuriem ko atradu netā, priekš šīs receptes, bet beigās tas izrādījās galīgi greizs, naktī rāvām uz veikalu un izdevās piemeklēt vnk rokoties pa noliktavu
tālāk liekam visu kopā, kas arī noritēja bez starpgadījumiem, tātad beigās ir viss sajūgs no m20, kopā uz visu sajūga masu sanāk ieekonomēt 2kg, bet galvenais uz ko norādīja amurikāni, ka masas centrs vairs nav pa ārējo aploci, bet vairāk uz visu plakni un protams svars biš nost.
vienīgi saliekot pirmais sajūga testa spiediens.....aiziet grīdā...fāāāāk bet nu beigās tā bija vnk atgaisošanas vaina, un sajūgs ir darba kārtībā. Plus vēl tika uzlikta jauna zonde, lai jau motors labāk zinātu kas notiek viņā.
..pēcāk atnāk arī kompis ar čipiksu, uzliekam, iedarbinam, viss rūc, yēēē. Izbraucam testdraivu...............nav ko teikt...reāli vispār nekādas starpības, un vispār atvelkot/velkot pie gala liekas ka vispār čābīgi ceļ nu tā nevar būt...un tad sākās..
domāju mož kkas motora vadībai konkretna nav, tā uz ātro nolasam kļūdas, nekā īsti nav, nu lab.
tālāk domāju mož kkas nav ar aizdedzi.
nomainam sveces, pie reizes nočekojam aizdedzes sistēmu kopumā, pīpītes, spoļu visuālais utt.
4 3 2 1
pēc to nomaiņas, protams, nekas īsti nemainījās
tagad pēc gonkas kad bija izskrūvētas sveces(tip jaunās kas bija saliktas), visām izolatori bija perfekti balti, nekādu uzdegumu uz kontaktiem nebija, izskatījās ļoti smukas.
tas viss notika pāris dienas pirms Smiltenes, beigās vairs nebij laika neko vairāk apskatīties, tik cik uzcēlām uz pacēlāja, pārvilk/nočekot piekari, jo parādījās kkāds dīvains sitiens strauji dodot virsū, tākā reduktos būtu vālā, tā kā kas, bet nekas īsti netika atrasts un tad jau aiziet, uz sačiem
Kā jau visiem zināms, vasara padevusies diezgan lietaina, Teperī segums reāli ir mālains, un māls plus daudz lietus, ir šāusmīgs ķepeklis, kas arī dienas sākumā bija trasē :/
kā ierasts braucām divās klasēs RWD open ar Uniroyali un RWD sport, kur čoms iedeva nopēst gruntenes R800 Kumhas :muchsport:
šajā brīdī gonka bija apstādināta, jo priekšā bija trasē iebuksējusi mašīna...gaidījām džipu...tā ka saprotiet paši, kādi bija apstākļi
spōrt
:tikmēr boksos:
fotogrāfs biš priekšu apgraizīja
pa lielam viss beidzās bez starpgadījumiem, kkur biš aizķertas riepas utt, sīkumi, tik cik izpūtējam gumija pārplīsa un nokrita pūtējs....nebiju pārtaisījis stiprinājumu, kas bija jau sen jāizdara vienīgi panna vnk pilna ar mālu piestumta utt.
čempionu auto, Artuks paķēra 3. vietu spōrt klasē
tālāk aizbruacām mājās un turpinājām epopeju ar auto neiešanu.
reāli trasē braucot ar 2ro bija biš pa isu, kā iemet 3šajā tā knāpi paātrinās, gurst vēlā pēcpusdienā kad braukājām tip treniņus, trase bija pažuvusi, un ātrums pieauga, tad jau arī ar 3šo varēja norm pabraukt, bet nu nav nopietni..
tātad..vēl viens no variantiem, degvielas spiediens krītās velkot...
bet arī te viss čotka...sūds...
āāā, vēl tagad ir uzlikts 3.5bar regulators no m50b25tip » Skatīties Youtube
tālāk gribējām samainīt ķēdi, plus laipas kkādas normālas tika sakasītas (jaunas ir tikai oem).
pie reizes samērījām kompresiju, gandrīz identiski 14bar visos cilindros...sūds..
bet nu beigās izplūdes sadalene laikam nebija īīīsti pareizi, nācās pārregulēt, tagad viss salikts, nevar saprast, mož nedaudz savādāk iet.
Jāteic paldies AF par čipiksa sakārtošanu, kā arī to ka neatmetās un mēģināja dot kādus padomus kur meklēt vainu, kādēļ motors tip neiet utt
āāā, salikām motoru, čoms saka, ka diezgan zolīda grīda priekš e36 šitam esot, uz ko es teicu, mhm, kātad, nav jau nemaz ar tik rožaina, norādu uz grīdu aizmugurē pirms bākas, un stāstu, kā jau vienu tilta sijas vietu pārmetināju pagāšgad....un pēkši šis spīdi na ar lukturīti......ēēēēm, te jau tev arī ir izlūzis.....BINGŌ un tagad iz izlūzusi otra bukses vieta. supēr!
kkā tā, cik nu atceros, mēģinālu lōgistiski sadrukāt.
tiekamies trasē! #mundierismotorsport
..tātad, piedzīvojumu brauciens nebeidzas
Pēc minišosē nākamais izbrauciens sanāca Teperis Smiltene, fēina grunts trasīte.
Minišoseja mašīnai nekādus nopietnus bojājumus nenodarīja, izņemot izsistu stiklu - easy fix un salauztus spoguļus, same here.
Protams, joprojām skaidrs ka mašīna ir jādabuj ātrāka, lai būtu kaut nedaudz vairāk iespējams konkurēt ar diuastoņ uc ''zvēriem''
Pēc visiem nostāstiem, kā arī interneta leģēndām vispasaules internetā, tad divi pa lielam vienīgi tūni ko ir vērts darīt tam Is'am un vajadzētu būt jūtamam rezultātam ir čipiks un viegls vienmasas spararats, pārsvarā tas būtu m20 sajūgs komplektā.
tātad... kompis tika nodots AF lai iemuķī kādu čipiksu, paralēli mašīnu aizvilkām uz boksu lai uzliktu citu sajūgu.
tā kā garāžā mētājās mans vecais sajūgs no mana e30, tas tika likts lietā
tāpat arī sparats, tā kā nomainīju sev uz vieglāku, palika vecais no m20, arī tas iet virsū.
abi kopā, pa kreisi, tas aizgāja uz manu m20b30, pa labi spararats no m20b25 pēdējo gadu
ar fleksi nogriezām dibenu, stokā sanāk bija 8.5kg un novirpojot palika 6.5kg ? (vai 7.5..neatceros precīzi)
noraujam kārbu, pie reizes tiek atklāts viens no eļļas noplūdes cēloņiem..samainam blīvslēgu
tālāk sākam riktēk kko atpakaļ
liekot m20 sparatu, parasti ir problēmas ar tā uzlikšanu, jo kartera ribas atduras bret spararata aizmuguri, tā kā mēs viņu apvirpojām, tad te viss īzī
otra epopeja, m20 un m42 atšķiras spararatam zobvainagi, bet nu pietiek ar bendiksa nomaiņu, sākumā biju uzsūtījis bendiksu pēc oem numuriem ko atradu netā, priekš šīs receptes, bet beigās tas izrādījās galīgi greizs, naktī rāvām uz veikalu un izdevās piemeklēt vnk rokoties pa noliktavu
tālāk liekam visu kopā, kas arī noritēja bez starpgadījumiem, tātad beigās ir viss sajūgs no m20, kopā uz visu sajūga masu sanāk ieekonomēt 2kg, bet galvenais uz ko norādīja amurikāni, ka masas centrs vairs nav pa ārējo aploci, bet vairāk uz visu plakni un protams svars biš nost.
vienīgi saliekot pirmais sajūga testa spiediens.....aiziet grīdā...fāāāāk bet nu beigās tā bija vnk atgaisošanas vaina, un sajūgs ir darba kārtībā. Plus vēl tika uzlikta jauna zonde, lai jau motors labāk zinātu kas notiek viņā.
..pēcāk atnāk arī kompis ar čipiksu, uzliekam, iedarbinam, viss rūc, yēēē. Izbraucam testdraivu...............nav ko teikt...reāli vispār nekādas starpības, un vispār atvelkot/velkot pie gala liekas ka vispār čābīgi ceļ nu tā nevar būt...un tad sākās..
domāju mož kkas motora vadībai konkretna nav, tā uz ātro nolasam kļūdas, nekā īsti nav, nu lab.
tālāk domāju mož kkas nav ar aizdedzi.
nomainam sveces, pie reizes nočekojam aizdedzes sistēmu kopumā, pīpītes, spoļu visuālais utt.
4 3 2 1
pēc to nomaiņas, protams, nekas īsti nemainījās
tagad pēc gonkas kad bija izskrūvētas sveces(tip jaunās kas bija saliktas), visām izolatori bija perfekti balti, nekādu uzdegumu uz kontaktiem nebija, izskatījās ļoti smukas.
tas viss notika pāris dienas pirms Smiltenes, beigās vairs nebij laika neko vairāk apskatīties, tik cik uzcēlām uz pacēlāja, pārvilk/nočekot piekari, jo parādījās kkāds dīvains sitiens strauji dodot virsū, tākā reduktos būtu vālā, tā kā kas, bet nekas īsti netika atrasts un tad jau aiziet, uz sačiem
Kā jau visiem zināms, vasara padevusies diezgan lietaina, Teperī segums reāli ir mālains, un māls plus daudz lietus, ir šāusmīgs ķepeklis, kas arī dienas sākumā bija trasē :/
kā ierasts braucām divās klasēs RWD open ar Uniroyali un RWD sport, kur čoms iedeva nopēst gruntenes R800 Kumhas :muchsport:
šajā brīdī gonka bija apstādināta, jo priekšā bija trasē iebuksējusi mašīna...gaidījām džipu...tā ka saprotiet paši, kādi bija apstākļi
spōrt
:tikmēr boksos:
fotogrāfs biš priekšu apgraizīja
pa lielam viss beidzās bez starpgadījumiem, kkur biš aizķertas riepas utt, sīkumi, tik cik izpūtējam gumija pārplīsa un nokrita pūtējs....nebiju pārtaisījis stiprinājumu, kas bija jau sen jāizdara vienīgi panna vnk pilna ar mālu piestumta utt.
čempionu auto, Artuks paķēra 3. vietu spōrt klasē
tālāk aizbruacām mājās un turpinājām epopeju ar auto neiešanu.
reāli trasē braucot ar 2ro bija biš pa isu, kā iemet 3šajā tā knāpi paātrinās, gurst vēlā pēcpusdienā kad braukājām tip treniņus, trase bija pažuvusi, un ātrums pieauga, tad jau arī ar 3šo varēja norm pabraukt, bet nu nav nopietni..
tātad..vēl viens no variantiem, degvielas spiediens krītās velkot...
bet arī te viss čotka...sūds...
āāā, vēl tagad ir uzlikts 3.5bar regulators no m50b25tip » Skatīties Youtube
tālāk gribējām samainīt ķēdi, plus laipas kkādas normālas tika sakasītas (jaunas ir tikai oem).
pie reizes samērījām kompresiju, gandrīz identiski 14bar visos cilindros...sūds..
bet nu beigās izplūdes sadalene laikam nebija īīīsti pareizi, nācās pārregulēt, tagad viss salikts, nevar saprast, mož nedaudz savādāk iet.
Jāteic paldies AF par čipiksa sakārtošanu, kā arī to ka neatmetās un mēģināja dot kādus padomus kur meklēt vainu, kādēļ motors tip neiet utt
āāā, salikām motoru, čoms saka, ka diezgan zolīda grīda priekš e36 šitam esot, uz ko es teicu, mhm, kātad, nav jau nemaz ar tik rožaina, norādu uz grīdu aizmugurē pirms bākas, un stāstu, kā jau vienu tilta sijas vietu pārmetināju pagāšgad....un pēkši šis spīdi na ar lukturīti......ēēēēm, te jau tev arī ir izlūzis.....BINGŌ un tagad iz izlūzusi otra bukses vieta. supēr!
kkā tā, cik nu atceros, mēģinālu lōgistiski sadrukāt.
tiekamies trasē! #mundierismotorsport
Last edited by Abit e30 on 07 Jul 2017, 12:20, edited 1 time in total.
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6274
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Tad tā arī nesapratu, tas čips uz atmo dzinēja kaut ko deva vai nē? vai tikai gandarijuma sajūtu?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Chipu uz atmo jau gruti sajust, vienigi ja tas nebija nozmiegts ar visadam eko hujnjam
ZX
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Pēc leģendām es vispār lasīju, ka bmw rūpnīcā esot apdalījuši isu nedaudz, lai tas tik ļoti nekonkurētu ar elitāro 6cyl m50b20,semigallss wrote:Tad tā arī nesapratu, tas čips uz atmo dzinēja kaut ko deva vai nē? vai tikai gandarijuma sajūtu?
protams negaidījām jau ka uzreiz būs 200kaņey, bet nu jestrākam viņam bija jāpaliek.
nu tagad nevar saprast jā, vai kkas vispār mainījās. protams tas ir runājot par standarta izpildījuma atmo motoriem.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
he heFoxijs wrote:atkal jāskrienās
uu ja, diu astoņ plīteniekam jau vajadzēja tīt un protams, riepām ir nozīmezarins wrote: ar jaunam uniroyall ari man sak likties ka neiet, bet uzreiz ir rezultāts. nevar salidzinat ar vecam riepam
iedvesmojoties no šī topika laikam būs jāuzveido savs.
bet nu nē, te vnk motors nu negriež, kkādus vietējos džuksterus izvizinājām, šie jau gan teica, ka nejēgā itkā ejot, nu ļoti apšaubu
..mēs jau ar Vilcienu štukojām, a ja nu tie Is vnk tā arī iet..nū neiet..
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Ja viss ir čība rezultāts ir jūtams, un jo īpaši uz vecajiem motronic ecusemigallss wrote:Tad tā arī nesapratu, tas čips uz atmo dzinēja kaut ko deva vai nē? vai tikai gandarijuma sajūtu?
Bet te rezultāts pretējs, auto iet sliktāk , tātad kaut kur ir defekts kas pēc jaunām konfigurācijām vnk nespēj pavilkt. Aizdomas uz nekorektu detonācijas devēja darbību. Vai lamda dirš vai GMM ir atmeties un pie lieliem RPM vnk rada hvz ko
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Ja interesē ir plaukti no kompota ar disku bremzēm.
Komplektā abi plaukti, bremžu diski ar suportiem un pusasīm.
200Eur.
Komplektā abi plaukti, bremžu diski ar suportiem un pusasīm.
200Eur.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
te kā vienmēr viss ir līmenī. sen nebiju palasījis apdeitus
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Šitādu komplektu reiz uz lūžņiem aizvedām, jo redz nevienam pa kapeikām nevajadzēja. Nezināju, ka zelta cenāJ.K.jr.bad. wrote:Ja interesē ir plaukti no kompota ar disku bremzēm.
Komplektā abi plaukti, bremžu diski ar suportiem un pusasīm.
200Eur.
Nuu hzin, kad man bija 'is, tīri labi šmorēt varēja. Pirms tam bija dzirdēts, ka divniekus varot izlikt un tā arī bija, m52b20 palika aizmugurē. Protams, var jau visādi būt, draiver skills n shitAbit e30 wrote:..mēs jau ar Vilcienu štukojām, a ja nu tie Is vnk tā arī iet..nū neiet..
instagram.com/jaaneens
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
mmm, baigi nēesmu domājis par disku bremzēm, bet šķiet parasti 5lug disku plaukti ap 150eur gāja no z3 vai compata, nu tas tāJ.K.jr.bad. wrote:Ja interesē ir plaukti no kompota ar disku bremzēm.
Komplektā abi plaukti, bremžu diski ar suportiem un pusasīm.
cīnamies, cīnamies..Mellaish wrote:te kā vienmēr viss ir līmenī. sen nebiju palasījis apdeitus
ar disku bremzēm?blokks wrote:Šitādu komplektu reiz uz lūžņiem aizvedām, jo redz nevienam pa kapeikām nevajadzēja. Nezināju, ka zelta cenā
Nuu hzin, kad man bija 'is, tīri labi šmorēt varēja. Pirms tam bija dzirdēts, ka divniekus varot izlikt un tā arī bija, m52b20 palika aizmugurē. Protams, var jau visādi būt, draiver skills n shitAbit e30 wrote:..mēs jau ar Vilcienu štukojām, a ja nu tie Is vnk tā arī iet..nū neiet..
tātad, lai izkliedētu visas baumas
iztestējām kkad uz grunts seguma pa mājas dopu, jāteic, ka iet...beidzot tiešām liekas ka tas sūds kko kustas, un tā kā nekad iepriekš (kā jau rakstīju, mainot ķēdi atklājās ka izplūdes sadalene bija prom, tiesa neatceros uz kuru pusi, skaņa arī palikusi vēl niknāka )
var normāli iemest līkumā, dot virsū pilnu, un ir sajūta ka viņš pat ceļ, tiesa cēliens ir pēc 4k+ bet nu tas tā.
tagad ir doma par kkādu svara pieaugumu uz aizmugurējās ass, saķeres iegūšanai. redzēsim.
nikns stailll
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Ir kaut kādi varianti kapēc tā sadalene bija prom? (ķēde pastiepusies, kāds tur bija bijis or smth?) kā noteicāt ka nav vietā?
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nav ne jausmas. tip izplūde stāvēja līdz galam aizgājusi uz vienu pusi (tajā frēzējumā cik regulējas), bet bija tip pievilktaFoxijs wrote:Ir kaut kādi varianti kapēc tā sadalene bija prom? (ķēde pastiepusies, kāds tur bija bijis or smth?) kā noteicāt ka nav vietā?
ķēde nebija baigi izstiepusies, ļoti minimāli, garā laipa gan bija savu mūžu nokalpojusi pilnībā, praktiski bija pēdējais brīdis mainīt.
nu kā jau visiem šiem motoriem, ar šablonu.