Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Dažādi sporta, izklaides un tamlīdzīgi pasākumi.

Moderators: gacciZm, omulis

Post Reply
User avatar
Kaross
Posts: 1284
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Post by Kaross » 01 Aug 2016, 01:10

Pastāstīšu kā mums gāja Norvēģijā. Jau pagājušo gad bija vēlme doties uz šo pasākumu - Gatebil, bet nekādi nesanāca noorganizēties. Tad no šogad jau laicīgi uzradās cilvēki, kas vienkārši devās skatīties. Piemetām busam aizmugurē treileri un BMW. Nolēmu uz pāris dienām slēgt servisu un visi trīs dovāmies uz Gatebil festivālu Rudskogen trasē.
Sākumā ar BMW līdz Ventspilij un tālāk pieāķējām T5 busam. 18 jaunas riepas un 100 litri E85 degvielas. :emo:

Image

Prāmis no Ventspils uz Nīneshamni. Pa nakti kuģojam un no rīta izbraucam uz Norvēģiju. ~530km.
Ventspils ostā satiekam Dmitriy Illyuk un viņa ~1000HP jaudīgo Nissan. Gan jau būs zināms cilvēks drifta pasaulē. Izrādās no Ukrainas dodās uz Gatebil atpūsties. :)

Image

Zviedrijas ceļi. Kas bija diezgan interesanti, uz ceļiem redzējām ļoooti daudz retro amerikāņus. Ik pēc 10-15min. kāds aizbrauca. Laikam baigi iecinīta klasika un muskuļauto.

Image

Ainava kaut kur aiz Norvēģijas robežas.

Image

Tā ap 7 stundām un esam galā. Vakarā uzceļam nojumi un sākam kost. :reeka:

Image

Pirms tam vēl aizbraucu uz tehnisko parku, lai izietu pārbaudi un skaņas testu. Nedrīkst pārsniegt 100dB pie 4000rpm. Protams, tam laicīgi sagatavojāmies, iemetinot papildus klusinātāju un tahometru VEMSā pieregulēju. :emo: Reāli pie dzinēja 2800rpm taho jau rādīja 4000 rpm. Skaņas tests iziets. Un iegūta uzlīme.
Lai brauktu pa trasi katru dienu bija jāmaksā 700NOK jeb 75 Euro. Tad iedalīja mazāku uzlīmīti, kuru ielīmēja pie attiecīgās dienas lielajā uzlīmē un varēja gāzt.
Pirms tam gan vēl jāiziet "Drivers briefing", kurā pastāsta kā uzvesties trasē u.t.t. Beigās iedot papildus aproci, kuru uzrādot varēja doties trasē. Ja nebija šis aproces, trasē nelaida. Dīvaini, ka šis brīfings bija jāklausās arī blakussēdētājam un jāiegūst aproce.

Image

Kaut kāds tehniskā dienesta aparāts vizinājās pa kempingu.

Image

Vienkārši M5. Kempingā pārsvarā mētājās labākas mašīnas kā mums Autoexotica pasākumā. :reeka:

Image

Pirmā diena. Starta/finiša taisnē, kur ik pa laikam laida trasē mašīnas. Pārsvarā ap 50-60 auto trasē.

Image

Turpat tādi neslikti boksiņi bieziem onkuļiem. Fastlapu gaida.

Image

Dienas timetable. Neizlaidu nevienu drifting. :yo:

Image

Dalībnieku parkā.

Image

Dalībnieku parks pie trases.

Image

Stance diski. :kiss: 15-18 collas plati varbūt.

Image

Tā nu gāžot pa trasi sanāca arī sūdi. Pirmo reizi plīsa kompresora siksna. Kura aizspieda kompresora eļļošanas trubu un ar eļļas spiedienu izspieda kompresora ass saļņiku. Double fun.
Labi, ka biju nopircis jaunu siksnu. Tikai siksna palika uz galda servisā. :hvz: :dusma:
Galvenais nemīzt. Kompresors ārā un pateicoties veiksmei atrodas cilvēki, kas brauc no Liepājas otrā dienā ar lidmašīnu uz Oslo un tad uz Gatebil.
Pateicoties userim kalns tiek sagādāta siksna. Super paldies, izglābi pasākumu. Kā arī paldies ordii.

Image

Pusstunda un kompresors zemē.
Tālāk vakarā ņemam kompresoru padusē un ciemos pie HGK uz tehnisko busu, kur uz galda gaismā pārjaucām kompresoru, salīmējām to pašu veco saļņiku, lai otrā dienā liktu virsū. Tā kā kalns ierodas ap 13:00, bet no rīta jāgāž, izdomājām pabraukt ar atmosfēru.

Image

a huļi nē?
Tehniskajā parkā visādas bodītes un tai skaitā Biltema. Tur pa 13 euro iegādāts koniskais mūsu izmērā un auto gatavs gāzt. Biltema pa lielam kā mūsu Super netto. Lēti sūdi.
Tur pat blakus citā nojumē Liqui Moly eļļas. Pastāstījām bēdu, ka visa eļļa pa trasi, mašīna neiet, bet gāzt gribās, dabūjam atlaidi un pa ~100 Euro 10 litrus 10W60 racing eļļu. :yo:

Image

Trase, protams, ātra, liela un jaudas maz. 300Zs ar to atmo V8 nekāda aršana nesanāk. tik vien kā clutch kick un pēc pāris apļiem izšķist reduktors.
Tā nu kā king'i braucam mājās ar evakuatoru kāmēr citi gāž.

Image

Lai vai kā, bet reduktoru biju paņēmis līdzi. Kā pēdējo, bet domāju ja nu noder.

Pa to laiku jau Kalns ar siksnu klāt un reduktors virsū. Varam gāzt atkal kā normāli čaļi.

Image

Tālāk vairāk, vai mazāk bez starpgadījumiem. Tikai degviela beidzās. Tehniskajā parkā gan atradām vietējo norvērģi, kuram bija E85. Atpirku 20 litrus, lai pēdējā dienā var vēl pavizināties. Tātad kopā ap 120-130 litriem tika nokurināti. E85 kā tādu vispār Norvēģijā nevar dabūt.

Vēl tas, ka pirmo reizi braucot vēl daudz ko nezinājām un iedalīja mums kaut kādā nomaļā kempingā. It kā pie pašas trases, bet tajā pat laikā līdz startam bija jābrauc ap 1km. 600-700m pa grunteni. Trase pati par sevi ļoti liela.

Image

Talāk sametīšu bildes ar citiem dalībniekiem.
Vienkārši lambo. Laikam pat dalībnieks nebija.

Image

Viens no mūsu favorītiem.
Līdz pēdējam sīkumam uztaisīts fastlap Audi. Protams, 20VT dzinējs. Brauca 70 gadīgs onka. Izbaudīja vecumdienas. Auto viss pa dārgo. Amīši, salons, motortelpa, dzinējs u.t.t. Pēc visa spriežot ieguldīts kosmoss tajā auto. Nu vismaz ne 20-30000 euro, bet daudz vairāk.

Image

Image

Image

Boosted?

Image

LS ar kompresoru.

Image

Fastlap monstrs ar Audi V8 biturbo dzinēju. Vecais V8 no Audi S6 C4 bundžas ja pareizi atceros.

Image

Image

Rs4 biturbo

Image

Image

Fiesta V8 edelbrock.

Image

Interesants risinājums turbo vadībai. WG gaisa pievadu kontrolē divas benzīna sprauslas

Image

Porsche monstrs.

Image

BMW 850 turbo. 1378 Zs un 1566Nm

Image

Image

Volvo XC90 RWD. ar kaut kādu gan jau korvetes LS dzinēju. Driftēja ar R22 riepām. :naac: Pilnīgi slims cilvēks. Bail bija tuvoties trasē, ka tā miskaste neapgāžas.

Image

Just stance. Fake vosseni viņiem bija ļoti lielā cieņā.

Image

ALM racing scirocco. Tas pats trakais, kas ar 4WD iet šķērsam pa trasi. Biju gaidījis ko interesantāku salonā un motortelpā. Bet salīdzinot ar citiem diegan liels gateris. Tik daudz kā jauda.

Image

Image


SAdzīves ainiņas. Norvēģi pa nakti dzēruma lēkāja pa passatu. Bildē iznākums. Vispār liela daļa vienkārši dzēra treileru parkā/kempingā un pat līdz trasei neaizvilkās. Teltis pārsvarā neizmantoja, jo visiem bija treileri un pie katra treilera ģenerators un mūzika. Tas laikam bija obligāts nosacījums. Pārsvarā skanēja vietējā folkmūzika un cita mēsli pilnā skaļumā.
Pirmais iespaids, ka viņi ir resni cūkas. Mēsli vienkārši kalniem, visi aprijušies un meitenes resnas un nesmukas. Labi ja pāris normālas varēja redzēt.

Image

Atpakaļceļā piestājot paēst pamanīju atkal kaut ko.

Image

Bilde no Ventspils ostas jau mājās braucot pēc 5 dienām.

Izmaksas ja nu kādam interesē:

Festivāla ieeja uz visām 3 dienām ap 120 euro.
Viena diena trasē - 75 Euro.
Sporta Mašīnai vieta kempingā - 30 Euro.
Busam vieta kempingā - 60 Euro.
Kuģis turp/atpakaļ busam ar piekabi 950 Euro. Tā ka 6 cilvēki braucām, tad ap 150 Euro katram pa kuģi.

Pasākums nav lēts, bet neatkārtojams noteikti.

Trasē sadzen 50-60 auto. Visi driftē, nesās pa trasi. Valda pilnīgs haoss. Bet tajā pat laikā viss ir ļoti kontrolēts. Tehniskie cilvēki ir simtiem. Kempingā, trasē, visur.
Kāds apstājas trases malā uzreiz ir klāt cilvēks, tajā trases posmā dzeltenais karogs un auto vāc uzreiz nost. Trase netiek apturēta.
Vienīgas moments, kad apturēja, bija crash vienai Toyota GT86 pie 180-200km/h. Mašīna luputās, braucējs vesels. Trasi novāca 20 minūtēs.
Toyota nesās taisnē pa kreiso pusi un viens auto mainīja joslu, lai taisītu "kiss the wall" taisnes galā. Toyota vienkārši trāpīja pa aizmugurējo riteni tam auto un uzlidoja gaisā metot kuleņus. Es tieši tājā brīdī stāveju boksos rindā, lai brauktu ārā uz trasi. Skats bija iespaidīgs...

Image

Image

Image

Image

Telefonvideo gaidot uz starta pafilmēju.
» Skatīties Youtube

Te viens mans brauciens
» Skatīties Youtube

Un vienkārši viens garš video kur var redzēt visu trasi. Nekāds baigais action nav, jo ļoti daudz bija dzeltenais karogs. Beigās vēl mani nodzina no trases, jo driftēju pie dzeltenā karoga. Nevarēju vairs izturēt to rinķošanu.
» Skatīties Youtube

Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
ordii
Posts: 560
Joined: 09 Mar 2015, 21:27
Location: Norway

Re: Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Post by ordii » 01 Aug 2016, 09:31

bij labais, prieks izliidzeet, taa sapulce blakussedetajiem domata ja nu kas notiek uz trases, lai ari blakussedetajs zin ko dariit sliktajos gadijumos. Pirms 2 gadiem tur baigais crash bija taisnee un viens palika bez kaajaam, jo bij izlecis no masinas :(
jaataisa par ikgadeeju tradiiciju, ja ne braukt tad vismaz skatiities un pieriities taapat kaa norveegji :D

p.s. tas ar xc90 toch shiiberis, bet nu briizhiem taa nekas vinam sanaaca arii pashaut valjaa :emo:
Last edited by ordii on 01 Aug 2016, 20:43, edited 1 time in total.

User avatar
howitzer
M30
Posts: 24501
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Post by howitzer » 01 Aug 2016, 20:32

Liels paldies par pasākuma aprakstu, man bija interesanti palasīt. :cool:
Varbūt ir kāds video ar to XC90RWD? :cc: :reeka:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
Kaross
Posts: 1284
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Post by Kaross » 01 Aug 2016, 21:19

Nenoskatījos līdz galam to garo video. Varbūt tajā parādās. Bet tā baigi citi video nav. Nesanacā būt reizē vadītājām, filmētājam u.t.t. :D
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

kalns
Posts: 301
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Gatebil 2016 Rudskogen 7.-10.July pasākuma apskats

Post by kalns » 06 Aug 2016, 17:25

Prieks izlīdzēt!

Nākamgad pavizināsi ? Zupu ieliešu :D

ps, tam cossworth esot 700zs, un bračiņam kas blakus stāvēja ar (vēl viens tāds pats kozitis) , kopilots tik nokomentēja "yeees, it was weeery scary to sit by the driver" :emo:

Post Reply